|
[RESENO] Problem: sinhronizacija MobileMe - iPhone
|
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 20.02.2008 |
| Prispevkov: 1700 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 07.02.2010 01:47:59 [RESENO] Problem: sinhronizacija MobileMe - iPhone |
|
Živjo.
Ima še kdo težavo s sinhronizacijo imenika in koledarja preko Mobile Me? Imenik in koledar se preneseta na strežnik, vendar pa se ne preneseta na telefon (povsem izpraven, prenos podatkov pri operaterju vklopljen, prijava v domači wireless tudi).
Hvala vnaprej za informacije.
zee
Nazadnje urejal/a zee Ned 07. Feb 2010 10:27; skupaj popravljeno 1 krat
|
 |
Jablanator
| Pridružen/a: 02.01.2007 |
| Prispevkov: 181 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 07.02.2010 08:33:08 |
|
Živjo
Tudi jaz sem imel te probleme. Pravzaprav so nekaj na Apple zašuštrali. Jaz sem problem odpravil tako, da sem najprej na telefonu izbrisal MobileMe account, nato pa na računalniku šel v System Preferences pod MobileMe, tam izbral Sync -> Advanced -> Reset Sync Data. Natosem vse podatke na MobileMe nadomestil s tistimi na računalniku. Ko je bilo gotovo sem na iPhone na novo naredil account in zadeva deluje.
Lp
|
 |
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 20.02.2008 |
| Prispevkov: 1700 |
|
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 07.02.2010 10:27:24 |
|
Hvala. Naredil sem, kot si napisal in stvar dela!
LP
|
 |