Menjava države iTunes računa
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 417 |
|
|
|
|
Prispevek: #1 Objavljeno 11.05.2011 22:39:13 Menjava države iTunes računa |
|
Pozdrav,
Imam US račun na katerem imam kupljene aplikacije. Kot gledam po netu, se da v itunes zamenjati državo. Ker se zadnje čase pojavljajo težave na US računih (billing info), me zanima če je možno US račun "pretvorit" v Slo...kot, da bi se recimo preselil iz amerike v Slovenijo...
Kako je z tem? A je že kdo preizkusil?
|
|
iPhone Developer
Pridružen/a: 19.09.2008 |
Prispevkov: 10447 |
|
|
|
|
Prispevek: #2 Objavljeno 11.05.2011 23:42:48 |
|
Je možno, če nimaš nobenega dobroimetja na računu.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 417 |
|
|
|
|
Prispevek: #3 Objavljeno 12.05.2011 08:08:29 |
|
Hvala za odgovor.
V tem primeru imam 2 vprašanji.
Kako spravit dobroimetjr na čisto ničlo?
Ali ostnejo vse aplikacije IN pravica do updatanja le- teh?
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27210 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #4 Objavljeno 12.05.2011 08:13:20 |
|
Tomba je napisal/a: | Hvala za odgovor.
V tem primeru imam 2 vprašanji.
Kako spravit dobroimetjr na čisto ničlo?
Ali ostnejo vse aplikacije IN pravica do updatanja le- teh? |
To bos moral pa pisati Apple-u pomoje... Nisem pa se zasledil, da bi kgo napisal, da mu je to ze uspelo... ... Problem bo verjetno pri tistih apliakcijah, ki jih ni v SLO iTunes Store-u ... recimo Google Earth je ze ena taka... pa vcasih je bil Shazam tak, da ga ni bilo v SLO iTunes Store-u ... kako je zdaj, nisem preverjal ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1818 |
Kraj: MS |
|
|
|
Prispevek: #5 Objavljeno 12.05.2011 08:30:04 |
|
Zakaj bi sploh želel seliti račun? Dokler dela pusti pri miru, potem bomo že našli rešitev
_________________ MBP13 M1, 16GB, 1TB, macOS BigSur /27" iMac 3.4GHz i7, 16GB, 2TB SATA+256GB SSD, AMD Radeon HD 6970 2GB /Apple TV 3rd Generation /Apple Watch Series 6 GPS 44 mm Space Gray /iPod classic 160GB /iPod nano 16GB /iPad 9 64GB /iPad Air 2 64GB /iPad Air 32GB /iPad 3 32GB /iPad 2 16GB /iPad 16GB /iPhone 12 Pro 512GB /iPhone X 256GB /iPhone 7 128GB /iPhone 6S 128GB /iPhone 6 128GB /iPhone 5S 64GB /iPhone 5 64GB /iPhone 4S 64GB /iPhone 4 32GB /iPhone 3GS 32GB /iPhone 3G 8GB /iPhone
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 417 |
|
|
|
|
Prispevek: #6 Objavljeno 12.05.2011 10:40:30 |
|
Feren je napisal/a: | Zakaj bi sploh želel seliti račun? Dokler dela pusti pri miru, potem bomo že našli rešitev |
Zato, ker sem vanj že res veliko vložil, pa nočem, da pride do kake blokade. Apple očitno dela na tem, da se te "fake" US račune najde in onemogoči (teženje z karticami in zadnje, z naslovi)...
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 46 |
|
|
|
|
Prispevek: #7 Objavljeno 12.05.2011 21:28:01 |
|
Jest je napisal/a: | Nisem pa se zasledil, da bi kgo napisal, da mu je to ze uspelo... |
Meni je uspelo.
Vcasih sem kupoval gift carde za US store na eBayu, pa sem enkrat naletel na takega, ki je bil kupljen z ukradeno kreditno in so mi blokirali racun. Ko sem prosil za reaktivacijo, so hoteli nek verification (ne spomnim se kaj tocno). Ker sem nakupil ze kar precej dragih appov, sem bil ze posteno zivcen.
