FTP Server na OSX | |||||
A gre brez kaksnega posebnega softwarea? V OS X sem bolj za GUI, kot pa za terminal. LP. Z. |
|||||
|
|||||
|
|||||
No pol te naj pa načelnost neki stane |
|||||
|
|||||
Ker na vsako drugo vprasanje dobim odgovor: poslji mail na info@e...... Kar se pa tice foruma, pa sem ful za Jabuk, in odgovor kot je bil Mitjin prav nic ne pripomore k temu, da bi tudi ta forum zalaufal... Hvala vseeno LP, Z |
|||||
|
|||||
Ker na vsako drugo vprasanje dobim odgovor: poslji mail na info@e...... LP, Z</dd&rt;</dl&rt; Verjetno če si želel nekaj od E...-ja je dobro da za to pošlješ mail na E..., čudno se mi zdi, da ti to vzbudi sovraštvo... ampak... |
|||||
|
|||||
Jap. Mislim pa tudi, da sem ti po tel. dovolj povedal... |
|||||
Moja stran je enostavna, saj če imaš več kot eno leto neporavnane obveznosti je vsakemu jasno, da dokler ne plačaš enoletnega dolga (brez obresti, stroškov opominjanja...) se naprej ne da. škoda... Prihranil si cca. 50k Sit, pa si vseeno jezen, meni je to nerazumljivo... Aja pa še garancijsko popravilo smo ti opravili na stroške EPL, saj Apple ni priznal garancije, strošek pa je malo več kot 150.000 Sit + DDV... Skupni "profit" 200.000 Sit pa človek jezn? |
|||||
Mogoce bi si moral prebrati malo zakone... Ce garancija potece v nedeljo ali praznik, velja do naslednjega delovnega dne do 24. ure. Nisi tudi omenil, da sem racunalnik, ki sem ga imel v garanciji na servisu pri vas, dobil 48. dan po oddaji racunalnika k vam. Vasi dopusti me pri tem sploh ne zanimajo. Baje ste me pa 45. dan popoldan celo klicali, pa zal nisem bil dosegljiv. Pa tudi v ponedeljek, ko sem hotel prevzeti racunalnik, vas prosim, ce lahko kdo pocaka ca. 15 minut. Ja gospod, nevem ce bo slo - odgovor. En mesec in pol vam ni uspelo dobiti Dual procesor 1,25. Da ne omenjam, da sem vse delo, kot s.p., v tistem casu opravljal, na PB 400 Mhz (dobro, da ga sploh imam, ker drugace bi bil brez racunalnika), ki sem ga prav tako kupil pri EPL. Kdo je sedaj profitiral... Ce ste pa na lastne stroske popravljali, je pa cisto vasa krivda, ce niste prijavili na Apple pravi cas. Jaz sem vam racunalnik dostavil v garancijskem roku. Pa da se ne spomnim lanskega poletja, ko sem 40 dni poskusal priti v stik z vsaj enim kompetentnim na EPLju. Tajnico sem ze posiljal v PM (ceprav ni nic kriva) ampak bilo je 2 meseca po tistem, ko sem kupil PM DP 1,25 Ghz pri EPL. In kosem se pogovarjal z znanci iz grafike, so tudi jamrali, da od EPLa ni nic odziva. Takrat sem jaz z EPL zakljucil. Takole bi jaz to razlozil drugim. Vsaka stvar ima pa tudi drugo plat. Zato bi tole nekdo drugace razlozil. Ce g. Milos misli, da sem se mu kaj dolzan naj poslje racun, ker takole po forumih se pa res ne posluje v Sloveniji. (Mogoce, je ravno to razlog zakaj mi ne disi EPL Forum). Ce se g. Milos strinja, s tem zakljucujem najino debato... LP, Oki |
|||||
Kdo je kompetenten in zakaj si probal priti 40 dni v stik z nekom...? Mogoče ste ti in znanci zaključili, da je GSM sveta stvar in žal ni bilo nobenega odziva... Mogoče so vsi znanci takšni, da imajo neporavnane obveznosti več kot leto... če so taki naj res zaključijo ..., odziv ni potreben, vsak podjetnik pa bo to razumel. Poslovanje in debata nimata nobene veze, kdo pa je človek, ki ga omenjaš? Če ne diši, pa ne diši... Poanta je da to ni zato ker je treba pisati na info@e... ampak ker je nekdo užaljen zaradi... Zaključil offtopic! Sorry za offtopic! |
|||||
Obveznosti so bile poravnane prej ko sem jaz dvignil racunalnik. Mogoce bi moral bolje prebrati: Takrat sem jaz z EPL zakljucil. Znanci so pa razni graficni studiji in oblikovalci, ki si pa mogoce zelijo krajsi odzivni rok. Mogoce bi pa pri EPLju uvedli kaksno 090 linijo za taksne stvari... In sedaj lahko vidis zakaj ne sodelujem na forumih. Iz enega enostavnega vprasanja zraste to. Vse kar sem pricakoval je bil odgovor kot sem ga dobil od The_Man-a (hvala se enkrat). Od foruma pa pricakujem hitro odzivnost s prakticnimi nasveti. Ce pa No. 1 mislis, da sem uzaljen, se motis. Ampak ko iz ene firme prides v drugo sele lahko primerjas kvaliteto uslug in prav to se mi je zgodilo. Zato, roko na srce, z uslugo na EPLju res nisem bil zadovoljen. Tudi moji znanci (ki nimajo do EPLa nobenih obveznosti, ce je to pogoj za dobro uslugo) imajo podobne izkusnje. In se enkrat: Ce g. Milos misli, da sem se mu kaj dolzan naj poslje racun... LP, Oki |
|||||
_________________ it looks like jellyfish! |
|||||
Obveznosti so bile poravnane prej ko sem jaz dvignil racunalnik. Mogoce bi moral bolje prebrati: Takrat sem jaz z EPL zakljucil. Znanci so pa razni graficni studiji in oblikovalci, ki si pa mogoce zelijo krajsi odzivni rok. Mogoce bi pa pri EPLju uvedli kaksno 090 linijo za taksne stvari... In sedaj lahko vidis zakaj ne sodelujem na forumih. Iz enega enostavnega vprasanja zraste to. Vse kar sem pricakoval je bil odgovor kot sem ga dobil od The_Man-a (hvala se enkrat). Od foruma pa pricakujem hitro odzivnost s prakticnimi nasveti. Ce pa No. 1 mislis, da sem uzaljen, se motis. Ampak ko iz ene firme prides v drugo sele lahko primerjas kvaliteto uslug in prav to se mi je zgodilo. Zato, roko na srce, z uslugo na EPLju res nisem bil zadovoljen. Tudi moji znanci (ki nimajo do EPLa nobenih obveznosti, ce je to pogoj za dobro uslugo) imajo podobne izkusnje. In se enkrat: Ce g. Milos misli, da sem se mu kaj dolzan naj poslje racun... LP, Oki</dd&rt;</dl&rt; Js kot sodelujoči na obeh forumih, se počutim tle mal čudno. Js nimam nč z E.. firmo pa tud mam pripombe, čeprav bom verjetn še prpelu kakega kupca (pa ne da bi to moral cenit), al pa tud sam kaj kupu (odvisn od pogojev nabave), pa vseen sodelujem na obeh forumih in pomagam, če kej vem. Se mi zdi mal podcenjujoče do nas, ki so takega kova, kot opisano. |
|||||
jaz sem pri EPL kupil PB 12" in sem z njim zelo zadovoljen. Tudi dobava je bila kar hitra.... Ko sem opazil, da je ohišje nekako krivo..., so ga tud poravnali na EPL takoj, zelo so prijazni in rajši dam kakšen cekin več kot v tujini pri njih, so vsaj blizu in pomagajo zel hitro, tudi izven delovnega časa so enkrat prijateljevega ibook-a pregledali in vzeli v servis. Za enkrat, so ok! Zelo korektni in vedno pripravljeni pomagati... Lp, F. |
|||||
jaz sem pri EPL kupil PB 12" in sem z njim zelo zadovoljen. Tudi dobava je bila kar hitra.... Ko sem opazil, da je ohišje nekako krivo..., so ga tud poravnali na EPL takoj, zelo so prijazni in rajši dam kakšen cekin več kot v tujini pri njih, so vsaj blizu in pomagajo zel hitro, tudi izven delovnega časa so enkrat prijateljevega ibook-a pregledali in vzeli v servis. Za enkrat, so ok! Zelo korektni in vedno pripravljeni pomagati... Lp, F.</dd&rt;</dl&rt; Js ne bi pustil, da se mi na novi stvari igrajo z nekim "ravnanjem". Hočem novo izpravno stvar in pika. |
|||||
Baje je to normalno, tudi pri epl tisti moški, ki ga je ravnal je pokazal svojega in je rekel da on svojega tudi skoz ravna... |
|||||
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |