Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
servis za Iphone
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 14.10.2009
Prispevkov: 1576
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #21   Objavljeno 03.02.2011 13:37:49
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
cbb je napisal/a:
Jest je napisal/a:
alenbec je napisal/a:
Mislim, da račun ni nujen, ker preverjajo po serijski.


Pri nas kar zahtevajo racun (vsaj tako pisejo drugi, sam se nimam izkusenj s tem) ... saj je taka zakonodaja... Prav tako se ocitno drzijo zakonodaje in se ti garancijski rok podaljsa (dobis novo 12 mesecno garancijo), ko dobis novega... V Italiji recimo sem cakal en mesec... pa se garancijski rok ni podaljsal, ceprav sem dobil novega ...


Pri nas NE dobiš nove garancije. Vsaj na EPL ne. Torej, garancija ostaja do dneva, ko je bil aparat prvotno kupljen.


Kar pa je "skregano" z našim zakonom, ki lepo pravi, da se garancija podaljša za čas popravila. Ravno tako mora garancija teči znova, če je artikel zamenjan, ali če so zamenjani njegovi bistveni sestavni deli. Zakon tudi izrecno prepoveduje kakršnokoli omejevanje teh pravic potrošnika. Se pravi, vsaki "slabši" pogoji ne vzdržijo morebitne pritožbe..

To govorim iz naslova garancije. Iz naslova stvarne napake se pa itak ne bi dalo uveljavljat, ker to lahko uveljavljaš samo proti prodajalcu, ne proti servisu. Tega pa v Italiji ne poznajo, ravno tako kot podaljševanja garancije ne.. Tudi niso dolžni še tri leta po preteku garancije držat nadomestne dele, kot pri nas.. No, pa naj še kdo reče, da SLO potrošnik ni car, hehe
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27453
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #22   Objavljeno 03.02.2011 14:47:03
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
tomazpog je napisal/a:


Kar pa je "skregano" z našim zakonom, ki lepo pravi, da se garancija podaljša za čas popravila. Ravno tako mora garancija teči znova, če je artikel zamenjan, ali če so zamenjani njegovi bistveni sestavni deli. Zakon tudi izrecno prepoveduje kakršnokoli omejevanje teh pravic potrošnika. Se pravi, vsaki "slabši" pogoji ne vzdržijo morebitne pritožbe..

To govorim iz naslova garancije. Iz naslova stvarne napake se pa itak ne bi dalo uveljavljat, ker to lahko uveljavljaš samo proti prodajalcu, ne proti servisu. Tega pa v Italiji ne poznajo, ravno tako kot podaljševanja garancije ne.. Tudi niso dolžni še tri leta po preteku garancije držat nadomestne dele, kot pri nas.. No, pa naj še kdo reče, da SLO potrošnik ni car, hehe



To je ze res... ampak po pravici povedano, smo lahko veseli, da nam sploh vzamejo v servis... Sicer pa ti zakoni veljajo za pri nas kupljeno blago. Ce je kupljeno drugje in ga pri nas samo sprejmejo v servis in posredujejo naprej, pa je lahko, da ta zakon ne velja... Smile ... Sicer za nas bi bilo bolje, da bi veljal... po drugi strani pa smo eni redkih, ki imamo tak zakon glede garancij Smile ... Drugje po svetu ni v navadi, da ti dajo novo garancijo na zamenjani izdelek...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 14.08.2010
Prispevkov: 245
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #23   Objavljeno 03.02.2011 20:11:00
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
cbb je napisal/a:
Jest je napisal/a:
alenbec je napisal/a:
Mislim, da račun ni nujen, ker preverjajo po serijski.


Pri nas kar zahtevajo racun (vsaj tako pisejo drugi, sam se nimam izkusenj s tem) ... saj je taka zakonodaja... Prav tako se ocitno drzijo zakonodaje in se ti garancijski rok podaljsa (dobis novo 12 mesecno garancijo), ko dobis novega... V Italiji recimo sem cakal en mesec... pa se garancijski rok ni podaljsal, ceprav sem dobil novega ...


Pri nas NE dobiš nove garancije. Vsaj na EPL ne. Torej, garancija ostaja do dneva, ko je bil aparat prvotno kupljen.


Pri nas DOBIŠ novo garancijo. Vsaj na EPL ja. Torej, novi 12 mesečni garancijski rok mi je začel veljati od dneva aktivacije novega telefona.

Lp,
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 01.03.2007
Prispevkov: 789
Kraj: Horjul
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #24   Objavljeno 03.02.2011 20:53:42
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
denisr je napisal/a:
cbb je napisal/a:
Jest je napisal/a:
alenbec je napisal/a:
Mislim, da račun ni nujen, ker preverjajo po serijski.


Pri nas kar zahtevajo racun (vsaj tako pisejo drugi, sam se nimam izkusenj s tem) ... saj je taka zakonodaja... Prav tako se ocitno drzijo zakonodaje in se ti garancijski rok podaljsa (dobis novo 12 mesecno garancijo), ko dobis novega... V Italiji recimo sem cakal en mesec... pa se garancijski rok ni podaljsal, ceprav sem dobil novega ...


Pri nas NE dobiš nove garancije. Vsaj na EPL ne. Torej, garancija ostaja do dneva, ko je bil aparat prvotno kupljen.


Pri nas DOBIŠ novo garancijo. Vsaj na EPL ja. Torej, novi 12 mesečni garancijski rok mi je začel veljati od dneva aktivacije novega telefona.

Lp,


Zakaj jo potem v mojem primeru ni? Na EPL?
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 20.06.2010
Prispevkov: 412
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #25   Objavljeno 03.02.2011 20:56:01
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Niti pri meni ni nov garanzijski rok pri 3gs-u (k sem ga dobil novega v sklopu garancije na EPL-u) ... ? Na apple strani nimam več garancije -.- !?Decembra 2010 se je iztekla garancija... js sm tel menju 1 mesec pred iztekom... zdj pa nimam več garancije...

In tut zdj pr 4-ki k sm jo menju... je isti datum ostuv... torej datum 1. aktivacije... prvega telefona.... -.-

Mislm d se datum prenaša iz stare serijske (torej1. tel) na novo serijsko (refusnished) telefona... kukr sm js opazu ...
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 03.01.2009
Prispevkov: 3825
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #26   Objavljeno 03.02.2011 21:03:43
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:
tomazpog je napisal/a:


Kar pa je "skregano" z našim zakonom, ki lepo pravi, da se garancija podaljša za čas popravila. Ravno tako mora garancija teči znova, če je artikel zamenjan, ali če so zamenjani njegovi bistveni sestavni deli. Zakon tudi izrecno prepoveduje kakršnokoli omejevanje teh pravic potrošnika. Se pravi, vsaki "slabši" pogoji ne vzdržijo morebitne pritožbe..

To govorim iz naslova garancije. Iz naslova stvarne napake se pa itak ne bi dalo uveljavljat, ker to lahko uveljavljaš samo proti prodajalcu, ne proti servisu. Tega pa v Italiji ne poznajo, ravno tako kot podaljševanja garancije ne.. Tudi niso dolžni še tri leta po preteku garancije držat nadomestne dele, kot pri nas.. No, pa naj še kdo reče, da SLO potrošnik ni car, hehe



To je ze res... ampak po pravici povedano, smo lahko veseli, da nam sploh vzamejo v servis... Sicer pa ti zakoni veljajo za pri nas kupljeno blago. Ce je kupljeno drugje in ga pri nas samo sprejmejo v servis in posredujejo naprej, pa je lahko, da ta zakon ne velja... Smile ... Sicer za nas bi bilo bolje, da bi veljal... po drugi strani pa smo eni redkih, ki imamo tak zakon glede garancij Smile ... Drugje po svetu ni v navadi, da ti dajo novo garancijo na zamenjani izdelek...


Nima veze, če ga prevzamejo upoštevajoč garancijski rok pri nas, se zavežejo na podlagi naših zakonov in so jih dolžni spoštovati. Tu ni pardona, mislim pa, da tudi ni nobenega drobnega tiska glede garancij oz. ne spoštovanja le teh pri posredovanju.


Nazadnje urejal/a lakai Čet 03. Feb 2011 21:05; skupaj popravljeno 1 krat
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 20.06.2010
Prispevkov: 412
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #27   Objavljeno 03.02.2011 21:05:41
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja sam lej... če je stvar kupljena v SLO pod SLO pogoji ja... č je pa iz npr.. italije se pa smatrajo italijanski pogoji garancij.... al pa eng- angleški pogoji... treba prevert tole ... TOČNO....
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 03.01.2009
Prispevkov: 3825
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #28   Objavljeno 03.02.2011 21:13:27
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ne vem.. dvomim, da zakon to dopušča... in sicer pogoje drugih držav.


Nazadnje urejal/a lakai Čet 03. Feb 2011 21:15; skupaj popravljeno 1 krat
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 20.06.2010
Prispevkov: 412
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #29   Objavljeno 03.02.2011 21:15:25
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Možno... sam dvomm.. tk k sm prej napsu so mi rekl na servisu na EPL-u... una ženska mi razlagala k sva ene pol ure o tem se pogovarjala:...

pa glede na to d u slo sploh ne prodajajo iphona.. smo lah veseli da mamo servisa! -.-
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27453
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #30   Objavljeno 03.02.2011 21:19:52
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
lakai je napisal/a:


Nima veze, če ga prevzamejo upoštevajoč garancijski rok pri nas, se zavežejo na podlagi naših zakonov in so jih dolžni spoštovati. Tu ni pardona, mislim pa, da tudi ni nobenega drobnega tiska glede garancij oz. ne spoštovanja le teh pri posredovanju.



Nevem, ce je res tako...

Garancija se da za izdelke, ki so v prodaji v Sloveniji... Ti izdelki NISO bili kupljeni v Sloveniji... in si jih kupil z drugacnimi garancijskimi pogoji... Tako,d a je pomoje samo dobra volja pooblascenih servisov, da jih sprejmejo v garancijsko reklamacijo ...

Garancijo pa dobis z nakupom izdelka... Ce torej izdelek kupis v Sloveniji, potem velja slovenska zakonodaja ... ce ga kupis v Italiji, velja italijanska zakonodaja ... itd. Smile ... Tako si jaz to razlagam ... Confused

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 20.06.2010
Prispevkov: 412
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #31   Objavljeno 03.02.2011 21:21:19
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:
lakai je napisal/a:


Nima veze, če ga prevzamejo upoštevajoč garancijski rok pri nas, se zavežejo na podlagi naših zakonov in so jih dolžni spoštovati. Tu ni pardona, mislim pa, da tudi ni nobenega drobnega tiska glede garancij oz. ne spoštovanja le teh pri posredovanju.



Nevem, ce je res tako...

Garancija se da za izdelke, ki so v prodaji v Sloveniji... Ti izdelki NISO bili kupljeni v Sloveniji... in si jih kupil z drugacnimi garancijskimi pogoji... Tako,d a je pomoje samo dobra volja pooblascenih servisov, da jih sprejmejo v garancijsko reklamacijo ...


Garancijo pa dobis z nakupom izdelka... Ce torej izdelek kupis v Sloveniji, potem velja slovenska zakonodaja ... ce ga kupis v Italiji, velja italijanska zakonodaja ... itd. Smile ... Tako si jaz to razlagam ... Confused


p.. tko k sm js zgori napisu... tm k ga kupš... od tm velja.. njihova zakonodaja... in ja... lah smo veseli d nerabmo hodt u trst pa london na official servise =)
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 03.01.2009
Prispevkov: 3825
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #32   Objavljeno 03.02.2011 21:27:11
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No ja, torej ga daš v garancijo pod ITA pogoji (v primeru nakupa v Italiji), ali je v tem primeru kje kakšno primerno opozorilo? Ne vem... vem pa, da je glede teh garancijskih zadev kr malce zmeda v EU...

Vseeno pa mislim, da ne morejo vsi kr tako jemati stvari v garancijo in se morajo držati nekega zakona, sploh v primeru določenih zapletov... no ne vem.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27453
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #33   Objavljeno 03.02.2011 21:29:15
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
lakai je napisal/a:
No ja, torej ga daš v garancijo pod ITA pogoji (v primeru nakupa v Italiji), ali je v tem primeru kje kakšno primerno opozorilo? Ne vem... vem pa, da je glede teh garancijskih zadev kr malce zmeda v EU...

Vseeno pa mislim, da ne morejo vsi kr tako jemati stvari v garancijo in se morajo držati nekega zakona, sploh v primeru določenih zapletov... no ne vem.


Kot ze napisano... smo pomoje lahko veseli, da gre lahko po tej poti ... Smile ... Da ni treba v UK posiljat, ce je kaj narobe...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 03.01.2009
Prispevkov: 3825
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #34   Objavljeno 04.02.2011 10:29:30
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Torej dejansko so v veljavi pogoji države, kjer je izdelek bil kupljen, Zanimivo Smile

Citiram:
Spoštovani!

Ob nakupu ste sprejeli garancijske pogoje, ki so skladni z zakonodajo tiste države, v kateri je izdelek kupljen. Predlagam Vam, da se obrnete na prodajalca, ki bi Vam moral priložiti garancijske pogoje. V ZDA velja, da ima izdelek garancijo 365 dni, na zamenjani ali popravljeni izdelek pa dobite garancijo 90 dni (če se izdelek pokvari npr. 350. dan, zamenjanega dobite 353. dan in temu prištejete 90 dni). Izdelki, ki so kupljeni v Sloveniji, pa imajo skladno z zakonodajo 365 dni garancije, če pa izdelek zamenjamo z novim, pa Vam tudi na zamenjani izdelek pripada nova garancija, ki traja enako kot pri osnovnem aparatu.

Lep pozdrav!

Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27453
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #35   Objavljeno 04.02.2011 10:44:24
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
lakai je napisal/a:
Torej dejansko so v veljavi pogoji države, kjer je izdelek bil kupljen, Zanimivo Smile



Od koga pa je ta odgovor? EPL, Pro Servis? ... Je pa nekako logicno, da je tako Smile ... Edino nevem, kako to, da so eni vseeno dobili novo garancijo. Mogoce postopki se niso bili uteceni... in nov aparat ni bil oznacen kot zamenjava ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 03.01.2009
Prispevkov: 3825
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #36   Objavljeno 04.02.2011 10:47:03
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
EPL. Hja... vpršanje kaj je bilo s temi.
No zdaj se vsaj ve, da se lahko sklicuješ le na pogoje države v kateri si telefon kupil, in ne na naše garancijske pogoje. Smile
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 16.10.2009
Prispevkov: 211
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #37   Objavljeno 04.02.2011 11:19:50
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:
lakai je napisal/a:
Torej dejansko so v veljavi pogoji države, kjer je izdelek bil kupljen, Zanimivo Smile



Od koga pa je ta odgovor? EPL, Pro Servis? ... Je pa nekako logicno, da je tako Smile ... Edino nevem, kako to, da so eni vseeno dobili novo garancijo. Mogoce postopki se niso bili uteceni... in nov aparat ni bil oznacen kot zamenjava ...


Samo, a to pomeni, da ti morajo sprejeti pri nas na servis italijanski iPhone tudi, ko je star med 1 in 2 letoma? Glede na to, da imajo tam garancijo 2 leti?
iPhone Developer

iPhone Developer

Pridružen/a: 19.09.2008
Prispevkov: 10580
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #38   Objavljeno 04.02.2011 11:21:50
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ne... tudi tam ti pri Applu ne bodo vzeli takega telefona v servis.

"Podaljšano" garancijo naj bi kril prodajalec. Čeprav ne vem, kako naj bi to delovalo. Če bi bil jaz prodajalec, takega artikla gotovo ne bi prodajal.
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 03.01.2009
Prispevkov: 3825
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #39   Objavljeno 04.02.2011 11:58:06
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
To so morali v ITA očitno nekako uskladiti zakonodoja ali narediti izjemo glede iPhone-ov... Pomoje.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani