Proces na servisu | |||||
Nihče me ni vprašal, če imam notri kartico, nikomur se ni zazdelo sporno, da imam na iPadu svoje podatke, maile, kontakte, po možnosti še kakšne druge osebne podatke. iPada imam sicer pod kodo, vendar je prav nelagoden občutek. Vem, da bi lahko prej naredil reset, ampak nisem pričakoval, da ga bodo obdržali. Kakšne so vaše izkušnje, kaj pravite na situacijo? |
|||||
![]() |
|||||
nadalje so podatki IZKLJUČNO uporabnikova domena in za podatke na servisu nihče nikoli ne odgovarja, ker je tudi prav. niti najmanj namreč ni odgovorno prenašati odgovornost in skrb za lastne podatke (ali celo podjetja) na tretjo osebo; razen, če ne gre seveda za storitev reševanja podatkov. nenazadnje ima vsak spodoben servis (po mojih izkušnjah kar večina) jasno označeno, da za podatke in podatkovne medije ne odgovarja. seveda bi bilo lepo, če bi bil na zadevo opozorjen a je pri tem le tako, da je danes praktično vsaka elektornska naprava že tudi shramba podatkov. pred leti je bila to precej stalna praska. danes je to skoraj tako, kot če bi moral vsakogar opominjat, da naj za seboj potegne vodo v WC-ju. namig: če so na servisu bolj počasne sorte pri obračanju zalog, jih pokliči in jim prijazno obrazloži situacijo. če ipad še ni romal dalje naj ti ga izdajo na reverz oziroma naj ti proti plačilu kreirajo varnostno kopijo (če je možno). potrebno se je zavedat, da je danes hramba podatkov lahko zelo delikatna. pri vseh "leakih" iz kante za smeti najdenega trdega diska starega fotokopirca... je pač tako, da vsa današnja komoditeta nosi svojo ceno. koliko ljudi enostavno pozabi na shranjene podatke na že svoji n-ti multimedijski napravi. da kartic, in ostalih prenosnih medijev ne omenjam. _________________ en jabuk na dan, zobarja stran! |
|||||
![]() |
|||||
Če imaš registriranega na me.com lahko probaš oddaljeno zbrisat. |
|||||
![]() |
|||||
servis načeloma je, oziroma bi moral biti zavezan k varovanju podatkov, ne odtujevanju le-teh, ne zlorabi, etc... kaj se pa v praksi dogaja vsi prebiramo. s pravnega vidika je nekoliko zaščiten, z odgovornega pa ne. in spet je odgovornost na strani uporabnika. iz tega naslova je pa že itak vseeno. napravo je (skupaj s podatki) že z oddajo na servis oddal v roke tretji osebi. četudi bi jo torej prejel nazaj, je podatke medtem že lahko nekdo zlorabil. ergo, spet smo na začetku. _________________ en jabuk na dan, zobarja stran! |
|||||
![]() |
|||||
bravo! tole sem povsem odmislil... sem vedel, da bo kdaj komu morda prišlo prav. ![]() _________________ en jabuk na dan, zobarja stran! |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Jaz sem prišel tja z domnevo, da bom lahko iPad še odnesel domov in naredil hard reset, ko dobim novega. Ozi: Ne napadam servisa, tudi nisem napisal kater servis. Razumem, da tako pač je. Yurch: Hvala. Čisto pozabil na me.com ![]() Jest: Prijavljena je bila fizična napaka, tako da bi načeloma lahko napako dokumentirali in mi medtem pustili, da bi ga do rešitve reklamacije uporabljal še starega. Ampak že ni tak protokol. |
|||||
![]() |
|||||
V kratkem gre moj iPhone na servis in sem se zatorej dobro pozanimal o garanijskih zadevah. Tudi v Apple Limited Warranty za iPhone / iPad je v začetnih odstavkih (po spominu ne vem celotnega naslova odstavka, vsebuje pa besedo Liability) zapisano, da mora uporabnik pred servisiranjem naprave vse osebne podatke shraniti v varnostno kopijo, ker na servisih tako ali tako izvajajo restore in za izgube podatkov niso dogovorni. Piše še nekaj v smislu, da je priporočeno narediti restore doma, vkolikor se bojite za podatke - v tem primeru ima serviser zelo malo odgovornost. MOrda zna biti katera izmed točk zapisana v garanciji sporna zaradi evropskih zakonov, ampak dvomim, da se Apple ni prilagodil. _________________ -- Mac Pro (Early 2009) 8-Core 2,26GHz s 1 TB WD Caviar Black diska in ATI Radeon HD 4870 MacBook Pro (april 2010) 17'' z i7 procesorjem iPhone 4 Focusrite Saffire, FireWire zvočna kartica in ostali audio pripomočki |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Jest: No, meni se ne gre za življenje in smrt. iPad je zaklenjen, kartice notri ni, brez njega bom preživel teden ali koliko bo pač trajalo. Upam ![]() |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |