iPhone garancija | |||||
eno vprašanje na teleray sem dal na servis iphone 5s kupljen pri simobilu simptomi ( baterija drži dobre 2 ure brez kakih pretiravanj, sogovornik me včasih ne sliši, slab signa in včasih sploh ne lovi lte, po spodnjem delu ekrana se pojavijo občasno bele črte.) po 3 dneh dobim mail da lahko edino pustim tam ta tel pa mi dajo noveg in doplačam da to kar je s telefonom negre v garancijo zato ker je sem in tja malo po robovih popraskan ima kako udrtinico na okvirju ekran je cel in zadnji del tud. A jim smrdijo noge al kaj. _________________ ????Iphone14 pro max silver Ipod classic 3rd generation 4gb silver ipod classic 3rd generation black macbook pro 15 ⌚apple watch ultra homepod mini homepod mini |
|||||
![]() |
|||||
_________________ |
|||||
![]() |
|||||
_________________ ????Iphone14 pro max silver Ipod classic 3rd generation 4gb silver ipod classic 3rd generation black macbook pro 15 ⌚apple watch ultra homepod mini homepod mini |
|||||
![]() |
|||||
_________________ ????Iphone14 pro max silver Ipod classic 3rd generation 4gb silver ipod classic 3rd generation black macbook pro 15 ⌚apple watch ultra homepod mini homepod mini |
|||||
![]() |
|||||
Nesi raje v Nemčijo tam ti bojo zihr zrihtal teli Teleray bruhanje od servisa ne vem če obstaja človek v Slo, da je mel pozitivne izkušnje znjimi res nategnejo, kar se nategnt da. |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
V nobnem... iPhone ima samo 12 mesecev garancije... |
|||||
![]() |
|||||
Tako da, če se ti res gre, lahko uporabiš ta instrument, ki ga ZVPOT nudi kupcu.. |
|||||
![]() |
|||||
Uveljavljanje stvarne napake pri prodajalcu? |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
vsaka okvara je hkrati lahko tudi posledica obstoja stvarne napake.. Kako to dokazat, je pa drugo vprašanje. V primeru, kot ga navajaš ti, instrument stvarne napake sploh ne bi obstajal. Grobo rečeno je stvarna napaka vsaka napaka, ko blago nima več lastnosti, ki so primerne za uporabo.. Ne moreš preprosto predefinirati zadevo v : "okvara".. Konec koncev je to eno in isto, stvar ne deluje! In nedelujoč zvočnik npr, to vsekakor je.. In če je zvočnik dejansko crknil sam od sebe, je to vsekakor lahko stvarna napaka, saj ni krivda uporabnika, ampak preprosto napaka v materialu zaradi katerega je to pač crknilo. In v roku dveh let to pravno lahko uveljavljaš. Ampak, kot že rečeno, dokazovanje po preteku 6 mesecev od nakupa je na strani KUPCA, zato se tega instrumenta kupci v večji meri ne poslužujejo.. Sam delam v takem poslu ( ne v telefoniji ![]() Skratka, nedelujoč zvočnik je absolutno lahko posledica slabe kakovosti, kar je nedvomno stvarna napaka, problem je v dokazovanju s strani kupca - izvedenec. Govorim dotično za zgoraj naveden primer, kjer je preteklo več kot 6 mesecev od dneva nakupa, drugače je dokazovanje ne-obstoja napake na plečih prodajalca.. Je pa še en pomemben faktor pri "težini" dokazovanja obstoja stvarne napake s strani kupca in sicer zaradi narave in uporabe artikla, se pravi v tem primeru telefona. Ker je splošno znano, da prenosni telefon kot tak namenjen uporabi v veliko razmerah, obstaja tudi velika verjetnost drobnih poškodb, padcev, stika s tekočinami in podobno.. Kaj to pomeni? To preprosto pomeni, da je dokazovanje obstoja napake preeecej bolj enostavno, če gre naprimer za "nepremično" blago ( TV, hišni