Pozdravljeni,
Torej v Excelu imam tabelo, ki ima 12 stolpcev in 2 podatkov.
V vrstici 1 imam že vnešene številke v vseh 12 stolpcev, v vrstici 2 pa vsak mesec vnesem podatke, oz. se prenesejo iz neke druge tabele realizacije ob začetku novega meseca (kar sploh ni pomembno kako se prenašajo/vnašajo).
Kaj bi rad? Rad bi izračunal mesečni index ... torej ena varianta je, da seštejem vseh 12 stolpcev vrstice 1 in delim z 12 --> dobim neko letno povprečje, ampak jaz bi raje nekaj bolj natačnega...
... Recimo sedaj smo marca, torej se mi izpolnjuje 3 stolpec in jaz bi rad, da se mi izračuna povprečje prvih dveh stolpcev vrstice 1 in seveda primerja z povprečjem prvih dveh stolpcev vrstice 2.
In to bi rad nekako "zautomatiziral", da ne bi ročno vnašal obsega za izračun.
Jaz si predstavljam nekako tako:
Seštevaj celice vrstice 1 do kolikor je celic popolnjenih v vrstici 2 -1 celica (da bodo dejansko zajeti podatki zaključenih mesecev) in potem deli z številom popolnjenih celic v vrstici 2 -1.
To naj bi vsakič, ko začnem izpolnjevat novo celico v vrstici 2 avtomatično računalo dejansko povprečje preteklih mesecev.
Kako bi to lahko postavil v Excelovo formulo!?






Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si
Kontakt
Na vrh strani