SiMobil in 1 leto nategovanja!
|
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10368 |
Kraj: |
|
|
|
Prispevek: #1 Objavljeno 11.01.2012 22:05:09 SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
Pa saj ne morem verjeti! Danes dobim račun na mail in si (ker sem imel preveč časa na busu) dobro pogledam specifikacijo oz. katere naročnine so vse vključene. V oči mi je padla naročnina 1001 sporočilo, ki znaša (brez davka) 7 eur in nekaj.
Pokličem pomoč uporabnikom, zakaj se to nahaja v mojem računu, če imam paket (in tudi vse ostale prej), ki ŽE vsebuje določeno, zakupljeno količino SMS sporočil.
Prijazna gospodična mi je povedala, da IMAM PO NEPOTREBNEM TA DODATEK ŽE OD NOVEMBRA 2010 !!!
Pritisk mi je narastel na 1000 in seveda sva dodatek TAKOJ ukinila. AMPAK: ker mislim, da bi MORAL uslužbenec pri VSAKEM menjavanju paketov na to opozoriti, da se izklopi, zahtevam zdaj od SiMobil-a povrnjenih 240 evrov. Verjemite, da sem v obdobju 2eh let, menjal paket 3-krat in ne razumem, kako me niti en do sedaj ni opozoril na to neumnost..
Citiram: | Pozdravljeni! Pišem Vam, kot dolgoletni uporabnik, saj sem danes (popolnoma po naključju, ko sem klical center za pomoč uporabnikom) izvedel, da že dobri 2 leti plačujem pri mesečnem računu dodatek, ki glede na moje pakete v 2eh letih sploh ni relavanten. Gre za opcijo 1001 sporočilo, a kaj mi to pomaga, če imam vedno naročnino, ki že vsebuje zakup tolikšnih sms-ov.
Pišem Vam, ker se mi zdi SPORNO dejstvo, da me niti en SiMobil-ov prijazen uslužbenec pri sklepanju naročniških razmerij NI opozoril na to, da se mi računa dodatek, ki je NEPOTREBEN, glede na moje dosedanje pakete.
Razumem, da je bilo to leta 2010 dejansko uporabljeno, kot nek sestavni del mojega pogovornega paketa, ampak ko sem menjal paket, bi lahko VSAJ NEKDO opozoril na to funkcijo, da jo izklopim. Zavedam se, da me je ta mesečni znesek prišel cca. 10 eur, vendar po moji izračunih v dobrih 2-eh letih in še nekaj, nanese to krepkih 240 eur in še nekaj ..
Z današnjim dnem, sem tudi opcijo preko Vašega klicnega centra izklopil. Prijazno dekle mi je tudi priporočalo, da napišem pritožbo.
Kaj pravzaprav želim?
V tem obdobju sem bil v vašem SiMobil centru kar nekajkrat, saj sem redno menjal pakete. Ne razumem, kako me v tem času niti en vaš uslužbenec ni opozoril na dejstvo, da ta naročnina ni potrebna in se ukine takoj.
Od vas pričakujem, da boste meni, Vaši zvesti (in tudi dobri) stranki, ugodili in upoštevali dobroimetje v protivrednosti, za katero Vi smatrate, da bi mi pripadala.
V pričakovanju pozitivnega odgovora, Vas najlepše pozdravljam! |
Nazadnje urejal/a Puck0 Čet 12. Jan 2012 09:43; skupaj popravljeno 1 krat
_________________ ...::: Puck0 :::...
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 27.03.2008 |
Prispevkov: 3754 |
Kraj: ThePirateBay.... |
|
|
|
Prispevek: #2 Objavljeno 11.01.2012 22:25:07 Re: SiMobil in 2 leti nategovanja! |
|
_________________ Lp,Dejc
|
|
iPhone Developer
Pridružen/a: 19.09.2008 |
Prispevkov: 10441 |
|
|
|
|
Prispevek: #3 Objavljeno 11.01.2012 22:30:09 Re: SiMobil in 2 leti nategovanja! |
|
Res ni bilo fer, da te nihče ni na to opozoril... ampak glede na to, da v dveh letih tega nisi opazil na računih (in 7 eur brez davka niti ni tako majhen znesek), kar velik del krivde nosiš sam... Opcije in vključene količine se namreč ne izključujejo.
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 30.11.2008 |
Prispevkov: 173 |
Kraj: Koroška |
|
|
|
Prispevek: #4 Objavljeno 11.01.2012 22:39:56 Re: SiMobil in 2 leti nategovanja! |
|
Hja to me pa res zanima kako se bo to končalo...predvidevam, da ti bodo odgovorili v smislu, da to in njihova krivda in da vsak naročnik pač z temi zadevami upravlja sam...
Upam pa, da zadevo rešijo v tvoj prid.
_________________ Apple is Life Style
|
|
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10368 |
Kraj: |
|
|
|
Prispevek: #5 Objavljeno 11.01.2012 22:40:25 Re: SiMobil in 2 leti nategovanja! |
|
problem je bil, da sem bil prepričan, da je tako pač sestavljena naročnina .. da je to en del naročnine in je potem na koncu POLNA naročnina XX eur.
Priznam, da nikoli nisem posvečal pozornosti temu, ampak VSAJ nekdo, bi me pa res lahko opozoril na to.
EDIT: my bad glede let in mesecev .. hvala, gpc17! Nazadnje urejal/a Puck0 Sre 11. Jan 2012 22:43; skupaj popravljeno 1 krat
_________________ ...::: Puck0 :::...
|
|
Jabuk Staff
Pridružen/a: 26.08.2009 |
Prispevkov: 14553 |
Kraj: Ljubljana |
|
|
|
Prispevek: #6 Objavljeno 11.01.2012 22:42:21 Re: SiMobil in 2 leti nategovanja! |
|
Zdej nevem kako ti gre racunanje samo od novembra 2010 do zdaj ziher ni 2 leti nategovanja kvecjemu 1 let pa 2-3 mesece sepravi cca. 150€...
Mi je pa cudno kako da nisi opazil, ne gledas nic na racun oz. kaj placas?
Glede simobila pa tako isto se je zgodilo moji mami s tem da je opazila takoj naslednji mesec in takoj izklopila...
Neverjetni so s tem, da NE OPOZORIJO narocnika, da mogoce pa on te opcije res ne bi vec potreboval ce gre recimo na nov paket kot je preprosto zame ali kaj podobnega....
Samo gledajo kje bodo kaj denarja pospravli v zep.
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 27.02.2011 |
Prispevkov: 179 |
Kraj: Maribor |
|
|
|
Prispevek: #7 Objavljeno 11.01.2012 22:45:02 Re: SiMobil in 2 leti nategovanja! |
|
nisi prvi, pa ne zadnji.. tako pač je..
In to vsi operaterji..
Sramota.. ker pač vejo da brez omrežja nemoremo..
_________________ Iphone 4g, 4.3.3, jailbroken, 16gb, black
Ipod touch 1g, 3.1.3, jailbroken, 8gb, black
Iphone 4g, 7.1.2, 16gb, black
Ipod touch 5g, 8gb, black
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 19.06.2009 |
Prispevkov: 1030 |
|
|
|
|
Prispevek: #8 Objavljeno 12.01.2012 00:18:17 Re: SiMobil in 2 leti nategovanja! |
|
Če so te dolžni glede teh postavk obveščati nevem, se pa strinjam z nekaterimi tule, da bi lahko to prej ugotovil in da je skrbnost dobrega potrošnika, da redno preverja postavke na računu.
Meni so enkrat za par dni zamude pri plačilu zaračunali strošek opomina, zadevo sem seveda takoj reklamiral in dobil dobropis. Če pa tega nebi opazil bi lepo zaslužili tisti dober evro. Ko bi bil pa rok za reklamacijo mimo, pa bi si bil sam kriv in bi pač to moral požreti.
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 119 |
|
|
|
|
Prispevek: #9 Objavljeno 12.01.2012 07:44:27 Re: SiMobil in 2 leti nategovanja! |
|
....sem imel podoben primer,pa sem tudi rabil več kot eno leto,da sem opazil ko menjaš paket se naredijo francoze potem pa če opaziš ali ne tko to gre...
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 119 |
|
|
|
|
Prispevek: #10 Objavljeno 12.01.2012 12:04:43 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
@pucko....poročaj kako je bilo mogoče jim jaz tudi pošljem dopis za nazaj,jaz sem preplacal tudi krepko cez 100e
|
|
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10368 |
Kraj: |
|
|
|
Prispevek: #11 Objavljeno 12.01.2012 13:04:41 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
No, glede na to, da mi bumbarji še za call failed-e niso odpisali, dvomim da bo s tem kaj ..
Ampak itak poročam!
_________________ ...::: Puck0 :::...
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.07.2010 |
Prispevkov: 2753 |
|
|
|
|
Prispevek: #12 Objavljeno 12.01.2012 13:18:15 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
No ja, pri meni so rabli 3-4 tedne, da so me poklicali. Sem vmes že pozabila za kaj se sploh gre
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 12.03.2011 |
Prispevkov: 485 |
|
|
|
|
Prispevek: #13 Objavljeno 12.01.2012 13:32:02 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
Dolzni te niso opozorit, seveda pa bi bilo to od njih pravicno in fer. Upam, da ti uspe.
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27200 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #14 Objavljeno 12.01.2012 13:42:55 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
Noja... jaz na to gledam takole... So uporabniki, ki imajo pac take potrebe, da kljuvb temu, da imajo recimo 1000 SMSov vkljucenih v paketu vzamejo se dodaten paket z SMSi... Druga zadeva, ki pa je... pa je ta, da marsikdo vzame dodatne kolicine zgolj zato, da si zmanjsa subvencionirano ceno telefona (oz. da si poveca subvencijo)... in pri takih je tako, da ce prekine recimo dodatni paket za prenos podatkov, se mu iznici tudi ugodnost... Veliko jih poznam, ki so recimo kupili iPhone in vzeli dodatni paket s 3GB podatkov, da je bil iPhone potem cenejsi. Sedaj pred novim letom so presedlali na recimo paket Orto Forever, kjer je tudi za 24 mesecno obdobje vkljucenih 3 GB podatkov ... a vseeno ne morejo prekinit tisti dodatni 3GB podatkovni paket brez da bi s tem morali doplacati tudi razliko pri subvenciji... Zato verjetno na take dodatne ne opozarjajo... in tudi ni njihova dolznost, da to delajo ... bolj kot ne dobra volja ... Vsak mora pa sam vedeti, kaj placuje...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10368 |
Kraj: |
|
|
|
Prispevek: #15 Objavljeno 12.01.2012 14:04:50 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
Da smo si na jasnem: ta opcija je bila dodana, ker je imel paket (mislim da) samo 100 smsov takrat .. In ne, zaradi kakšne subvencije.
_________________ ...::: Puck0 :::...
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27200 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #16 Objavljeno 12.01.2012 14:50:07 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
Saj nisem mislil v tvojem konkretnem primeru... Ampak na splosno... Bolj kot komentar na to, da bi operater moral skrbeti za to, da te obvesti o tem, da imas prevec placanih dodatnih opcij ... Na prodajnem mestu recimo nima tega podatka, koliko kolicin ti porabis... Vsaj pomoje je tako, ker ta podatek ni take narave, da bi ga lahko kar vsak student, ki dela na prodajnem mestu, videl...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 119 |
|
|
|
|
Prispevek: #17 Objavljeno 12.01.2012 14:52:43 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
Pri meni tudi ni bila subvencija,imel sem pa navaden paket,pa sem dodal se opcijo pod.paket za 200 mb,potem sem spremenil paket za izame kateri je imel ze 2g prenosa podatkov,seveda sem prodajalcu omenil naj stari prenos zbrise,pa ga ni!!!!To sem opazil sele cez kako leto.Pa slucajno je imela punca isti problem samo da je opazila takoj,se pravi,da smo tukaj ze trije Sej pravim delajo se francoze in ocitno jim uspeva :-/
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.03.2007 |
Prispevkov: 788 |
Kraj: Horjul |
|
|
|
Prispevek: #18 Objavljeno 12.01.2012 15:11:47 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
Puck0 je napisal/a: | Pa saj ne morem verjeti! Danes dobim račun na mail in si (ker sem imel preveč časa na busu) dobro pogledam specifikacijo oz. katere naročnine so vse vključene. V oči mi je padla naročnina 1001 sporočilo, ki znaša (brez davka) 7 eur in nekaj.
Pokličem pomoč uporabnikom, zakaj se to nahaja v mojem računu, če imam paket (in tudi vse ostale prej), ki ŽE vsebuje določeno, zakupljeno količino SMS sporočil.
Prijazna gospodična mi je povedala, da IMAM PO NEPOTREBNEM TA DODATEK ŽE OD NOVEMBRA 2010 !!!
Pritisk mi je narastel na 1000 in seveda sva dodatek TAKOJ ukinila. AMPAK: ker mislim, da bi MORAL uslužbenec pri VSAKEM menjavanju paketov na to opozoriti, da se izklopi, zahtevam zdaj od SiMobil-a povrnjenih 240 evrov. Verjemite, da sem v obdobju 2eh let, menjal paket 3-krat in ne razumem, kako me niti en do sedaj ni opozoril na to neumnost..
Citiram: | Pozdravljeni! Pišem Vam, kot dolgoletni uporabnik, saj sem danes (popolnoma po naključju, ko sem klical center za pomoč uporabnikom) izvedel, da že dobri 2 leti plačujem pri mesečnem računu dodatek, ki glede na moje pakete v 2eh letih sploh ni relavanten. Gre za opcijo 1001 sporočilo, a kaj mi to pomaga, če imam vedno naročnino, ki že vsebuje zakup tolikšnih sms-ov.
Pišem Vam, ker se mi zdi SPORNO dejstvo, da me niti en SiMobil-ov prijazen uslužbenec pri sklepanju naročniških razmerij NI opozoril na to, da se mi računa dodatek, ki je NEPOTREBEN, glede na moje dosedanje pakete.
Razumem, da je bilo to leta 2010 dejansko uporabljeno, kot nek sestavni del mojega pogovornega paketa, ampak ko sem menjal paket, bi lahko VSAJ NEKDO opozoril na to funkcijo, da jo izklopim. Zavedam se, da me je ta mesečni znesek prišel cca. 10 eur, vendar po moji izračunih v dobrih 2-eh letih in še nekaj, nanese to krepkih 240 eur in še nekaj ..
Z današnjim dnem, sem tudi opcijo preko Vašega klicnega centra izklopil. Prijazno dekle mi je tudi priporočalo, da napišem pritožbo.
Kaj pravzaprav želim?
V tem obdobju sem bil v vašem SiMobil centru kar nekajkrat, saj sem redno menjal pakete. Ne razumem, kako me v tem času niti en vaš uslužbenec ni opozoril na dejstvo, da ta naročnina ni potrebna in se ukine takoj.
Od vas pričakujem, da boste meni, Vaši zvesti (in tudi dobri) stranki, ugodili in upoštevali dobroimetje v protivrednosti, za katero Vi smatrate, da bi mi pripadala.
V pričakovanju pozitivnega odgovora, Vas najlepše pozdravljam! |
|
Ne ne.... ne razumeš... Zakaj bi ti nekdo naredil nekaj, česar nisi zahteval? Imaš neko storitev, če ne zahtevaš izklopa si si kriv sam. Papirje je treba kdaj pa kdaj prebrat...
_________________ _____________
Macbook Pro 15", 2.53GHz, iPod Classic 30 GB, iPod Nano 4 GB, Airport Extreme, iPhone 4S, iPad 32 GB 4G, iPphone 6, iPhone 7
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 12.10.2008 |
Prispevkov: 2677 |
Kraj: Kočevje |
|
|
|
Prispevek: #19 Objavljeno 12.01.2012 15:50:57 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
tudi meni se zdi krivdo zvračat tukaj na simobil brezpredmetno. poskrbel bi sam za to, saj dobiš mesečne izpiske, če je račun velik pač preveriš in vidiš na čem si.
za kaj bi morali drugi skrbet kaj imaš in kaj ne.
moje mišlenje.
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 11.02.2008 |
Prispevkov: 1028 |
|
|
|
|
Prispevek: #20 Objavljeno 12.01.2012 15:54:25 Re: SiMobil in 1 leto nategovanja! |
|
Simobil je itak nafukant stoletja. Bil pri njih, še prej kot v enem letu šel drugam....
|
|