Vent in MSTORE Avstrija
|
Jabuček
Pridružen/a: 27.08.2010 |
Prispevkov: 34 |
|
|
 |
|
Prispevek: #41 Objavljeno 31.08.2010 10:21:09 |
|
haroker je napisal/a: | Ne stojim nikomur v bran tudi jaz ne, podajam le moje izkusnje... Ce si prebral prvi moj post, vidis da imam tudi sam tezave z iMac-om 27 in rumenimi "fleki". So pa na EPL naredili vse kar lahko, 3x zamenjali matrico, sedaj mi ostane le da poklicem na tel. od appla in zatezim njim...
A ves ta cas sta Milos in Dejan imela povsem korekten odnos, razlozila vse in povedala, da pac oni preko sistema vec ne morejo nic narediti. Da pa lahko sam zatezim na brezplacno stevilko.
Vse to, le zato, da bom kot kupec zadovoljen. Verjemi, za korekten odnos, servisiranje in stik sem res pripravljen placati tudi do 100eur vec, kot pa da bi vozil iz avstrije, italije... Enako kot sem pripravljen za hrano odsteti vec, ker pac zelim jesti dobro, na nivoju in ne v menzah in ostalih stacunah z studentskimi boni. |
Pa o tem ti jaz ves čas govorim. Miloš zate, kot prodajalec, ni po nakupu naredil NIČ, ampak je to naredil njegov servis, za kar je Miloš dobil še več denarja. A ni to logično?
Tudi če bi ti kupil računalnik v Avstriji, bi ti ga na EPL servisu popravili. Torej kot trgovec zate ni naredil nič (kot je npr. zamenjava računalnika) ampak te je po nakupu NOVEGA, PREDVIDOMA nedefektnega računalnika napotil na servis (svoj)
http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?p=6097&sid=f11b35d00efd8425215c565261650b4a
http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=3762&postdays=0&postorder=asc&start=10&sid=6663626fb8c4295bcbdf86650ecbcf26
http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=3762&start=0
http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=7111&start=80Nazadnje urejal/a matevž Tor 31. Avg 2010 10:24; skupaj popravljeno 4 krat
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.07.2010 |
Prispevkov: 2753 |
|
|
 |
|
Prispevek: #42 Objavljeno 31.08.2010 10:22:29 |
|
LP
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 11.02.2008 |
Prispevkov: 1032 |
|
|
 |
|
Prispevek: #43 Objavljeno 31.08.2010 10:23:29 |
|
Enako tudi jaz ne stojim nobenemu v bran. Sam naj mi nekdo razloži, zakaj bi moral kupec klicati na Apple in jim težiti? To mi ne gre skupaj. Zakaj tega ne nareid prodajalec?
Če grem kupit nov avto in ga bom pripeljal na servis ter mi bodo rekli, da pač tega ne gre popravit in da se naj obrnem na proizvajalca? A pejno pejno, kje pa smo?
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 27.08.2010 |
Prispevkov: 34 |
|
|
 |
|
Prispevek: #44 Objavljeno 31.08.2010 10:24:44 |
|
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 09.01.2008 |
Prispevkov: 3100 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #45 Objavljeno 31.08.2010 10:33:03 |
|
Ok, tukaj imas prav, zakaj bi se moral jaz zaj... z applom. To drzi.
Vseeno pa to ne pomeni, da podjetje EPL se zame kot za kupca ni trudilo. Vsi vemo da ima Apple neka svoja pravila, filozofijo in logiko 
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 11.02.2008 |
Prispevkov: 1032 |
|
|
 |
|
Prispevek: #46 Objavljeno 31.08.2010 10:43:03 |
|
haroker je napisal/a: | Ok, tukaj imas prav, zakaj bi se moral jaz zaj... z applom. To drzi.
Vseeno pa to ne pomeni, da podjetje EPL se zame kot za kupca ni trudilo. Vsi vemo da ima Apple neka svoja pravila, filozofijo in logiko  |
Nikjer nisem rekel da imajo slab ali pa dober odnos, sej pravim, nisem na nobeni strani. Nima veze kako politiko in pravila ima apple, če sem jaz nekaj kupil in nesem na servis in mi tam rečejo, ja dej poklič na apple in se sam jebi... No go. A ko sem pa tam kupil so pa lahko ujel provizijo vmes, zakaj pa še takrat niso rekl, pejt v Avstrijo kupit al pa poklič apple in se zmeni...
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1388 |
|
|
 |
|
Prispevek: #47 Objavljeno 31.08.2010 10:55:17 |
|
Matevž,
kar vse povprek izražaš svoje mnenje, ki ti ga nihče ne oporeka, mej ga ni prepovedano. Smisel foruma ni kar nekaj ampak dialog v katerem je korektno, da imaš nekaj prav in včasih tudi nimaš kaj prav. Enako seveda velja zame in če opažaš se ves čas prilagajam, pripravljen sprejeti vsako konstruktivno reč, ampak.
Kot že napisano a je bilo zgleda preveč teksta se strinjam s tem, da zakaj bi stranka klicala support, če je že na servisu in tudi jaz dam za pivo če jim dopoveš. Pa se ti zdi, da je to "pravilo" dal EPL na Apple in sedaj vsi tako grozno delajo?
Kaj bi rad, da ti ponudi prodajalec več kot popust, pomoč pri izbiri v teh tvojih kakor praviš 100 obiskih, jaz pa se jih spomnim 8-10, kaj bi rad več kot da ti najboljši prodajalec odgovarja na forumu?
Mislim, da sta te dva tule pozvala, da napiši pa komentiraš in pišeš le v isti smeri kot si začel, zelo zmedeno in nekonstruktivno.
Če želiš, da ti jamčim, da ne bo nobenega pixla ti žal ne morem saj to ni v domeni prodajalca ampak proizvajalca, ki zato predpiše kaj sodi v jamstvo za brezhibno delovanje računalnika.
Glede tega kaj sem naredil za Harokerja in še koga, ki celo v tej temi piše je jasno, kričijo ti pišejo ti vključujejo v debato, ki jo potem enostransko spremeniš v to, da stojijo v bran ti pa le izražaš mnenje.
Probajo ti na podlagi svoje izkušnje razložiti, da vedno naredim vse, vedno se trudim in potrudim ker ti vidiš samo češnje in pri tvojem nakupu jih je za 31,25EUR pa mi povej kateri avto prodajalec se za toliko češenj 100x pogovarja s tabo, piše na forume, spreminja, naraoča moj in tvoj računalnik ipd...
Kar naredi servis in kaj naredim jaz je res velika razlika saj je odvisno le na kateri stol prestavim svojo rit. Za razliko od iStyla s katerim si zadovoljen a sam presodi koliko je bilo zadovoljnih, da jim je Apple servis vzel pa tu Sandra niti slučajno ni kriva ali udeležena.
Še to o novem računalniku, i je lahko nov zate tudi eno leto a zato obstaja jamstvo-garancija, ki ti v tem obdobju garantira brezhibno delovanje. Dejstvo je da tu debatiramo kako bi bilo če bi bilo ko bi bilo in če bi bilo tako in tako...
V 15 letih še ni bilo tako kompliciranega primera, še huje pa je da primera sploh še ni zato je res grozno kaj vse lahko naredi tako črnogled pristop. Kot sem že prej napisal spremeni pogled in srečno uživaj vse kar ti življenje ponuja. Ni vse le črno so tudi svetli in prijazni ljudje, nasveti forumi... le videti jih moraš.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 09.01.2008 |
Prispevkov: 3100 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #48 Objavljeno 31.08.2010 11:06:33 |
|
No, da se dodam malo svojega pisanja. Pred casom je kolegu sel HD v macbook-u, mislim da je bilo okoli 22h zvecer. Seveda sem takoj poslal mail Milosu, kaj narediti, kdaj lahko pripeljemo na servis, ker pac kolega rabi masino za eno prezo do najkasneje 9h zjutraj.
Cez pol ure sem dobil odgovor, zjutraj ob 8h je bila masina ze tam, disk zamenjan in vse urejeno. Kolega pa uspesno izvedel prezo.
Toliko o tem, kdo se trudi in kdo ne.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 95 |
Kraj: Ravne na Koroškem |
|
 |
|
Prispevek: #49 Objavljeno 31.08.2010 11:27:37 |
|
Še moj konkreten primer: šel je disk na MacBook-u in sem se seveda oglasil na njihovem servisu, kjer so mi disk pregledali in poskusili zadevo spraviti v red, na koncu morali zmenjati z novim, pokvarjeni disk pa sva z Milošem skupaj nesla na popravilo (ja, potrudil se je in je šel z menoj). In vseskozi so bil v navezi s servisom za reševanje podatkov, da so potem te rešene podatke ponvno naložili na MacBook-a (tu bi se dalo seveda diskutirati, kaj za ta isti servis pomeni 100% rešeni podaki  ).
Bilo je potrebno tudi zamenjati baterijo (ta je bila vzrok za uničenje diska), nakar so mi zamenjali plastiko na tipkovnici (seveda brezplačno, očitno hiba belih MacBook-ov).
Da ne bo kdo narobe razumel, ne gre za to, da so mi karkoli "šenkali", pač pa za profesionalni pristop. Po prvem mejlu in poskusu popravila na daljavo, pa vse do obiska pri njih.
Hja, kaj naj rečem. pohvalno in ZMERAJ na uslugo že več kot 15 let.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1819 |
Kraj: MS |
|
 |
|
Prispevek: #50 Objavljeno 31.08.2010 11:32:24 |
|
Sus@nn@ je napisal/a: | Hja, kaj naj rečem. pohvalno in ZMERAJ na uslugo že več kot 15 let. |
Podpis 
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1388 |
|
|
 |
|
Prispevek: #51 Objavljeno 31.08.2010 11:50:50 |
|
Jah kaj naj rečem vse govori samo zase, fino bi pa bilo če bi namesto nick name-ov vsaj pri pozitivi kdaj zvedel kdo je kdo in ne da ugibam po dogodkih kdo vse je tako zadovoljen-lahk tut na ZS zdej ko sm forum user.
Drugače pa tudi Matevž ni slab dečko le preveč je previden in kaj če, ko nekaj tako hudo zaškripa... veliko smo že rešili v teh letih in še več bomo, bili so časi, ko so deli hodili izredno dolgo, ko ni bilo customer care, ko ni bilo podaljšanih garancij, ko ni bilo celih kupov težav, pa smo vedno s pravimi ljudmi pravi jezik našli, saj če sta obe strani razumni je vedno rešitev.
Sproti sem se spomnil zakonodaje, ki jo Matevž citira in tudi ta je kdaj lahko oteževalna okoliščina, saj pravi, da mora biti napaka odpravljena v 45 dneh, Apple pa se vedno hvali, da to uredijo pred zakonskim rokom. EPL se lahko pohvali, da nekatere garancijske zadeve rešimo celo v 24 urah žal pa se to ni možno obvezati ali zagotoviti se pa veeeedno trudimo-vsi!
Seveda obstaja vedno možna formulacija, da druga stran ni razumna in druga stran je vedno druga ter nikoli tvoja 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 07.12.2007 |
Prispevkov: 412 |
|
|
 |
|
Prispevek: #52 Objavljeno 31.08.2010 12:55:11 |
|
off-topic na tale stavek: "da druga stran ni razumna in druga stran je vedno druga ter nikoli tvoja"
Se dve blondinki sprehajata vsaka na svoji strani reke. Pa ena vpraša: "Kako pridem na drugo stran?"
Pa reče druga: "Saj si na drugi strani."

|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 220 |
Kraj: Murska Sobota |
|
 |
|
Prispevek: #53 Objavljeno 31.08.2010 13:51:59 |
|
haroker je napisal/a: | Ne stojim nikomur v bran tudi jaz ne, podajam le moje izkusnje... Ce si prebral prvi moj post, vidis da imam tudi sam tezave z iMac-om 27 in rumenimi "fleki". So pa na EPL naredili vse kar lahko, 3x zamenjali matrico, sedaj mi ostane le da poklicem na tel. od appla in zatezim njim...
A ves ta cas sta Milos in Dejan imela povsem korekten odnos, razlozila vse in povedala, da pac oni preko sistema vec ne morejo nic narediti. Da pa lahko sam zatezim na brezplacno stevilko.
Vse to, le zato, da bom kot kupec zadovoljen. Verjemi, za korekten odnos, servisiranje in stik sem res pripravljen placati tudi do 100eur vec, kot pa da bi vozil iz avstrije, italije... Enako kot sem pripravljen za hrano odsteti vec, ker pac zelim jesti dobro, na nivoju in ne v menzah in ostalih stacunah z studentskimi boni. |
Men se zdi, da Matevž malo komplicira, vem pa tudi, da se naši Apple prodajalci še niso dovolj potrudili, da bi imeli nemadžarsko robo.
Daj razloži mi, zakaj bi jaz moral za pregrešno drag računalnik, ki po treh popravilih ne dela tako kot bi moral, klicati v a Ameriko in si delati stroške?
A pol če ti avto ne dela kličeš direktno Renault, ali Ford, ali Hondo, itd?
A vi še zmeraj živite v socializmu, ko smo bili del onega sveta, kjer nisi bil deležen garancijskih ugodnosti prizvajalcev z zahoda, ali kaj ?
Preberite si rajši poste na Applovih forumih, pa boste videli, kaj je odnos do kupca-za kakšne malenkosti v Apple storih zamenjajo računalnik. (pol pa najbrž ono robo pošljejo k nam)
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 09.01.2008 |
Prispevkov: 3100 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #54 Objavljeno 31.08.2010 13:56:59 |
|
No.1, jaz sem Bostjan 
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 27.08.2010 |
Prispevkov: 34 |
|
|
 |
|
Prispevek: #55 Objavljeno 31.08.2010 14:26:22 |
|
Folk, jaz kompliciram zato, ker sem že šel na led  In enostavno ne delujem več po načelu "kupi zdaj in razrešuj probleme kasneje". Se raje vnaprej prepričam, da mi ne bo žal denarja. Mislim, da je Geoge lepo povzel moje razmišlanje. Na krajši, neoseben način.
Vsaj pogovarjamo se o teh zadevah in morebitnih spremembah.
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1388 |
|
|
 |
|
Prispevek: #56 Objavljeno 31.08.2010 19:40:58 |
|
George je napisal/a: | Daj razloži mi, zakaj bi jaz moral za pregrešno drag računalnik, ki po treh popravilih ne dela tako kot bi moral, klicati v a Ameriko in si delati stroške? |
Ni samo Amerika na svetu, prej omenjeni leni prodajalci smo v več letih teženja prepričali Apple, da vzpotavi BREZPLAČNO linijo iz Slovenije na support. Res ta support in customer care obstaja v večjih jezikih (angleško, nemško, špansko...), ampak vsaj obstaja, seveda se trudimo, da bi slej ko prej uredili tudi slovensko. Če boš rabil je ta številka 080080 321 dela pa od 9h do 17h.
George je napisal/a: | A pol če ti avto ne dela kličeš direktno Renault, ali Ford, ali Hondo, itd? |
Verjetno je preveč za prebrati oz. je komplicirano in veliko... na kratko ti greš s Hondo, Fordom... na servis in ko ti povedo, da nekaj pač ne sodi v garancijo, pa se s tem ne sprijazniš oz. ne sprejmeš to za gotovo... lahko pokličeš customer care, ki ti lahko odobri zaradi 5x predrte desne gume novo novcato Hondo, če pa vztrajaš ti šenkajo še en Honda scooter, da si vesel in srečen.
Če verjameš v pravljice potem je to res, Matevž ti pa lahko potrdi, da je pri Apple-u to bilo res in da ni dobil scooterja ampak iPod shuffle-vsaj on tako pravi.
Sam imam zelo rad primerjave z avtomobili, čeprav res niso najboljše za primerjavo ampak kupil sem že veliko avtomobilov, naredil več kot 2 mio km, doživel vsesorte, žal pa še nikjer nisem doživel toliko pedenanja kot je normalno pri nakupu več 10x manj vrednega računalnika.
Ko prebiram tole omembo Forda sem imel z ganc novim S-Maxom živo polomijo pa sem prijazno pisal na servis, pa sdobil potrdila o prebranih mailih, pa nič pa pisal ponovno pa pisal šefu servisa, direktorju prodaje, direktorju podjetja, generalnemu zastopnika, generalnemu direktorju principala, direktno na Ford... okoli 20 mailov in nisem dobil niti enega odgovora. Če te maili zanimajo ti jih lahko pošljem na ZS. Ostalo mi je, da najdem prijazen servis, ki mi je bil pripravljen prisluhniti sam pa sem se sprijaznil, da tako pač je. Na žalost
George je napisal/a: | A vi še zmeraj živite v socializmu, ko smo bili del onega sveta, kjer nisi bil deležen garancijskih ugodnosti prizvajalcev z zahoda, ali kaj ? |
Verjetno si to malo obratno mislil kot jaz razumem, ampak to je to kar dopovedujem Matevžu, da je garancija takšna kot jo nudi "proizvajalec iz zahoda", seveda pa je ta proizvajalec to uskladil s Slovensko zakonodajo.
Nikjer se ni debatiralo o temu, da ni garancije ali karkoli tako čudnega, govorimo o ustnem zagotovilu nekoga, ki ti garantira popravilo nečesa, kar ni predvideno v garanciji oz. standardu, ki opredeljuje brezhibnost delovanja.
George je napisal/a: | Preberite si rajši poste na Applovih forumih, pa boste videli, kaj je odnos do kupca-za kakšne malenkosti v Apple storih zamenjajo računalnik. (pol pa najbrž ono robo pošljejo k nam) |
Če bi verjel vse kar piše na forumih, potem bi verjel tudi v pravljice, žal je na forumih veliko zelooo napačnih informaciji, seveda pa so tudi prave oz. velikoo uporabnih in pravih informaciji. Seveda ko rabiš lahko najdeš negativne poste, ko rabiš lahko najdeš pozitivne poste... Zadnja izkušnja z Apple store Pariz je bila da so 2x zaračunali en prodan iPhone in še do danes niso vrnili denarja čeprav vedo, da je bil prodan samo en... Nihče ni popolen gre le za prijazno in dobronamerno reševanje morebitnih težav, težavic.
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1388 |
|
|
 |
|
Prispevek: #57 Objavljeno 31.08.2010 19:41:54 |
|
HappyBit je napisal/a: | off-topic na tale stavek: "da druga stran ni razumna in druga stran je vedno druga ter nikoli tvoja"
Se dve blondinki sprehajata vsaka na svoji strani reke. Pa ena vpraša: "Kako pridem na drugo stran?"
Pa reče druga: "Saj si na drugi strani."
 |
A na forumu se ne da enostavno dodati "I like" 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 07.12.2007 |
Prispevkov: 412 |
|
|
 |
|
Prispevek: #58 Objavljeno 31.08.2010 20:00:41 |
|
No. 1 je napisal/a: | HappyBit je napisal/a: | off-topic na tale stavek: "da druga stran ni razumna in druga stran je vedno druga ter nikoli tvoja"
Se dve blondinki sprehajata vsaka na svoji strani reke. Pa ena vpraša: "Kako pridem na drugo stran?"
Pa reče druga: "Saj si na drugi strani."
 |
A na forumu se ne da enostavno dodati "I like"  |
Sorry, ampak sem ravno 5 minut pred tvojim postom prebral ta vic, pa se nisem mogel upreti... Pa nisem nič globokega mislil s tem.
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1388 |
|
|
 |
|
Prispevek: #59 Objavljeno 31.08.2010 20:05:45 |
|
Pa sej je več kot primeren 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 28.01.2007 |
Prispevkov: 350 |
|
|
 |
|
Prispevek: #60 Objavljeno 31.08.2010 20:41:36 |
|
Naročam v Nemčiji, kjer so nižje cene kot v Avstriji, dodatno plačam pixel check in je mirna bosna.
Matevž, vprašaj prodajalce, če ti naredijo pixel check pa je potem ok.
|
 |