Jabuk
Iphone zavrnjena reklamacija
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 09.06.2009
Prispevkov: 21
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 28.10.2009 19:12:34
Iphone zavrnjena reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pozdravljeni,

Pred časom sem kupil Iphone 3g na hrvaškem, bil je slabše ohranjen (dve večji praski na robih ohišja), telefon sem normalno uporabljal 3-4 mesece in v tem času mi ni niti enkrat padel na tla ali dobil kakršno koli novo mehansko poškodbo. Mi je pa pred kakšnim mesecem prenehal delati wi-fi. Ker je aparat še v garanciji sem ga nesel na hrvaški servis, po treh tednih so me poklicali, da so aparat poslali v servis na Madžarsko in da so tam ugotovili, da je nedelovanje wi-fi posledica mehanske poškodbe.

Ker delam v multinacionalki, ki se ukvarja z visoko tehnologijo približno vem kako reklamacije potekajo. Vem tudi da se z uslužbenci v T-mobile nima smisla prepirati, ker samo upoštevajo navodila. Rad bi poslal mail direktno na apple in tu se pojavi problem. Nikjer ne najdem e-maila na katerega naj pošljem pritožbo. Našel sem samo mail sjobs@apple.com ta pa se mi ne zdi da bi me vzel resno Smile

Ima kdo podobno izkušnjo in pozna kakšen pravi e.mail, preden kar pošljem na info@apple.com, support@apple.com in podobne

Hvala
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 02.05.2008
Prispevkov: 84
Kraj: Pred računalnikom
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 28.10.2009 20:29:07
Re: Iphone zavrnjena reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
n3v3n je napisal/a:
Pozdravljeni,

Pred časom sem kupil Iphone 3g na hrvaškem, bil je slabše ohranjen (dve večji praski na robih ohišja), telefon sem normalno uporabljal 3-4 mesece in v tem času mi ni niti enkrat padel na tla ali dobil kakršno koli novo mehansko poškodbo. Mi je pa pred kakšnim mesecem prenehal delati wi-fi. Ker je aparat še v garanciji sem ga nesel na hrvaški servis, po treh tednih so me poklicali, da so aparat poslali v servis na Madžarsko in da so tam ugotovili, da je nedelovanje wi-fi posledica mehanske poškodbe.

Ker delam v multinacionalki, ki se ukvarja z visoko tehnologijo približno vem kako reklamacije potekajo. Vem tudi da se z uslužbenci v T-mobile nima smisla prepirati, ker samo upoštevajo navodila. Rad bi poslal mail direktno na apple in tu se pojavi problem. Nikjer ne najdem e-maila na katerega naj pošljem pritožbo. Našel sem samo mail sjobs@apple.com ta pa se mi ne zdi da bi me vzel resno Smile

Ima kdo podobno izkušnjo in pozna kakšen pravi e.mail, preden kar pošljem na info@apple.com, support@apple.com in podobne

Hvala



A telefon si kupil v trgovini ali od fizične osebe? Ker če si kupil v trgovini bi moral telefon vrniti takoj, ko si videl, da je mehansko poškodovan! Če si ga pa kupil od fizične osebe in si vedel, kaj kupuješ in so ti tule ugotovili, da je nedelovanje wi-fi-ja posledica mehanske poškodbe, potem mislim, da neboš rešil kaj. In na Apple mislim, da se tudi nima smisla pritoževati, ker če je ta telefon kupljen na Hrvaškem, to pomeni, da je tovarniško zaklenjen in je bil softversko odklenjen, kar pa tut pomeni nekakšna izguba garancije. Vse s katerimi bi v tem primeru lahko reševal telefon bi lahko samo z tistimi v T-Mobilu, ker so tamle zadolženi za te telefone.
Lahko pa jih prosiš, če ti popravijo to in bi jim plačal. V garanciji pa mislim, da ne boš rešil kaj.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 09.06.2009
Prispevkov: 21
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 28.10.2009 22:42:18
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Telefon sem kupil rabljen od fizične osebe. Stvar je v tem, da za nedelovanje wi-fi zagotovo ni kriva mehanska poškodba, ker je zadnja nastala 3 mesece pred nehanjem delovanja wi-fija.
Na raznoraznih forumih sem zasledil da je to znana napaka, ki se je ne da odpraviti in telefon takoj zamenjajo.
Ker je pač telefon slabše okvarjen jim je najlažje bilo zavrniti reklamacijo zaradi tega. Je pa bil restoran preden sem ga nesel na servis, tako da zaradi unlocka tudi ni bilo zavrnjeno.

Vem kakšen je postopek za reševanje reklamacij, s tem imam vsak dan opravka in vem, da če ne zatežiš te pač odj... po hitrem postopku, bi pa rad zatežil tudi direktno pri applu pa ne najdem nobenega mail kontakta. Tako da če kdo ve za kak mail bi bil hvaležen...

LP
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27402
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 28.10.2009 22:48:58
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ce delas v mutlinacionalki, potem ti je verjetno znano, da taki podatki ponavadi niso javni, ker je veliko prevec zaposlenih, in ne mores vedeti, kdo je kaj... Ponavadi imajo le kaksne obrazec na spletni strani... Drugace pa se tezave ponavadi resujejo na lokalni ravni... torej popravilo naceloma izvajajo pooblasceni servisi v drzavi, kjer je bil iPhone prodan...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 09.06.2009
Prispevkov: 21
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 28.10.2009 23:02:38
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Saj ne iščem direktno kontaktno osebo, zanimivo mi je le to da tudi info ali support mail nisem nikjer zasledil. Edini obrazec ki sem našel je pa za mnenje o njihovi spletni strani.
Bom pa vseeno probal na info in support poslati.

Hvala, Lp
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani