www.aliexpress.com? En mi je danes povedal za to stran. Predvsem me zanima elektronika
A ma kdo kakšne izkušnje s aliexpress.com | |||||
www.aliexpress.com? En mi je danes povedal za to stran. Predvsem me zanima elektronika
A ma kdo kakšne izkušnje s |
|||||
|
|||||
|
|||||
Če ti pošlje preko china air maila boš čakal približno 1 mesec, malo hitrejši je hongkong air mail, najhitrejši pa DHL -> če ti pošlje v ponedeljek dobiš v petek, samo preko DHLa ti pošlejo običajno večjo količino ali pa bolj vredne izdelke. Sam naročim iz aliexpressa takrat, ko ne rabim tistega v trenutku ali pa je veliko ceneje kot na ebayu. Na ebayu se tudi preprodajajo isti izdelki iz aliexpressa samo za večji denar. |
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Sam sem stopil v kontakt z enim prodajalcem za en specificen Samsungov izdelek - ki ima na izdelku vse kot original - pac identicen originalu. Ker je znesek okrog 150€, je velika verjetnost, da bi ga na carini odprli. Nato mi je ta prodajalec rekel, da lahko brez problema deklarira izdelek po nizji ceni - ce na deklaracijo napise ceno recimo 25€ - kaksna je verjetnost, da bo izdelek "cekirala" carina ? |
|||||
Če ti nekdo iz kitajske proda avto in napiše, da si dal zanj 25 USD ne verjamem, da bo carina to sprejela kot veljaven nakup in ti ga bodo ocarinili in obdavčili glede na realno vrednost ali pa ga zadržali. Nisem prepričan kaj od tega. |
|||||
Sem naročil štiri stvari. Dve sta prišli, nista bili popolnima takšni kot sem si predstavljal po slikah. Dve pa nista prišli. Enega izdelka kupec ni poslal, drugega kupca so pa banali iz portala. Na vrnjen denar od obeh še čakam. Jaz vem, da ne bom več kupoval. |
|||||
Če je ta Samsungov izdelek gsm in se prodaja pod drugim imenom je pa identičen po obliki ima verjetno dve SIM gre skoz plačaš le carino in davek..... |
|||||
Js sm narocil pred kratkim dve malenkosti, in cakam kaj in kako bo. Ce bo kul, mam ogledano malo vecjo stvar Ne, ne, ni telefon (ceprav imam tut tam enega ogledanega ). Sprasujem zato, ker sem izvedel, da v primeru, da je racun/cena za manj kot 30$, naceloma vedno gre mimo carine. |
|||||
Lahko da naključno ali pa ocenijo glede na rentgen. Če ti odprejo tak paket in je notri telefon, pošiljatelj iz kitajske, zunaj piše pa 30 USD imam občutek,d a ti znajo pojamrat. Verjetno na forumu ve kdo kako natančno potekajo te stvari na carini. |
|||||
he he...Jordanke so VSE fake. niti enega originala. |
|||||
|
|||||
obdavči se celotna vrednost računa, tako da če na računi piše: izdelek ....150€ poštnina....30€ skupaj...=180€ in se potem od tega skupaj obdavči, sicer neumno. Odgovor na tvoje uprašanje je da, tudi poštnina se obdavči. |
|||||
Moja izkušnja: Naročila sem uro v vrednosti 180$ + dhl poštnina. Ker je bil v trgovini na voljo samo model brez kamere sem kontaktirala prodajalca in ga vprašala kako lahko naročim model s kamero, za katerega sem vedela, da tudi obstaja. Prodajalec mi je predlagal naj naročim še dva izdelka iz njegove trgovine, ker naj bi bil model s kamero za 100$ dražji od tistega, ki ga ponuja preko aliexpressa. Sledila sem njegovim navodilom in oddala naročilo. Ko je ura prispela sem ugotovila, da je zelo slabe kvalitete in poškodovana. Steklo je bilo počeno in touch screen sploh ni deloval. Takoj sem obvestila prodajalca in aktivirala "dispute" gumb. Hkrati sem poslikala uro. S prodajalcem sva se dogovorila, da mu uro pošljem nazaj. Ko je uro prejel je stisnil gumb "escalate dispute" in se pritožil, da sem počila šipo na uri in da sem jaz odgovorna za poškobde. Hkrati je poslikal in posnel uro kot dokaz da je poškodovana. Seveda niti v sanjah nisem pomislila, da bodo njegovo pritožbo upoštevali, saj je bil ravno to razlog zaradi katerega sem uro poslala nazaj. In čez nekaj dni šok... Dobim mail, da je prodajalčeva pritožba sprejeta in da mi ponujajo 10% vračilo zneska. Poslala sem vse dokaze, sliko poškodovane ure, vse pogovore, ki sva jih imela s prodajalcem in kljub vsemu so odobrili njegovo pritožbo. Aja, ker pa to še ni bilo dovolj, pa se je prodajalec pritožil še, da mu nisem poslala nazaj tistih dveh izdelkov, ki sem ju naročila samo, da bi dosegla 100$ višjo ceno modela s fotoaparatom. In ne boste verjeli... Kljub dokazom, print screen-om najinih pogovorov, sem dobila mail od njihovega "managment team-a" naj jim pošljem uradno potrdilo pošte, da je izdelek izgubila pošta, kajti v nasprotnem primeru bodo sprostili plačilo prodajalcu. No toliko o tem... Moj nasvet je nikoli ne naročajte preko aliexpress-a oz. Če že potem vzemite na znanje, da ob prvem problemu boste ostali brez zaščite in pomoči. Pa da ne boste mislili, da sem edina, še zdaleč ne, če malo pogooglate boste hitro naleteli na miljone takih primerov. |
|||||
Meni so cekirali eno malo zadevo za 10$. S tem da so mi po vsem na koncu še zaračunali 3eur "carinski postopki"... |
|||||
|
|||||
Žal pa so mi pošljko poslali na stalni naslov (kot je na kreditni) in so starši prevzeli ter plačali tiste 3eur. |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Ostalo - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |