Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
opozorilo vklopljen super uporaniški ali izvorni način
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 14.11.2012
Prispevkov: 952
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #21   Objavljeno 21.01.2024 11:39:59
Re: opozorilo vklopljen super uporaniški ali izvorni način
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Se pravi, ce je bil tvoj telefon kadarkoli jailbreakan, si na*ebal? Surprised
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 15.01.2011
Prispevkov: 1797
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #22   Objavljeno 21.01.2024 15:49:44
Re: opozorilo vklopljen super uporaniški ali izvorni način
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
dadooo je napisal/a:
Heh, isto težavo imam jaz, že od 22.12 lanskega leta.
Helpdesk neodziven, napisal sem tudi uradno pritožbo že 10 dni nazaj in tudi nobenega odgovora tako, da že resno razmišljam o menjavi banke.
Imam pa 15 pro max, updejtan iOS.

Nekako sm uspel izbrskat, da se aplikacija poveže na "http://asseco-see.threatcast.guardsquare.com/" in je tukaj UDID al neki od telefona blacklistano in zato ne pomaga restore (tudi to sem probal).

https://www.guardsquare.com/threatcast-mobile-threat-defense

Če ima še kdo kakšno idejo, se priporočam Wink.


Ampak a 15 Pro Max se sploh da jailbreak-at že? Zakaj bi bila tvoja serijska blacklistana?
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 09.09.2009
Prispevkov: 447
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #23   Objavljeno 21.01.2024 17:19:10
Re: opozorilo vklopljen super uporaniški ali izvorni način
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Itak, da se ne da.
Ja nevem, to jaz tudi njih sprašujem pa mi cel mesec noben ne odgovori ha ha
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 13.10.2009
Prispevkov: 26
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #24   Objavljeno 22.01.2024 12:13:26
Re: opozorilo vklopljen super uporaniški ali izvorni način
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
dadooo je napisal/a:
Heh, isto težavo imam jaz, že od 22.12 lanskega leta.
Helpdesk neodziven, napisal sem tudi uradno pritožbo že 10 dni nazaj in tudi nobenega odgovora tako, da že resno razmišljam o menjavi banke.
Imam pa 15 pro max, updejtan iOS.

Nekako sm uspel izbrskat, da se aplikacija poveže na "http://asseco-see.threatcast.guardsquare.com/" in je tukaj UDID al neki od telefona blacklistano in zato ne pomaga restore (tudi to sem probal).

https://www.guardsquare.com/threatcast-mobile-threat-defense

Če ima še kdo kakšno idejo, se priporočam Wink.


hvala za info,bom tudi to preveru. sicer ja helpdesk ni neka pomoč...v štartu odzivni ampak potem zginli...moram še malo zatežit in tvoj primer tudi prav pride
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani