servis za Iphone
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 14.10.2009 |
Prispevkov: 1576 |
|
|
 |
|
Prispevek: #21 Objavljeno 03.02.2011 13:37:49 |
|
cbb je napisal/a: | Jest je napisal/a: | alenbec je napisal/a: | Mislim, da račun ni nujen, ker preverjajo po serijski. |
Pri nas kar zahtevajo racun (vsaj tako pisejo drugi, sam se nimam izkusenj s tem) ... saj je taka zakonodaja... Prav tako se ocitno drzijo zakonodaje in se ti garancijski rok podaljsa (dobis novo 12 mesecno garancijo), ko dobis novega... V Italiji recimo sem cakal en mesec... pa se garancijski rok ni podaljsal, ceprav sem dobil novega ... |
Pri nas NE dobiš nove garancije. Vsaj na EPL ne. Torej, garancija ostaja do dneva, ko je bil aparat prvotno kupljen. |
Kar pa je "skregano" z našim zakonom, ki lepo pravi, da se garancija podaljša za čas popravila. Ravno tako mora garancija teči znova, če je artikel zamenjan, ali če so zamenjani njegovi bistveni sestavni deli. Zakon tudi izrecno prepoveduje kakršnokoli omejevanje teh pravic potrošnika. Se pravi, vsaki "slabši" pogoji ne vzdržijo morebitne pritožbe..
To govorim iz naslova garancije. Iz naslova stvarne napake se pa itak ne bi dalo uveljavljat, ker to lahko uveljavljaš samo proti prodajalcu, ne proti servisu. Tega pa v Italiji ne poznajo, ravno tako kot podaljševanja garancije ne.. Tudi niso dolžni še tri leta po preteku garancije držat nadomestne dele, kot pri nas.. No, pa naj še kdo reče, da SLO potrošnik ni car, hehe
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27453 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #22 Objavljeno 03.02.2011 14:47:03 |
|
tomazpog je napisal/a: |
Kar pa je "skregano" z našim zakonom, ki lepo pravi, da se garancija podaljša za čas popravila. Ravno tako mora garancija teči znova, če je artikel zamenjan, ali če so zamenjani njegovi bistveni sestavni deli. Zakon tudi izrecno prepoveduje kakršnokoli omejevanje teh pravic potrošnika. Se pravi, vsaki "slabši" pogoji ne vzdržijo morebitne pritožbe..
To govorim iz naslova garancije. Iz naslova stvarne napake se pa itak ne bi dalo uveljavljat, ker to lahko uveljavljaš samo proti prodajalcu, ne proti servisu. Tega pa v Italiji ne poznajo, ravno tako kot podaljševanja garancije ne.. Tudi niso dolžni še tri leta po preteku garancije držat nadomestne dele, kot pri nas.. No, pa naj še kdo reče, da SLO potrošnik ni car, hehe |
To je ze res... ampak po pravici povedano, smo lahko veseli, da nam sploh vzamejo v servis... Sicer pa ti zakoni veljajo za pri nas kupljeno blago. Ce je kupljeno drugje in ga pri nas samo sprejmejo v servis in posredujejo naprej, pa je lahko, da ta zakon ne velja...  ... Sicer za nas bi bilo bolje, da bi veljal... po drugi strani pa smo eni redkih, ki imamo tak zakon glede garancij  ... Drugje po svetu ni v navadi, da ti dajo novo garancijo na zamenjani izdelek...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 14.08.2010 |
Prispevkov: 245 |
|
|
 |
|
Prispevek: #23 Objavljeno 03.02.2011 20:11:00 |
|
cbb je napisal/a: | Jest je napisal/a: | alenbec je napisal/a: | Mislim, da račun ni nujen, ker preverjajo po serijski. |
Pri nas kar zahtevajo racun (vsaj tako pisejo drugi, sam se nimam izkusenj s tem) ... saj je taka zakonodaja... Prav tako se ocitno drzijo zakonodaje in se ti garancijski rok podaljsa (dobis novo 12 mesecno garancijo), ko dobis novega... V Italiji recimo sem cakal en mesec... pa se garancijski rok ni podaljsal, ceprav sem dobil novega ... |
Pri nas NE dobiš nove garancije. Vsaj na EPL ne. Torej, garancija ostaja do dneva, ko je bil aparat prvotno kupljen. |
Pri nas DOBIŠ novo garancijo. Vsaj na EPL ja. Torej, novi 12 mesečni garancijski rok mi je začel veljati od dneva aktivacije novega telefona.
Lp,
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.03.2007 |
Prispevkov: 789 |
Kraj: Horjul |
|
 |
|
Prispevek: #24 Objavljeno 03.02.2011 20:53:42 |
|
denisr je napisal/a: | cbb je napisal/a: | Jest je napisal/a: | alenbec je napisal/a: | Mislim, da račun ni nujen, ker preverjajo po serijski. |
Pri nas kar zahtevajo racun (vsaj tako pisejo drugi, sam se nimam izkusenj s tem) ... saj je taka zakonodaja... Prav tako se ocitno drzijo zakonodaje in se ti garancijski rok podaljsa (dobis novo 12 mesecno garancijo), ko dobis novega... V Italiji recimo sem cakal en mesec... pa se garancijski rok ni podaljsal, ceprav sem dobil novega ... |
Pri nas NE dobiš nove garancije. Vsaj na EPL ne. Torej, garancija ostaja do dneva, ko je bil aparat prvotno kupljen. |
Pri nas DOBIŠ novo garancijo. Vsaj na EPL ja. Torej, novi 12 mesečni garancijski rok mi je začel veljati od dneva aktivacije novega telefona.
Lp, |
Zakaj jo potem v mojem primeru ni? Na EPL?
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 20.06.2010 |
Prispevkov: 412 |
|
|
 |
|
Prispevek: #25 Objavljeno 03.02.2011 20:56:01 |
|
Niti pri meni ni nov garanzijski rok pri 3gs-u (k sem ga dobil novega v sklopu garancije na EPL-u) ... ? Na apple strani nimam več garancije -.- !?Decembra 2010 se je iztekla garancija... js sm tel menju 1 mesec pred iztekom... zdj pa nimam več garancije...
In tut zdj pr 4-ki k sm jo menju... je isti datum ostuv... torej datum 1. aktivacije... prvega telefona.... -.-
Mislm d se datum prenaša iz stare serijske (torej1. tel) na novo serijsko (refusnished) telefona... kukr sm js opazu ...
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 03.01.2009 |
Prispevkov: 3825 |
|
|
 |
|
Prispevek: #26 Objavljeno 03.02.2011 21:03:43 |
|
Jest je napisal/a: | tomazpog je napisal/a: |
Kar pa je "skregano" z našim zakonom, ki lepo pravi, da se garancija podaljša za čas popravila. Ravno tako mora garancija teči znova, če je artikel zamenjan, ali če so zamenjani njegovi bistveni sestavni deli. Zakon tudi izrecno prepoveduje kakršnokoli omejevanje teh pravic potrošnika. Se pravi, vsaki "slabši" pogoji ne vzdržijo morebitne pritožbe..
To govorim iz naslova garancije. Iz naslova stvarne napake se pa itak ne bi dalo uveljavljat, ker to lahko uveljavljaš samo proti prodajalcu, ne proti servisu. Tega pa v Italiji ne poznajo, ravno tako kot podaljševanja garancije ne.. Tudi niso dolžni še tri leta po preteku garancije držat nadomestne dele, kot pri nas.. No, pa naj še kdo reče, da SLO potrošnik ni car, hehe |
To je ze res... ampak po pravici povedano, smo lahko veseli, da nam sploh vzamejo v servis... Sicer pa ti zakoni veljajo za pri nas kupljeno blago. Ce je kupljeno drugje in ga pri nas samo sprejmejo v servis in posredujejo naprej, pa je lahko, da ta zakon ne velja... ... Sicer za nas bi bilo bolje, da bi veljal... po drugi strani pa smo eni redkih, ki imamo tak zakon glede garancij ... Drugje po svetu ni v navadi, da ti dajo novo garancijo na zamenjani izdelek... |
Nima veze, če ga prevzamejo upoštevajoč garancijski rok pri nas, se zavežejo na podlagi naših zakonov in so jih dolžni spoštovati. Tu ni pardona, mislim pa, da tudi ni nobenega drobnega tiska glede garancij oz. ne spoštovanja le teh pri posredovanju. Nazadnje urejal/a lakai Čet 03. Feb 2011 21:05; skupaj popravljeno 1 krat
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 20.06.2010 |
Prispevkov: 412 |
|
|
 |
|
Prispevek: #27 Objavljeno 03.02.2011 21:05:41 |
|
Ja sam lej... če je stvar kupljena v SLO pod SLO pogoji ja... č je pa iz npr.. italije se pa smatrajo italijanski pogoji garancij.... al pa eng- angleški pogoji... treba prevert tole ... TOČNO....
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 03.01.2009 |
Prispevkov: 3825 |
|
|
 |
|
Prispevek: #28 Objavljeno 03.02.2011 21:13:27 |
|
Ne vem.. dvomim, da zakon to dopušča... in sicer pogoje drugih držav.
Nazadnje urejal/a lakai Čet 03. Feb 2011 21:15; skupaj popravljeno 1 krat
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 20.06.2010 |
Prispevkov: 412 |
|
|
 |
|
Prispevek: #29 Objavljeno 03.02.2011 21:15:25 |
|
Možno... sam dvomm.. tk k sm prej napsu so mi rekl na servisu na EPL-u... una ženska mi razlagala k sva ene pol ure o tem se pogovarjala:...
pa glede na to d u slo sploh ne prodajajo iphona.. smo lah veseli da mamo servisa! -.-
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27453 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #30 Objavljeno 03.02.2011 21:19:52 |
|
lakai je napisal/a: |
Nima veze, če ga prevzamejo upoštevajoč garancijski rok pri nas, se zavežejo na podlagi naših zakonov in so jih dolžni spoštovati. Tu ni pardona, mislim pa, da tudi ni nobenega drobnega tiska glede garancij oz. ne spoštovanja le teh pri posredovanju. |
Nevem, ce je res tako...
Garancija se da za izdelke, ki so v prodaji v Sloveniji... Ti izdelki NISO bili kupljeni v Sloveniji... in si jih kupil z drugacnimi garancijskimi pogoji... Tako,d a je pomoje samo dobra volja pooblascenih servisov, da jih sprejmejo v garancijsko reklamacijo ...
Garancijo pa dobis z nakupom izdelka... Ce torej izdelek kupis v Sloveniji, potem velja slovenska zakonodaja ... ce ga kupis v Italiji, velja italijanska zakonodaja ... itd.  ... Tako si jaz to razlagam ... 
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 20.06.2010 |
Prispevkov: 412 |
|
|
 |
|
Prispevek: #31 Objavljeno 03.02.2011 21:21:19 |
|
Jest je napisal/a: | lakai je napisal/a: |
Nima veze, če ga prevzamejo upoštevajoč garancijski rok pri nas, se zavežejo na podlagi naših zakonov in so jih dolžni spoštovati. Tu ni pardona, mislim pa, da tudi ni nobenega drobnega tiska glede garancij oz. ne spoštovanja le teh pri posredovanju. |
Nevem, ce je res tako...
Garancija se da za izdelke, ki so v prodaji v Sloveniji... Ti izdelki NISO bili kupljeni v Sloveniji... in si jih kupil z drugacnimi garancijskimi pogoji... Tako,d a je pomoje samo dobra volja pooblascenih servisov, da jih sprejmejo v garancijsko reklamacijo ...
Garancijo pa dobis z nakupom izdelka... Ce torej izdelek kupis v Sloveniji, potem velja slovenska zakonodaja ... ce ga kupis v Italiji, velja italijanska zakonodaja ... itd. ... Tako si jaz to razlagam ...  |
p.. tko k sm js zgori napisu... tm k ga kupš... od tm velja.. njihova zakonodaja... in ja... lah smo veseli d nerabmo hodt u trst pa london na official servise =)
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 03.01.2009 |
Prispevkov: 3825 |
|
|
 |
|
Prispevek: #32 Objavljeno 03.02.2011 21:27:11 |
|
No ja, torej ga daš v garancijo pod ITA pogoji (v primeru nakupa v Italiji), ali je v tem primeru kje kakšno primerno opozorilo? Ne vem... vem pa, da je glede teh garancijskih zadev kr malce zmeda v EU...
Vseeno pa mislim, da ne morejo vsi kr tako jemati stvari v garancijo in se morajo držati nekega zakona, sploh v primeru določenih zapletov... no ne vem.
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27453 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #33 Objavljeno 03.02.2011 21:29:15 |
|
lakai je napisal/a: | No ja, torej ga daš v garancijo pod ITA pogoji (v primeru nakupa v Italiji), ali je v tem primeru kje kakšno primerno opozorilo? Ne vem... vem pa, da je glede teh garancijskih zadev kr malce zmeda v EU...
Vseeno pa mislim, da ne morejo vsi kr tako jemati stvari v garancijo in se morajo držati nekega zakona, sploh v primeru določenih zapletov... no ne vem. |
Kot ze napisano... smo pomoje lahko veseli, da gre lahko po tej poti ...  ... Da ni treba v UK posiljat, ce je kaj narobe...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 03.01.2009 |
Prispevkov: 3825 |
|
|
 |
|
Prispevek: #34 Objavljeno 04.02.2011 10:29:30 |
|
Torej dejansko so v veljavi pogoji države, kjer je izdelek bil kupljen, Zanimivo
Citiram: | Spoštovani!
Ob nakupu ste sprejeli garancijske pogoje, ki so skladni z zakonodajo tiste države, v kateri je izdelek kupljen. Predlagam Vam, da se obrnete na prodajalca, ki bi Vam moral priložiti garancijske pogoje. V ZDA velja, da ima izdelek garancijo 365 dni, na zamenjani ali popravljeni izdelek pa dobite garancijo 90 dni (če se izdelek pokvari npr. 350. dan, zamenjanega dobite 353. dan in temu prištejete 90 dni). Izdelki, ki so kupljeni v Sloveniji, pa imajo skladno z zakonodajo 365 dni garancije, če pa izdelek zamenjamo z novim, pa Vam tudi na zamenjani izdelek pripada nova garancija, ki traja enako kot pri osnovnem aparatu.
Lep pozdrav! |
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27453 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #35 Objavljeno 04.02.2011 10:44:24 |
|
lakai je napisal/a: | Torej dejansko so v veljavi pogoji države, kjer je izdelek bil kupljen, Zanimivo
|
Od koga pa je ta odgovor? EPL, Pro Servis? ... Je pa nekako logicno, da je tako  ... Edino nevem, kako to, da so eni vseeno dobili novo garancijo. Mogoce postopki se niso bili uteceni... in nov aparat ni bil oznacen kot zamenjava ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 03.01.2009 |
Prispevkov: 3825 |
|
|
 |
|
Prispevek: #36 Objavljeno 04.02.2011 10:47:03 |
|
EPL. Hja... vpršanje kaj je bilo s temi.
No zdaj se vsaj ve, da se lahko sklicuješ le na pogoje države v kateri si telefon kupil, in ne na naše garancijske pogoje. 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 16.10.2009 |
Prispevkov: 211 |
|
|
 |
|
Prispevek: #37 Objavljeno 04.02.2011 11:19:50 |
|
Jest je napisal/a: | lakai je napisal/a: | Torej dejansko so v veljavi pogoji države, kjer je izdelek bil kupljen, Zanimivo
|
Od koga pa je ta odgovor? EPL, Pro Servis? ... Je pa nekako logicno, da je tako ... Edino nevem, kako to, da so eni vseeno dobili novo garancijo. Mogoce postopki se niso bili uteceni... in nov aparat ni bil oznacen kot zamenjava ... |
Samo, a to pomeni, da ti morajo sprejeti pri nas na servis italijanski iPhone tudi, ko je star med 1 in 2 letoma? Glede na to, da imajo tam garancijo 2 leti?
|
 |
iPhone Developer
Pridružen/a: 19.09.2008 |
Prispevkov: 10580 |
|
|
 |
|
Prispevek: #38 Objavljeno 04.02.2011 11:21:50 |
|
Ne... tudi tam ti pri Applu ne bodo vzeli takega telefona v servis.
"Podaljšano" garancijo naj bi kril prodajalec. Čeprav ne vem, kako naj bi to delovalo. Če bi bil jaz prodajalec, takega artikla gotovo ne bi prodajal.
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 03.01.2009 |
Prispevkov: 3825 |
|
|
 |
|
Prispevek: #39 Objavljeno 04.02.2011 11:58:06 |
|
To so morali v ITA očitno nekako uskladiti zakonodoja ali narediti izjemo glede iPhone-ov... Pomoje.
|
 |