kino.... ) , kjer se smatra, da je vpliv kupca na možnost povzročitve napake bistveno manjša, kot pri prenosnem telefonu ( ali ročni uri naprimer, avtu... ) .. Jest, v osnovi razmišljaš sicer čisto pravilno, vendar ti v primeru sodne obravnave sodišče ne bi dalo prav, ampak bi te povprašalo o tvoji definiciji razlike med okvaro in stvarno napako. Been there, done that.. p.s. vedeti morate,da je Slovenija praktično unikum v Evropi glede 1-letne garancije.. Zaradi močnega lobiranja zveze potrošnikov je mehanizem garancije ostal v zakonodaji, pridružil pa se mu je instrument, ki ga Evropa pozna kot garancijo ( Eu warranty ) , mi pa ga pojmujemo kot pojem stvarna napaka.. Ampak v svojem bistvu je to eno in isto.. zato EU nima 45 dnevnega roka za popravilo, nima 3letnega obveznega roka za dobavo originalnih nadomestnih delov po preteku garancije in podobno.. To imamo mi slovenci v "naši" garanciji, ki je EU ne pozna! zato je naša garancija lahko najmanj enoletna, EU pa ima "garancijo" 2 leti.. In to je ta stvarna napaka, ki je tudi pri nas 2 leti, saj smo to morali povzeti zaradi EU ![]() zdaj pa dovolj, da ne bom predolg - če pa ima kdo kako vprašanje, pa z veseljem odgovorim |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
p.s. ti povem, kaj približno bi ti v tem primeru rekli: g. Jest, kaj je po vašem mnenju definicija okvare in kaj napake? Kakšen je ta vaš "določen" čas delovanja in na podlagi česa menite, da se blago zaradi napake ne more pokvariti v roku enega dneva, dveh , enega meseca, treh mesecev, enega leta, leta in pol?? Ali menite, da ima blago, ki je nehalo delovati po petih dneh, kaj drugače kot blago, ki je nehalo delovati po parih mesecih? Ali je po vašem mnenju obstoj napake mogoč samo v prodajalni ob preverjanju blaga, vse ostalo pa je potem "okvara"? Torej prodajalec, ki ima tv na prodajni polici in po 1 mesecu še neprodanega blaga ugotovi, da tv ne dela več, ne more uveljavljati napake in vračila proti proizvajalcu, saj je tv do takrat deloval - se pravi "določen čas" je celo delal?' Take zadeve so mene doletele, ko sem bil še zelenec in sem stvari poskusil urejat bolj z "domačo" razlago ![]() Zakon točno ureja, kaj je to delovanje "določen čas" in sicer: če se napak a ( ali okvara, če tako želiš, zakon pač definira z besedo napaka ) pojavi v prvih 6 mesecih od dneva prevzema blaga s strani kupca ( ne nakupa, saj je lahko plačano po predračunu, kupec pa blaga še nima!! ) , potem se smatra, da je napaka obstajala že ob prodaji, po preteku 6 mesecev pa mora kupec sam dokazovati obstoj napake ( ali okvare, po tvojem ) . Vidiš, že tukaj imaš potem nedoslednost v tvoji okvari: Kako je bila napaka že ob prevzemu, če pa je blago brezhibno delovalo reciva 3 mesece?? Je potem to "okvara" ? v bistvu ja, ker je to eno in isto ![]() S tem pojmovanjem sem imel tudi jaz na začetkih težave, zdaj imam pa že dobrih 6 let prakse , pa se potem stvari postavijo v drugačno perspektivo.. Roko na srce, vsakemu kupcu odsvetujem uveljavljanje stvarne napake po preteku 6 mesecev, če ni popolnoma prepričan, da ima prav in ne obstaja možnost, da bi bil on kriv za povzročitev.. Ker stroški niso ravno majhni in jih ne dobiš povrnjenih .. Zato sem napisal zgolj teorijo, praksa je nekaj popolnoma drugega, sploh v naši dragi SLO.... |
|||||
![]() |
|||||
![]() Poznam kolega, ki dela pri enem od servisov in pravi da redkokdo uspe z uveljavljanjem stvarne napake... Razen ce je tako, da je jasno in firma sama to prizna kot stvarno napako... in ugodijo stranki... Ce pa zavrnejo pa je rekel, da jih zelo malo uspe... In da si inspektorji podajajo kljuko, ker jih folk prijavlja... Zal je tako, da pri nas vecina firm dela tako, da zavrnejo vsako zadevo pri kateri je najmnajsa moznost, da je stranka sama kriva... Boli jih k. za zadovoljstvo strank... Zato pa je tako, da marsikdaj pri nas kaksno zadevo zavrnejo... in potem neses recimo v Avstrijo, jo pa brez problema priznajo... Se pa najdejo tudi izjeme... Vendar so te redke ![]() |
|||||
![]() |
|||||
_________________ |
|||||
![]() |
|||||
![]() Iz mojega posta je imho razvidno, da se ne postavljam na nobeno stran, moja naloga je, da tako podjetje kot kupca seznanim s pravicami in dolznostmi, ki jih taka prijava prinese za seboj. Naceloma sem vedno na strani kupca, ampak zaplete se vedno takrat, ko kupec uvidi, da brez dela, potrpljenja in dodatnih stroskov ne bo slo .. Takrat se ZAL vecina umakne.. Zato podjetja to na veliko izkoriscajo in si dajo duska z negativnimi odgovori.. To je velika slabost, saj bi vecina kupcev dobila svoje!!! Ce bi seveda sli do konca.. Tako pa... Je kot je ![]() Roko na srce, vecina kupcev res misli, da gre to vse na easy, pa temu ni tako. Imel pa sem kar nekaj primerov tudi, ko je slo tako dalec, da smo prisli do mediacije, kjer je potem na podlagi izvedeniskih mnenj sodisce pritrdilo kupcu! Ampak tega je zal res premalo.. Pac izdelki obicajno niso taksne vrednosti, da bi se jim to splacalo in to se izkorisca, seveda v slabo kupcu... Kupec je v vecini primerov zal tisti, ki odstopi ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Prosil bi za pomoc. Stvar se je zacela dobr tedn nazaj se mi je na iphonu 6s razbila sipca, odnesel telefon na PRO servis placal zamenjavo lcdja vse lepo gladko slo. Telefon dobim v sredo nazaj v cetrtk ugotovim da mi tipka za ugasnit zvok nima efekta, ni vazno ali je gor ali dol nc se ne zgodi odnesm takoj nazaj telefon na PRO servis da pac tipka nedela, punca ki sprejema telefon ugotovi da je notranji ekran pocen v zgornjem levem kotu (sam tega nism niti opazil dokler mi ona ni tocno povedala kam pogledati in je res mala crtica notri) z telefonom pa nism nc delal da bi ga naslonil kam bl mocno alpa kj tazga. Danes pa dobim mail od njih da je telefon biu v stiku z tekocino in da ce hocm mi zamenjajo aparat za 380 evrov. Ali mi prosim lahko svetujete kaj da naredim, telefon mi ni padu v vodo alpa kj edino kdaj pa kdaj sm ga prijel z mokrimi rokami ampak nc extremnega. Najlepsa hvala za pomoc ze v naprej |
|||||
![]() |
|||||
LP |
|||||
![]() |
|||||
_________________ I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way. ___________________________ iPhone 15 Pro Macbook Air M2 Apple Watch 7 45mm Red Apple Airpods 3 |
|||||
![]() |
|||||
Sploh ob dogodkih ki se dogajajo s tem. Predlagam poslušanje spodnjega prispevka Mokri telefon na valu202 v oddaji Kje pa vas čevelj žuli: https://itunes.apple.com/si/podcast/kje-pa-vas-cevelj-zuli/id384355122?mt=2#episodeGuid=http%3A%2F%2Fvideoweb.rtvslo.si%2Fpodcast%2Fava_archive03%2F2016%2F06%2F22%2Fulj-Mokritelefon3058548.mp3 |
|||||
![]() |
« Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... , 13, 14, 15 Naslednja |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |