Jabuk
Xcode
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 17.11.2010
Prispevkov: 48
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 17.11.2010 20:50:17
Xcode
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Lep pozdrav.

Mogoče malo bolj tehnično vprašanje. Razmišljam o nakupu Mac računalnika in me zanima kako je z okoljem Xcode!
Rabim predvsem za programiranje v C-ju. Ukvarjamo se tudi z večnitnimi programi (pthreads), OpenMP in CUDO. Ali omenjene stvari podpira Xcode, ter če, kakšne nastavitve so potrebne??
Zanima me tudi ali se ukazi prek terminala bistveno razlikujejo od ukazov na Linux-u?? Mogoče še ravno vprašanje, ker Mac OS X "bazira" na Linux jedru ali je možno pisat in poganjat skripte (bash) na Macu podobno ali enako kot na Linux distibucijah??
Ker se ogrevam za nakup rabljenega Mac Minija model 2009, me zanima ali njegova grafična GF9400 podpira CUDO? Sicer na Wiki piše da, vendar da ne gre slučajno za kako prilagoditev s strani Appla!?
iPhone Developer

iPhone Developer

Pridružen/a: 19.09.2008
Prispevkov: 10564
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 17.11.2010 21:00:26
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
xCode je sam po sebi odličen IDE. Tudi programiranje v C-ju ni problem. Glede tvojih specifičnih projektov pa ne vem veliko...

Terminalni ukazi so sicer podobni tistim v linuxu. Isto velja z bash skriptam. Ampak OSX ne temelji na Linuxu, temveč na Unixu!

GF9400 sicer podpira CUDO.... ampak za OSX ne obstajajo driverji za CUDA.

Ima pa OSX svoje frameworke za OpenCL (če ti kaj koristi): https://developer.apple.com/library/mac/#documentation/Performance/Conceptual/OpenCL_MacProgGuide/Introduction/Introduction.html
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 17.11.2010
Prispevkov: 48
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 18.11.2010 20:42:17
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Torej če bi Windows 7 naložil preko tega t.i. "Boot Campa" kot popolnoma ločen OS pa bi najverjetneje CUDA bila podprta na tej grafiki?? Tako obidem OSX!?
iPhone Developer

iPhone Developer

Pridružen/a: 19.09.2008
Prispevkov: 10564
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 18.11.2010 20:48:57
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
To bi pa šlo ja... isto velja za linux. Ampak potem je navaden PC isto dober.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 17.11.2010
Prispevkov: 48
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 18.11.2010 21:03:20
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Vem ja. Gre se mi za en predmet na faxu pri katerem rabim ta orodja. Pomoje ko bom končal z njim ne bom več potreboval točno teh specifičnih zadev.
Sicer pa večinoma programiram v C/C++ in Javi. Nekaj delam tudi za ARM ki striktno deluje samo na Windowsih, vendar tam lahko delam tudi na virtualni mašini. Confused
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 03.05.2008
Prispevkov: 1065
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 21.11.2010 20:17:31
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Mene pa zanima, kater projekt moraš izbrati, da je najbolj idealen, za programiranje v htmlju. Do sedaj sem vedno ustvaril empty project in protem dodal datoteki končnico .html ampak predvidevam, da obstaja kaka drugačna pot.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 20.04.2010
Prispevkov: 97
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 21.11.2010 20:47:32
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Za take zadeve pa uporabiš TextMate Very Happy Jaz sem Xcode namestil le za iOS development, za (skoraj) vse ostalo uporabljam TextMate.
Pri Xcode žal ne vem če že ima kakšne predloge za HTML dokumente...
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 03.05.2008
Prispevkov: 1065
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 21.11.2010 21:04:51
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja samo textmate je plačljiv, xcode je pa v kompletu ki ga tako ali tako dobim poleg maca. Milsim, da bom ostal kar pri xcodu pa uporabljal empty projecte.

Hvala vseeno.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 17.11.2010
Prispevkov: 48
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 21.11.2010 21:42:27
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Sem ugotovil kako uporabljat OpenMP v Xcode. V bistvu je vse skupaj dosti podobno Visual Studiu. Edino kar mi se ni uspelo da bi dobil neko konkretno pohitritev v programu če ga izvajam paralelno. Ker v Win je hitrost cca. 2x večja pri enaki kodi, na Mac OS X je enak program dejansko počasnejši in ima 0.73x pohitritev. Seveda gledano za 1 nit vs. 2 niti.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani