Vent in MSTORE Avstrija
|
Jablanator
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 95 |
Kraj: Ravne na Koroškem |
|
 |
|
Prispevek: #21 Objavljeno 30.08.2010 22:52:46 |
|
Vsec mi je, da si je No. 1 vzel cas in lepo razlozil kako stojijo zadeve.
Vsekakor je vedno potrebno poznati obe plati. Sam sem pri E.P.L. kupil tudi precej Mac-ov (in tudi ostalih stvari), vcasih pa kaksno stvar (ko pri njih pac ni sla skozi zaradi kakrsnihkoli omejitev ze) tudi drugje, saj imamo vendar vsi to pravico. In zato nikoli ne pluvam po njih.
Se pa vedno da s kom tam pogovoriti in ti uredijo stvari, nemalokrat tudi brezplacno. In, ja, ko enkrat ugotovis, da imas nekje sogovornika, ki skrbi zate (to menda pocnejo ja vsi, ki imajo kolikor toliko trgovske zilice) in ti zadeve ne samo proda, takrat tudi vzames v zakup vcasih visjo ceno (ki je zopet deligirana s strani Appla) in to je to. In ne bentis.
In Matevz, ko berem tvoj post, sploh ne vem, kaj bi ti v bistvu zelel. Vidim, da si precej neodlocen, zato tudi ne mores pricakovati, da bodo drugi mislili in se odlocali namesto tebe.
Jaz z Milosem delam se od takrat, ko je delal se z Ambrozem - Jae. To je pa zelooo dalec nazaj.
Sem pac zadovoljna stranka
Spostovanje z moje strani.
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 27.08.2010 |
Prispevkov: 34 |
|
|
 |
|
Prispevek: #22 Objavljeno 30.08.2010 23:27:33 |
|
No. 1 je napisal/a: | Po moje je kar nekaj vode preteklo odkar sem zadnjič prebiral kak SLO forum ali pa celo komentiral me je pa par uporabniko, bralcev pozvalo in rekel sem zakaj nebi odpisal Matevžu.
Lepo, da kaj napišeš je pa krasno in fino če napišeš tako kot je ne pa le tisti del, ki ti je "všeč". Najprej se spomni kolikokrat in koliko časa ker na katere teme sva vse debatirala ter kaj vse je treba, da nekoga prepričaš. Očitno mi je uspelo če si tako navdušen.
Glede tvoje fobije o pixlih smo ti v EPL kot pooblaščeni servis že velikokrat razložili, da delamo garancijski servis za Apple, ki predpisuje kako in kaj. Ne vem kje si našel ravno 12 pixlov v ravni črti, ampak... Karmen ti je lepo razložila, da če ne ustreza napaki v standardu se na našem nivoju ne da nič narediti, lahko pa kontaktiraš "customer care" na 080 080 321, kjer ti bodo zagotovo znali pomagati.
Mislim, da je veliko bolje če ti nekdo vse realno razloži že pred težavo, kot pa obljublja bučke, ki jih kasneje ne more uresničiti. Preizkusi kdaj to pisno garancijo, ki si jo dobil; kakor sem ti tudi sam razložil sem "pri koritu" pa mi ni nikakor uspelo urediti zamenjave za en mrtev subpixel.
Še drugi del zgodbe, ko si naročil nestandardni računalnik smo ti ga v EPL naročili brez delnega avansa, brez kompliciranja o odstopu od naročila. Naročili računalnik, te obvestili, da je prispel in oglasil si se ter odpovedal svoje naročilo, da si si premislil.
Nič hudega, računalnik je bil sproščen rezervacije in čakal novega kupca. Ker si si drugi dan spet premislil in vmes poklical Urško je preverila če je ta računalnik še fizično pri nas in ti odgovorila, da je saj je še vedno mislila, da čakaš na dobavo naročene konfiguracije in seveda ni vedela, da si naročilo odpovedal, kljub temu, da si bil velikokrat pri nas in veliko razmišljal in ... skratka nenavadno, da si si premislil.
Ko si se oglasil po preklicano naročilo pa je Karmen razložila, da je v tem dnevu že našla nekoga, ki je bil neizmerno srečen, da je nekdo (ti) odstopil od naročila.
Torej Karmen ni ignorirala tega, da je rezerviran ali pa mislila, da si neresen saj si se zelo dolgo in v veliko obiskih odločal in vagal kaj bi katerega bi ipd. Karmen je tudi vodila tvoje naročilo posebne konfiguracije, ga oddala te obvestila o prihodu, vse lepo in krasno. Nato si ti preklical svoje naročilo češ da si si premislil, res je da si si v dnevu ali dveh spet ponovno premislil, ampak vsakemu je časovno zaporedje lahko enostavno jasno. Tu ni prav nihče mislil, da si neresen ali pa te je v veliko obiskih ignoriral. Naročilo si preklical in svet se še vedno vrti dalje.
Ne vem od kod gnev in zmeda v tvojem pisanju, če se počutiš kot klošar je prišel ta svet le do dejstva, da ne zapišeš tako kot si si zaželel oz. sam premišljeval svoje že potrjene, preklicane, ponovno priklicane odločitve.
Naj še enkrat razložim stvari z garancijo. EPL opravlja storitev garancijskega servisa za Apple, ki predpisuje pogoje in merila. Ko govoriš o vračilu računalnika je malo drugačna formulacija kot pa servisno popravilo oz. okvara ampak je tu sklicevanje pri prodaji na daljavo in stvarni napaki. Pri temu nima servis ne "customer care" prav nič.
Vedno ti je ponujena možnost, da če se z neko proceduro, zavrnitvijo garancije ali podobno ne strinjaš, da kontaktiraš "customer care", ki ti pomaga rešiti težavo. Če se da ti povedo kako in ponovno obiščeš servis ali pošlješ izdelek v servis pa bo vse tako kot si se dogovoril.
Apple je en in isti tako so enaki standardi in procedure povsod, seveda pa izdelek pridobi garancijo v državi nakupa, tako so ti pogoji ponekod v tujini precej različni kot v Sloveniji, seveda merila in standardi ostanejo isti.
Dela z iPod shuffle-om in prenosnikom nisem razumel, saj če se spomnim si mi razlagal o pokvarjenem PC.ju, lahko pa sem kaj zamešal z veseljem pa to preverim.
Če sem se kaj zmotil me popravi, če je kaj za vprašat vprašaj in rade volje pomagam. Seveda imaš vedno pravico do svojega mnenja, ki je lahko popolnoma drugačno kot moje, vesel pa bi bil če bi govorila o istih dogodkih in dejstvih enako.
Zdi pa se mi, da bo tale moj post malo off topic  |
Hvala ti, da si obrnil zadevo in zgleda, kot da sem res v 3pm bentil. Pa hvala internetu, da lahko dokažem nasprotno.
1. Teorijo o 12ih pixlih mi je povedala gospa Sandra Dobric na iStyju, šele danes mi je nek serviser zagotovil, da je številka napačna in da so za zamenjavo potrebni "le" štiri mrtvi piksli. Se oproščam za mojo nevednost, me pa žal ob mojemu godrnanju niti Karmen niti Urška nista opozorili, da temu ni tako - le kako bi lahko, saj sta samo Apple prodajalki, ne pa serviserki.
2. Telefonska številka 0800 80 321. Da, Karmen mi je omenila to številko, tako kot nemalo drugih Apple prodajalcev v Sloveniji, ki jo ob prvem znaku kupčevega raziskovanja začnejo, kot pokvarjen radio, ponavljati na ves glas. Na to številko sem klical in vsaj 10 x vprašal, če to, kar mi je Karmen povedala, res drži. Prijazna gospodična Tania Rabbah (Apple senior adviser) mi je večkrat zagotovila, da ste vi kot prodajalci samostojni, t.j. dolžni sicer upoštevati Apple politiko oziroma zakone države, kjer poslujete (pri tem pa kakršnokoli potezo iz meja opisanega zgoraj prevzeti na svojo odgovornost!!), in da oni posledično z vami glede tega nimajo ničesar - to pomeni, da ste vi samostojen prodajalec, ki je od Appla oziroma nekega drugega prodajalca kupil Apple opremo in s tem prevzamete tudi odgovornost do svojih kupcev.
POZOR! Oni imajo svoja pravila in so s tem, da je na ekranu le 1 mrtev piksel, opravili svojo obvezo do VAS (njihovih kupcev), na tebi pa je sedaj (seveda če želiš zadovoljne uporabnike in manj migrantov do Mstora), da ti zadovoljiš svoje kupce. Pa četudi to pomeni, da sprejmeš kakšen riziko.
Priznavam, 1 mrtev piksel ni nujen razlog za zamenjavo, vendar ste za zadovoljstvo kupcev tukaj odgovorni VI, ne Apple, saj kupujemo od VAS in ne Appla direktno. Pač, vi se niste izkazali. Nek drug prodajalec se je, pa čeprav bom moral za to čez mejo.
Ravnokar sem torej napisal, da prodajalci v Sloveniji poberete le češnjo na vrhu torte (keš), zadovoljstvo kupcev in handling razočaranih kupcev pa naprtite na 0800 80 321. Za tem stojim, vabim te, da me prepričaš v nasprotno.
Pa da ne bom diskreditiral te telefonske številka popolnoma. Pomagajo tudi v ekstremnih primerih, ko vidijo, da jim je bolj pomemben kupec, kot pa ubadanje s politiko in neproduktivnim obnašanjem prodajalcev v drugih državah. Tukaj, bi izpostavil to. Nisem bogat, nisem niti reven, mi je pa čeljust dol padla, ko mi je Karmen svetovala, naj se raje ozrem po bolj prestižnih znamkah, če me motijo mrtvi piksli. Bolj prestižnih huh? Sori jst k žvim.
In mimogrede, iPoda sem ta teden dobil zaradi štirih popravil na mojem Macbook Pro ju (ki sem ga kupil pri tebi). Sedaj pa se je spet pokvaril superdrive (že tretjič!). Mimogrede, če smo že pri tem, zakaj ima Apple zabeleženo le eno popravilo v svoji bazi (logic board), če imam jaz od vašega servisa štiri podpisana popravila za ta isti računalnik(poleg logic boarda še 2 x superdrive in 1 x baterija)?
3. In drugi del zgodbe.. si falil še bolj kot prvega. Najprej se vsaj pozanimaj pri zaposlenih. Računalnika nisem naročil jaz, ampak si ga naročil ti, vnaprej. Vbistvu si jih naročil 5 z i7 procesorjem. Jaz sem potem samo rekel, da ga bom kupil, ko prispe v Ljubljano (da ne bo komu zgledalo, da sem podjetje okrog prinesel z naročilom artikla, ki ga podjetje ne bi moglo naprej prodat). Manj kot 10 dni po mojem naročilu, so računalniki prišli in takrat sem se prvič spet oglasil v EPL, ne pa 100x, kot namiguješ ti.
Na ta dan sem se vljudno opravičil Karmen in odstopil od naročila (so me vljudnosti naučili). Čisto tako, za drugič, probaj prodajalke oz. sori komercialistke navadit, da tudi pri odstopu od naročila velja prijaznost. Za drugič, morda.
Ok, anyhow. Naslednji dan sem takoj zjutraj (obžaloval svojo odločitev) in poklical na EPL. Urška NI mislila, da le čakam na dobavo naročene konfiguracije in JE vedela, da sem naročilo en dan prej preklical. Kakopak ne bi, to sem ji SAM povedal in hkrati izrazil navdušenje in presenečenje, da je računalnik še vedno tam. Takoj za tem sem jo prosil, da računalnik ponovno rezervira (če je to možno) do 4te ure tistega dne. To je storila (preverila, če je že rezerviran) in rezervacijo preko telefona potrdila. Super sem rekel. Kako je bil potem računalnik po tvojem mnenju sproščen rezervacije oziroma kaj? Bil je sproščen ja, potem pa spet nesproščen, zaradi moje rezervacije.
Vglavnem, popokam 2 hiljada i nešto sabo, grem valjda pred tem pod tuš in se z bratom odpravim do EPL-ja. Pridem, slišim, Urška se mi nasmehne.. Jaz pa, pa saj ste mi rekli, da ni druge rezervacije in da me bo računalnik čakal. "Ja ja, pa je očitno Karmen nekomu drugemu prodala". Se pogovarjam še nekaj minut z Urško, ona (presenetljivo, običajno je bolj hladna) sočustvuje z mano in se mi opraviči (svaka čast, Karmen se mi ni), vmes pa slišim, kako nekdo za steno preneha s kosilom. Pridruži se nama Karmen in začne (po moji presoji) fantazirati, kako so tukaj pomembne sekunde in kliki pri naročilih in da je timestamp sigurno izvor te katastrofalne napake oziroma razlog temu, da je ona neki svoji drugi stranki (ki najverjetneje ni uveljavljala 10% popusta in ni izučena, da bi vedela kaj mrtev piksel sploh pomeni) prodala na moje ime ponovno rezerviran računalnik.
BTW, for your eyes only, Urška mi je 30 sekund pred tem rekla, da sem se Karmen očitno zdel neresen in zato ni 5 postov jebala naročila. Tudi za tem stojim, če meniš, da lažem, vprašaj svojo zaposleno.
4. To, da se počutim kot klošar, ko kupujem 2k+ evrov vreden računalnik, so krivi tvoji zaposleni oziroma njihova obrazna mimika. Ko nekaj vprašam, sem že ciganček, ki baranta oz. nekaj v tem smislu. Sori ker sem kupil Andoro in mi je ostalo le še 2280 evrov.
Citiram: | Apple je en in isti tako so enaki standardi in procedure povsod, seveda pa izdelek pridobi garancijo v državi nakupa, tako so ti pogoji ponekod v tujini precej različni kot v Sloveniji, seveda merila in standardi ostanejo isti.
|
Nope, pogoji so isti, le trgovina gre bolj na roke, ker hočejo kupce (and damn, jih bodo tudi imeli).
Nisem jezen nate, sem pa razočaran nad tem, kako se vsa ta zgodba odvija. Vi vsi (EPL, Apcom, iStyle) bi imeli samo ovce z glavo v pesku, ki ne sprašujejo ničesar in ne vedo ničesar. Ko pa pridem jaz, ki sem pri tebi kake 3 jurje pognal, me mate pa vsi povn kufer, ker sprašujem.
In definitivno bo Apple moje, čeprav v Vaših očeh nepomembno mnenje, dobro slišal.
Pa še PS, ker to mora bit pri takem dolgem sporočilu: Zamerili ste se mi že takrat, ko ste mi na že zamenjan artikel (moj drugi superdrive, ki se je pokvaril) odrekli polno (enoletno garancijo). Ker vaša hišna pravila kao pravijo, da je garancija na že zamenjane artikle le 3 mesece. Hvala bogu, da inšpektorji niso blond in so mi zamenjavo z enim telefonskim klicem omogočili (kar pa se mi po domače jebe, ker se je superdrive spet pokvaril, če je res bil sploh zamenjan - tako kot piše na servisnem nalogu - ali samo spucan).
Hvala za pozornost, me zanima, kaj bo Karmen rekla na vse to. Pozdravi jo.
Matevž Nazadnje urejal/a matevž Pon 30. Avg 2010 23:36; skupaj popravljeno 1 krat
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 27.08.2010 |
Prispevkov: 34 |
|
|
 |
|
Prispevek: #23 Objavljeno 30.08.2010 23:29:18 |
|
Sus@nn@ je napisal/a: | Vsec mi je, da si je No. 1 vzel cas in lepo razlozil kako stojijo zadeve.
Vsekakor je vedno potrebno poznati obe plati. Sam sem pri E.P.L. kupil tudi precej Mac-ov (in tudi ostalih stvari), vcasih pa kaksno stvar (ko pri njih pac ni sla skozi zaradi kakrsnihkoli omejitev ze) tudi drugje, saj imamo vendar vsi to pravico. In zato nikoli ne pluvam po njih.
Se pa vedno da s kom tam pogovoriti in ti uredijo stvari, nemalokrat tudi brezplacno. In, ja, ko enkrat ugotovis, da imas nekje sogovornika, ki skrbi zate (to menda pocnejo ja vsi, ki imajo kolikor toliko trgovske zilice) in ti zadeve ne samo proda, takrat tudi vzames v zakup vcasih visjo ceno (ki je zopet deligirana s strani Appla) in to je to. In ne bentis.
In Matevz, ko berem tvoj post, sploh ne vem, kaj bi ti v bistvu zelel. Vidim, da si precej neodlocen, zato tudi ne mores pricakovati, da bodo drugi mislili in se odlocali namesto tebe.
Jaz z Milosem delam se od takrat, ko je delal se z Ambrozem - Jae. To je pa zelooo dalec nazaj.
Sem pac zadovoljna stranka
Spostovanje z moje strani. |
Tudi tebi, problem je samo to, da ima Miloš nepopolne informacije s strani zaposlenih očitno. Preberi si moj odgovor, pa prisežem, da govorim resnico
Aha, naj še odgovorim, kaj točno želim.
Prijaznega prodajalca Apple opreme, ki se zaveda, da je stik in odnos (mogoče tudi ustrežljivost do kupcev) vitalnega pomena za njegov obstoj na trgu in uspešno poslovanje v prihodnosti oziroma prodajalca, ki mi bo zamenjal računalnik, vreden 2300 evrov, če jaz z njim ne bom zadovoljen (mrtvi piksli), čeprav zakonsko do zamenjave ne bom upravičen. Strah me je tega, kar se je dogodilo long time userju na prejšnji strani. Oziroma tega ne želim več, ker sem to našel čez mejo. Just sayin'
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 17.08.2008 |
Prispevkov: 1447 |
|
|
 |
|
Prispevek: #24 Objavljeno 31.08.2010 00:51:42 |
|
ocitno bo se najbolje ce se roba pregleda kar na licu mesta v trgovini. jaz vem da ne bi podlegel niti enemu mrtvemu pixlu, tudi nimam namena polniti zepe drugim na racun defektne opreme. to da fabriki nanese vsake tolko procentov crap HW ni ravno moj problem
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 27.08.2010 |
Prispevkov: 34 |
|
|
 |
|
Prispevek: #25 Objavljeno 31.08.2010 07:43:17 |
|
token je napisal/a: | ocitno bo se najbolje ce se roba pregleda kar na licu mesta v trgovini. jaz vem da ne bi podlegel niti enemu mrtvemu pixlu, tudi nimam namena polniti zepe drugim na racun defektne opreme. to da fabriki nanese vsake tolko procentov crap HW ni ravno moj problem |
Sem predlagal, da serviser pred mano odpre računalnik in se prepriča.. On, ne jaz. Pa ni šlo. Pa saj, vsako uro bolj vidim, da je razlog mojega začudenja in zgroženosti nad "Apple politiko" le malomaren in jebiveter odnos slovenskih prodajalcev. Očitno so se že tako zmenili, da vsi isto pesem vrtijo in se uporabnik konec koncev sam pri sebi prepriča, da bo pač moral reskirati.
http://discussions.apple.com/category.jspa?categoryID=189
Pa samo naj kdo reče, da je majhen promil težav.. ker ni. Če folk pred geniusom odpre več kot en nov artikel v trgovini in zaposleni potrdi, da je izdelek za zamenjati... Ja pri teh ta novih iMacih.
Ideja, kao, EPL. Isto kot igralnica. Prideš s kešom, fukneš, če se ti userje (taprava serija) si happy, če ne si pa 5 let jezen.
Malo sutra za tak odnos ja. Bi šli pa kamne prodajat in s tem nase prevzeli veliko manjši riziko. Sem pa razmišlal in bi najverjetneje plačal za to, da bi pri nakupu avtomobila (rabljenega ali novega) enemu izmed Apple prodajalcev rekli, da si izdelka pred nakupom ne more ogledati, ker je zapečaten, in da v primeru le kakšne praske oz. udrtine po zakonu ne more zahtevati zamenjave. Ker je to normalno seveda. Če pa hoče quality control, naj si gre po Ferarija. Ma me ne prepričate s svojo teorijo, pa sem drugače vedno pripravljen najti kompromis.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.09.2009 |
Prispevkov: 959 |
Kraj: Drevo na vzhodu |
|
 |
|
Prispevek: #26 Objavljeno 31.08.2010 08:03:54 |
|
Vidiš, ravno zaradi tega nikoli ne bi jaz nikoli kupil iMaca.
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1388 |
|
|
 |
|
Prispevek: #27 Objavljeno 31.08.2010 08:24:45 |
|
Matevž, ne vem o čem ti govoriš in kaj si v 3pm, ampak preklic svojega preklica in ponvno odločitev si definitivno v 3pm bentil, tudi ne dodaš, da naslednji dan, ko je bil "tvoj" računalnik prodan in si poklical rečeš, da bi prišel računalnik pogledat oz. da še razmišljaš-spet razmišljaš že naročeno že preklicano...
Tvoj in ne tvoj seveda na koncu polemiziraš, da ni tvoj, ker ga nisi ti naročil, ampak sem ga naročil jaz, tako da je očitno "moj", dejstvo pa je, da vse naročim jaz
Pejva lepo po točkah:
1.Sandra je fejst punca a nima servisnih izkušenj, nek serviser ti je zagotovil kar nekaj kar tudi ne drži...
Na kaj naj bi te opozorili Karmen in Urška, da ne drži tvoja fobija o mrtvih pixlih in da pred problemom razmišljaš samo in edino o problemu? Sam sem se s tabo pogovarjal več ur o teh pixlih in vseh podobnih zadevah, sprva si nisem zapomnil, ko pa si me sam opozoril kdaj si že bil pri nas pa sem se te začel spomniti. Mislim, da sva imela daljše seanse vsaj 4x, če vprašam Karmen te je videla vsaj tolikokrat, Urške še nisem vprašal so pa še ostali...
2.Brkaš pojme o servisu in prodaji. Vedno in vsakič si spraševal samo in edino o servisu, nikoli nisi od EPL-ja kot prodajalca Apple opreme želel tolmačenja zakona o varstvu potrošnikov, ki točno določa kakšne so obveznosti prodajalca in kakšne so pravice kupca. Če ti zna to Tania razložit... prepričan sem da ne, lepo je pa da misliš da ja
Kaj pa misliš da ti bodo na oni strani meje naredili? Zamenjali računalnik? Lahko, da ti ga bojo ali pa ne. Tako kot so to že naredili in Matevž ga bo prinesel nazaj Miha ga bo pa odnesel domov, ko bo Miha nesrečen, ga bo prevzel en Johan, ki mu bo vseeno ipd. To se je že zgodilo...
Kam pa misliš, da gredo računalniki z enim mrtvim pixlom? Na pokopališče za en mrtev pixel ali k meni domov? Probaj razmislit res kje bi končali in kaj bi bilo z ekologijo če bi imeli tako pokopališče.
Če misliš, da so to samo češnje se žal motiš prepričevati prepričanega pa je po urah debatiranja v več seansah očitno utopija, kakor vidiš si vzememo čas tudi za pisanja, debatiranja... finančno se bodo te češnje splačale oz. poplačale porabljen čas, ko boš kupil deseti računalnik, takrat bodo češnje-merim čas v primerjavi z zaslužkom.
Karmen ti je pravilno svetovala in tudi sam ti priporočam, da če želiš zagotovilo 0 pixlov ali karkoli, kar ni vključeno v strojno opremo (lahko bi našteval), da izbereš proizvajalca, ki ti to nudi ne pa da verjameš Petri, TIni, Mihatu... da ti bo to zamenjal ali pa da zagotovo nima ali ima ipd. Seveda je ta prag komu kaj verjameš tvoja lastna presoja in lastna presoja kaj je zagotovilo.
Glede MBP mi pošlji serijsko številko in preverim, ker vidiš da nikoli ne lapam na pamet. Če pa si dobil iPod pa res ne vem kako bentiš nad tisto telefonsko številko, ko pa si po moje več kot lepo potolažen še celo darilo so ti dali... pa še vem ne kaj je bilo res s tem, lahko odpreš novo temo pa še to raziščem.
100x je tvoja cifra, običajno se kupci oglasijo enkrat, dvakrat nekateri trikrat... Nič narobe če si bil večkrat, ravno obratno le da po večih obiskih običajno prevlada neko mnenje, razmišljanje ti pa si vsakič drugačnega mnenja, ki je drugačno kot si ga imel prejšnjič. Predlagam ti, da pisno komuniciraš in ne boš imel težav kaj si vse rekel, kaj so ti rekli.
Pogoji NISO isti vprašaj kakšnega kolega pravnika, sam si ne želim vpletati v te debate, ker so že dvomi brezplodni vse pa lepo piše v zakonodaji. Izjave na pamet in da ti gre kdo na roke je pač subjektivna presoja in povsod imaš lahko dobro ali slabo izkušnjo.
Si si pa zelo pogosto kontradiktoren saj v enem stavku nisi jezen v drugem že opisuješ zamero... precej podobno kot naročilo, odstop, nova volja v napačnem prepoznem trenutku... "Tvoje" in "moje" naročilo...
Glede tvoje zamere in ponovne še ene napačne interpretacije ti lahko razložim, da nihče pri nas ne odloča kaj je v garanciji in kaj ni v garanciji ampak o temu odloča isti Apple kot tisti, ki ga kličeš na 080...
Strinjam se pa s tabo, da bi bistveno poenostavili zadevo če bi ta isti Apple dal enemu serviserju to moč, da ti odobri nekaj, kar so ti zavrnili ne pa da ti potem nekdo drug v istem Apple-u to kar so že zavrnili še odobri. Predlagal sem že velikokrat, predlagaj še ti Tanii pa bomo videli če bo kaj uspeha
Želim ti, da kupiš izdelek in verjameš, da boš srečen z njim ne pa bit obremenjen z razmišljanjem, kaj bo če bo in kako narobe če bo kaj narobe. To je zagotovo preveč črnogled pogled na svet, ki ne prinese dobre volje in zdravega vzdušja.
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1388 |
|
|
 |
|
Prispevek: #28 Objavljeno 31.08.2010 08:43:30 |
|
matevž je napisal/a: |
Sem predlagal, da serviser pred mano odpre računalnik in se prepriča.. On, ne jaz. Pa ni šlo. Pa saj, vsako uro bolj vidim, da je razlog mojega začudenja in zgroženosti nad "Apple politiko" le malomaren in jebiveter odnos slovenskih prodajalcev. Očitno so se že tako zmenili, da vsi isto pesem vrtijo in se uporabnik konec koncev sam pri sebi prepriča, da bo pač moral reskirati.
http://discussions.apple.com/category.jspa?categoryID=189
Pa samo naj kdo reče, da je majhen promil težav.. ker ni. Če folk pred geniusom odpre več kot en nov artikel v trgovini in zaposleni potrdi, da je izdelek za zamenjati... Ja pri teh ta novih iMacih.
Ideja, kao, EPL. Isto kot igralnica. Prideš s kešom, fukneš, če se ti userje (taprava serija) si happy, če ne si pa 5 let jezen.
Malo sutra za tak odnos ja. Bi šli pa kamne prodajat in s tem nase prevzeli veliko manjši riziko. Sem pa razmišlal in bi najverjetneje plačal za to, da bi pri nakupu avtomobila (rabljenega ali novega) enemu izmed Apple prodajalcev rekli, da si izdelka pred nakupom ne more ogledati, ker je zapečaten, in da v primeru le kakšne praske oz. udrtine po zakonu ne more zahtevati zamenjave. Ker je to normalno seveda. Če pa hoče quality control, naj si gre po Ferarija. Ma me ne prepričate s svojo teorijo, pa sem drugače vedno pripravljen najti kompromis. |
Tule si pa že zelo nekonstruktiven in predlagam ti da si zbereš politično stranko črnogledcev, zarotnikov, igralničarjev...
Slogan bi bil lahko tudi, da je celo življenje srečolov
Brkaš spet nove in rabljene računalnike, ker ko ga odpreš ni več nov. Verjetno še nisi kupil novega avtomobila in lahko ti razložim smešne ironične in še slabše zgodbe a so kot sem že prvič napisal offtopic.
Ob nakupu imaš dve osnovni kritji, ki te ščitita:
-zakon o varstvu potrošnikov, ki se nanaša na prodajo
-jamstvo oz garancijo proizvajalca, ki ti jamči brezhibno delovanje za obdobje jamstva
Oboje je lepo opisano in opredeljeno ti pa smukaš in mešaš češnje z hruškami, bodi konstruktiven in argumentiraj svoje izjave če si želiš, da ti nekdo pride nasproti z argumenti in se pustiš argumentirano prepričati ali pa se nekdo drug pusti argumentirano prepričati.
Zarota, da smo se vsi zmenili je neumna, saj navadno konkurenca ne deluje složno, saj bi se ji drugače reklo pakt ne pa konkurenca. Še vedno nočeš razumeti, da je principal, proizvajalec, izdelovalec tisti, ki določa pravila in pa zakonodaja v državi nakupa.
Tut kamne sem že kupoval in neuspešno reklamiral, tako da verjemi, da imam precej izkušenj in pripravljen sem jih deliti a v primeru neargumentirane debate z lahkoto za 5 let pozabim kakšno temo, kakšen forum. 
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 11.02.2008 |
Prispevkov: 1032 |
|
|
 |
|
Prispevek: #29 Objavljeno 31.08.2010 08:48:04 |
|
No. 1 je napisal/a: |
Tule si pa že zelo nekonstruktiven in predlagam ti da si zbereš politično stranko črnogledcev, zarotnikov, igralničarjev...
Slogan bi bil lahko tudi, da je celo življenje srečolov
Brkaš spet nove in rabljene računalnike, ker ko ga odpreš ni več nov. Verjetno še nisi kupil novega avtomobila in lahko ti razložim smešne ironične in še slabše zgodbe a so kot sem že prvič napisal offtopic.
Ob nakupu imaš dve osnovni kritji, ki te ščitita:
-zakon o varstvu potrošnikov, ki se nanaša na prodajo
-jamstvo oz garancijo proizvajalca, ki ti jamči brezhibno delovanje za obdobje jamstva
Oboje je lepo opisano in opredeljeno ti pa smukaš in mešaš češnje z hruškami, bodi konstruktiven in argumentiraj svoje izjave če si želiš, da ti nekdo pride nasproti z argumenti in se pustiš argumentirano prepričati ali pa se nekdo drug pusti argumentirano prepričati.
Zarota, da smo se vsi zmenili je neumna, saj navadno konkurenca ne deluje složno, saj bi se ji drugače reklo pakt ne pa konkurenca. Še vedno nočeš razumeti, da je principal, proizvajalec, izdelovalec tisti, ki določa pravila in pa zakonodaja v državi nakupa.
Tut kamne sem že kupoval in neuspešno reklamiral, tako da verjemi, da imam precej izkušenj in pripravljen sem jih deliti a v primeru neargumentirane debate z lahkoto za 5 let pozabim kakšno temo, kakšen forum.  |
Jaz ko sem kupoval iMaca 27 i7, te ki naj bi imeli probleme, so mi ga prej stestirali, predno so mi ga dali v roke... Tako da nevem zakaj bi bil to problem? Če ga stestiraš in preveriš računalnik še ne pomeni da je rabljen... Kaj sploh pomeni, d aje računalnik nov? To je lahko zelo širok pojem...
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1388 |
|
|
 |
|
Prispevek: #30 Objavljeno 31.08.2010 09:05:22 |
|
Cavallo je napisal/a: | Jaz ko sem kupoval iMaca 27 i7, te ki naj bi imeli probleme, so mi ga prej stestirali, predno so mi ga dali v roke... Tako da nevem zakaj bi bil to problem? Če ga stestiraš in preveriš računalnik še ne pomeni da je rabljen... Kaj sploh pomeni, d aje računalnik nov? To je lahko zelo širok pojem... |
Verjetno se ne bo oglasil nihče, ki ni hotel prevzeti računalnika, ki je v originalu imel 2 sloja selotejpa a tudi takih je precej.
Novo pomeni, d aje intaktno, neodprto, vse nalepke še nepotrgane... seveda je lahko nov a že odprt, vedno je le vprašanje zaupanja in merila, ki ga uporabiš za to kaj beseda novo pomeni.
Seveda se strinjam s tem, da je to zelo širok pojem 
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 27.08.2010 |
Prispevkov: 34 |
|
|
 |
|
Prispevek: #31 Objavljeno 31.08.2010 09:18:41 |
|
Dragi Miloš, tebi "so pomembni argumenti", no meni so pomembni pravilno izoblikovani stavki, ki nekaj celo pomenijo. Iskreno mi je težje brati tvoje poste, kot npr. poste tokena. Če že odgovarjaš na takšno temo, potem odgovarjaj dosledno in smiselno.
Kaj the fuck pomenita prva 2 odstavka tvojega predzadnjega sporočila?
In mimogrede, da sem naslednji dan rezerviral kar na blef in nisem bil prepričan v nakup, je laž, ker sem Urški zagotovil, da pridem po računalnik, le rezervira ga naj do 4. ure, saj je treba do obvoznice na drugi strani mesta nekako priti.
Vsaj 4x sva se midva pogovarjala, imela sva več ur pogovorov o mrtvih pixlih? To SO laži. Midva sva se okoli nakupa mojega iMaca pogovarjala 2x, prvič je bilo takrat, ko sem te prepričeval, da i5 2.8 GHz procesorji NIMAJO hyper threadinga (ti si mene, kljub Applovi strani - kao so se zmotili - skušal prepričati v nasprotno), drugič pa, ko sem prišel po računalnik in ga ni bilo. Takrat sva se pogovarjala o mrtvih pikslih. Nikoli prej. Pa še to kakšne 5 minut max, potem si itak prevzel neko drugo stranko, in mimogrede, niti odzravil, ko sem odšel iz trgovine.
In očitno mrtvi piksel je problem oziroma lahko vzbudi nezadovoljstvo stranke, še posebaj če si tudi ti klical na Apple support in si skušal, kot si sam opisal, zdilati zamenjavo. Še vedno torej misliš, da pizdim brez osnove in da sem g. črnogledi? A-a, samo gospod, ki se ga ne bo nategnilo za velike denarje. Še enkrat, that is.
Citiram: | Vedno in vsakič si spraševal samo in edino o servisu, nikoli nisi od EPL-ja kot prodajalca Apple opreme želel tolmačenja zakona o varstvu potrošnikov, ki točno določa kakšne so obveznosti prodajalca in kakšne so pravice kupca. |
Kr neki? Kaj zavajaš, sploh veš kaj si napisal?
Objasnil sem že, da sledenje navodilom Appla in zakonom mogoče ni vedno dovolj, če so mašine, ki jih VI prodajate, defektne.
Ko pa si že omenil zakon o varstvu potrošnikov, PROSIM te da mi obrazložiš, zakaj je v mojem imenu na tvoje podjetje moral poklicati inšpektor, ko ste mi na že-zamenjan artikel odrekli garancijo? Zakon pa to?
Prosim, ne ti meni o ekologiji. Zako kupujem Appla in the first place. Zdaj naj se pa zadovolim z "zelenim" izdelkom samo zato ker je zelen, pa čeprav defekten? GG.
Ne, vi si ne vzamete časa za pisanje, debatiranje. Ti trenutno braniš svojo firmo in se bojiš, da ti bo ta tema v teh težkih časih oškrbila zaslužek. Upravičeno tako. Jaz ne pišem laži, samo dejstva in moje izkušnje "polagam na papir".
Pa daj nehaj že zavajati. Jaz ne želim zagotovila, da v 5ih letih ne bo mrtvih pikslov. Jaz bi rad samo videl ekran, preden ga plačam in si zagotovil, da mrtvih pikslov ni tam že od izdelave.
Še enkrat si omenil zakonodajo in kontradiktornost. Jaz ne bi bil tako glasen, še posebaj kot lastnik firme, ki očitno ni upoštevala zakonov vsaj v preteklosti? Se spomniš? Če ne, si preberi par odstavkov višje.
In ja, sem že kupil nov avto in ne, ne bom kupoval računalnika na blef in upal na najboljše. Mogoče pa bom pri komu, tako kot sem pri sebi, razblinil mit, da je za nakup računalnika dobro oditi v "fancy" Apple like trgovine v Ljubljani. Se mi zdi Big Bang, Hruška ali Mstore veliko boljša izbira (malo reklame ne škodi, eh?).
Lep pozdrav, in zdi se mi, da sem jaz tisti z argumenti, ti pa tisti z zavajanjem in Jelinčič style izmikanjem.
Pa brez zamere. Nazadnje urejal/a matevž Tor 31. Avg 2010 09:21; skupaj popravljeno 1 krat
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 11.02.2008 |
Prispevkov: 1032 |
|
|
 |
|
Prispevek: #32 Objavljeno 31.08.2010 09:19:49 |
|
No. 1 je napisal/a: |
Verjetno se ne bo oglasil nihče, ki ni hotel prevzeti računalnika, ki je v originalu imel 2 sloja selotejpa a tudi takih je precej.
Novo pomeni, d aje intaktno, neodprto, vse nalepke še nepotrgane... seveda je lahko nov a že odprt, vedno je le vprašanje zaupanja in merila, ki ga uporabiš za to kaj beseda novo pomeni.
Seveda se strinjam s tem, da je to zelo širok pojem  |
No, to, da ti prodajajalec preizkusi računalnik in ga pač pri tem odpre (da ga odpre, še ne pomeni, da pobere dol vso folijo itd.) jaz jemljem še vedno kot novo in k temu dodam še eno lepo mero zaupanja do prodajlaca, ker vem da ko bom domov prišel, bo računalnik delal. Pač ena varovalka več, ki ti jo nudi prodajalec, kar je zelo pošteno in pohvalno.
Glede zaupanja pa tko, vsak trgovec dela na tem, da mu bodo stranke čimbolj zaupale, saj na zaupanju tudi sloni uspeh.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 09.01.2008 |
Prispevkov: 3100 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #33 Objavljeno 31.08.2010 09:41:38 |
|
Kot sem ze napisal, z EPL poslujem ze dolgo let, nabavil ogromno mac-om, ipodov in dodatkov... Nikakrsnih tezav.
Z vsemi se je dalo vse dogovoriti. V kolikor kaj nisem bil preprican, imel vprasanja, sem se obrnil na Milos-a in dobil vse kar sem zelel. Tudi z Karmen nikakrsnih tezav, vedno sma vse hitro uredila.
Vedno bil povsem enostaven postopek, poslal mail z povprasevanjem, dobil ponudbo, potrdil ponudbo in dobil zeljeno stvar, v kolikor je bila na zalogi, kar v vecini zadnje case je.
Vse pa je tudi odvisno verjetno od odnosa stranke do prodajalce in ne le obratno. Mnogokrat se je celo zgodilo, da ko sem kaj povpraseval pri EPL cisto iz firbca, ko je roba prisla so me kontaktirali in poprasali, ce me mogoce sedaj ta stvar se zanima, zelim narociti ali da mi jo rezervirajo...
Mnogim znancem priporocal nakup pri EPL in do sedaj nihce ni imel tezav z njimi, njihovim servisom ali cemerkoli.
Jaz sem zadovoljen in verjamem, da je se mnogo takih.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 13.04.2006 |
Prispevkov: 190 |
|
|
 |
|
Prispevek: #34 Objavljeno 31.08.2010 09:54:10 |
|
@matevž
Po tvojem pisanju sodeč si ti en mutivoda, zato pa maš probleme, ker ne veš, kaj bi rad. Pol so pa vsega drugi krivi.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 95 |
Kraj: Ravne na Koroškem |
|
 |
|
Prispevek: #35 Objavljeno 31.08.2010 09:59:40 |
|
haroker je napisal/a: | Kot sem ze napisal, z EPL poslujem ze dolgo let, nabavil ogromno mac-om, ipodov in dodatkov... Nikakrsnih tezav.
Z vsemi se je dalo vse dogovoriti. V kolikor kaj nisem bil preprican, imel vprasanja, sem se obrnil na Milos-a in dobil vse kar sem zelel. Tudi z Karmen nikakrsnih tezav, vedno sma vse hitro uredila.
Vedno bil povsem enostaven postopek, poslal mail z povprasevanjem, dobil ponudbo, potrdil ponudbo in dobil zeljeno stvar, v kolikor je bila na zalogi, kar v vecini zadnje case je.
Vse pa je tudi odvisno verjetno od odnosa stranke do prodajalce in ne le obratno. Mnogokrat se je celo zgodilo, da ko sem kaj povpraseval pri EPL cisto iz firbca, ko je roba prisla so me kontaktirali in poprasali, ce me mogoce sedaj ta stvar se zanima, zelim narociti ali da mi jo rezervirajo...
Mnogim znancem priporocal nakup pri EPL in do sedaj nihce ni imel tezav z njimi, njihovim servisom ali cemerkoli.
Jaz sem zadovoljen in verjamem, da je se mnogo takih. |
Pod to se seveda tudi jaz podpišem.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.07.2010 |
Prispevkov: 2753 |
|
|
 |
|
Prispevek: #36 Objavljeno 31.08.2010 10:00:00 |
|
+1
Kaj se sploh sekiraš, kupiš tam kjer imajo boljši odnos do tebe. Ne pa da se prepucavaš tukaj po forumu. Bi kupil, ne bi kupil, bi storniral, pa bi storniral stornacijo. Kaj bi sploh rad? Najbrž niti ne veš.
Nazadnje urejal/a jerca Tor 31. Avg 2010 10:03; skupaj popravljeno 2 krat
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27406 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #37 Objavljeno 31.08.2010 10:00:31 |
|
+1 
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 27.08.2010 |
Prispevkov: 34 |
|
|
 |
|
Prispevek: #38 Objavljeno 31.08.2010 10:03:39 |
|
dave je napisal/a: | @matevž
Po tvojem pisanju sodeč si ti en mutivoda, zato pa maš probleme, ker ne veš, kaj bi rad. Pol so pa vsega drugi krivi. |
Zelo zrel, argumentiran in intelektualen post, ni kaj. Se ti za sharanje tvoje vzgoje in nemalo kompleksov iskreno zahvaljujem. Sam točno vem kaj bi rad in sem to, če si spregledal, tudi opisal. Ker gredo stvari v napačno smer, kar se mene tiče, zadnjič pišem v tej temi. Svoje sem povedal, naj Miloš to sedaj obrne kakor hoče, dvomim, da sem kaj falil oziroma opisal premalo natančno.
In @haroker. Nekaterim kupcev je dovolj že to (da nekdo nekaj kupi in mu naprej proda za recimo 100, 150 evrov več), nekateri pa želijo, da prodajalec nudi še nekaj več, torej zagotovi, da kupec odide zadovoljen domov.
Meni je vseeno kateri si ti, vendar bi si v tem primeru (da prodajalec zate stori le to, da ti dostavi artikel in zaračuna večjo ceno) lahko računalnik naročil iz Budimpešte (or somewhere) kar sam.
Ostali bralci naj presodijo sami.
jerca je napisal/a: | +1
Kaj se sploh sekiraš, kupiš tam kjer imajo boljši odnos do tebe. Ne pa da se prepucavaš tukaj po forumu. Bi kupil, ne bi kupil, bi storniral, pa bi storniral stornacijo. Kaj bi sploh rad? Najbrž niti ne veš. |
In zakaj ne? Forumi so točno zato. Če sem imel jaz neko slabo izkušnjo, naj za njo izve tudi nekdo na drugi strani Slovenije, in obratno. Zato se prepucavam na forumu, ker se mi ne zdi prav in imam pravico to nekje izraziti. Če ste pa vi vsi zadovoljni z EPL jem, pa izvolite, nakupujte tam še naprej  Jaz utemeljenih odgovorov nikoli ne bom dobil, najbrž.
Se mi pa res čudno zdi, da nekateri tako jalovo skušate stati v bran Milošu, ko pa so moja vprašanja in predvsem natančno opisana dejstva tako direktna in (pomoje) kažejo firmo v pravi luči.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.07.2010 |
Prispevkov: 2753 |
|
|
 |
|
Prispevek: #39 Objavljeno 31.08.2010 10:07:49 |
|
matevž je napisal/a: |
.... zadnjič pišem v tej temi... UPAM
Ostali bralci naj presodijo sami.SMO ŽE |
Edit: ne stojim nikomur v bran
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 09.01.2008 |
Prispevkov: 3100 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #40 Objavljeno 31.08.2010 10:17:40 |
|
Ne stojim nikomur v bran tudi jaz ne, podajam le moje izkusnje... Ce si prebral prvi moj post, vidis da imam tudi sam tezave z iMac-om 27 in rumenimi "fleki". So pa na EPL naredili vse kar lahko, 3x zamenjali matrico, sedaj mi ostane le da poklicem na tel. od appla in zatezim njim...
A ves ta cas sta Milos in Dejan imela povsem korekten odnos, razlozila vse in povedala, da pac oni preko sistema vec ne morejo nic narediti. Da pa lahko sam zatezim na brezplacno stevilko.
Vse to, le zato, da bom kot kupec zadovoljen. Verjemi, za korekten odnos, servisiranje in stik sem res pripravljen placati tudi do 100eur vec, kot pa da bi vozil iz avstrije, italije... Enako kot sem pripravljen za hrano odsteti vec, ker pac zelim jesti dobro, na nivoju in ne v menzah in ostalih stacunah z studentskimi boni.
|
 |