Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 26.07.2007 11:54:30 Ste kdaj pomislili? |
|
Zadnje novice, ki jih je objavil Apple kažejo zelo lepe številke za imetnike delnic in samo podjetje: 276 000 prodanih iPhone-ov v prvih 30tih urah, 818 milijonov dolarjev dobička v tretjem četrtletju. vendar ti podatki ne pomenijo nič dobrega za uporabnike. Nekateri že dolgo opozarjajo, da Apple postaja izkoriščevalski do potrošnika in povečuje svoj dobiček na račun manjšega vlaganja v razvoj izdelkov.
Ste se že vprašali, če bi Apple dejansko lahko v bodoče presedlal na naslednji poslovni model: na prireditvi predstavi in najavi izdelek in potem z ustreznimi marketinškimi prijemi podpihuje vročično pričakovanje izdelka vse do njegove prodaje. V trenutku prodaje zagotovi velike količine izdelka in čaka želje kupce (pozoren opazovalec bo opazil, da ob prejšnjih splavitvah izdelkov ti niso bili na voljo v tako enormnih količinah in so hitro pošli). Potem pa namesto vlaganja v razvoj in popravke za isti izdelek, preprosto predstavitev novega izdelka, mogoče tudi izdelka drugega segmenta. Znano je, da Apple ves čas išče tržne niše in jih zadrži le, če drugi ne uspejo doseči njegovega uspeha. Če si ne zagotovi te prednosti, kaj hitro izdelek opusti in splavi drugega - na drugem produktnem segmentu.
To pa za uporabnika ni nič kaj prijetno, saj mu ni zagotovljena kontinuiteta izdelkov, pač pa se mora vedno znova prilagajati na nove izdelke, ki zahtevajo popolno adaptacijo.
Vir: MacRumors, HardMac, AppleInsider
|