
LPJ
MacBook Pro 15" se ne zažene več. | |||||
![]() LPJ |
|||||
![]() |
|||||
![]() grafika je šla, išči po forumu... |
|||||
![]() |
|||||
drugace pa je tukaj nekaj o tej napaki http://support.apple.com/kb/ts2377 ko dobim odgovor sporocim! p.s. potem recem tej gospe ce mi lahko naredi predracun za iMac 27" z dodanim ram-om, itd...ji dam naslov in od srede pa do sedaj nisem prejel ponudbe. omenil sem pa da placam v gotovini...izgleda da imajo dovolj veliko prodajo da se bi borili za vsakega kupca....kr neki no... to se je pac meni pripetilo. mogoce pa imajo drugi boljse, lepse izkusnje pri EPL. |
|||||
![]() |
|||||
V 5-ih dneh sem jaz imel zamenjan motherboard na MBP-ju (sprejetje, odkritje napake v istem dnevu, predračun, zamenjava, prevzem). 5 dni! To je bil Pro Servis. Z EPL-jem imam sicer vredu izkušnje, vendar s FMC-jem (Pro Servis) še boljše. lp, M |
|||||
![]() |
|||||
ima kdo kako drugo resitev? |
|||||
![]() |
|||||
Kako misliš, kako drugo rešitev? Kar so ti povedali, drži, zdaj pa je na tebi ali jim potrdiš, da popravijo ali kupiš drugega maca. Tu kake alternative ni. Vsaj, da bi jaz vedel, ne. lp, M |
|||||
![]() |
|||||
a lahko vprasam da dobim staro maticno nazaj? ker sem ze mel izkusnje z tehnicnimi deli da je potem ta servis reklamiral to maticno ampak meni zaracunal. |
|||||
![]() |
|||||
![]() malo preberi po netu, kaj se vse počne, da se računalnik postavi vsaj do te mere, da javi error grafične in ne cele matične plate... |
|||||
![]() |
|||||
hvala za pomoc in upam da jo bo kdo drug dobro izkoristil, da bo dal jabko na hladno ![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() P.S. fpunk, upam da ti bodo dobro popravili, kar se tiče prošnje za ponudbe iz EPL pa imam čisto isto izkušnjo, dobesedno jih je treba prosit, ampak potem je pa ok ![]() |
|||||
![]() |
|||||
pri tej novi pa so mi rekli da imam karancijo 3 mesece. kr neki no...placal sem in nikoli se vec ne vrnem h tem salabajzerjem. p.s. kjer koli sem nesel popravit stacjonarca HP so mi vrnili stare dele. nevem zakaj se tukaj komplicira. |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
pa se garancija 3 mesece! halo!!!?!? upam da bo tvoja diagnoza kaka serijska napaka ![]() |
|||||
![]() |
|||||
1) fpunk: verjetno sem tebi lepo razložil, da imaš pri Appleu dve možnosti pri zamenjavi te plošče. Prva cenejša je tista za katero se je odločil serviser in jo Apple imenuje repair, pri temu tvoja plošča ostane Apple-u, če pa se prav spomnim je strošek za to okoli 400€... Druga možnost je exchange, kjer dobiš svojo pokvarjeno pološčo nazaj in Apple ti novo zaračuna po polni ceni okoli 1200€. Tvoj komentar na kmeta pa je res prav lepi plod tvoje domišlije, saj je kolegica Urška prišla povprašat v pisarno ali lahko dobiš pokvarjeno poločo nazaj in ta visoki bjondo, ki je prišel tja-jaz, ti razložim, da sta dve možnosti serviser pa je kot običajno izbral cenejšo a še vedno imaš možnost izbrati tudi drugo možnost če tako želiš. Vzel sem tvojo serijsko številko, takoj preveril kompletno tvoje popravilo, ceno za exchange ploščo in ti prišel povedati ceno za exchange a nisi ne komentiral ne nič podobnega ter samo odšel... Karkoli ti ni všeč ali ti ne ustreza lahko dvigneš telefon in pokličeš v Apple na za to brezplačno številko 080 080 321, kar se boš tam dogovoril bodo šalabajzerji iz tvoje glave z veseljem uresničili in te osrečili, če je to le možno. Zavedati pa se moraš, da je Apple tisti, ki določa pravila, postopke, cene, čas popravila, čas dostave rezervnih delov... šalabajzerji pa vedno vse naredimo. Kaj od tega ni res kar sem zapisal, da je tvoj četrtkov zapis nekaj povsem drugega? 2) Še tema 2 glede 3 mesece garancije, tudi tu zanemarjate glavna dejstva, da je na tej stvari, kjer je 3 mesece garancije na zamenjani del stvar taka, da gre za izdelek kupljen v tujini, kjer imajo precej drugačno zakonodajo kot pri nas in ta izdelek sodi pod pravice in obveznosti, ki jih je ta kupec sprejel v državi nakupa. Nekatere države imajo pač 3 mesece garancije na servisno storitev oz. originalno garancijo če je ta daljša od teh 3 mesecev. 3) Primer 3 pa je zaradi ponudbe, ki je verjetno vezana na zadnje Apple spremembe modelov in cen, žal od vseh nas velecenjeni Apple že več kot teden dni ne pljune cen na papir in jih obljublja vsakič za čez noč in ponovno za drugo jutro pa jih enostavno ni. To je edini primer, da ne dobiš ponudbe isti dan. Če se motim pa mi povej za koga ali na koga pa preverim, seveda pa nikakor ne mislim, da smo nezmotljivi se pa za to zelo trudimo. Vsak konstruktivni komentar je dobrodošel. Miloš |
|||||
![]() |
|||||
![]() ![]() Na ono stevilko pa se splaca klicati, povem iz prve roke, ko sem imel tezave z mojim iMac 27, sem dobil novega in se darila... ![]() |
|||||
![]() |
|||||
kam si peljal Hpja popravljati na protek?? Jaz še v lajfu nisem dobil od njih nič nazaj kaj je pokvarjenega, saj uradni Hpjevi servisi tudi pošljejo pokvarjene dela na pregled itd... _________________ SISTEMKO Gregor Zdolšek s.p. MCPS, MSCA, MCSAM, MCNPS,MCSE CISCO CCNA LINUX RHCE mail: grega@sistemko.net web: www.sistemko.net 041817919 |
|||||
![]() |
|||||
No.1 ufff, tole je pa bilo izčrpno.
Popolnoma se strinjam, kar si napisal. Je očitno že kar praksa na tem forumu da vsakokrat (mogoče v "afektu"), ko se komu pač ne izide po njegovih pričakovnjih marsikdo zapiše stvari na tak način, kot jih pač on želi videti, noče pa ali pač ne zna pogledati čez pult. Seveda ima vsaka medalja dve strani in veseli me, da je tu razloženo tudi z druge strani. Ker sem tudi sam imel nekaj problemov, lahko dejansko iz prve roke povem, da se dajo stvari zmeraj urediti. Včasih je potrebno malo potrpljenja in to je to. Res je tudi, da se stvari v življenju kvarijio in je zato možno pri vsaki stvari realno pričakovati okvaro. In če Apple ponudi zamenjavo za polovično ceno, hja kaj si lahko zaželiš več. Mogoče Apple Care in podaljšano garancija na 3 leta? Potem si lahko brez skrbi in rešen negodovanja do "nespoštljivih" trgovcev oz. serviserjev v SLO. Bodimo pošteni in povejmo kako je v resnici in ne izkrivljati resnice ter pljuvati vse povprek. Pri nas tudi delamo s strankami in včasih pride kakšna, ki se že doma nameni razpištolit ali pač išče nekoga, na katerem bi sprostil svoj ventil. Lahko mi verjamš, da smo bolj srečni (in na EPL-u tudi), če je stranka zadovoljna, kot pa da ni - finančna logika ![]() Nazadnje urejal/a Sus@nn@ Čet 03. Mar 2011 11:51; skupaj popravljeno 1 krat |
|||||
![]() |
|||||
Če si to ti mikla@.... si 23.2 dobil ponudbo za željeni računalnik. Upam, da se ne motim o komu govorim, seveda pa lahko preverim če gre za koga drugega. Servisno diagnostiko si imel opravljeno v dveh delovnih dneh, popravilo pa v enem dnevu od tvoje dodločitve, da se to poravlja. Apple ima običajni rok popravila cca 10 dni, EPL pa 3-5 dni, kot vidiš pa je to lahko tudi en dan... ampak o pozitivnih stvarh se le redko govori oz. se lahko obrnejo tudi drugače. |
|||||
![]() |
|||||
ne bom kradel tvojega dragocenega casa in bom kratek. to sem jaz mikla... te popolnoma razumem da imate dnevno opravka z reklamacijami in pokvarjenimi deli. naj povem da sem racunalnik prinesel k vam 16.02., od vas nisem prejel nobenega klica, zato sem 21.02. poklical in ste mi dejali kje je napaka. takoj sem potrdil da se mi zamenja kos. takrat mi ni bilo receno da se rabim starega nazaj da moram kaj doplacat. racunalnik je bil popravljen 24.02.. ce bi mi ob prvem klicu povedali kako stvari gredo se ne bi razburjal. me pa moti to da ste mi dejali da je garancija "tam ene 3 mesece". glede predracuna za iMac pa sem povprasal za ponudbo 16.2. . do 24.2. nisem nic prejel na mail zato sem se 1x zaprosil. ponudba je bila slabsa od konkurence zato sem se tam odlocil za nakup. v teh casih si bi moral prodajalec resno vzet ponudbe in prosnje strank ker nima vsak 2k eur za racunalnik. zal se ne bom vec oglasil pri vas, bom raje poklical na 080.... lp, milos. |
|||||
![]() |
|||||
![]() no, pa še resno: pri EPL so odlični, čeprav včasih res malo "počasno reagirajo". meni so oba MBP-ja (mid 2007, z okvarjenimi nVidia-mi) popravili v 2 dneh - osupljivo hitro. ko sem kupoval prvega, sem ga vzel pač pri Aris-u, ker mi je B. upal povedat (na svoj riziko), da dobi pošiljko avgusta, pri EPL pa ste bili malo bolj skrivnostni. ![]() na servisu pa zelo korekten odnos, za rešitev/obuditev grafike na drugem so se trudili 3 dni na vse mogoče načine, na koncu mi je uspelo samemu z "zamrzovanjem" sistema (sem kodo verjetno res dobil po naključni sreči, za "rep"...). popravili pa v 2 dneh! se pa s korektnim odnosom kupca, ki ne misli dobesedno, da je kupec vedno kralj, da dogovoriti marsikaj. ![]() čigava pa sploh je številka 080... ? slovenski apple care? |
|||||
![]() |
« Poglej prejšnjo temo - Strojna oprema - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2 Naslednja |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |