Fajn darilo sem dobil za RD od SiOLa ... Pridem domov... pa ne dela ADSL ... klicem na 080 1000 ... pa pravi ena prijazna gospodicna, da bo posredovala naprej tehnikom... a da dvomi, da bo pred pondeljkom kaj delalo...
Zakaj hudica sploh imajo dezurstva na helpdesku, ce tako tehniki ze ob v petek od 15ih sibnejo domov... in jih boli patak za cel svet...
Racun pa znajo vedno poslat cel... in ce bi hotel, da ga znizajo za toliko dni, kot ne deluje, moram napisat pritozbo ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
Zame je pa to en navaden dan... Le mailbox je malo bolj poln FB profil ima precej prometa.... Itd. Jutri malo praznujemo... Ampak brez neta bit je tezko dandanes se dobro, da so mobilne povezave ze tako dobre da se da tudi to potrpet ..
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
Fajn darilo sem dobil za RD od SiOLa ... Pridem domov... pa ne dela ADSL ... klicem na 080 1000 ... pa pravi ena prijazna gospodicna, da bo posredovala naprej tehnikom... a da dvomi, da bo pred pondeljkom kaj delalo...
Zakaj hudica sploh imajo dezurstva na helpdesku, ce tako tehniki ze ob v petek od 15ih sibnejo domov... in jih boli patak za cel svet...
Racun pa znajo vedno poslat cel... in ce bi hotel, da ga znizajo za toliko dni, kot ne deluje, moram napisat pritozbo ...
Tak dela SiOL ja
Sem bil osem let naročnik SiOL-a pa sem zaradi neta in TV-ja.....sami problemi (gospod ste probali izključit modem in ponovno priključit?) u piz** m******, samo to znajo in nič druga - tam so res sami nesposobneži.
Sedaj sem že 3-4 leta na T2 in nobenega problema - ne TV ne net. Če pa je kakšen problem ga odpravijo takoj. Čisto moje mnenje