Napaka pri ustvarjanju iTunes računa
|
Jabuček
Pridružen/a: 23.06.2010 |
Prispevkov: 41 |
|
|
|
|
Prispevek: #1 Objavljeno 21.12.2010 14:20:49 Napaka pri ustvarjanju iTunes računa |
|
Kupil sem si italijanski gift card in da bi ga lahko uporabljal sem si moral ustvariti italijanski iTunes račun. Pri vpisovanju podatkov pa sem se po nesreči zatipkal pri email naslovu in sedaj računa ne morem verificirati, če pa poskušam izdelati novega, mi napiše, da gift card ni veljaven. Zanima me, če obstaja kakšen način, da popravim email naslov oz. če se, po določenem času ko računa ne verificiraš, vsi podatki ki si jih vnesel zbrišejo in se da gift card spet uporabiti.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 04.05.2009 |
Prispevkov: 657 |
Kraj: Vič |
|
|
|
Prispevek: #2 Objavljeno 21.12.2010 14:47:48 |
|
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27231 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #3 Objavljeno 21.12.2010 14:50:33 |
|
Prijavi se v svoj account in popravi e-mail naslov... Ce ne gre, pa bos moral resevati preko Appel Supporta ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 23.06.2010 |
Prispevkov: 41 |
|
|
|
|
Prispevek: #4 Objavljeno 21.12.2010 15:00:16 |
|
Problem je v tem, da se ne morem prijaviti v svoj račun, ker ga še nisem aktiviral (kliknil na tisti link, ki ti ga pošljejo v potrditvenem emailu). Tega pa ne morem storiti, ker sem po pomoti vpisal napačen email in je bil torej potrditveni email poslan na napačen naslov. Zanima me kako spremeniti email na katerega ti pošljejo potrditveni mail. Na linku od apple supporta nisem našel nobenega navodila kako to storiti.
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27231 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #5 Objavljeno 21.12.2010 15:02:35 |
|
Tam, ko ti napise, da ni verificiran, se mi zdi, da je nek link... da lahko se enkrat zahtevas verifikacijo... IN tam imas moznost vpisat drug e-mail naslov ...
Izgleda nekako takole:
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 23.06.2010 |
Prispevkov: 41 |
|
|
|
|
Prispevek: #6 Objavljeno 21.12.2010 15:15:34 |
|
Meni pokaže samo to. Brez možnosti zamenjave emaila.
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27231 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #7 Objavljeno 21.12.2010 15:19:08 |
|
funny je napisal/a: |
Meni pokaže samo to. Brez možnosti zamenjave emaila. |
In kaj, ce kliknes na tisti link spodaj, kjer pise "Invia di nuovo l'email di verifica"?
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
iPhone Developer
Pridružen/a: 19.09.2008 |
Prispevkov: 10452 |
|
|
|
|
Prispevek: #8 Objavljeno 21.12.2010 15:20:21 |
|
Kaj pa, če v desnem zgornjem kotu klikneš na email in potem tam "View account"?
Tam se načeloma da spreminjat email naslov.
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 23.06.2010 |
Prispevkov: 41 |
|
|
|
|
Prispevek: #9 Objavljeno 21.12.2010 15:41:09 |
|
View account dobim samo če kliknem "store", vendar le če sem vpisan v iTunse (s svojim starim računom). Drugače dobim samo možnost "create new account". Možnosti email pa ne dobim nikjer
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 23.06.2010 |
Prispevkov: 41 |
|
|
|
|
Prispevek: #10 Objavljeno 21.12.2010 18:10:18 |
|
Mi je uspelo popravit
|
|
Jabužiček helper
Pridružen/a: 28.06.2009 |
Prispevkov: 12239 |
|
|
|
|
Prispevek: #11 Objavljeno 21.12.2010 18:26:42 |
|
lahko napišeš kako ti je uspelo, če bo slučajno imel kdaj še kdo podoben problem.
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27231 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #12 Objavljeno 21.12.2010 18:27:46 |
|
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|