Ampak sem povedal da sem sem racun odpiral preden je Slo App Store sploh nastal in da sem si pac zmislil nek naslov (prikladno v stateu z 0% digital download sales tax), pa so mi lepo zamenjali naslov in drzavo.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 417 |
|
|
|
|
Prispevek: #8 Objavljeno 17.05.2011 17:49:52 |
|
Dal zahtevek na apple, da mi izpraznijo račun, da lahko menjam državo. Dobil pa sem ta mail:
Citiram: | Dear Txxx,
Greetings from iTunes Store Customer Support. My name is Karthik and I am happy to assist you today.
Txxx, I understand that you have been unable to change the country associated with your iTunes Store account because you currently have store credit on your account.
Our records indicate that you currently have $x.xx of store credit available. In order for you to change the country associated with your iTunes account, you will need to deplete your store credit completely by purchasing items in the iTunes Store. If you are unable to completely deplete your store credit balance because it gets to an amount that is less than the price of one song, you can give me permission to remove the remaining balance in your reply to this email. Please reply back with your permission to remove the remaining balance.
Once I have received your reply, I will remove the funds from your iTunes Store account, allowing you to change the country associated with the account. Please note that the funds I remove from your account will not be returned to you once you have switched countries.
Before you change the country in your account, please note the following:
1) You will be asked to provide a valid billing address in the new country as well as a payment method, such as a credit card, debit card, or iTunes Store Gift Card that was issued in the new country. Without these, you will not be able to change your account's country.
2) Please be aware that content purchased from the iTunes Store is country-specific. If you wish to upgrade any of your iTunes Store content to iTunes Plus, you'll need to do so before you change your account's country. After you change countries in your account, you won't be able to upgrade the content you purchased while your account was set to the previous country.
3) The content from the App Store is also country-specific. If you wish to upgrade any of your applications, please do so before changing countries. After you change countries, you won't be able to upgrade the applications you purchased while your account was set to the previous country.
4) If you have any items that are not downloaded or rentals that have not expired, you will not be able to change countries in your account until after you download the items or the rentals expire after the 30 days remaining.
Thank you for your understanding and being a valued iTunes Store customer. I look forward to your reply.
Have a nice day!
|
Moje vprašanje za tiste ki bolje razumete angleško. A bom še lahko updatal aplikacije, če menjam državo (tiste ki so tudi v našem app-storu seveda...za local-based aplikacije mi je itak jasno) ????
|
|
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10370 |
Kraj: |
|
|
|
Prispevek: #9 Objavljeno 17.05.2011 18:29:08 |
|
Jst sm normalno presedlal iz US accounta na SLO. Preprosto se mi ni dal več s temi GIFT cardi, pa sm usekal na kreditno..
Situacija je bila, da sem imel še nekaj dobroimetja na US accountu, pisal na apple, (support) kaj želim storiti (zmislil sem si, da sem prišel živet nazaj v Slovenijo in da bi rad uporabljal SLO kreditno kartico).
Kontaktirali so me že čez nekaj dni, da so mi pobrali tistih nekaj centov iz računa in da lahko naredim menjavo na SLO account.
Vse tiste aplikacije, ki jih želim imeti, so mi na voljo v slovenskem iTunes-u in niti malo ne pogrešam US računa.
_________________ ...::: Puck0 :::...
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 417 |
|
|
|
|
Prispevek: #10 Objavljeno 17.05.2011 18:38:17 |
|
@Pucko - a ti delajo updati pomembnih (beri dragih) aplikacij. Pri meni so to recimo Navigon, LogMeIn, Navitronics, NavitronicsHD, etc...
|
|
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10370 |
Kraj: |
|
|
|
Prispevek: #11 Objavljeno 17.05.2011 18:47:50 |
|
Jaaaap, samo z eno razliko (saj jst sm tko opazu):
- APPlikacije kupljene v US, se mi lahko updejtajo samo preko iPhone-a (WiFi), čeprav mi kaže da JE na voljo update (1 update available)
- APPlikacije kupljene v SLO, se mi updejtajo na obeh napravah (MAC in iPhone)
Zadnji primer: Doodle Jump, mi ponuja updejt samo na iPhone-u, v Itunes mi kaže da neka posodobitev je na voljo, ampak ko kliknem v macu, mi pokaže: There are no updates available at the moment.
To je ta razlika
_________________ ...::: Puck0 :::...
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 417 |
|
|
|
|
Prispevek: #12 Objavljeno 17.05.2011 20:08:49 |
|
Postavil vprašanje še applu. OČITNO updati ne delajo, SPLOH !!!
Citiram: | . Now as per your query, I am sorry, but after you change countries, you won't be able to upgrade the applications you purchased while your account was set to the previous country. This means that you will lose all the future updates for all the apps purchased while your account was set to the previous country, even if the Apps are available on both the countries. |
Glede na to, da @Puck0-tu delajo updati, a mislite da bi vseeno delalo, kljub temu, da applov svetovalec pravi da ne???
PS:@Puck0 - kdaj si ti naredil ta prehod?
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 30.12.2010 |
Prispevkov: 1434 |
|
|
|
|
Prispevek: #13 Objavljeno 17.05.2011 20:43:30 |
|
Meni po spremembi države normalno updejta vse aplikacije kupljene v US App Store.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 417 |
|
|
|
|
Prispevek: #14 Objavljeno 17.05.2011 21:18:31 |
|
aleksy je napisal/a: | Meni po spremembi države normalno updejta vse aplikacije kupljene v US App Store. |
Koliko časa nazaj si spremenil državo?
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 417 |
|
|
|
|
Prispevek: #15 Objavljeno 17.05.2011 21:39:35 |
|
Balance imam 0,00$ sedaj pa me je strah ko psa, ali spremenim državo na Slo ali ne
Rad bi se rešil teh kur**vih giftcardov, in problemov z payment info...obenem pa nikakor ne želim izgubiti updatov za aplikacije, ki sem jih pošteno plačal.
V igri je 400$
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27210 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #16 Objavljeno 17.05.2011 21:42:39 |
|
aleksy je napisal/a: | Meni po spremembi države normalno updejta vse aplikacije kupljene v US App Store. |
Pa si spremenil iz U$ v SLO? Ali si samo znotraj U$ zamenjal drzavo zaradi davcne stopnje?
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 17.03.2009 |
Prispevkov: 156 |
|
|
|
|
Prispevek: #17 Objavljeno 17.05.2011 21:58:28 |
|
Tomba, zakaj bi naj prišlo do blokade? Dokler ponujajo račune v navedenih državah, se po njihovih lastnih pravilih ne bi smelo nič zgoditi. Ko boš apdejtal appse, te samodejno vrže v račun države, kjer je app bil kupljen.
Kapitalistična logika pač diktira, da se v računih različnih držav ne da vedno istih appsov kupit, tako je tudi v drugih branžah trga, ne samo v telefoniji.
Navadiš se.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 417 |
|
|
|
|
Prispevek: #18 Objavljeno 17.05.2011 22:10:21 |
|
@Durano-ne razumeš problema. Nebi naredil vzporednega računa. Obstoječemu bi spremenil državo. Zato te pri updatih ne more enostavno vreči v državo kjer je bil app kupljen
@Jest-ti si apple guru, kaj svetuješ? Kupim novi U$ giftcard, ali menjam državo?
Po tujih forumih berem, da updati delajo dalje (eni so sicer morali ročno vse znova downloadati), res pa je da so vsi posti stari vsaj pol leta, lahko da je prišlo do spremembe pravil igre...
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 17.03.2009 |
Prispevkov: 156 |
|
|
|
|
Prispevek: #19 Objavljeno 17.05.2011 22:22:28 |
|
Tomba, čeprav gre le za virtualne države, je nabor appsov istotak omejen, kot če bi bil v resnici v neki državi. Poudarjam, to diktira kapitalizem in pravila uporabe iTunes. Ne moreš tega spremeniti.
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 30.12.2010 |
Prispevkov: 1434 |
|
|
|
|
Prispevek: #20 Objavljeno 18.05.2011 06:33:17 |
|
Državo sem spremenil pred tremi ali štirimi dnevi.
|
|