| macata je napisal/a: |
Mene pa zanimajo vaše izkušnje glede ponovljivosti barv v tisku/printu.
Jaz še vedno zagovarjam (old school) teorijo, da se je treba čimprej znebit profilov na filih, če hočeš vsaj za prvo silo dobit v tisku barve, ki jih pričakuješ. |
Hja, tule sta dve skupini, ki s podobno strastjo zagovarjata svojo verzijo (skoraj kot PC vs Mac flaming wars).
V teoriji so profili odlična stvar. Imaš ZAPRT proces, v katerem poznaš vse naprave, jih "zmeriš" in kalibriraš. Imaš konstanten input in predvidljiv output.
V praksi pa imaš širok nabor podizvajalcev z nestandardiziranimi procesi:
- reprostudie (stare filme / plate, nevzdrževane osvetljevalke / razvijalke)
- tiskarje - bolj ali manj trezne (stroji, barve, papirji (neprimerno skladiščeni),
skratka - enačbo z x-na-y neznankami in spremenljivkami.
Zato, ker se večkrat zgodi, da moram v zadnjem trenutku "menjat" tiskarja (ker ga lahko celo naročnik pripelje) in torej ne vem, kje se bo stvar tiskala, se profilov striktno izogibam. Tako sproduciram "generičen" izdelek, ki ne bo zagotavljal vrhunske kvalitete, ampak omogoča soliden (povprečen) izdelek pri
širšem naboru podizvajalcev. S pripetim profilom, bi imeli ti podizvajalci velike probleme oz. ne bi bili sposobni stiskati solidne tiskovine (to sicer ne drži v popolnosti, ampak zelo poveča verjetnost za slab izdelek)
So pa profili super stvar, če je proces znan in nadzorovan. Kar seveda zagotavlja višjo kvaliteto barvne reprodukcije.
Tolk vem o tem.