Reklamacija nedelujoče applikacije
|
Jabuček
Pridružen/a: 13.06.2009 |
Prispevkov: 58 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 06.11.2011 19:00:43 Reklamacija nedelujoče applikacije |
|
Teden dni nazaj sem kupil app Marble Mixer za iPad in igra je do zdaj normalno delovala, zdaj pa po nekaj sekundah crasha. Kje lahko oddam pritožbo na apple, ker na developer strani nisem nikjer zasledil kakšnih kontaktnih naslovov. Kako poteka takšna reklamacija?
Lp
_________________ iPhone 3G 8GB
iPad 2 16GB
iPhone 4S 16GB
|
 |
Jabuk Staff
Pridružen/a: 26.08.2009 |
Prispevkov: 14582 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 06.11.2011 19:03:30 |
|
Zbriš jo in pa ponovno naloži ali pa počakaj na update. Drugače pa preko itunesa...
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 13.06.2009 |
Prispevkov: 58 |
|
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 06.11.2011 19:04:26 |
|
Ponavno naložil sem že in vseeno ne dela...
_________________ iPhone 3G 8GB
iPad 2 16GB
iPhone 4S 16GB
|
 |
Jabuk Staff
Pridružen/a: 26.08.2009 |
Prispevkov: 14582 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 06.11.2011 19:05:47 |
|
Če bi prebral opis

|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 13.06.2009 |
Prispevkov: 58 |
|
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 06.11.2011 19:14:14 |
|
Sej sploh ne morem pridt v igro not, prb. 1s je igra v glavnem meniju in potem se zapre, tako da nič ne morem odpreti. Vseeno sem jo še enkrat zbrisal in tokrat tudi odstranil iz gamecentra (zaradi highscorsov-?), ponovno naložil in vseeno ne dela. Sem pa po tvoji zaslugi prebral opis in našel kontaktni email  tako da bom tu poskusil...
_________________ iPhone 3G 8GB
iPad 2 16GB
iPhone 4S 16GB
|
 |
iPhone Developer
Pridružen/a: 19.09.2008 |
Prispevkov: 10564 |
|
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 06.11.2011 19:19:37 |
|
Reklamacija je odvisna od tega, kdaj si aplikacijo kupil. Mislim, da je rok 1 mesec (ali maksimalno 2) po nakupu. Reklamacijo izvajaš tam, kjer si zadevo kupil (Apple App Store) in ne pri razvijalcu. Pri slednjem boš lahko dobil le morebitna navodila, kako odpravit težavo (če je sploh možno), mogoče ti bodo znali povedat, kdaj bo popravek na voljo, ali pa ti celo ponudili beta verzijo...
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 13.06.2009 |
Prispevkov: 58 |
|
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 06.11.2011 19:25:44 |
|
Kako pa izvedem reklamacijo preko Apple App Store, kater email?  drugače sem pa aplikacijo kupil 1.11.2011.
_________________ iPhone 3G 8GB
iPad 2 16GB
iPhone 4S 16GB
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 09.09.2009 |
Prispevkov: 447 |
|
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 06.11.2011 19:27:55 |
|
Greš na aplikacijo v app storu in klikneš na report a problem.
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 13.06.2009 |
Prispevkov: 58 |
|
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 06.11.2011 19:38:50 |
|
A to na kompu app store? (k na ipadu ne najdm tega, komp se mi je pa učer sesu pa zard tega ne morm pogledat.....  )
_________________ iPhone 3G 8GB
iPad 2 16GB
iPhone 4S 16GB
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 27.02.2011 |
Prispevkov: 179 |
Kraj: Maribor |
|
 |
|
Prispevek: #10 Objavljeno 07.11.2011 13:48:03 |
|
Odpri igro in scrolaj cist dol.. Report a problem pise. Ce nebos nasel ti bom prilepil se kak screen. Meni to opcijo najde na iphonu.
Lp
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 23.05.2008 |
Prispevkov: 588 |
Kraj: Trbovlje |
|
 |
|
Prispevek: #11 Objavljeno 07.11.2011 16:21:59 |
|
Sam sem recimo par dni po tistem, ko sem kupil neko aplikacijo, preko report a problem "zahteval" refund oz. napisal, da želim refund in do danes še ni bilo nobenega odgovora ne nič. Naj kličem na Apple support?
_________________ iHruska - Original Pear Product Of The Year!
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 27.02.2011 |
Prispevkov: 179 |
Kraj: Maribor |
|
 |
|
Prispevek: #12 Objavljeno 07.11.2011 17:07:17 |
|
Desty je napisal/a: | Sam sem recimo par dni po tistem, ko sem kupil neko aplikacijo, preko report a problem "zahteval" refund oz. napisal, da želim refund in do danes še ni bilo nobenega odgovora ne nič. Naj kličem na Apple support? |
Odvisno od tega kdaj si kupil aplikacijo
"Apple gives customers 90 days to claim a refund for any purchase they made in iTunes or in the App Store."
Če ti stvari niso zrihtali ko si jim pisal probaj takole:
-zalaufaj itunes
-pojdi pod purchase history
-report a problem
-utemelji svoj razlog
Morda bo takole zadeva lažje stekla...
Če neveš kako po zgornjih korakih si oglej to stran http://osxdaily.com/2010/11/13/iphone-app-refund/
kjer je prikazano s slikami kako in kaj..
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 23.05.2008 |
Prispevkov: 588 |
Kraj: Trbovlje |
|
 |
|
Prispevek: #13 Objavljeno 07.11.2011 17:17:33 |
|
Sem naredil tako in na seznamu izbral, da ne deluje kot bi morala in mi potem iTunes javi, da naj kontakiram developerja. In sedaj ne morem več reportat problema. 
_________________ iHruska - Original Pear Product Of The Year!
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 27.02.2011 |
Prispevkov: 179 |
Kraj: Maribor |
|
 |
|
Prispevek: #14 Objavljeno 07.11.2011 17:39:59 |
|
Bova pa probala tako:
-preveri kakšno verzijo sistema podpira aplikacija in kakšnega imaš ti..
(setting->general->about, pri aplikaciji odpri appstore, poišči app in preveri)
-Preveri če imaš na razpolago update (če imaš seveda updajtaj in stvar sprobaj ponovno)
-probaj jo zapreti z multitask barom (na homescreenu pritisneš 2x home button da se ti odpre mutitask bar, pridržiš aplikacije in odstraniš to ki ti naj nebi delala, nato probaj aplikacijo zagnati ponovno)
-če do sedaj še neboš odpravil problema, probaj ugasniti in na novo prižgati telefon, ter aplikacijo zagnati ponovno
-Zbriši aplikacijo, in jo reinstaliraj
Če to nebo delovalo.. boš žal moral kontaktirati supporterja in upam na najboljše.. Lahko še v appstoru na tej aplikaciji pogledaš njihovo spletno stran pod company in morda najdeš tam še kaj uporabnega.. no upam da sem ti pomagal in da boš porihtal problem..
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 13.06.2009 |
Prispevkov: 58 |
|
|
 |
|
Prispevek: #15 Objavljeno 07.11.2011 17:58:40 |
|
Ja na iPhonu je res ta gumb, na iPadu ga pa ne najdem, in ker gre tu za iPad verzijo te aplikacije na iPhonu pa lahko vidim samo iPhone verzijo, bom raje to uredil preko računalnika. Drugače sem pa že poslal mail developerjem, in čakam na odgovor. Sm pa mislil da ma apple bolje urejeno to...
_________________ iPhone 3G 8GB
iPad 2 16GB
iPhone 4S 16GB
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 27.02.2011 |
Prispevkov: 179 |
Kraj: Maribor |
|
 |
|
Prispevek: #16 Objavljeno 07.11.2011 18:03:52 |
|
Žal.. vse tudi nemore imet apple najboljše, pol androidarji nebi meli kaj za "šimfat"..
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 23.05.2008 |
Prispevkov: 588 |
Kraj: Trbovlje |
|
 |
|
Prispevek: #17 Objavljeno 07.11.2011 18:12:15 |
|
Kaj pa predlagaš za moj problem? 
_________________ iHruska - Original Pear Product Of The Year!
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 27.02.2011 |
Prispevkov: 179 |
Kraj: Maribor |
|
 |
|
Prispevek: #18 Objavljeno 07.11.2011 18:18:51 |
|
Isto probaj po korakih ki sem jih spisal gori.. Druga res več ni potem v naši moči, ampak je treba kontaktirat osebje, dalje pa rešujejo potem problem oni.. če si probal reporatat problem v appstoru, na itunes... ti ostane developer kot ti je napisal itunes... tudi če apple support kontaktiraš nebo škodilo, morda ti oni kaj natančneje povedo..
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 13.06.2009 |
Prispevkov: 58 |
|
|
 |
|
Prispevek: #19 Objavljeno 08.11.2011 21:39:49 |
|
No en dan po nedelovanju je igra začela delat. Dobil sem tudi odgovor od developerjev in sicer da je igra sedaj popravljena...ker mi je blo čudno kako to da naenkrat dela sem jih vprašal kako to da so jo popravili, če pa aplikacije dejansko nisem updejtal  , in so mi odgovorili:--It was an internal marketing glitch. We have a promo section in all of our games that was trying to retrieve too many icons for our "get More Games" section. Sorry for the inconvenience. Tko da je sedaj vse urejeno.... 
_________________ iPhone 3G 8GB
iPad 2 16GB
iPhone 4S 16GB
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 27.02.2011 |
Prispevkov: 179 |
Kraj: Maribor |
|
 |
|
Prispevek: #20 Objavljeno 08.11.2011 22:12:08 |
|
:bravo: :bravo:
Samo da se porihta...
|
 |