Ja poglej razčlenjen račun, da boš videl, katera postavka ti dvigne račun. Brez tega ti težko pomagamo.
| Simobil - Vodafone live! | |||||||
Ja poglej razčlenjen račun, da boš videl, katera postavka ti dvigne račun. Brez tega ti težko pomagamo.
|
|||||||
ja pisalo je samo napaka na telefonu. Ne vem od kod mi takšni računi res ne.. zato sem tudi dal preverit in pravijo,da je to zaradi telefona. zdaj pa ne vem kako in kaj |
|||||||
naj ti pošljejo izpisek klicov pa lohk preveriš jest sm imel paket tri zame 18 € pa sm skoraj vedno presegel limit in to samo z povezavo na internet tam kjer ni bilo wifi-ja tko da sm imel po 20 € samo podatkov prek interneta plus 18€ naročnine poj veste da je bil kr dobr račun zdaj sm raje vzel iZame paket za 24€ ki vključuje tudi 2GB podatkov in mi je kr gut Drugače pa preveri od kje si toliko naklepal |
|||||||
Pomoje so te s tem "napaka na telefonu" gladko "nategnili". Napaka skoraj da nemore biti pri klicih in smsih. Sepravi so najbrž podatki. Za hec si jih onemogoči pa da vidiš kakšen bo račun.
|
|||||||
ja za take napake sm že slišu, fora je v tem da folku začne telefon pošiljat sms-e, za kšno avtomatsko klicanje pa še nism slišu (tud možno da obstaja)
kolega je recimo 30 sms-ov dobu od druzga kolega, enakih smsov, pa ne zaporedoma ampak tko zdele en pol drug, unmu k jih je pa pošilju pa sploh ni blo jasn da jih pošilja. tko da mogoče obstaja napaka v aparatu |
|||||||
no zdaj bom počakal najprej na izpisek. Ampak ni mi bila najbolj jasna beseda: napaka v telefonu
|
|||||||
torej danes sem dobil email kjer piše: Pri uporabi Iphona vam svetujemo, da si v nastavitvah izbrišete IP naslov ter popravite domačo stran na primer na Google. Tako bi se naj preprečili visoki računi? |
|||||||
Jao... še vedno nisi napisal, kaj ti je povzročilo visok račun?! Kakšen IP naj bi izbrisal? Zakaj zamenjati domačo stran? Če te poskušajo nategniti z vodafone life vstopninami, napiši pritožbo, ki ti jo MORAJO odobriti, saj jim billing te storitve ne deluje... da sploh ne omenim dejstva, da z iphonom ne moreš na vodafone life portal.
|
|||||||
[quote="mikrohard"]Jao... še vedno nisi napisal, kaj ti je povzročilo visok račun?! Kakšen IP naj bi izbrisal? Zakaj zamenjati domačo stran? Če te poskušajo nategniti z vodafone life vstopninami, napiši pritožbo, ki ti jo MORAJO odobriti, saj jim billing te storitve ne deluje... da sploh ne omenim dejstva, da z iphonom ne moreš na vodafone life portal.[/quote]
sem napisal pa vidim da mi očitno na forumu ni sprejelo. Torej ob paketu tri v nulo, kjer imam zastonj klice v simobil omrežje ter sms sporočila in mislim, da stacionarna? sem naredil račun 77eur. razčlenjen račun: 289min za klice v omrežju simobil 5min za klice v stacionarna omrežja 608sporočil končni znesek: 75,18€ pa trije listi številk,kot je običaj pri simobilovem računu. Glede ip naslova mi ni jasno prav tako ne vem kaj ima veze google. Zato sem mislil,če bi mi kdo pomagal sestaviti pritožbo, ker danes sem bil na simobilovem centru in mi je začel: veste vedno ko greste na internet vam mi zaračunamo! Pa rečem: če imam wifi, pa je bil samo tiho.. ko sem mu dal v roke iphone se je tresel kot da ima v roki bombo! Rekel mi je,da naj pokličem na 080 40 40, tam pa so mi natresli ta ip itd. shit nesposobni so do konca.. |
|||||||
09. 10. 09:20:06 podatki LIVE.SIMOBIL.SI 0,0825€ 09. 10. 09:20:05 podatki INTERNET.SIMOBIL.SI 0,1917€ 09. 10. 08:46:14 podatki INTERNET.SIMOBIL.SI 0,0208€ To mi piše na računu recimo.. |
|||||||
To zame ni razčenjen račun, ker še vedno ne vidim, kaj točno so ti zaračunali. Če imaš paket triZAME, imaš zastonj 1001 minut v simobil, 1001 minut v stacionarna in 1001 smsov.... tore ti za tisto, kar si zgoraj napisal, niso zaračunali nič. Poišči na izpisku, kaj konkretno so ti zaračunali.
|
|||||||
Aha... vidim. Podatke internet.simobil.si boš moral plačati (toliko si bil pač na internetu). Tiste "podatke" live.simobil.si pa seštej in napiši pritožbo za ta znesek. Ker ta postavka je napaka na njihovi strani, ki se vleče že več mesecev in meji na nateg.
|
|||||||
to sem ti izpisal iz računa ki sem ga prejel.. torej izpisek minut/smsov ter znesek ki ga morem plačati ne razumem v glavnem ničesar |
|||||||
Na računu ponavadi piše storitev, količina in cena...
Torej klici simobil, 289minut, 0€ (zaradi zakupljenih količin). SMS sporočila, 608, 0€.... itd. Pri kateri postavki je cena različna od 0€?? Pri razčlenjenem računu imaš pa za vsako storitev napisan datum uporabe in ceno za uporabo storitve takrat.... in v tem primeru moraš vse izpisane zneske sešteti. |
|||||||
ja ker dobivam na mail račun...sem se odpovedal tiskanemu računu. eko sem |
|||||||
Tut jst sm "eko", pa dobim poleg položnice tudi razčlenjeno zadevo, kjer mi use jasno piše kako in zakaj je kje porabljeno
Dej dobr poglej ... |
|||||||
Na mail dobis prav tak racun, kot je tisti v papirnati obliki ... .) ... ![]() |
|||||||
Najprej sem dobil na mail v exel formatu, ker sem se dogovoril naj mi tako pošiljajo v anglijo. Čisto sem pozabil na domač nabiralnik. Ja danes sem našel tud klasični izpisek. bom ga slikal tekom dneva.
|
|||||||
lp danes sem bil na simobilu kjer so priznali napako
|
|||||||
Jaz bom poloznico za oktober reklamiral. Ce bom to moral narediti se za november, bom rajsi menjal operaterja.
Ja, iz principa. |
|||||||
| « Poglej prejšnjo temo - iPhone/iPad omrežja - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2 |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |