iStyle - so mi na servisu pokvarili macbooka?!
|
Jabuček
Pridružen/a: 24.09.2008 |
Prispevkov: 36 |
|
|
|
|
Prispevek: #1 Objavljeno 19.04.2009 23:52:49 iStyle - so mi na servisu pokvarili macbooka?! |
|
Sem še kar iz sebe. Pravzaprav jezna in obupana. Zadnjič, že kakšna dobra dva tedna je tega, sem nesla na gosposvetsko svojega macbooka, da bi mi nadgradili ram. ja, zdaj že vem, big mistake... skratka dajo mi notri 2 krat 2 giga itd. in ga nesem domov. že ko ga prvič odprem se zgodi katastrofa. na ekranu se pojavi ene štiri, pet takih črtkastih migetajočih navpičnih prog in sistem zmrzne. na silo ga ugasnem, mal se mi čudno zdi, ampak ko se je spet prižgal je zgledalo kul. pol pa sem opazla neke vodoravne bliske čez ekran. pojavlali so se ne glede na to, kaj sem delala, koliko sem obremenila računalnik... skratka pol sem klicala na servis... jim ga nesla nazaj... in rezultat je bil ta, da so imeli kompjuter skoraj en teden!!! (od petka do četrtka!!!) in kao niso nič opazli, je pa baje na nekih testih kazal neke napake in bla bla bla. vsakič je bil drug serviser, ki je rekel kaj drugega in bil do zadeve drugače razpoložen. navsezadnje naj bi zamenjali in dali drug ram in kao da bo zdaj kul. zdaj sem ga mela doma dober teden. itak da so tiste črte švigale čez ekran in so bile pravzaprav vedno bolj "močne", opazne in pogoste. tko na par minut. no, višek pa se je zgodil včeraj, ko sem opazila, da računalnik nekaj čudno melje in je počasen (česar od kar sem prešaltala iz PC na maca sploh nisem bila več vajena). iz fotoaparata sem importirala neke slike in filmčke in rabu je celo večnost. še ni bil konec, prav mlel je in kar naenkrat pa zmrzne, ekran potemni in na sredini je sporočilo, da ga moram reštartirat. tale rač. imam od avgusta in nikoli se mi še ni to zgodilo! skratka, ga reštartiram, se prižge, skušam importirat naprej slike, kar mleje in mleje in kar naenkrat se zgodilo spet tiste navpične proge čez cel ekran. ker sem imela ravno fotoaparat zraven sem jih fotkala, da jih bom pokazala v servisu... totalno je zmrznu, samo tisto sranje je bliskalo čez. odločila sem se, da ga pač na silo spet ugasnem in pol sem hotla naredit še timemashine backup pa je pol, ko se je spet prižgal, sploh ni hotel zalaufat. kar nekaj je mlel. odločila sem se, da ga ne taknem več in v pon. zjutraj nesem na servis nazaj.
me je pa kar malo strah, kaj bo zdej. itak, da ga ravno te dni nujno rabim, ker sem sredi nekega projekta, ampak to ni še nič. bojim se, da bom ostala brez. da bo sam slabš in slabš... pa še v grazu je bil kuplen... a ma kdo kakšen nasvet???????? pa ne mi, prosim, rečt, da sem trapa, ker bi lahko sama nadgradila ta ušiv ram. to že vse vem.....
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 26.08.2007 |
Prispevkov: 152 |
|
|
|
|
Prispevek: #2 Objavljeno 20.04.2009 00:12:31 |
|
sej bo vse kul
ne skrbi
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 10.11.2008 |
Prispevkov: 9147 |
Kraj: LJ |
|
|
|
Prispevek: #3 Objavljeno 20.04.2009 00:36:22 |
|
Nič več *prčkat po računalniku, da se ti po nesreči še ne sesuje disk.
Na servisu vztrajaj, naj ti zagotovijo, da ne boš zgubila podatkov. Recimo naj vzamejo disk ven in naj popravljajo z enim drugim diskom.
------
V takih primerih ti zelo koristi, če je tvoj serviser dobil za novo leto kako flašo viskija... žal.
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 24.09.2008 |
Prispevkov: 36 |
|
|
|
|
Prispevek: #4 Objavljeno 20.04.2009 07:57:51 |
|
pa se komu sanja, kaj bi lahko to bilo? a naj ga nesem kam drugam? kje je po vašem najbolj zanesljiv servis v lj? a naj ga nesem v graz, tja, kjer je bil kupljen? naj bi bil še v garanciji...
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 321 |
|
|
|
|
Prispevek: #5 Objavljeno 20.04.2009 08:17:24 |
|
larisa je napisal/a: | pa se komu sanja, kaj bi lahko to bilo? a naj ga nesem kam drugam? kje je po vašem najbolj zanesljiv servis v lj? a naj ga nesem v graz, tja, kjer je bil kupljen? naj bi bil še v garanciji... |
jest ne nesem svojega nikamor drugam kakor dejanu na EPL. tole za gosposvetsko pa vem še za en incident tako da me ne preseneča ...
lp Avi
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
|
|
Prispevek: #6 Objavljeno 20.04.2009 08:37:06 |
|
Avian je napisal/a: | larisa je napisal/a: | pa se komu sanja, kaj bi lahko to bilo? a naj ga nesem kam drugam? kje je po vašem najbolj zanesljiv servis v lj? a naj ga nesem v graz, tja, kjer je bil kupljen? naj bi bil še v garanciji... |
jest ne nesem svojega nikamor drugam kakor dejanu na EPL. tole za gosposvetsko pa vem še za en incident tako da me ne preseneča ...
lp Avi |
Gospodvetska? To je iStyle?
Pravijo, da je dober tudi servis pri D1, vem pa ne. Pa Uroš iz Mac&PC je svoje cajte tud zelo obvladal.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 321 |
|
|
|
|
Prispevek: #7 Objavljeno 20.04.2009 16:51:31 |
|
MitjaP je napisal/a: |
Gospodvetska? To je iStyle?
|
bo držalo
lp Avi
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 24.09.2008 |
Prispevkov: 36 |
|
|
|
|
Prispevek: #8 Objavljeno 24.04.2009 10:53:22 |
|
ja. iStyle! totalna štala. v ponedeljek sem ga nesla nazaj. danes dobila. po par minutah, ko sem ga mela prižganega, ugotovim, da dela isto!!!!! še vedno!!!!! in pri tem naj bi matično ploščo zamenjali!!! jezim se, da sem sploh šla k njim... da nisem šla takoj v graz, kjker sem računalnik kupla. zdi se mi, da sem zaradi enih nesposobnih in bokvekako pokvarjenih slovenskih dripcev ostala brez računalnika. ker kaj naj zdaj, ge nesem nekam drugam in kaj rečem? nesem v graz in uveljavbljam kakšno garancijo na računalniku, s katerim nimam pojma kaj so delal in šarili po njem! p****! totalšno sem iz sebe!
si morte mislit, vsakič, ko smo ga nesli tja ali tja poklicali je bil en drug tip, ki je rekel kaj drugega! ampak res čist vsakič! saj ne rečem, kakšen je zgledal obetaven in prijazen, tako rekoč zaupanja vreden. pol pa me je recimo eden vprašal, če me tiste črte motijo???????? p****!!!!!!!!!!!!!!!!! ja, grde se mi zdijo!!!!!!!!!!!!! motijo mojo rahločutnost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vrh vsega sploh ne bi nič popravljali baje, če ne bi slučajno takrat ko je zmrznil fotkala pobezljanega ekrana in potem tudi enega izmed več sporočil, ko je pač hotel, da ga ugasnem!!!! majo totalno sf**** računalnik in tega niso sposobni sami niti ugotovit in priznat. moje fotke so bile kao dokazi!!!! pri tem, ko racunalnik, recimo ni niti hotel nareti time machine backupa, importirat fotk iz fotoaparata in kajsvem kaj se vse, če bi si upala še kaj probavat in se ne bi bala, da bo glihkar dušo izpustil!!!!!!!!
zdaj sem že predolga in se ne bo nobenemu ljubilo tega brat, sam sem čist iz sebe!!!! totalno!!!!
skratka, upam, da vseeno komu drugemo tole pomaga pri kakšnih pomislekih, kam nest maca na servis...
mejte se bols kot jaz...
lpl
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 3123 |
Kraj: Lendava |
|
|
|
Prispevek: #9 Objavljeno 24.04.2009 11:41:56 |
|
Ali te smem nekaj vprašati, koliko pa si stara? Čeprav vem, da se to, predvsem od žensk, ne spodobi.
Tale zgornji opis "avanture" je malo ... khmm... no, v glavnem, ni ravno primerna za gospodične.
Če si računalnik kupila v Grazu (predpostavljam MStore), zakaj nisi nesla tja?
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 05.03.2008 |
Prispevkov: 2498 |
|
|
|
|
Prispevek: #10 Objavljeno 24.04.2009 11:48:23 |
|
No no punca, malo se umiri. Nesi v tisto prodajalno, kjer si računalnik kupila prvo, pa potem dalje. Pri nas uradno Applea ni, v Avstriji pa je, in vsi vemo, da ima Apple zelo sposoben customer service.
LP
-J
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 27.03.2007 |
Prispevkov: 1963 |
Kraj: Kamnik |
|
|
|
Prispevek: #11 Objavljeno 24.04.2009 12:16:35 |
|
No, v dobri veri je nesla nadgradit ram h slovenskemu distributerju in očitno so nekaj grdo z******i in ni važno koliko je punca stara. Če bi meni to naredili, bi se verjetno še kako drugače znesel nad njimi... verjemite.
Če nese sedaj v Gradec ta računalnik, bo seveda vsak "poseg" plačala, saj niso oni tam, da popravljajo za nekimi loleki na račun garancije. No, če želi računalnik ga bo mogla nekam nest in če ga je kupila v Gradcu bi ga jaz nesel gor, seveda plačal in želel tudi, da povedo kaj je z računalnikom in kako do tega pride... potem bi jim pa prišel j***t mater.
Mogoče, bi si pa vzel čas in šel spet na ta servis in zahteval, da nekdo zraven mene sedi, ko bi kaj delal, da vidi kaj je napaka... in potem naj jo odpravi.
Kakorkoli, slaba reklama in referenca za iStyle, drugi imajo slabe izkušnje z kakšnim drugim servisom, pač tako je.
_________________ Ma ja, sej bo, sej bo... če ne danes pa kdaj drugič!
iMac 20''; iMac 21,5''; iPhone XR, iPad Air 4G CELL, ATV 4K, Watch series 7, AirPods Pro
http://sitemile.com/ref/faganel
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
|
|
Prispevek: #12 Objavljeno 24.04.2009 12:48:21 |
|
Men se pa zdi njen sarkazem simpatičn
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 09.09.2007 |
Prispevkov: 1175 |
Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
|
|
Prispevek: #13 Objavljeno 24.04.2009 13:46:44 |
|
Am, priznam da celotnih postov nisem prebral, ampak a si poskušal dat notr originalna RAM modula?
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 15.10.2008 |
Prispevkov: 517 |
|
|
|
|
Prispevek: #14 Objavljeno 24.04.2009 13:53:00 |
|
Blackrider je napisal/a: | Am, priznam da celotnih postov nisem prebral, ampak a si poskušal dat notr originalna RAM modula? |
Jaz kolikor sem razbral ni on dodajal RAM modulov ampak iStyle...
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 13.03.2008 |
Prispevkov: 570 |
Kraj: Kranj |
|
|
|
Prispevek: #15 Objavljeno 24.04.2009 13:55:34 |
|
jaz sem rame sam dodal, ampak sem s tem mal uniču vijake in lukne v katere spadajo... nwm kva je blo narobe samo pač se mi ni neki zataknil
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 220 |
Kraj: Murska Sobota |
|
|
|
Prispevek: #16 Objavljeno 24.04.2009 13:57:12 |
|
Punca ima prav.
Najbrž ji rama niso vgradili zastonj.
Apple pa bi, pri vsem tem njihovem kompliciranju in certificiranju z nazivi, moral bolj paziti komu kaj podeli.
To je spet tako po naše. Nekdo ga polomi, pa nima jajc, da bi to priznal in (tudi) popravil napako. Očitno gre tem v iStyle predobro.
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 09.09.2007 |
Prispevkov: 1175 |
Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
|
|
Prispevek: #17 Objavljeno 24.04.2009 15:04:43 |
|
scorpz je napisal/a: | Blackrider je napisal/a: | Am, priznam da celotnih postov nisem prebral, ampak a si poskušal dat notr originalna RAM modula? |
Jaz kolikor sem razbral ni on dodajal RAM modulov ampak iStyle... |
Saj je isto, če se je težava pojavila zaradi RAM modulov, se prvo preveri, če s starimi dela BP, pol pa šele matično menja itd... Saj pravim, preobširen post, nisem utegnil prebrat.
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 24.09.2008 |
Prispevkov: 36 |
|
|
|
|
Prispevek: #18 Objavljeno 24.04.2009 18:15:38 |
|
sem dost stara da bi lahko ram sama zamenjala in da bi se odpeljala do gradca pa nisem naredila ne enega ne drugega. zdaj mi je seveda za oboje žal. ampak lahko je bit za nazaj pameten. kaj pa sem si mislila, da lahko iz ene ušive nadgradnje rama rata taka štala.
prejle sem macbooka še enkrat odprla in je reklo plenk in se je kar naenkrat ugasnil.
na servisu so pripravljeni še šarit po računalniku. še displej zamenjat. matično ploščo naj bi že. predlagajo pa tudi naj pošljem mejl v graz...
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 30.09.2007 |
Prispevkov: 456 |
|
|
|
|
Prispevek: #19 Objavljeno 24.04.2009 19:19:50 |
|
draga larisa. ker imam za seboj precej strokovne kilometrine in tudi veliko let dela na servisu vem, da se stvari včasih ne poklopijo najbolje. in če vmes vmešamo še človeški kolerični faktor je stvar povsem na psu.
iz tvojih postov nisem razbral nič drugega kot ogorčenost, ker se napaka pojavlja IN TO PRI MEKU!!! absolutno nesprejemljive popravljalne roke in sploh bi najraj enmu razbila gobec.
ne bi želel iti dalje v klasifikacijo strank, ker se mi ne ljubi spuščat na neprimeren nivo pa tudi žaljenje ne privede do nilčesar. dejstvo pa je, da draga moja larisa. tudi nov bmw za 100k crkne že v prvem mesecu. in je v prvem mesecu lahko 3x na servisu. pri takih izkušnjah (iz prve roke) se včasih sam pri sebi nasmehnem, ko pomislim, da bi si na mojem mestu nekdo verjetno pognal kroglo v glavo!?
servis MORA napako ODKRITI in jo DEFINIRATI! in da! murphy velikort ne pokaže napake, ravno, ko je to nujno potrebno. drži. zajem stanja s fotoaparatom je fantastična reč, ker slika pove več kot milijon besed a kljub vsemu ponavljam; NAPAKO je potrebno ODKRITI! najslabše kar se ti lahko pripeti je to, da so se na servisu dobesedno podelali pred tvojo histerijo in hitijo odpravljati napako vsepovprek. pri tem žal, veliko pripomore (ali ne) strokovnost serviserja oziroma retorika predstavnika servisa... skratka. iz sporočila ni težko razbrat, da se je vse skupaj pričelo po nadgradnji pomnilnika. tudi napaka je precej tipska za težave s pomnilnikom. povsem možno pa je, da je uporabnikova (tvoja) nestropnost in nervoza s poskušanjem zlepa in zgrda usposobit iz zaganjat računalnik stvari posledično pač še poslabšala.
ne razumem ljudi, ki kljub očitnim defektom neko stvar kar ženejo in ženejo dalje. a se stvari popravljajo same od sebe? a se z avtomobilom, ki riba tudi odpravljate na morje?
rezultat vsega skupaj je izredno neprijetna uporabniška izkušnja najprej z macom, nato s prvim servisom in možno je, da bo tako tudi z drugim. in seveda pričakovano širjenje slabe reklame in napačnih vtisov. globoko vdihni in se ustrezno pripravi na nadaljne delo. bodisi z nadomestnim računalnikom, ki ti v sklopu garancije (če bi jo imela, recimo) po zakonu pripada. sicer pa žal to ni nikogaršnji problem! tale post bom izkoristil tudi za grajo vseh tistih, ki uprabljate svoje elektronske naprave (večje in manjše) za posel oziroma ste od teh naprav življenjsko odvisni pri tem pa nimate v prvi vrsti poskrbljeno za varnost svojih podatkov in seveda za primere odpovedi teh naprav. kaj pa če vam napravo ukradejo? kaj če se zgodi potres (italija?) kaj če in kaj če...
najprej je treba prevzeti odgovornost pri sebi. potem se zavedati, da nobena stvar 100% zanesljiva. in svet bo lepši
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 09.09.2007 |
Prispevkov: 1175 |
Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
|
|
Prispevek: #20 Objavljeno 24.04.2009 20:57:50 |
|
Ozi je napisal/a: | draga larisa. ker imam za seboj precej strokovne kilometrine in tudi veliko let dela na servisu vem, da se stvari včasih ne poklopijo najbolje. in če vmes vmešamo še človeški kolerični faktor je stvar povsem na psu.
iz tvojih postov nisem razbral nič drugega kot ogorčenost, ker se napaka pojavlja IN TO PRI MEKU!!! absolutno nesprejemljive popravljalne roke in sploh bi najraj enmu razbila gobec.
ne bi želel iti dalje v klasifikacijo strank, ker se mi ne ljubi spuščat na neprimeren nivo pa tudi žaljenje ne privede do nilčesar. dejstvo pa je, da draga moja larisa. tudi nov bmw za 100k crkne že v prvem mesecu. in je v prvem mesecu lahko 3x na servisu. pri takih izkušnjah (iz prve roke) se včasih sam pri sebi nasmehnem, ko pomislim, da bi si na mojem mestu nekdo verjetno pognal kroglo v glavo!?
servis MORA napako ODKRITI in jo DEFINIRATI! in da! murphy velikort ne pokaže napake, ravno, ko je to nujno potrebno. drži. zajem stanja s fotoaparatom je fantastična reč, ker slika pove več kot milijon besed a kljub vsemu ponavljam; NAPAKO je potrebno ODKRITI! najslabše kar se ti lahko pripeti je to, da so se na servisu dobesedno podelali pred tvojo histerijo in hitijo odpravljati napako vsepovprek. pri tem žal, veliko pripomore (ali ne) strokovnost serviserja oziroma retorika predstavnika servisa... skratka. iz sporočila ni težko razbrat, da se je vse skupaj pričelo po nadgradnji pomnilnika. tudi napaka je precej tipska za težave s pomnilnikom. povsem možno pa je, da je uporabnikova (tvoja) nestropnost in nervoza s poskušanjem zlepa in zgrda usposobit iz zaganjat računalnik stvari posledično pač še poslabšala.
ne razumem ljudi, ki kljub očitnim defektom neko stvar kar ženejo in ženejo dalje. a se stvari popravljajo same od sebe? a se z avtomobilom, ki riba tudi odpravljate na morje?
rezultat vsega skupaj je izredno neprijetna uporabniška izkušnja najprej z macom, nato s prvim servisom in možno je, da bo tako tudi z drugim. in seveda pričakovano širjenje slabe reklame in napačnih vtisov. globoko vdihni in se ustrezno pripravi na nadaljne delo. bodisi z nadomestnim računalnikom, ki ti v sklopu garancije (če bi jo imela, recimo) po zakonu pripada. sicer pa žal to ni nikogaršnji problem! tale post bom izkoristil tudi za grajo vseh tistih, ki uprabljate svoje elektronske naprave (večje in manjše) za posel oziroma ste od teh naprav življenjsko odvisni pri tem pa nimate v prvi vrsti poskrbljeno za varnost svojih podatkov in seveda za primere odpovedi teh naprav. kaj pa če vam napravo ukradejo? kaj če se zgodi potres (italija?) kaj če in kaj če...
najprej je treba prevzeti odgovornost pri sebi. potem se zavedati, da nobena stvar 100% zanesljiva. in svet bo lepši
|
podpis.
|
|