Kaj mi bojo naredili, če ga nesem na servis, saj je še pod garancijo (star je 5 mesecev)
Hvala za nasvete...
LP aNtRx
| !!! MacBook 2.0 bele barve (plastika poka) !!! | |||||||
Kaj mi bojo naredili, če ga nesem na servis, saj je še pod garancijo (star je 5 mesecev) Hvala za nasvete... LP aNtRx |
|||||||
Sem imel isti problem, samo na sprednji strani. Odnesel sem na servis, kjer so mi pod garancijo zamenjali celoten spodnji del ohišja. Tako, da go for it. |
|||||||
koliko časa so za to potrebovali???
|
|||||||
Odnesi in pokaži; zatem naj naročijo rezervni del ti pa računalnik prinesi spet, ko dobijo del; zamenjava traja le nekaj uric; Vedno pa lahko zahtevaš nadomestnega. |
|||||||
a to gre? :shock: nism lih vajen, da dobiš nadomestni kompjuter.. hvala za nasvet... dons ga nesm
|
|||||||
Zakon ti omogoča nadomestni izdelek, če ti ga nimajo, pa so ti dolžni povrniti stroške. To ti načeloma še bolj ustreza, ker si greš računalnik nekam sposodit, račun pa oni plačajo. |
|||||||
To res drži glede zakona ? Ko sem sam nazadnje spraševal slovenske trgovce (istyle, EPL) so mi rekli da mi v primeru servisa ne bodo dali nadomestnega in bom ta čas brez in da tako velja za navadne fizične osebe... |
|||||||
Zakon o varstvu potrošnikov: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288 20. člen, 2 in 3 odstavek (2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. (3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve. Če ne dobavijo nadomestnega modela lahko torej potrošnik zahteva povračilo škode. Problem je verjetno ugotavljanje te škode. Ugibam da je logika takšna, če z računalnikom služiš denar si imel škodo (v tem času nisi mogel služiti denarja), če pa si domači uporabnik, ki med servisom ni mogel surfati po internetu, škode nisi utrpel. LP |
|||||||
To je zato, ker imajo nekvalitetne odvetnike. Ker zanje delajo odvetniški pripravniki bolj slovečih odvetniških družb.
ZVPot specialno ureja potrošniška pravna razmerja. vendar se v primeru, če ZVPot česa ne ureja, uporablja OZ. To, da citirani člen ZVPot v 2. odstavku piše, da LAHKO zagotovi nadomestni izdelek, pomeni, da se tako lahko izogne odškodninski odgovornosti po 3. odstavku istega člena oz. 2. odstavka citiranega člena OZ. Če ti torej tega ne zgaotovijo, ker niso dolžni, si lahko NAJAMEŠ izdelek drugje, od njih pa po koncu servisa zahtevaš plačilo računa. Če bi moral to sodno uveljavljati, bi zmagal. Pazljivo moraš samo vse dokumentirati. Recimo dati ti morajo izjavo, da ti ne bodo dali nadomestnega računalnika oz. jih moraš o tem pisno povprašati in imeti potrdilo o oddaji pošiljke itd. Kot kupci in potrošniki se boste morali naučiti nekaj, kar je pomen "kupca kralja": trgovce se ničesar ne sprašuje v pravicah - oni so nagnjeni h goljufanju, zato je gotovo, da ti ne bodo povedali po resnici. To je pač tak profil ljudi, ki rad prinaša druge okoli. O pravicah se pozanimaš vedno pri pravnem strokovnjaku in ne pri zavezancu po zakonu ali pogodbi! Od trgovca se samo ZAHEVA izpolnitev njegove obveznosti. Ko ti pa začnejo pametovati, da ni tako, pa de na morejo, jih moraš pa hladno odvrniti z argumentacijo oz. z navedbo zakonski ali pogodbenih določil. Če to ne pomaga, prijaviš njihovo kršitev določil zakonov (zlasti ZVPot) tržni inšpekciji. |
|||||||
To ne drži. Vsakdo utrpi škodo, ki ne more uporabljati izdelka, za katerega teče amortizacijska doba, pa če ga uporablja za službo ali za lastno zabavo. Škoda je tudi najem nadomestnega izdelka, ki je enostavno dokazljiva. |
|||||||
So true!!!!!!!!!!!! Res je škoda, da je naša družba tak orientirana, da dokler nekdo ne dobi kazni ne ve (noče vedet), da počne nekaj narobe. Že kar precejkrat sem imel težave z našimi trgovci in serviserji. Dokler stvari kupuješ je še nekak, ko pa prideš z stvarjo nazaj in če ne poznaš točno, kaj ti zakon omogoča pa znajo bit prav nesramni in se vedno obnašajo tak da dobiš občutek, kot da si sam kriv da je stvar crknala in da ni človeka na svetu ko bi ti znal pomagat. Prejšnji teden sem pisal na svetovanje od tržne inšpekcije glede teh zadev. Zvedel nisem nič kaj presenetljivo novega. Omembe vredna je mogoče samo interpretacija tistih skupnih 45 dni, kolikor časa je lahko naprava na servisu in sicer, da je prenosnik lahko na popravilu skupaj 45 dni zaradi iste napake (čas se sešteva), če se neka napaka še ni pojavila imajo novih 45 dni.... Trenutno moja hardwerija sicer deluje ampak se je bolje v naprej pripravit in poznat pravice, da ne prideš potem sklonjene glave iz trgovine, ko te na hitro odslovijo. Tretnutno veljaven zakon o varstvu potrošnikov je na naslovu (Garancija od člena 15b dalje): http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=200498&dhid=71713 Ima kdo izkušnje s povračilom stroškov izposoje prenosnika za fizične osebe? |
|||||||
Jaz imam le izkušnje z avstrijci, kjer če vprašaš, dobiš novo mašino s tolk rama kot je v tvoji na posojo. Sicer dobiš najcenejšo prenosno ali najcenejšo namizno, ampak vsaj nekaj je.
|
|||||||
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |