Apple jemlje dobroimetje in zapira iTunes račune
|
Jabužiček helper
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1348 |
Kraj: iMB |
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 26.01.2008 17:24:46 Apple jemlje dobroimetje in zapira iTunes račune |
|
iTunes mi je javil po tistem ko ze uporabljam paket aplikacij za iPod touch, da moja kreditna kartica (virtualni mastercard urejen pri wirecard.com) ni veljavna. Pred tem jo je pri ustvarjanju profila normalno sprejelo.
Ne vem, ce ni morda napaka v tem, da sem na wirecard najprej nakazal le 10 evrov, potem kupil app update za 18 in nato nakazal na wirecard se enkrat 10 evrov, tako da sem jih imel gor 20 in toraj dovolj za app update, ker itunes itak ne odtegne denarja takoj.
Cez 3 dni potem sok, moja kartica ni veljavna in nemskemu iTunes Store sem dolzen 18 evrov. Slovenske kartice seveda tud ne sprejmejo. Pisal sem jim mail, pa se nisem dobil odgovora.
Copyright za programe je drugacen kot DRM za muziko in ni regijsko omejen, tako, da v bistvu bi mi lahko prodali app update tudi na slovensko kartico.
Wirecard pa ni noben nateg, ker ga mnogo Slovencelnov koristi za nakupe na nemskem Playstation Network Storeu. Med drugim so o njem pisali v slovenskem farbovitem magazinu Jokru.
iTunes Store toraj krsi evropsko pravico do prostega pretoka blaga in nam na noben nacin ne dovoli kupovati v njihovi trgovini. Se vedno imam na wirecardu 20 evrov in oni imajo se vedno vse podatke, ki so potrebni, da mi iz wirecarda odtrgajo tistih 18 evrov. Trgovina mi pa pravi, da moja kartica ni veljavna.
Pisal sem obema stranema, a mi niso odgvorili v treh dneh niti eni, niti drugi.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 26.01.2008 17:35:12 |
|
Zadnje čase se dogaja neka čudna praksa, ko Apple kar ukinja vse predplačane kode in vse račune deaktivira, če ugotovi, da so na katerega od teh načinov odprti! Očitno so pogruntali, da tako ne morejo zagotavljati uporabe samo na ozemlju za katerega so na njih prenesene avtorske pravice. Dejansko je Apple postal zelo grd do svojih uporabnikov!
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1348 |
Kraj: iMB |
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 26.01.2008 19:12:20 |
|
Ma ja, Apple si je ustvaril svoj ekosistem v katerem lahko sedaj pocne karkoli zeli. Z uspehom pac pride pozelenje po se vec zasluzka!
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1348 |
Kraj: iMB |
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 26.01.2008 19:41:40 |
|
Aaaa, nova tema!
Naj povem, da mi na ameriskem racunu zaenkrat niso vzeli dobroimetja. Pravtako mi niso zaprli nobenega racuna, odlocili so se le da ne bodo sprejeli moje virtualne kartice.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 26.11.2007 |
Prispevkov: 177 |
Kraj: Krško |
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 26.01.2008 20:37:40 |
|
sm si lih mislil kupiti gift card od enga prjatla iz amerike. Pa ali naj ga zdaj kupim. Imam račun pridoblenega z eno kodo.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 26.01.2008 23:13:11 |
|
Z novo kodo lahko vedno odpreš nov račun. Lahko pa za odprtje novega računa uporabiš tudi božičkovo darilo, ki ga najdeš med novicami.
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1348 |
Kraj: iMB |
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 28.01.2008 14:19:34 |
|
Mislim, da sem resil svoj problem. Spremenil sem naslov v iTunes nastavitvah in pustil kartico enako.
Napaka zgleda, da je lezala pri meni, ker sem kupil Software Update preden sem imel na kartici vsaj 18 evrov dobroimetja.
Sedaj zgleda, da bo urejeno.
Apple support mi niso nic odgovorili ze 5 dni, sram jih bilo!
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1348 |
Kraj: iMB |
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 28.01.2008 15:10:47 |
|
Evo se enkrat sporocam, da trik z wirecardom dejansko deluje. Samo morate prej nalozit toliko denarja kot stane zeljena zadeva. Najbolj se vam splaca vnaprej na wirecard naloziti kakih 50 evrov, zato ker za vsako nakazilo placate wirecardu 1 evro.
Hah, pa imam skoraj pravi iTunes feeling, ce bi lahko isto storil se na ameriskem storeu, bi pa bilo ze prevec dobro 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 29.04.2008 |
Prispevkov: 331 |
|
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 22.06.2008 09:01:05 |
|
Ko se že pritožujete nad podporo moram pa reči, da so meni vrnili 20$. In mi odgovorili v 1 dnevu. Plus.
|
 |