Zakaj Leopard zmrzuje na novem MacBook Pro
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 28.03.2008 |
Prispevkov: 1501 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 09.09.2009 21:29:45 Zakaj Leopard zmrzuje na novem MacBook Pro |
|
Pozdravljeni,
prejšnji teden smo kupili novega MacBook Pro 2.53GHz, 4GB ram in 250 GB prostora na disku, OS Leopard.
Problem pa je, ker računalnik neprestano zmrzuje, recimo v eni uri zmrzne 5x. Tako imenovana "vrteča mavrica" ostane na ekranu cca minuto in je skrajno moteča zadeva.
Stvar mi ni jasna, ker iMac, ki sem ga kupil lansko pomlad (2.4GHz, 1GB ram in 320GB diska) ni tako zmrzoval, pa čeprav je imel na začetku le 1GB rama.
Lepo prosim za pomoč, kako zadevo odpraviti ali pa naj mi le nekdo pove zakaj se to dogaja.
Hvala in LP.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 20.02.2008 |
Prispevkov: 1700 |
|
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 09.09.2009 22:25:12 |
|
Pretestiraj pomnilnik. Lahko da je kaksna palcka rama slaba...
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 09.09.2007 |
Prispevkov: 1175 |
Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 09.09.2009 23:53:39 Re: Zakaj Leopard zmrzuje na novem MacBook Pro |
|
scotapipa je napisal/a: | Pozdravljeni,
prejšnji teden smo kupili novega MacBook Pro 2.53GHz, 4GB ram in 250 GB prostora na disku, OS Leopard.
Problem pa je, ker računalnik neprestano zmrzuje, recimo v eni uri zmrzne 5x. Tako imenovana "vrteča mavrica" ostane na ekranu cca minuto in je skrajno moteča zadeva.
Stvar mi ni jasna, ker iMac, ki sem ga kupil lansko pomlad (2.4GHz, 1GB ram in 320GB diska) ni tako zmrzoval, pa čeprav je imel na začetku le 1GB rama.
Lepo prosim za pomoč, kako zadevo odpraviti ali pa naj mi le nekdo pove zakaj se to dogaja.
Hvala in LP. |
Ker je še v garanciji, kar lepo na servis težit. 
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 28.03.2008 |
Prispevkov: 1501 |
|
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 10.09.2009 05:23:50 |
|
Aha,
torej mislite, da je napaka v hardveru in ne softveru? Kako pa se stestira ram?
LP.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 30.12.2008 |
Prispevkov: 2405 |
|
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 10.09.2009 08:50:51 |
|
scotapipa je napisal/a: | Aha,
torej mislite, da je napaka v hardveru in ne softveru? Kako pa se stestira ram?
LP. |
Za začetek poskusi z Apple Hardware Testom. Iz vhodov svojega Maca izključi kakršnekoli USB ipd. zadeve (razen napajalnika), ki jih imas trenutno vključene. Nato vstavi v CD/DVD enoto inštalacijski disk 1 od Leoparda in restartaj comp. Nato drži gumb D, dokler se ti ne prikaže zaslon od Apple Hardware Test (to bo po približno 45 sek!).
Sledi navodilom na ekranu. (Svetujem, da opraviš temeljitejši, torej daljši pribl. enourni, izmed dveh testov, ki ti jih ponujajo na ekranu.)
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 09.09.2007 |
Prispevkov: 1175 |
Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 10.09.2009 19:02:57 |
|
Še bolj enostavno je, da najprej odstraniš eno palčko rama, potem pa še drugo, če je napaka na eni sami, bo samo problematična delal težave. Seveda prižgi Mac ob vsaki menjavi in mal testiraj. 
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 21.06.2009 |
Prispevkov: 84 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 12.09.2009 13:21:14 |
|
Blackrider je napisal/a: | Še bolj enostavno je, da najprej odstraniš eno palčko rama, potem pa še drugo, če je napaka na eni sami, bo samo problematična delal težave. Seveda prižgi Mac ob vsaki menjavi in mal testiraj.  |
@ Blackrider: Ti pa tvoje palčke!
Če je prenosnik nov, ga pelji lepo nazaj v štacuno. Lahko zahtevaš tudi uveljavitev stvarne napake (to je možno v dveh mesecih po nakupu), nakar zahtevaš nov prenosnik ali denar ali popravilo ali odškodnino - kar je tebi ljubše (in ne prodajalcem). Naš pravnik MitjaP bo gotovo o tem vedel več povedati.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 344 |
|
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 12.09.2009 18:45:30 |
|
Če se ne motim je odgovornost za stvarno napako celi dve leti od nakupa izdelka.
Je pa rok dva meseca, da stranka napako prijavi. Torej ko je opazila napako, začne teči dvomesečni rok za prijavo.
Je pa zanimivo, kako tukaj Apple pušča svoje prodajalce povsem na hladnem s svojo kilavo enoletno garancijo. Odgovornost za stvarno napako namreč nosi prodajalec - tisti, ki ti je izdal račun za kupljeni računalnik. Kako bo on terjal naprej proizvajalca ali distributerja, je povsem njegov problem.
Je pa seveda dobro vprašanje, a gre pri okvarjenemu pomnilniku za klasično stvarno napako. Po mojem gre, ker reč ni podvržena kaki obrabi in podobnemu, za kar bi se dalo trditi za kak trdi disk, ki bi spustil dušo en dan po izteku enoletne garancije, ker mu je zaribal ležaj zaradi normalne obrabe.
Pravniki znajo imeti drugo interpretacijo. Seveda odvisno od tega, na kateri strani trenutno so. 
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 09.09.2007 |
Prispevkov: 1175 |
Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 14.09.2009 12:37:55 |
|
@Shine
Nauči se brat prejšnje poste.  Sun-shine....
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 21.10.2008 |
Prispevkov: 436 |
|
|
 |
|
Prispevek: #10 Objavljeno 30.09.2009 10:53:35 |
|
Lp, da malo osvežim temo. Računalnik o katerem je govoril scotapipa je moj. V istore so mi svetovali najj na novo naložim software, kar je bilo narejeno, vendar računalnik še zmeraj ni deloval kot bi moral. Odnesla sem ga na servis, kakšne ugotovitve bodo podane s strani servisa vam pa sporočim ko ga dobim nazaj. 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 21.10.2008 |
Prispevkov: 436 |
|
|
 |
|
Prispevek: #11 Objavljeno 15.10.2009 09:45:20 |
|
Imam nekaj novic glede maca na pro srevisu. Ko sem ga 23.7.09 odnesla na servis in gospe, ki ga je prevzela povedala, da je bil software že na novo naložen na maca se je zgodilo to kat sem pričakovala in sem zelo razočarana nad njihovim servisom. 13.10.09 sem dobila email s servisa, da z računalnikom ni nič narobe, da je bil testiran več dni in da ni niti enkrat zmrznil ter vprašanje če lahko na novo naložijo software. Meni je dobesedno zaprlo usta. Sem pričakovala da bo do tega zaključka tudi prišlo. V emailu nobene telefonske številke razen tiste, ki je samo za informacije pa še na tisto se noben ne javlja. Ne vem kako si predstavljajo mi poslati samo emai brez da bi me poklicali če sem pa brez računalnika.  Odpišem nazaj vendar ne preveč lep sestavek v katerem je pisalo da sem gospe povedala da je to že bilo storjeno ter da računalnik vseeno zmrzuje ne glede na to kaj mi on reče ter da zmrzuje ko imam odprtih več programov. in da ga ne bom prevzela dokler ne bo v takem stanju kot mora biti. Na servisu so me poslušali in mi rekli da bodo vseeno zamenjali matično ploščo in naložili software na novo.
Zaključek vsega tega pa je moja jeza in par vprašanj za njih: Kako so sploh testirali računalnik več dni? Ker samo to da ga maš non stop vklopljenega v elektriko ter da na vsake toliko časa preveriš če dela ni dosti da ugotoviš da zmrzuje. Če bi se en samo 5 min ukvarju z njim bi takoj vedel da zmrzuje. So me zelo razočarali.
Lp
|
 |
Jabček
Pridružen/a: 20.06.2007 |
Prispevkov: 16 |
|
|
 |
|
Prispevek: #12 Objavljeno 15.10.2009 11:57:04 |
|
Tukaj se najbolj kaze kaj pomen apple store. Vceraj sem v phoenixu sel v apple store, prej sem se seveda najavil online.
Probleme sem imel z baterijo, expert mi je tam zadevo pogledal ugotovil da je baterija ok ampak ko sem mu razlozil kaj se dogaja in da mi po enem letu baterija drzi samo 1 uro mi jo je lepo zamenjal. Ceprav je normalna 1 letna garancija ze potekla.
Jo je zamenjal pod apple care paketom ki sem ga btw nabavil prek ebay-a
lp
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 30.09.2007 |
Prispevkov: 456 |
|
|
 |
|
Prispevek: #13 Objavljeno 15.10.2009 14:34:44 |
|
spet klanfe. od stvarnih napak do preseravanja. če bi v praksi res vse tako lepo teklo. sicer sem s proservisom tud sam nezadovoljen. so mi menjali LCD ekran pri tem pa poškdovali ohišje (globja praska, cca. 1 cm dolžine nad tipko za vklop.
seveda sem zadevo opazil prepozno in se mi zaradi praske ni dalo iti težit in reklamirat. bolj ko gledam prasko bolj mi je žal ampak tako pač je.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 20.02.2008 |
Prispevkov: 1700 |
|
|
 |
|
Prispevek: #14 Objavljeno 15.10.2009 16:21:22 |
|
S Pro Servis-om sem zaenkrat precej zadovoljen, ceprav ni bil potreben se noben vecji poseg (enkrat so mi zresetirali PRAM - ok, to bi lahko naredil tudi sam, pred nekaj dnevi so mi zamenjali trdi disk).
|
 |
Jabček
Pridružen/a: 29.06.2009 |
Prispevkov: 9 |
|
|
 |
|
Prispevek: #15 Objavljeno 16.10.2009 17:54:43 |
|
kar se tice servisov v Slo so vsi od prvega do zadnjega za en drek. To vidiš ko si enkrat v Apple storu kjer ti brez vprašanj kaj kako in zakaj menjajo takoj na mestu, včasih tudi če bi se dalo popravit oz je krivda tvoja. Tako da meni osebno se sploh ne da jajcat s slovenskimi serviserji ker požrejo več denarja in živcev. Za tistih 50 € ki mi jih računajo za to da odvije dva šraufa raje kupim easy jet karto do Londona in mi tam še kavo častijo med tem ko čakam, pa še v London grem za vikend.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 12.11.2008 |
Prispevkov: 204 |
Kraj: Novo mesto |
|
 |
|
Prispevek: #16 Objavljeno 16.10.2009 19:43:15 |
|
Hm...a se ti tista "mavrica" pojavlja pri kakšnem firefoxu? Drugače je tud moj mac to delal a je po ponovni inštalaciji in vseh updatih to nehalo delat.
|
 |
Jabček
Pridružen/a: 27.10.2008 |
Prispevkov: 13 |
|
|
 |
|
Prispevek: #17 Objavljeno 17.10.2009 08:05:05 |
|
jst sm mogu pa disk zamenat pa je blo pol dobr
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 21.10.2008 |
Prispevkov: 436 |
|
|
 |
|
Prispevek: #18 Objavljeno 17.10.2009 09:38:45 |
|
Slovenc jaz sem naredila čisto vse kar je bilo v moji moči, testirala sem software ter hardware in napak ni bilo. Ponovno naložila celoten operacijski sistem na novo brez backup-a, kar tudi ni pomagalo z vsemi updati naloženimi na novo. Mavrica se je kazala ne glede nato kaj si delal pri mailu itunesih pri iphoto, safariju in je vse crknilo na enkrat in 3 min ni delalo čisto nič in to vsako uro sigurno 3krat. Od tega da je zablokiral mail ali katerikoli program je potem še pri i-tunesih glasbo prekinjal neprestano.
Sedaj pač čakam na menjavo matične plošče, kar bo trajalo še sigurno 1 teden preden jo dobijo.
lp
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 21.10.2008 |
Prispevkov: 436 |
|
|
 |
|
Prispevek: #19 Objavljeno 02.11.2009 11:11:08 |
|
Računalnik je po 35 dneh končno prišel nazaj v moje roke. Zamenjali so matično ploščo ter mi naložili snow leopard. Ne morem verjeti ampak je računalnik nehal zmrzovati, kaj je vzrok za to pač ne bom vedela ali je bila matična ali pa je bil potreben samo novejšega operacijskega sistema z upgradi ki so mu pomagali. Slednje se mi zdi bolj mogoče. Tako da vsi, ki imate kakršnekoli probleme z mbp 2.53 vam svetujem da naložite snow leoparda. Preverjeno na omenjenem računalniku deluje brezhibno.
Lp
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 14.03.2008 |
Prispevkov: 1584 |
|
|
 |
|
Prispevek: #20 Objavljeno 02.11.2009 13:07:19 |
|
@pa3cija: prej je verjetno, da je bilo res nekaj na maticni plosci. Drugace pa hura zatebe in da ti konco vse deluje.
|
 |