Ma ja. Če bi mel človek normalne kontrole na monitorju. iMac pa tega nima.
Jaz sem si ponavadi izbral, da bom prave barve videl v Photoshopu.
Za kalibracijo sem imel par svojih filov, ki so bili odtisnjeni brez icc profilov.
Z Applovo sistemsko kalibracijo sem nastavil kontrast in svetlobo, potem pa sem v Photoshopu z gumbi na ekranu poštimal barve.
Čist enostavno, mal po domače, a sem precej dobro vedel, kaj bom dobil v tisku.
Pol so pa prišli LCD ekrani in je blo konc idile. Flekasta bela, barve so se pa spreminjale z zornim kotom. Da ne govorim o pretirano nasičenih barvah, nenaravni beli in totalno preveč temni črni.
Na mojem starem Radiusu Diamondtron sem v Photoshopu videl razliko med navadno črno (100K) in podloženo (kompozitno) črno (recimo 100K100C).
---
So pa fotografi zdaj čist happy, k vidjo svoje fotke v žarečih barvah. Edin ko pridejo fotke v tisk, je pol huda kri, k so tiskarji vse zjebal.
Pol pa privlečejo k tiskarski mašini iPada Retino in hočjo tiskarju dokazat, kakšen luzer je.
