Jabuk
MobileMe - iPhone 3G ne dela
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14582
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 26.08.2010 12:54:02
MobileMe - iPhone 3G ne dela
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Mogoče kdo ve zakaj mi ne dela find my iphone??
Imam iPhone 3G, location services je na ON, tudi push je na ON, email pride takoj ko pa želim locirati iphone na me.com/find pa napiše da nimam nobenih naprav registriranih...
Confused
iPhone Developer

iPhone Developer

Pridružen/a: 19.09.2008
Prispevkov: 10564
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 26.08.2010 13:28:48
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Find my iPhone storitev mora biti vključena na telefonu (to najdeš v podrobnosti mobileme accounta).
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 15.06.2009
Prispevkov: 458
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 26.08.2010 13:31:38
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
meni vse stima, das add account pri mailu, izberes mobileme, vpises in potem izberes ON ko ti ponudi find my iphone opcijo..

sm ga instaliral na 3G in 4ki, na obeh super dela.. edino lokacijo je faliu za 30km Very Happy ampak to verjetno, ker nima dobrega signala za gps..

btw, ko ga lociras z mobileme, se ne prikaze GPS aktiven ikonca na telefonu?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 15.04.2010
Prispevkov: 1795
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 26.08.2010 14:09:45
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Men pa skos teži za nek MobileMe, sicer ne vem kako bi izključo :@
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14582
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 26.08.2010 14:28:42
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja tudi pod accountom imam find my iphone na ON.. Res čudno.. Telefon je hrvaški, ni uradno aktiviran software je 4.0.1...

Aha alt, samo da ti dela vse Smile Si zadovoljen ? Razz
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 15.06.2009
Prispevkov: 458
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 26.08.2010 15:10:25
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
hm hm, moj 3g tudi ni uradno aktiviran, pa dela vse kot treba.. je pa na 3.1.2, mi 4.0 ne disi na 3jki..

aha Very Happy vse dela fajn, edino upam, da ta push ne bo prevec podatkov nabijal telefonu Very Happy

sicer pa se mi zdi, da sem enkrat neki bral, da vcasih rabijo neki casa, da se telefoni registrirajo na find my iphone.. ceprav men sta se oba pojavla takoj..
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14582
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 26.08.2010 15:17:16
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Nevem kaj je to.. Fon ni moj ampak od punce ampak še zdej nevem kaj ga jebe..
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 15.06.2009
Prispevkov: 458
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 26.08.2010 15:29:39
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
kaj pa sporocilo lahko pushnes na ta telefon?

tole pa apple pravi:

* The date on your device is incorrect. This can be set in Settings > General > Date & Time.
* Your device is not up to date. It needs to be running iOS 3.1 or later (iOS 4 recommended).
* Your MobileMe account is not configured on your device. Enter your MobileMe account information in Settings > Mail, Contacts, Calendars.
* Push is not enabled on your device, and your Fetch settings are set to Manual. Push is recommended for all MobileMe members. You can change this settings in Settings > Mail, Contacts, Calendars > Fetch New Data.
* You have multiple MobileMe accounts entered on your iPhone, iPad, or iPod touch. Only one account will work with the Find My iPhone features (the same account that is using Push Mail or syncing of Contacts, Calendars, and Bookmarks). Log in to Find My iPhone with your other member name(s) until your device is listed.
* You have already initiated a wipe of the iPhone, iPad, or iPod touch. The device will not appear on the page until it is reconfigured with your MobileMe account information.
* MobileMe Push Notifications is undergoing scheduled maintenance or is having some unexpected issues. Check the System Status on the MobileMe Support web site.
* If you have access to your device and it appears to have an active Internet connection, enable and then disable Airplane mode. If you continue to have issues, turn the device off and back on.


Nazadnje urejal/a ALT Čet 26. Avg 2010 15:32; skupaj popravljeno 1 krat
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14582
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 26.08.2010 15:30:56
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja..
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani