iTunes in verify težave
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 27.12.2009 |
Prispevkov: 243 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 18.03.2011 17:19:47 iTunes in verify težave |
|
Imam problem. Na ameriškem accountu ne morem kupovati aplikacij. "Kupujem" samo zastonjske in zato nimam nastavljene nobene kreditne kartice. Dogaja se mi sledeče:
Kliknem free aplikacijo za download in mi napiše "Verification Required. Before you can make purchases, you must tap Continue to sign in, then verify your payment info."
Ko to naredim mi odpre okence "Edit Payment Information". Ko potrdim mi napiše "Are you sure you still want to buy and download "..............."?". Stisnem Buy in mi zopet prikaže okno "Verification Required" in se ne premakne nikamor.
Kdo ve kaj bi lahko bilo narobe?
lp
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 27.12.2009 |
Prispevkov: 243 |
|
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 19.03.2011 12:18:03 |
|
Lahko kdo pomaga?
|
 |
iPhone Developer
Pridružen/a: 19.09.2008 |
Prispevkov: 10564 |
|
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 19.03.2011 12:23:23 |
|
Ko si ustvaril account, si dobil email. Odpri tisti email in klikni na link, ki ga vsebuje.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 06.07.2010 |
Prispevkov: 99 |
|
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 19.03.2011 12:44:15 |
|
Nah, težava večkrat omenjena pod sledečimi posti ( http://discussions.apple.com/forum.jspa?forumID=788&start=0) je običajno, tako zgleda, rešena s ponovnim vnosom podatkov kreditne kartice, a to za nas s "fake" ameriškimi accounti polnjenimi z redeem kodami ne pride v poštev. Nimamo ameriške kreditne kartice za ameriški account.
Tudi sam imam isto težavo: vedno znova sprašuje po verifikaciji. Aplikacije se sicer da ažurirat direktno na iTunsih (in tam pravtako vpraša za verifikacijo in vnovično potrditev podatkov accounta), a verifikacija, ki na iTunsih steče nemoteno (brez kreditne kartice), se na iPhonu vrti v nedogled.
Upam, da je stvar neposrečen varnostni dogodek na njihovi strani, ki se bo rešil sam od sebe, sicer smo ga najebali.
p.s.: Preizkušeno na treh iPhonih 4 (4.3), nejailbreakanih. Vsem ciklično zavrača verifikacijo, vsi trije imajo US account polnjen z US redeem kodami, račun brez kreditne kartice. Včeraj je še delalo, danes je Appstore hrom pri updateih in nakupih (tudi plačljivih).
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 27.12.2009 |
Prispevkov: 243 |
|
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 19.03.2011 14:11:29 |
|
dcd točno to ja. Upam, da res ni kakšna nova varnostna metoda ampak le napaka v sistemu...
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 06.07.2010 |
Prispevkov: 99 |
|
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 19.03.2011 14:38:13 |
|
Rean, zanimivo. Po ažuriranju vseh aplikacij preko delujočega načina iTunes na računalniku/sync "fizično" na iPhone, sem se znebil tistih 10-15 App Store updateov na iPhonu in poskušal kupiti naključno aplikacijo posamično. Z grobim udrihanjem po potrditvenih oknih (verifikacija, osebni podatki, verifikacija, osebni podatki, ad nauseam...) mi je uspelo inštalirati novo aplikacijo in nekako ukaniti verifikacijske napake.
Pri drugem poskusu sem znova bil uspešen, a sem se moral ponovno delati cepca z zgoraj omenjeno metodo. Čudežna začasna rešitev nakazuje na njihov problem, morda zagneteni verifikacijski strežniki, kaj podobnega. Sranje.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 05.08.2009 |
Prispevkov: 110 |
|
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 25.03.2011 17:23:51 US account in update aplikacij |
|
Nekaj dni nazaj sem pri update-u aplikacij potrdil spremembe pravil uporabe App store (kar se zgodi vsake toliko casa) in od takrat naprej ne morem več update-at aplikacij, ker ves čas zahteva, da vnesem podatke kreditne kartice.
Seveda to ne gre, ker je račun registriran nekje v US. Ima še kdo tako težavo, kako se izognit verificationu za credit card?
Do sedaj je skoraj 2 leti (prej na 3Gs, sedaj na 4), delalo brez težav.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.09.2009 |
Prispevkov: 920 |
|
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 25.03.2011 17:28:23 |
|
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 05.08.2009 |
Prispevkov: 110 |
|
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 25.03.2011 17:36:40 |
|
Hm, sem iskal pa nisem našel podobne teme, moja napaka.
|
 |
iPhone Developer
Pridružen/a: 19.09.2008 |
Prispevkov: 10564 |
|
|
 |
|
Prispevek: #10 Objavljeno 25.03.2011 17:49:28 |
|
Meni je danes moj US iTunes account isto rekel, da naj verificiram podatke. Brez težav sem lahko pustil credit card "None" in je vse normalno delovalo. Nobenega ciklanja.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.11.2007 |
Prispevkov: 260 |
|
|
 |
|
Prispevek: #11 Objavljeno 25.03.2011 18:54:52 |
|
Meni je tudi s prve delalo ta teden, ko sem posodabljal aplikacije z US acc
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 23.02.2011 |
Prispevkov: 196 |
|
|
 |
|
Prispevek: #12 Objavljeno 04.10.2011 22:18:28 |
|
kar z lepega se mi pojavi sporočilo ""Sign in required - Tap continue and sign in to view billing information."
Nevem kaj je zdaj to..kar št. kartico mi ne sprejme več. DO zdaj sem vedno lepo kupoval zastonjske in plačljive applikacije..še ne dolgo nazaj sem kupil app za 4.99€ in jo že par dni uporabljam pa javlja češ da ni bila še plačana ali pač? Ne bremenijo računa direktno?
Kakršenkoli nasvet dobrodošel...
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 20.08.2007 |
Prispevkov: 584 |
Kraj: PREKMURJELAND |
|
 |
|
Prispevek: #13 Objavljeno 04.10.2011 22:26:48 |
|
hm...
že napisano...
če imaš ameriški account... bo treba napisati pravilni naslov... saj so enkrat v tem letu nekaj spreminjali... pa potem je moral vsak to znova nastaviti...
sem pa zasledil da so pisali gor da negre-ŠTEKA-moneybrookers kartica... za državo SLOVENIA ... od tistega časa ko smo dobili "uradni" ITUNES  ..
zdaj pa je spet ta težava da morete fiksno slovensko kartico imeti ..
lp
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 23.02.2011 |
Prispevkov: 196 |
|
|
 |
|
Prispevek: #14 Objavljeno 04.10.2011 22:30:17 |
|
imam slovenski account (region: SLOVENIA) in viso electron...vem, da je že napisano...in tudi prebrano... a brez prave rešitve...?!?! anyone..? u bistvu sploh ne morem downloadata niti zastonjskih applikacij več
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.09.2009 |
Prispevkov: 920 |
|
|
 |
|
Prispevek: #15 Objavljeno 04.10.2011 22:33:18 |
|
Maš dosti denarja na kartici?
Potekla kartica?
_________________ Prijavi se v Dropbox in pridobi 2 GB + 250 MB prostora.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 20.08.2007 |
Prispevkov: 584 |
Kraj: PREKMURJELAND |
|
 |
|
Prispevek: #16 Objavljeno 04.10.2011 22:36:07 |
|
to pa ziher neka taka napaka kot opisano... saj jaz uporabljam pa še poznam za 2 osebi kateri skoraj dnevno uporabljajo.. in vse laufa.... NOBENIH TEŽAV od prve uporabe....
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 23.02.2011 |
Prispevkov: 196 |
|
|
 |
|
Prispevek: #17 Objavljeno 04.10.2011 22:37:55 |
|
Denarja je bilo dovolj gor. Pa po mojem mnenju so aplikacije tudi že plačane! Mislim, kako naj ne bi bile plačane če pa jih veselo uporabljam že skori dober teden? Čudno mi je vse tole...
|
 |