Senzor problem
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27412 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #21 Objavljeno 26.06.2011 08:33:42 |
|
bassista je napisal/a: | aha ok... hvala. a ima še kdo takšen težave da se zaslon ne potemni med klicem? Jezi me, da pride do take napake na 600+€ aparatu in to že po enem tednu... |
Ce ze, se ti je to dogajalo ze takoj, ko si ga vzel iz skatle... Tudi pri avtomobilih, kjer so cifre v € sestmestne, se lahko zgodi, da kaksna zadeva ne deluje... Ravno zato pa so garancije  ...
Sicer pa najprej probaj se s kaksnim drugim iPhone-om 4... od kaksnega prijatelja ali znanca... Mogoce pa je tvoje uho nestandardno in zato senzor ne zazna tega... Sem ze nekje bral o tem... da je pri enih usesna votlina prevec "spolirana"  in zato senzor nagaja 
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
iPhone Doctor
Pridružen/a: 05.07.2010 |
Prispevkov: 1091 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #22 Objavljeno 26.06.2011 08:35:02 |
|
Poznam primer, ko je znanec kupil mercedes za 100+ kEUR in je pravtako imel velike probleme z elektroniko.
Redni obiskovalec servisa, pa to zdaj ne pomeni da je Mercedes slab avto ane 
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27412 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #23 Objavljeno 26.06.2011 08:35:20 |
|
bassista je napisal/a: | pooblaščeni servis: emonagram |
Lahko prosim poslikas garancijski list in ga prilepis tukaj... da vidimo, kako izgleda... ?
Zanimivo se mi namrec zdi, da ce se prodaja uradno, da nista navedena pooblascena servisa v SLO ... Ce je tako, bos pa verjetno moral nesti na Si.mobil... ali pac ta pooblesceni servis, ki je naveden...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27412 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #24 Objavljeno 26.06.2011 08:37:38 |
|
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 07.12.2007 |
Prispevkov: 412 |
|
|
 |
|
Prispevek: #25 Objavljeno 26.06.2011 09:37:36 |
|
Zakaj ne bi nesel nazaj na Simobil in uveljavljal stvarno napako? Zakaj bi čakal par dni in potem dobil refurbished ali celo "popravljen" iphone? V poslovalnico in zahtevat nov zapakiran aparat. Vsaj jaz bi tako.
Verjetno je simobil vedel, kakšni so prodajni pogoji v Sloveniji in vedo, da applova politika zamenjave za refurbished v Sloveniji ne more biti nad zakonom, ki velja pri nas.
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27412 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #26 Objavljeno 26.06.2011 09:49:32 |
|
V vsakem primeru bo cakal... Tudi ce uveljavlja stvarno napako...
Sem imel enkrat pri Si.mobilu podoben primer, ko sem vzel eno Nokio.... Jo prinesem domov, hocem prizgat in tema... Ker sem mislil, da bom dobil drug aparat takoj, sem naredil to napako, da sem nesel na Si.mobil... Sicer sem dobil nov aparat... Ampak sele po tem, ko so ga poslali na servis (Teleray) od koder je menda sel isti dan nazaj.... Jaz pa sem nov telefon dobil sele po dobrem tednu.... Vmes se je telefon valjal nekje pri dostavni sluzbi, s katero ima Si.mobil podpisano pogodbo... (Top Time).
Zal je to ena slaba stran tega.... Ker se zadeve vlecejo in ravno to mi je recimo pri E.P.L.-ju vsec, da kljub temu, da je treba pocakati, da posljejo nov oz. Refurbished telefon iz Nizozemske, je naslednji dan v Ljubljani...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 07.12.2007 |
Prispevkov: 412 |
|
|
 |
|
Prispevek: #27 Objavljeno 26.06.2011 10:53:21 |
|
Se strinjam, bolj kot ne.
Od vsakega posameznuka je odvisno za kaj se bo odlocil. Lahko neses na epl, ce se ti ne da cakat in dobis refurbished tel. v dveh dnevih. Ali pa zagnjavis za stvarno napako in dobis nov zapakiran iphone. Glede rokov pa ne vem. Sklepam pa, da ti morajo izrociti nov telefon v najkrajsem moznem casu po tem, ko ti potrdijo stvarno napako. Ce imajo nov izdelek na zalogi, ne vidim problema. Ce ga nimajo, zahtevas vracilo kupnine in kupis enakega drugje.
Po tej strani, so nasi garancijski in drugi pogoji zelo dobro napisani v dobro kupca.
Se pa lahko vsak sam odloci, katero pot bo ubral.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 09.01.2008 |
Prispevkov: 3100 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #28 Objavljeno 26.06.2011 10:55:25 |
|
Sam razlike med novim in refurbished iphonom ne vidim...
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27412 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #29 Objavljeno 26.06.2011 11:12:23 |
|
Potem si pa se preberi te zakone.... Ker roki so nenormalno dolgi... In nekateri se tega oklepajo in se velikokrat una ugoditi, da mine teden, dva ali tri, preden je uadeva resena... Ce se prav spomnim, je v obeh primerih skrajni rok nekje 45 dni... 
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jabuk Staff
Pridružen/a: 13.03.2011 |
Prispevkov: 7141 |
Kraj: Logatec |
|
 |
|
Prispevek: #30 Objavljeno 26.06.2011 12:02:34 |
|
res čudno da nista epl in pro-servis navedena tudi za iphone od simobila....???? brumanija očitno razsaja....hahhahaha 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 07.12.2007 |
Prispevkov: 412 |
|
|
 |
|
Prispevek: #31 Objavljeno 26.06.2011 14:47:42 |
|
Jest je napisal/a: | Potem si pa se preberi te zakone.... Ker roki so nenormalno dolgi... In nekateri se tega oklepajo in se velikokrat una ugoditi, da mine teden, dva ali tri, preden je uadeva resena... Ce se prav spomnim, je v obeh primerih skrajni rok nekje 45 dni...  |
S tem bi znal biti problem, ja. Nekje sem opazil nekaj podobnega, kot, da morajo ugoditi kupcu v najkrajšem možnem času. Se pravi, če imajo na lagru nov aparat, je to to.
Saj ni takšne panike, ampak če crkne telefon par dni po nakupu, bi jaz vsekakor zahteval nov zapakiran telefon. Čeprav nihč ne vidi razlike med refurbished in novim.
Je pa lahko problem v tem, kdo potrdi ali je stvarna napaka upravičena ali ne in v kakšnem roku mora to storiti.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 20.07.2010 |
Prispevkov: 151 |
Kraj: Izola |
|
 |
|
Prispevek: #32 Objavljeno 26.06.2011 15:08:04 |
|
8dni casa majo da pisno odgovrijo, ce ne je napaka avtomatsko priznana.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 23.02.2011 |
Prispevkov: 196 |
|
|
 |
|
Prispevek: #33 Objavljeno 26.06.2011 23:03:41 |
|
a se še kdo ubada s to senzor težavo?!? Berem, da nekaterih ne moti, in niti ne nosijo na servis če se jim display ne počrni med klicem.... mene pa kar moti, ker lahko mimogrede pritinseš kakšno funkcijo, brez da bi to sploh hotel.. pa sigurno sem ob najmanj 2 tedna čakanja pri simobilu..
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 01.06.2010 |
Prispevkov: 2249 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #34 Objavljeno 27.06.2011 06:33:27 |
|
Jst mam probleme, če mam folijo čez, drugače dela. Sam če drugače dela, pa če ne dela sam kadar maš folijo gor, ti ga na servisu ne bodo zamenjali.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 20.01.2010 |
Prispevkov: 220 |
|
|
 |
|
Prispevek: #35 Objavljeno 27.06.2011 06:58:12 |
|
Poizkusi z matirano folijo, kjer se svetloba lomi drugače kotpri navadni. Morda ti bo potem delalo.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 23.02.2011 |
Prispevkov: 196 |
|
|
 |
|
Prispevek: #36 Objavljeno 27.06.2011 18:26:11 |
|
Sem nesel na SiMobil na servis... garantirano naj bi bil nazaj v 8 dneh.. popravljen, ali nov. Mislim, da je bil proximity senzor fuč...tako da zna bit da mi dajo kar novega...
|
 |
Jabuk Staff
Pridružen/a: 26.08.2009 |
Prispevkov: 14584 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #37 Objavljeno 27.06.2011 20:13:40 |
|
Pomoje bo kmalu  se ta teden..
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 23.02.2011 |
Prispevkov: 196 |
|
|
 |
|
Prispevek: #38 Objavljeno 28.06.2011 15:58:14 |
|
Upam!  bomo videli...a misliš, da mi bodo novega dali v primeru da je proximity senzo fuč? Al bodo sam senzor menjal?
|
 |
Jabuk Staff
Pridružen/a: 26.08.2009 |
Prispevkov: 14584 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #39 Objavljeno 28.06.2011 16:25:27 |
|
Novega...
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 23.02.2011 |
Prispevkov: 196 |
|
|
 |
|
Prispevek: #40 Objavljeno 04.07.2011 09:22:07 |
|
še vedno nič... upam, da se zadeva ne bo vlekla v nedogled...
|
 |