Itak vsi vemo, da je Telekom absolutno predrag. Ker sem sam že več kot 8 let njihov uporabnik (žal pri nas drugo odpade, razen CATV ponudnika, ampak na njihove internet storitve se "poserjem") in moram potrkati, stvar mi zelo dobro deluje. Imam TRIO (10MB, 2xIPTV, Tel). Nimam se kaj za pritoževati, le CENA!!!!
No, kakorkoli, danes zjutraj vstanem in opazim, da se na modemu nič ne dogaja. Prižgem računalnik, ni povezave.... Resetiram modem (v osmih letin ne vem, če mi ga je bilo potrebno resetirati dvakrat - v glavnem super je delovalo - glede na to, da berem, da ima veliko uporabnikov probleme...). Kličem na tehnično službo (neverjetno, telefon je dvakrat zazvonil in tip se je javil - to pa je bilo hitro. Slišal sem, da so bili veliki problemi pri tehnični službi z odzivnostjo). Povem mu svoje težave. Reče, da mi bodo zamenjali modem. OK, super. To je bilo ob 13.00...
Ob 14.00 me monter kliče, da prihaja k meni z novim modemom, če sem doma... To pa je bilo presenečneje. Tako hitro so se odzvali, pa še v nedeljo!!! No, stvar sva menjala in zdaj naprej vse deluje spet kot mora...
Na modem sem računal komaj v ponedeljek...
rad bi se še enkrat zahvalil monterju, da je tako hitro prišel. žal morajo delati tudi ob nedeljah...za mene dobro, za njih slabo, a kaj čemo. toliko...