3D grafika
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 26.03.2009 |
Prispevkov: 216 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 24.11.2009 08:49:09 3D grafika |
|
Ker imam 2D grafike že dovolj bi se lotil še 3D grafike in predvsem animacije in me zanima kateri programi so dobri, seveda za mac 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.09.2009 |
Prispevkov: 959 |
Kraj: Drevo na vzhodu |
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 24.11.2009 09:02:25 |
|
Cheetah 3D, Maya, Lightwave, Cinema4D, Carrara ... na odprtokodni in brezplačni fronti Blender.
Dejansko skoraj vse, kar imaš na voljo za Windows.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 08.10.2008 |
Prispevkov: 4549 |
|
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 24.11.2009 10:25:23 |
|
lih učeri sm mal brsku po netu za cad programi.. ne vem če to lih spada zravn, k tud nisi povedu kaj točno rabš..
vectorworks : http://www.nemetschek.net/
sam se mi zdi kr pro.. mal poklikej jaz nism dost..
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1145 |
|
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 24.11.2009 11:46:12 |
|
Sam delam z Lightwaveom, ki je imel v preteklosti na macu precej problemov - razvoj je zaostajal za win platformo. Samo sem tako navajen LWa in maca, da sem vztrajal... zdaj je zadeva solidno podprta in stabilna (vsaj za moje skromne potrebe).
Vmes sem enkrat poskušal nekaj na Blenderju, pa mi ni šlo - vmesnik je bil čisto drugačen in workflow "čuden", zato sem odnehal.
Če bi bil na začetku, pa bi se verjetno kar držal Blenderja.
Frend dela s Cinemo, pa je tudi zelo zadovoljen.
Ampak po moje se moraš najprej vprašati, kaj bi rad delal. Potem pa pregooglaj čimveč, prespi par noči, spet googlaj, pa se ti bo zbistrilo. Kakšen cajteng na temo 3D bi ti tudi pomagal.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 26.03.2009 |
Prispevkov: 216 |
|
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 24.11.2009 12:40:15 |
|
Hvala za odgovore, bom še googlal naprej pa malo prebral o temu.
Rad bi delal pa predvsem animacije. Do zdaj sem delal animacije samo v Flashu, zdaj bi pa še 3D poskusil, če mi bo šlo 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 25.08.2007 |
Prispevkov: 810 |
|
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 24.11.2009 13:21:23 |
|
Verjetno še najbolj intuitivna (enostavna, mac-like) je Cinema 4D.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.09.2009 |
Prispevkov: 959 |
Kraj: Drevo na vzhodu |
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 24.11.2009 20:33:12 |
|
Po mojem ima najboljši vmesnik za začetnika Strata, sploh za tiste, ki so vajeni Adobejevih vmesnikov:
http://www.strata.com/products/strata_3d_cx_suite/strata_design_3d_cx/
Pa tudi Cheetah je soliden v tem pogledu:
http://www.cheetah3d.com/index.php
Ali pa celo Cararra:
http://www.daz3d.com/i/software/carrara/whatsnew?_m=d
Res pa je, da noben izmed teh ni "industry-standard".
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 25.08.2008 |
Prispevkov: 1642 |
Kraj: Kamnik |
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 24.11.2009 21:19:47 |
|
Eno vprašanje: na kako močnem macbooku bi bili tile programi dokaj uporabni/efektivni?? Da bi se dalo normalno delat?
Malo se hočem podat v te vode (ker včasih 2D ni dovolj), pa mislim da me bo moj mac pustil na cedilu 
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1145 |
|
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 25.11.2009 10:16:48 |
|
Včasih delam z Lightwaveom na iBook-u 1. generacije (1,83GHz DuoCore, 2GB rama, Intel GMA950 s 64MB shared RAM-a), pa se da čisto lepo modelirat, postavit sceno in celo renderira sprejemljivo počasi. Pametno moraš delat z bitnimi teksturami. Seveda je delo počasnejše od dela na MacPro mašini, ampak če delaš z glavo, se da.
Sploh za učenje in sledenje raznim tutorialom je dovolj. Tako da - če kupiš danes nov računalnik, bo vsak dovolj za minimalno delo.
Aja, seveda je grafična kartica bistvena - boljša, hitreje in lepše dela... zato, če le ne boš ostal pri osnovah, se stegni in si privošči čimboljšo. Pri bookicah itak nimaš dosti izbire.
|
 |