URBANA-nova naprava | |||||
Na novem 12 pro maxu sem preko brezžične povezave prenesel vse iz straega iphona. Prižgem URBANO in nimam gor nič denarja. V čem je problem, oziroma nasvet kaj storiti, da dobim nazaj naložen denar. Hvala |
|||||
Gre za aplikacijo, ki jo je povozil cas se predno so jo lansirali. Ob menjavi telefona so naredili tako, da moras na njihov mail poslati stevilko stare kartice in stevilko nove kartice in znesek, ki ga zelis prenesti. Prenos naredijo v roku 5 delovnih dni. No, pri meni je trajalo tri tedne, kao bolniska tistega, ki bi to motal urediti. Skratka, primitivna resitev. |
|||||
Pomeni, če sem na starem telefonu zbrisal kartico, lahko pozabim na denar? |
|||||
Tole pise za Android, ampak v principu velja za vse:
https://www.lpp.si/enotna-mestna-kartica-urbana/mobilna-aplikacija-urbana Problem je, ker je zadeva vezana na napravo in ne na account na serverju, in tako kartica oz. app ni samo medij za identifikacijo, ampak tudi "nosi" dobroimetje (zato se le-to "prenese", ce polnis preko interneta, gor sele ob prvi naslednji uporabi na avtobusu - ce je minilo vsaj 30 minut od polnjenja). |
|||||
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |