Ok, hvala za odgovor, kaj pa se zdaj najbolj splača, Revolut ali N26? Ima kateri večje prednosti kot drugi? Za začetek bi en v familji zaprl račun pri naši banki in šel na eno izmed teh dveh.
| Revolut ali N26 ali kaj tretjega? | |||||
Ok, hvala za odgovor, kaj pa se zdaj najbolj splača, Revolut ali N26? Ima kateri večje prednosti kot drugi? Za začetek bi en v familji zaprl račun pri naši banki in šel na eno izmed teh dveh.
|
|||||
Oba racuna sta super, imam oba, oba brezplacna ter oba imata brezplacne SEPA transakcije ter dvige na bankomatih do 200€ (revolut tudi v tujih valutah, n26 samo €).
|
|||||
N26 ima pet brezplačnih dvigov mesečno v € območju (ne glede na znesek).
Revolut pa 200€ mesečno (ne glede na valuto). Za zamenjavo slovenske banke je bolj primeren N26. |
|||||
|
|||||
Številka: IBAN, ki ga najdeš v aplikaciji na telefonu.
Naziv: N26 BANK GMBH Swift/BIC: V aplikaciji. Druga id: prazno. Država: Nemčija Datum odprtja: ko si odprla račun. Ostalo pustiš prazno. Priložiš sliko kartice, da se vidi tvoje ime in številka kartice. To je to. |
|||||
Revolut se mi bolj dopade, ker si nakažeš imaš takoj denar gor. |
|||||
Tole slednje ni potrebno.... ker stevilka kartice je podatek, ki FURS bolj malo zanima... njih zanima stevilka racuna... zato je bolje prilepiti PDF, ki ga v ta namen lahko snames iz spletne banke >> https://app.n26.com/download-bank-info ... |
|||||
Hvala za pomoč @Jest in @nf7 Koliko časa pa traja, da je vidno/poknjiženo nakazilo na račun? |
|||||
Od nekaj ur do nekaj mesecev... FURS si vzame cas za to in menda nimajo rokov za to ... Ampak ce je enkrat oddano... je zate zadeva zakljucena... Ce je kaj narobe, te ze oni menda kontaktirajo ... |
|||||
Amm, mislila sem nakazilo denarja z drugega računa, če nakažem iz NLB npr.?
|
|||||
Aaaa... za nakazilo... TO je pa spet odvisno od tvoje banke... oz. od banke, od koder nakazujes...
Sam imam izkusnje z NLB in SKB ... ri NLB je tako, da ce nakazem dopoldan do nekje 11 ure, je praviloma popoldan ze na N26 ... Pri SKBju pa mi se ni uspelo, da bi denar bil isti dan na N26 ... ponavadi je sele naslednji dan popoldan... ali pa celo sele dva dni kasneje ... Seveda morajo to biti delovni dnevi... Menda se pripravlja tudi pri nasih bankah online SEPA nakazilo... kjer boo sredstva sla samodejno in bodo na voljo v nekaj trenutkih ... Sedaj imam obcutek, kot da tam na banki nekdo sedi in ko recimo v spletni banki poklikas za nakazilo, nekdo to pretipka v drug sistem in po posti poslje na drugo banko |
|||||
No saj če je v dnevu ali dveh je ok. Me prav zanima koliko časa bo trajalo, nakazala sem zjutraj. V čem pa je štos pri Revolutu, da je denar gor takoj? Vsaj @warcanoid na prejšnji strani tako piše? In čeprav je DE račun jo bom lahko uporabljala za ApplePay pri nas?
EDIT: Nakazano zjutraj, 10.20 dobila notification, da je naloženo Nazadnje urejal/a jerca Tor 13. Avg 2019 09:42; skupaj popravljeno 2 krat |
|||||
Pri Revolutu je enako, ce nakazujes preko SEPA nakazila. Ima pa Revolut tudi opcijo, da polnis direktno z uporabo druge kartice... V tem primeru pa so sredstva takoj na voljo...
|
|||||
Zastopim, hvala
|
|||||
Dober teden nazaj odprem račun pri Curve. Danes jim pošljem na support vprašanje o dostavi kartice. Odgovorijo mi, da so mi blokirali račun, ker je bil dober teden neaktiven, da mi ga bodo zbrisali in si lahko ustvarim novega ampak, da v novega ne bom mogla dodat kartic, katere sem imela dodane v starem. Se pravi, da naj po njihovo zapiram in odpiram račune in kartice ostalih bank ali ponudnikov kar tako, da bi lahko uporabljala Curve.
![]() |
|||||
Ali prav razumem, da si pred dobrim tednom narocila Curve kartico, sedaj so ti pa racun blokirali, ker kartice nisi uporabljala, ceprav je niti nisi mogla, ce je se nimas? Ce je res tako, potem enostwvno tako odpisi na supportu... Da kako si predstavljajo, da naj bi uporabljala kartico, ce je se niti nisi dobila...
|
|||||
Tako je...ampak najbolj me zmoti tisto, da teh ostalih kartic ne bom mogla dodat v nov account. Sem jim pisala, odgovor še čakam.
|
|||||
Treba je resit to, da zakaj so ti blokirali racun, ki ga sploh se nisi zacela uporabljat... to je njihov kiks in naj ga oni postimajo..l
|
|||||
Itak...me zanima kakšen bo njihov odgovor.
|
|||||
Curve je pol-produkt. Vsake toliko časa kakšen del aplikacije ne deluje. Tak problem sem imel že pri registraciji, potem pri dodaji kartic, pri določenih pregledih. Meni takšne stvari ne vlivajo zaupanja, zato mi že leto dni stoji pri miru. Jim bom dal časa še do poteka kartice.
|
|||||
| « Poglej prejšnjo temo - Aplikacije za iOS - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |