Bateriji nič ne škodi... je pa precej verjetno, da boš v manj kot enem letu kupoval novega. Jaz ti predlagam, da raje daš še tistih 10€ zraven in si kupiš MFi certificiran kabel.
| iPhone v avtu - prosim za nasvet | |||||
Bateriji nič ne škodi... je pa precej verjetno, da boš v manj kot enem letu kupoval novega. Jaz ti predlagam, da raje daš še tistih 10€ zraven in si kupiš MFi certificiran kabel.
|
|||||
Kaj takega? http://www.amazon.com/Certified-OPSO-Lightning-Charging-iPhone/dp/B00F9TA4MQ Ali misliš pač original Applov kabel? Če pogledaš na Applovo stran (in nasplošno), je veliko govora o (ne)kvaliteti njihovih kablov.. se potem res splača dajati 3x toliko denarja (ali še več) za originalen kabel? _________________ 14.2" MacBook Pro (late-2024), M4 Pro, 24 GB RAM 1 TB SSD iPad Air 32 GB Space Gray iPhone 15 Pro 256 GB Black Titanium |
|||||
Ta bo v redu... cena je tudi super. Apple ima pri kablih pretirane cene. MFi kabli so funkcionalno isti, v določenih pogledih pa celo boljši (bolj trpežni).
|
|||||
mfi = made for iphone/ipad/ipod
|
|||||
Jaz sem kupil dva takšna kabla:
http://bit.ly/1lDNoOr Enega 1m in enega 2m.. Že mesec in pol uporabljam in nobenga problema.. Dela z El Capitanom in po vseh updejtih (iOS 9 - 9.2) na iPhone 5, 5S, 6 in 6S.. Sem dvomil da je res MFi ampak me je presenetil.. |
|||||
Hvala. Kabel Mfi sedaj imam, zanima me pa, kateri USB charger bi priporočali za v avto?
Preizkusil sem en 2.1A charger od Pura, ki pa nič kaj hitreje ne polni baterije kot navaden USB izhod v avtu (cca. 1%/min). Ali je to normalno?? V tem primeru se mi zdi brezveze karkoli kupovati. _________________ 14.2" MacBook Pro (late-2024), M4 Pro, 24 GB RAM 1 TB SSD iPad Air 32 GB Space Gray iPhone 15 Pro 256 GB Black Titanium |
|||||
Če res ni velika nuja nobenega. No to je moje mnenje - če ne želiš uničit baterije. Največji problem pri avtih je ne konstantna napetost. Sam raje v nuji izberem polnjenje preko dodatne (rezervne) baterije, jo dobiš že malo boljšo in cca. 5000 mAh za pod 20€. |
|||||
Pa je res kaj na tem, da škoduje bateriji? Saj pri novejših avtih več ali manj menda ni več problematična konstantna napetost? _________________ 14.2" MacBook Pro (late-2024), M4 Pro, 24 GB RAM 1 TB SSD iPad Air 32 GB Space Gray iPhone 15 Pro 256 GB Black Titanium |
|||||
Tudi sam ne vidim neke blazne težave... Konec koncev, sta vmes kar dva regulatorja napetosti ( polnilec, in telefon)
Tudo kompliciranja okoli kablov ne razumem... Mi lahko kdo pojasni zakaj bi bil x mfi certificiran kabel za 20 eur boljši od kitajskega ne mfi za 2 eur? |
|||||
MFI kabel dobiš tudi ceneje. Kitajsko "sranje" za 1-2€ ima pa (po mojih izkušnjah) življensko dobo parih mesecev (ali začne razpadat plastika, v kateri je vezje, ali se znucajo kontakti na lightning konektorju, ...). Največji problem necertificiranih kablov je pa stalno teženje iOS naprav "accessory not supported" in razno prekinjanje med syncom.
PS: Imam nekje en star kitajski lighning kabel, na katerem je izolacija dobesedno strohnela (je popolnoma spokan). |
|||||
Kakšno pa je tvoje mnenje glede škodovanja bateriji pri polnjenju v avtu (na recimo 2.4A)? _________________ 14.2" MacBook Pro (late-2024), M4 Pro, 24 GB RAM 1 TB SSD iPad Air 32 GB Space Gray iPhone 15 Pro 256 GB Black Titanium |
|||||
Jest sem še vse iPhone, iPade pa sploh, polnil v avtu pa nimam nobenih težav.
|
|||||
Omejevanje toka dela tudi čip za polnjenje v telefonu. Tako da glede tega ni skrbi. Paziti je treba le, da je res prava napetost.
|
|||||
Eno je tok, eno je napetost. Tok si "vzame" naprava sama, kolko rabi ali kako bi čisto enostavno povedal. Napetost je pa tista, ki lahko povzroča težave, baje da naj nebi, ampak jaz nisem našel druge težave pri dokaj zdelani bateriji i5S. Pa verjetno vožnje ne trajajo par ur? ali? kako je pa spet zdravo za baterijo, da se polni tiste pol ure in potem spet ne, pa potem spet itd? Samo svoje mnenje pišem, je pa res, da če druge varijante ni, potem drugo skoraj ne preostane, kot tak način polnjenja in dandanes so baterije še dokaj poceni. Leto-dve bi pa mogla v vsakem primeru zdržat, ne glede kako jo "neguješ". EDIT: je pa vsekakor veliko odvisno kakšen avto maš - glede starosti, predvsem. Avto v letih 10-15let zagotovo slabše skrbi za enakomerno in konstantno napetost, kot avto izpred par let. |
|||||
Jaz imam eno leto star avto, tako da verjetno ne bi smel biti problem?
Ali je kaj, kar lahko sam naredim glede napetosti oz. da kar najmanj škodim bateriji, ko se polni v avtu? Recimo, da vklopim telefon šele po tem, ko je avto vžgan in ga odklopim še preden avto ugasnem, ali to ne igra vloge? _________________ 14.2" MacBook Pro (late-2024), M4 Pro, 24 GB RAM 1 TB SSD iPad Air 32 GB Space Gray iPhone 15 Pro 256 GB Black Titanium |
|||||
Alternator se dosedaj ni spremenil, razen dizajna cca 20 let nazaj in nevem zakaj bi nov avto bolje skrbel za konstantno napetost. Alternator ali polni normalnih 14v, lahko oslabi na 12-13v (kar hitro opazis) ali pa do konca crkne, takrat se ti pa tako ali tako lucka prizge. Vozim skoraj 20 let star avto in stevec za napetost vedno kaze konstantno napetost. Ce bi bilo tak kot pravis, bi skos nihal... |
|||||
Garantirano skos niha, daj voltmeter na akumolator pa meri ob štangasu (1000 obratov?) in pri recimo 3000 obratov? Kar logično, da pri večjih obratih tudi večjo napetost proizvede. Res da ni razlika 10V, je pa tam od 12 do 14,5V komot. Novejši avti imajo dodatno elektroniko, katera skrbi za uravnavanje izhodne napetosti (izhodne, ne vhodne). No saj vseeno, bistvo je, da na krajši rok nebo bateriji nič, na daljši rok (2,3,..leta) pa bi se znalo poznat. Nekaj malega pripomore zagotovo nihanje napetosti k temu in potem je tu še "kratko" polnjenje (ki traja samo med vožnjo - rečmo pol ure npr. zjutraj, pol ure popoldan), čeprav so baterije dandanes zelo vzdržjive in je dokaj dobro vse to porihtano. https://www.youtube.com/watch?v=LGB6ZEjGm7Q |
|||||
Ko je že debata o tem;
Leta nazaj sem bil nadebuden modelar in celo nekaj dirkal z elektro avtomobilčki. Akumulatorje smo polnili ob priklopljenem voltmetru. Ko je začela napetost upadati, si zmanjšal tok in je šla še mal gor intko počasi do max. To počnejo tudi ta novi polnilci. Hočem rečt, da pri polnjenju akumulatorja tudi niha tok in napetost. Pa do danes sem mislil, da to ne škoduje prav zlo akumulatorju. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
A pa ne bi morali dandanes že vsi "polnilci" za razne naprave, ki jih privlečeš v avto, sami v sebi uravnavati in gladiti napetost in razpoložljiv tok, da se naprava, ki jo polniš oz. uporabljaš v avtu, ne "poškoduje" oz. baterija prehitro uniči?
|
|||||
Dobri polnilci to verjetno imajo... pri cenejših izvedbah pa ne bi dal roke v ogenj.
|
|||||
| « Poglej prejšnjo temo - Dodatki za iNaprave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |