Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
we're sorry ....
Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10419
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #21   Objavljeno 11.12.2012 10:37:38
Re: we're sorry ....
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Zanimivo, ampak v prvem postu je bilo res samo govora o tem, da restore ne gre skozi ..

Torej: začnimo od začetka - padel ti je po tleh iz višine cca. 20cm (ali je bilo več) in potem restore ni šel skozi?

Je bil kakšen poseben error? Ker obstajajo tudi errorji za kakšne HW napake, ki se dogajajo v iNapravah On no

_________________
...::: Puck0 :::...
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 14.10.2012
Prispevkov: 13
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #22   Objavljeno 11.12.2012 10:47:40
Re: we're sorry ....
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
res je da je bilo najprej govora samo o restoru ker sem sam mislu da to nima veze ker je po padcu telefon ševedno delovau Embarassed torej od začetka telefon je padu iz mini mize na debeu tepih max višina 30 cm .. po padcu sm telefon uzeu v roko in delovau je normalno ... po 5 min mi zmanjka signala no service ..... nakar mi je na telefonu zmanjkalo baterije ... naslednji dan ga priključim na polnilec in ko se je telefon vžgal mi je na ekranu pisalo iphone in
te začetne nastavitve države in to ... nikakor nism mogu pridt mimo tega tako da sm se odločil za restore ... po restorju ko se iphone poveže z itunes store na koncu vedno vrže vn in v itunes-u ispiše WE're sorry , we are unable to continue with your activation at this time. pleas try again later or contact customer care.

Nobenega errorja ni bilo nikjer Question Question
Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10419
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #23   Objavljeno 11.12.2012 10:51:47
Re: we're sorry ....
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jst imam občutek, da je tale padec hudo "zdrmal" tvoj iPhone in je postal samo lepa embalaža .. Exclamation

_________________
...::: Puck0 :::...
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 14.10.2012
Prispevkov: 13
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #24   Objavljeno 11.12.2012 10:55:25
Re: we're sorry ....
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
kako to misliš zdrmau ? Very Happy bi zastopil da bi padu direkt na parket alpa na beton neki ampak na tepih ? .. pa če bi že bia HW napak zakaj potem na servisu niso pogruntali da gre za kakršno koli hw napako Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

torej mi ne ostane več dosti drugih opcji razn drugi iphone Crying or Very sad Crying or Very sad Devil
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 19.08.2009
Prispevkov: 1419
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #25   Objavljeno 25.05.2013 11:00:33
Re: we're sorry ....
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No, jaz sem updejtal iphone 3gs iz 4.1 na 6.1.3 . Sedaj mi sporoča "We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time."
what to do? prej je delal vse ok .. kaj mi hočejo pomagat na apple care?

se je kdo srečal s takim problemom? kako ga je rešil?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 25.06.2009
Prispevkov: 3387
Kraj: Maribor
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #26   Objavljeno 25.05.2013 12:03:37
Re: we're sorry ....
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
1) probaj vzeti sim kartico iz telefona
2)reset telefon
3)brez sim kartice probaj aktivirat

če ne bo šlo , telefon vgasni in vstavi sim kartico in probaj ponovno Smile pa če je možno ga odklopi iz računalnika, in preko wifi na telefonu probaj aktivirat
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 19.08.2009
Prispevkov: 1419
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #27   Objavljeno 25.05.2013 12:08:48
Re: we're sorry ....
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Isti šmorn, sej najprej sem brez kartice, ker sem je pozabil dati noter in potem sem probal tudi z, ne gre.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 28.04.2012
Prispevkov: 608
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #28   Objavljeno 25.05.2013 13:09:21
Re: we're sorry ....
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
filipich je napisal/a:
No, jaz sem updejtal iphone 3gs iz 4.1 na 6.1.3 . Sedaj mi sporoča "We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time."
what to do? prej je delal vse ok .. kaj mi hočejo pomagat na apple care?

se je kdo srečal s takim problemom? kako ga je rešil?


ravno ta teden sem se igral z kolegovim iphonom 3g, in po updejtu mu je isto napisalo... torej, aparat se je zaklenil po updejtu. pomagal je letovarniški odklep,

Kontaktiraj uporabnika gpc17 za odklep

_________________
 iPhone 13 Midnight   iPad Air 16 gb Cellular Space Gray   / 
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani