| 
			
			Borderlinx in problemi
		 | 
	
	
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.05.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 424 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #1   Objavljeno 29.09.2010 21:06:03 Borderlinx in problemi    | 
						       | 
					 
				 
			 
			Odpiram debato, kjer bi lahko prosto debatirali o problemih z borderlinksom. morda bi kdo izvedel še kak dober nasvet.
 
 
Moj problem z njimi
 
 
Imam naročen telefon prispel k njim 2. sebtembra. Imam dokazilo od UPS-a da je dostavljeno. Do danes še ni priel v moj suite ni niti prišel odgovor da je izgubljen, da bi lahko dobil vsaj povračilo.
 
V suitu imam še 2 stvari katere sta rok 30 dni zaradi čakanja le te potekle. Poslal sem jjim že vse podatke najmanj 10x vsem možniom naslovmo, redkokateri sploh odgovorijo kaj konkretnega. Edino sedaj sem dobil odgvoor od g. Michael yip-.a da mi je skenslal stroške 5€ dan, kje je pa iphone, pa nihče ne ve.
 
Poslal 7x isto spročilo, dobil odgovor v 4 dneh in sicer:
 
 
Reference number: LTK15706683266X Please use this ticket number in any correspondence with us. 
 
Dear cicici, 
 
First of all, please accept our apology for the delay in resolving your case.
 
I would like to inform you that your case "shipment not updated in your Borderlinx account" is pending with the Manager only, and will be resolved soon. As soon as we receive an update for the case from the Manager, we will reply back to you immediately.
 
Your shipment was delivered to the Borderlinx address as per its tracking number that you have provided to us. 
 
This shipment is currently being subjected to searches in the hub. It can be shipped to you once it is located, and if it is declared as "lost" by the Manager, then the refund process will be initiated for the same.
 
We are extremely sorry for the no-response to you for the emails that you sent to us. Please note that for every new email that you send to us, it will be issued a new ticket number. To avoid this, please write the above given ticket number in the SUBJECT of the email. It will help in tracking the case from start till end.
 
 
 
Best Regards,
 
Shane 
 
Borderlinx Support 
 
 
 
Od tega je že več kot 3 tedne... ne vem kaj za njih pomeni SOON...
 
 
Kakršenkoli nasvet ali kakršnakoli dodatna zgpodba je zaželjena.
 
 
Vso srečo nam želim!
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 29.04.2009 | 
					 
					
						| Prispevkov: 421 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #2   Objavljeno 29.09.2010 21:49:39     | 
						       | 
					 
				 
			 
			To, kar se je zgodilo tebi je res velika nesreča. Sočustvujem!
 
Ni mi pa jasno, kako lahko te stvari tako dolgo trajajo. Verjetno so na BL podpisali kakšen papir, da so pošiljko prevzeli od UPS-a, torej so zanjo odgovorni. V tem primeru ni težko ugotoviti, kdo jo je prevzel. Tistega se potem prime za jaj..
 
 
Ne znam ti svetovati v tvojem primeru. Upam le, da v najslabšem primeru dobiš povrnjeno kupnino.
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 03.09.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 228 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #3   Objavljeno 30.09.2010 10:42:23     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Kje pa imajo sedež BL ?
 
 
Če je v EU, bi se obrnil tudi na pristojne organe v državi, v kateri imajo sedež (policija itd.) Če imajo sedež v EU, bi se lahko obrnil na kakšno evropsko institucijo ala varovanje potrošnikov (lahko tudi preko slovenske organizacije). 
 
 
 
 
Yagi
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.05.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 424 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #4   Objavljeno 01.10.2010 19:06:03     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Ali ni nekdo tukaj napisal, če pošiljko ne prevzameš v 30 dneh, se uniči. Pomeni če jo ne najdejo v 30 dneh avtomatsko propade?
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.05.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 424 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #5   Objavljeno 01.10.2010 19:06:54     | 
						       | 
					 
				 
			 
			 	  | Yagi je napisal/a: | 	 		  Kje pa imajo sedež BL ?
 
 
Če je v EU, bi se obrnil tudi na pristojne organe v državi, v kateri imajo sedež (policija itd.) Če imajo sedež v EU, bi se lahko obrnil na kakšno evropsko institucijo ala varovanje potrošnikov (lahko tudi preko slovenske organizacije). 
 
 
 
 
Yagi | 	  
To tudi mene zanima...  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Jedi Master 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 18.10.2007 | 
					 
					
						| Prispevkov: 27475 | 
					 
					
						| Kraj: Medvode | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #6   Objavljeno 01.10.2010 19:07:23     | 
						       | 
					 
				 
			 
			 	  | cicici je napisal/a: | 	 		  | Ali ni nekdo tukaj napisal, če pošiljko ne prevzameš v 30 dneh, se uniči. Pomeni če jo ne najdejo v 30 dneh avtomatsko propade? | 	  
Ali ni logicno napisano... da ce je NE PREVZAMES! ... Ker je niti NE MORES prevzeti, to pac zate ne velja    ...  
			_________________ Lp
 
Thomas
 
________________________________________________
   
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 04.02.2006 | 
					 
					
						| Prispevkov: 314 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #7   Objavljeno 01.10.2010 19:57:59     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Glede na to, da ima BL najmanj poslovalnico v UK je sigurno, vsaj v tem delu, podvržen EU zakonodaji (in UK seveda). S tega stališča morebitnih sporov prek sodišča ali kakšne druge uradne inštitucije ni problema (prevelikega) urejat. Pa tudi naši organi lažje sodelujejo z njihovimi.
 
 
Ampak, zaenkrat še nisi prišel tako daleč in ti tudi ne bo treba it IMO.
 
 
Imaš jasen dokaz, da je bil telefon dostavljen tja kot je treba in s tem je več kot jasno izražena sama krivda oz.odgovornost BLja za izgubljeno pošiljko, tako da tudi njim ne bi smelo biti pretirano težko izplačat morebitne odškodnine, če se telefon res ne najde. Saj imajo zavarovanja za te zadeve.
 
 
Kar se tiče pa dobe shranjevanja, je le ta maks. 60 dni. 30 dni zastonj in še ekstra 30 dni za doplačilo. Ampak v tvojem primeru ti pač tega ne morejo računat, glede na to, da so zadevo izgubili. Mislim no, vsaj fer ne bi bilo do stranke, če so pač zašuštrali.
 
 
Je pa res, da se povsod izogibajo navedbam oz. pojasnilom kako postopati v primeru izgube pošiljke v samem skladišču. So pa sigurno odškodninsko odgovorni. Morda bi celo prijavil krajo, če se ne bi zmigali pri reševanju problema oz. ne bi pokazali interesa. (meni so isti dan našli pošiljko, ko sem rekel če lahko končno dobim kakšen info. kje je pošiljka, ker moram nujno prijavit zadevo kot izgubljeno oz. ukradeno)
 
 
Skratka... Tudi sam imam bolj mešane izkušnjo z njimi. Prvo so mi za en teden založili (izgubili v skladišču) Philipsov DS3010 zvočnik. Seveda sem jih moral vsak lubi dan kontaktirat in jih prosit naj malo pobrskajo, kje je moja pošiljka. Sem jim moral parkrat dostavit vse podatke in še dokazat, da je prevzemnico podpisal preljubi g. Lancaster.
 
 
Da ne omenjam, da je nihova podpora najmanj rahlo zmedena. Vsak mi je na koncu rekel, da bo zadevo posredoval naprej in me bodo kontaktirali ko zvedo kja novega, a naslednji s katerim sem se pogovarjal o tem ni imel pojma.
 
 
Potem so pa še zaračunali popolnoma absurdno visoko poštnino za pošiljanje teh zvočnikov, ipod nanota 6. generacija in Camera Kit kompleta (dobrih 60 EUR).  Masa Philipsa je slabo kilo, Nano + Camera Kit pa nimata za slabi 20dkh salame. Volumen je enako zanemarljiv. Samo jim je pač ratalo naračunat takšen znesek.
 
 
Ne vem no, imam občutek, da sem zadnjič uporabljal njihove storitve. Ampak če ni druge opcije je pač v vsakem primeru treba sprejet tveganje, da se zna kar lahko glih tebi kaj zgodit in zakomplicirat vse skup.
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.05.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 424 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #8   Objavljeno 03.10.2010 17:50:05     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Po tvojem nasvetu sem jim poslal tole:
 
 
Pošiljko so dobili 2. sebtembra:
 
 
My suite: XXXXYYYY
 
 
Reference number: ????????????
 
 
Dear Borderlinks!
 
 
I have waitet over 30 days and i did't get any replay on your matter on my missing/lost shipment. So after 30 day I have a right under international law to report this matter missing/stolen. So if there my shipmnet is still lost in your s.c. HUB and not found in the next 12 hr in must I declare the matter to the competent services that will claim my losses due to your mistake. 
 
 
I hope to get positive ANSWER from you within 12 hours.
 
 
Greetings
 
 
 
PS: če se da komu da ubodat z njimi in mi zrihta Da imam telefon do torka zjutraj v svojem suitu mu dam BREZPLAČNO BUMPER ZA iPHONE 4
 
 
Več pod privat
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuček 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.07.2009 | 
					 
					
						| Prispevkov: 40 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #9   Objavljeno 03.10.2010 20:25:18     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Res nočem da je kdo užaljen, ampak jaz bi na tvojem mestu dal tvoj mail še nekomu pregledat preden bi poslal. V besedilu imaš nekaj prav zabavnih cvetk (recimo Greetings na KONCU besedila, ter "replay" namesto "reply"). Moraš razumeti da tam delajo angleži, ki verjetno precej humorno dojamejo te napake in bi v nasprotnem primeru morda malo bolj resno pristopili k zadevi. Saj verjetno vedo, da imajo malo morje mednarodnih uporabnikov, ampak vseeno malo psiha naredi svoje, sploh če so stvari smešne.
 
Pa tudi rahlo nerazumljivo je vse skupaj z vsemi ostalimi napakami.
 
 
Pač resno reči nekomu, naj napiše en malo bolj uraden email.
 
 
 
Sicer pa so res loleki na tem Borderlinksu, sploh na customer supportu, ki je izgleda bolj sam sebi namen.
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.05.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 424 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #10   Objavljeno 03.10.2010 23:05:46     | 
						       | 
					 
				 
			 
			In njihov odgovor:
 
 
Welcome to Borderlinx. 
 
Please accept our most sincere apologies for all inconvenience and delay. We have forwarded your order details to our export hub team supervisors and requested them to locate and update your missing shipment under your suite as earliest possible.
 
As soon as your shipment will be under your Borderlinx account , we will update you via email. Thank you.
 
Best Regards,
 
Amy 
 
Borderlinx Support 
 
 
 
Sploh me ne vzamejo resno!
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Jedi Master 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 18.10.2007 | 
					 
					
						| Prispevkov: 27475 | 
					 
					
						| Kraj: Medvode | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #11   Objavljeno 04.10.2010 06:41:04     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Sporoci jim PayPal racun ali stevilko bancnega racuna... in naj ti refundirajo vrednost posiljke ...
  
			_________________ Lp
 
Thomas
 
________________________________________________
   
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.05.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 424 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #12   Objavljeno 04.10.2010 09:33:24     | 
						       | 
					 
				 
			 
			 	  | Jest je napisal/a: | 	 		  | Sporoci jim PayPal racun ali stevilko bancnega racuna... in naj ti refundirajo vrednost posiljke ... | 	  
Mislim da je moj paypal narejen samo za pošiljanje ne prejemenje. Kam bo pa prišel ta denar, če mi ga nakažejo na Moj Mastercard? kot dobroimetje?  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Jedi Master 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 18.10.2007 | 
					 
					
						| Prispevkov: 27475 | 
					 
					
						| Kraj: Medvode | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #13   Objavljeno 04.10.2010 09:37:25     | 
						       | 
					 
				 
			 
			 	  | cicici je napisal/a: | 	 		   	  | Jest je napisal/a: | 	 		  | Sporoci jim PayPal racun ali stevilko bancnega racuna... in naj ti refundirajo vrednost posiljke ... | 	  
 
 
Mislim da je moj paypal narejen samo za pošiljanje ne prejemenje. Kam bo pa prišel ta denar, če mi ga nakažejo na Moj Mastercard? kot dobroimetje? | 	  
Na mastercard nevem, ce sploh lahko... to lahko naredi samo tisti, kateremu si placal... vsaj pomoje. Jaz sem tako dobil recimo refundirano ceno za bumper... 
 
PayPal pa lahko vedno tudi prejemas denar...vendar je problem, ker ga pomoje ne mores dvignit... ampak moras denar potem probait za kaksen nakup... Zal v Apple Store UK pomoje ne mores placati s PayPalom, da bi narocil se en iPhone s tem denarjem...  
			_________________ Lp
 
Thomas
 
________________________________________________
   
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 11.06.2009 | 
					 
					
						| Prispevkov: 359 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #14   Objavljeno 04.10.2010 09:41:20     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Na mastercard za razliko od Vise lahko dobiš samo dobroimetje. Razen če, tako kot je napisal Jest, dobiš refundacijo.
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.05.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 424 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #15   Objavljeno 04.10.2010 14:54:29     | 
						       | 
					 
				 
			 
			 	  | Udi je napisal/a: | 	 		  | Na mastercard za razliko od Vise lahko dobiš samo dobroimetje. Razen če, tako kot je napisal Jest, dobiš refundacijo. | 	  
TO MENI NE DIŠI.....
 
Jaz bi raje da mi nakažejo na moj TRR.
 
Jaz bi kupil nov Iphone.  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.05.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 424 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #16   Objavljeno 04.10.2010 17:25:54     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Hi!
 
 
 
I tried calling you but I was unable to get you. (ni me klical nihče!!!!!)
 
Just to let you know that I will try to close this case today.
 
 
However, as I will be out of the office soon, I will be unable to call you later.
 
I will inform you via your email if that's alright with you.
 
 
 
Cheers,
 
Michael HW Yip
 
 
 
Zdej mi pa povejte kaj naj si človek misli?
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 27.04.2008 | 
					 
					
						| Prispevkov: 261 | 
					 
					
						| Kraj: Copenhagen | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #17   Objavljeno 04.10.2010 19:04:51     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Lahko ti nakažejo denar nazaj na paypal in bo ta denar na tvojem paypal account-u.
 
Ta denar lahko potem dvigneš na VISA kartici (bankomat), vendar ti VISA za dvig zaračuna 4%.
 
 
Če pa nimaš VISA-e pa moraš ta denar pač porabit iz paypala, ali pa se s kom zmeniš da ti da' gotovino, ti njemu pa paypal transfer.
 
 
Definitivno najbolj praktično je, če ti na TRR nakažejo - vendar dvomim, da imajo tak proces v praksi.
 
 
bb,
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 08.05.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 424 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #18   Objavljeno 05.10.2010 09:36:26     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Danes sem 3x že govoril z njimi. In vsakič ko ga dobim v kočljivo situacijo mi vrže dol telefon.
 
 
To je bil pogovor na kulturnem nivoju:
 
 
1.) Can i speak with your supervisor about this problem? Puf mi vrže dol...
 
 
2.) Čim sem ga vprašal kakšen je rok pošiljke, da jo lahko prijavim kot izgobljeno pri ustreznih inštitucijah... Puf mi vrže dol
 
 
3.) Ali me lahko naslovite do nekoga ki bi mi lahko dal konkreten odgovor in ne diplomatske odgovore brez rokov? Puf mi vrže dol
 
 
 
Zdej pa vas vprašam, kaj lahko storim?
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 04.02.2006 | 
					 
					
						| Prispevkov: 314 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #19   Objavljeno 05.10.2010 10:18:22     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Odpreš debato na njihovi FB strani.
 
 
Tako na kulturnem nivoju, z navedenimi dejstvi. Tam je zadeva javna, jih malo bolj stisne kot takole na privat.
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Staff 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 18.02.2008 | 
					 
					
						| Prispevkov: 2137 | 
					 
					
						| Kraj: Nova Gorica | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #20   Objavljeno 05.10.2010 10:51:33     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Bolj kot berem bolj si mislim sam pri sebi, da sem lahko srecen ker nisem imel takih problemov....cicici upam, da resis zadevo. 
 
Tako kot je Bellerophon povedal, jaz bi javno objavil na njihovi FB strani.
 
 
Lp
  
			
		 | 
	
	  |