Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
EPL odnos
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 03.12.2011
Prispevkov: 1152
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #161   Objavljeno 13.07.2012 21:15:37
Re: iPhone 4S & debili na EPL
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Eden je znotraj vriča za slušalke, drug znotraj dock konektorja, tretji pa je znotraj telefona
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14555
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #162   Objavljeno 14.07.2012 02:37:41
Re: iPhone 4S & debili na EPL
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Res bi se to lahko osebno menil ne pa preko emaila...
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 28.06.2009
Prispevkov: 12239
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #163   Objavljeno 14.07.2012 09:13:05
Re: iPhone 4S & debili na EPL
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Angus jaz ti dam prav in povsem razumem tvoje razburjanje. Če ti na EPLju ne uspe, ga nesi na proservis. Še najprej pa jim teži toliko cajta, da bodo pogledali notranji indikator.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27231
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #164   Objavljeno 14.07.2012 11:14:17
Re: iPhone 4S & debili na EPL
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Angus je napisal/a:
lep pozdrav!

imam en iphone 4S, kateremu je crknila tipka sleep/wake

telefon je bil skos v etuiju, je še v garanciji, razen par prask je kot nov.


ga nesem včeraj na EPL, in mi danes pošlejo mail, da je telefon bil polit z vodo in hočjo 300€ za zamenjavo.

ker vem, da telefon ni bil polit, jim povem da naj kar lepo popravijo svoje napake in da ni moja krivda, če namakajo telefone.

očitno sta se sprožla senzorja na dock konektorju in na vhodu za slušalke, kar je znan pojav, ki se dogodi recimo pri smučanju, v kopalnici...

skratka, a še obstaja kak drug uradni servis ker jaz bom popizdu in jim bom šel razbit tist EPL na kongresca, jebem jim mater da jim jebem.

700€ dam za telefon, pol me pa jebejo da sm ga polil pa v vodo namaku pička vm materna, iPhone mam že od 2007 in vem marsikaj, tipčki pa pol leta neki šraufajo pa so takoj največji strokovnjaki. zaslužit hočjo kurbe na men, sej ni druge.


se opravičujem za izpad, sam se mi zdi da sem moral nekam dat to Rolling Eyes


Kulturo imas pa na nivoju ... Confused Rolling Eyes Zip it

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27231
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #165   Objavljeno 14.07.2012 11:30:02
Re: iPhone 4S & debili na EPL
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
sussi je napisal/a:
Angus jaz ti dam prav in povsem razumem tvoje razburjanje. Če ti na EPLju ne uspe, ga nesi na proservis. Še najprej pa jim teži toliko cajta, da bodo pogledali notranji indikator.


Garancijsko popravilo je verjetno zavrnjeno zaradi tega indikatorja vlage... In Apple pac tega ne proizna... EPL tuakj nima pomoje nic... ce neupraviceno ustrezejo in menjajo, jim bo Apple pac zaracunal nov iPhone ...

Pro Servis pa je v enakem polozaju... Ko bodo tam sprejeli aparat v servis, bodo pomoje videli, da je reklamacija ze zavrnjena...

Edini, ki lahko odobri menjavo, je Apple... torej ce ze tezit, potem na stevilko Apple supporta (0800 80321)... ker ce oni pozegnajo, potem gres lahko na katerikoli pooblascen servis in uredijo ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


iPhone Developer

iPhone Developer

Pridružen/a: 19.09.2008
Prispevkov: 10452
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #166   Objavljeno 14.07.2012 12:08:48
Re: iPhone 4S & debili na EPL
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Tako je kot je Jest napisal. Slovenski pooblaščeni serviserji tega ne počnejo na lastno pest. Če ti je en zavrnil popravilo/zamenjavo, ti ga bo tudi drug.

Glede na to, da je telefon prisilno izven garancije, bo najceneje, če ga neseš na popravilo na neuraden servis. Popravilo gumba bo verjetno relativno poceni.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 21.02.2008
Prispevkov: 2218
Kraj: Granger
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #167   Objavljeno 14.07.2012 14:33:45
Re: iPhone 4S & debili na EPL
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
ma lej, nevem zakaj sploh niso še pogledal notranjih indikatorjev, ko je pa vsakemu cepcu jasno, da se zunanji sprožijo že ob malo višji vlagi.
no, zdej smo pršl tolk daleč, da bojo v ponedeljek odprl telefon pa pogledal na notranje indikatorje.



sem pa klical na tisto številko od appla, pa mi je tipac reku da on nč ne more, tak da nevem ka nej.




aja pa tist glede razbijanja je šala, ne vse za res vzet Smile


Nazadnje urejal/a Angus Sob 14. Jul 2012 14:36; skupaj popravljeno 1 krat
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14555
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #168   Objavljeno 14.07.2012 14:36:16
Re: iPhone 4S & debili na EPL
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Angus je napisal/a:
no, zdej smo pršl tolk daleč, da bojo v ponedeljek odprl telefon pa pogledal na notranje indikatorje.


great, to sem ti že na prejšnji strani napisal...
če ne pa neuradni...
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 11.09.2012
Prispevkov: 1
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #169   Objavljeno 11.09.2012 09:13:11
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pozdrav,

Obujam temo iz 2011.. no pa vseeno.

Sem imel izkušnjo z EPL da sem moral 4x pošiljati zadevo na garancijo v servis (in to taveliko škatlo allinonea od Appla, kar je ene 20 € poštnine), vsakič smo morali sami plačat poštnino in večkrat so nam kljub izrecnem dogovoru po telefonu zadevo poslali na napačen naslov in smo morali potem sami prevažati...

Bil je okvarjen RAM, za Apple hardware test porabiš 4 sekunde, da ti pove da je failed, so se pa na servisu zgovarjali da je to pač težko diagnosticirati ker imamo "toliko RAM kartic", kar je pač .. buče prodajat, tudi če ne bi bil računalničar mi bi bilo jasno da če test porabi 4 sekunde ti število RAMov ne povzroči da zadevo popravljaš 3 mesece. Vmes pa so se zgovarjali da čakajo na zavarovalnico in vse ostalo -- na koncu, četrtič, ko je bila zadeva dejansko popravljena so šele odprli ticket pri Applu (ker sem dobil survey na mail).

To mi tudi ni jasno če je očitno da je računalnik na podjetje, kje ti je logika da ti reinštalirajo sistem in kontaktno osebo, v tem primeru računalničarja, navedejo kot ime uporabnika? Sem naredil to napako da sem priložil tipkovnico in sedaj imam tipkovnico ki se imenuje po meni, miško po uporabnici, itd, mavrica.

Uradne Apple podpore tudi ne bi posebej hvalil ker so mi res blazno pomagali ... ko sem prvič prijavil napako (sem šel na zelo uporabniški pristop, ne glede na to da sem računalničar, ker kot razumem je Apple pač naštelan na te fore -- delo z ljudmi -- in z podjetji ne znajo delati; sem pa podal čim bolj kompletne informacije), mi je takoj nekdo v indijski angleščini odvrnil da mi ne morejo pomagati če imam na računalniku nameščene programe. Da naj reinštaliram in uporabljam brez programov. Kaj naj bi pa počel z računalnikom brez programov?

V glavnem naslednjo nabavo bom raje opravil kje drugje. Bolje slabše karkoli že kot da imam pa potem same probleme ko bo potrebno uveljavljati garancijo. Če bo pa še kaj treba za to kar že imamo pa zveza potrošnikov ali nekaj...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 19.08.2009
Prispevkov: 2252
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #170   Objavljeno 11.09.2012 09:17:19
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz sem nesel lani na EPL na servis iPhone, cez 14 dni jih kontaktiram, kaj je s telfonom in so mi ijavili naj ga pridem iskat da je vse ok. Nazaj sem dobil enak telefon z isto napako (home button), pa se ko sem pogledal stanje telefona je bil v standby 13 dni! Sploh ne vem ce so karkoli pogledali. Nato sem telefon nesel na servis na Pro servis, kjer so me cez dva dni klicali da so mi telefon zamenjali in naj pridem ponj!

Toliko

_________________
http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek
MacBook 12" (2017)
iPhone X 256GB Black
Apple Watch Series 3
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 08.01.2011
Prispevkov: 19
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #171   Objavljeno 11.09.2012 10:33:38
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Najbolje, da pokličete na center za pravice potrošnikov!
Tko se je men zgodil že pred časom sicer ne pri EPL ampak (Isto niso hotl plačat poštnine ip.)in mi je ženska na centru dobr svetovala povedala zakone in, ko sem poklical nazaj na podjetje in razložu pravice in zakone je bla zgodba kar na enkrat drugačna...(postal prijazni in seveda nism rabu plačat poštnine! Very Happy ) Sem pa mel tud slabo izkušnjo z EPL (neprijaznost).
LP
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #172   Objavljeno 11.09.2012 11:41:05
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ne vem kako lahko imate z EPl taksne tezave. Pri njih kupujem ze 10let, vedno super odnos, pripravljeni pomagati... To ne pomeni, da sem kupil 2 mac-a in ipad pri njih, ampak ze kar dosti produktov.

V kolikor sem kdajkoli imel tezave, vedno vse takoj resili, znali svetovati... Iphone zaradi home tipke menjali drugi dan, iMac matrico menjali drugi dan, ... To pa je tudi vse kar sem imel sedaj od 10ih mac-ov, ipadov, iphonov na servisu.

Nekako je jasno, da ce ti zaradi dolocenih vzrokov na novo namestijo sistem (mozna tezava v sistemu), da pac morajo dolocenega uporabnika ustvariti, da lahko stestirajo. Sicer pa se vedno lahko ustvaris novega uporabnika in njihovega izbrises.

Sicer pa mnogo stvari, ki sem jih v tej temi prebral kako so na EPL cudni, nesramni, ... potem ugotovim, da sploh ni bilo tako... Mnogi tukaj le spuscajo na forum svoje frustracije, ki jih imajo mnogokrat sami s seboj.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.01.2009
Prispevkov: 307
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #173   Objavljeno 11.09.2012 12:21:30
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
sej ni EPL edina trgovina in servis Very Happy
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 20.04.2011
Prispevkov: 266
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #174   Objavljeno 11.09.2012 14:41:07
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Meni ne crknil iPad.
Poklical sem na pro servis in se dogovoril za servis.
Celo sami so mi predlagali da lahko iPad posljem h njim na njihove stroske.
Tako da ne vem zakaj sploh komunicirate s temi lokalnimi dilerji, ki jim gre samo za dobiček.

_________________
www.malix.si
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #175   Objavljeno 11.09.2012 14:45:10
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pro servis ni lokalen diler?!?!
Dejstvo je, da je EPL najdlje na sceni, ima najvec znanja, informacij in vez v apple sceni (sefi za EU in podobnimi).
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #176   Objavljeno 11.09.2012 15:09:57
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ker me mnogi uporabniki prek maila pozivajo naj odgovorim sem se odločil rahlo replicirati saj je forum namenjen ravno temu, da vsak naloži kar če in vsak verjame kar če brez argumentov in konstruktivnega pristopa, mogoče ravno zato nekateri ne želijo odgovarjati, komentirati in se spuščati v nebulozne polemike:

DustWolf
Ker si edini, ki je imel v zadnjem letu "napačno" poslan izdelek sem prepričan, da si pravi in se serijska številka tvojega računalnika konča xxxxxxKJ5RU na tem računalniku so bili opravljeni trije servisi:

-17.02.2012 prevzet 21.02.2012 vrnjen, trajanje servisa 1 delovni dan, zamenjan okvarjeni spominski modul

Dva meseca je računalnik deloval o.k!

-26.04.2012 prevzet, diagnosticirana okvara matične plošče računalnik vrnjen 07.05.2012 trajanje servisa 3 delovne dni, čakanje potrditve zavarovalnice in potrditev prejeta 11.05.2012, menjava matične plošče 14.05.2012

-17.05.2012 prevzet z reklamacijo enake napake, 18.05.2012 zamenjan še drugi RAM modul, čas popravila 0 delovnih dni

Glede poštnine si sam izbiraš DHL in kolikor pač ta stane (praviš 20€), Pošta slovenije je veliko cenejša 8,70€. Računalnik je letnik 2010 in v letu 2012 ne more biti v običajni garanciji ter iz tega naslova kriti stroški transporta v servis in iz njega.

Apple ima pod to serijsko številko 3 servisne primere, 3 zamenjave kot so zgoraj opisane in VSAKIČ pozitivno opravljeno diagnostiko strojne opreme, kar je evidentno, da je računalnik vsakič zapustil EPL kot brezhiben-drugače ne gre, razen če se za popravilo ne odločiš.

Glede "napačnega" pošiljanja pa se vsakič za vsak primer odpre delovni nalog z naslovom in krajem ter kontaktnimi podatki, stranka podpiše oddajo v servis in pravilnost podatkov. Če ima podjetje še en naslov se ta lahko doda za naslov za pošiljanje in v tvojem primeru je bil naslov za pošiljanje spremenjen 1.6.2012 na podlagi e-maila, zato je edini možni naslov za pošiljanje naslov, ki je na servisnem naročilu, zgoraj napisani trije datumi so pred 1.6.2012 zato je bilo poslano na edini znani se pravi tudi pavi naslov.

Torej poglejmo kaj vse si narobe zapisal:

-4x na servisu, dejansko je bilo 3x pa ne zaradi ene napake ampak so bile 3 različne napake
-popravilo naj bi trajalo 3 mesece a je dejansko trajalo največ 3 delovne dni oz. če sešteješ vse tri okvare in čas servisa 4 dni je povpreček brilianten
-napačni naslov je lahko napačni če si edini ki ve za to da si nekje drugje in želiš, da se pošlje na primorsko namesto v ljubljano kjer je formalni sedež podjetja, na servisnem naročilu je naveden ljubljanski naslov ipd..
-ni šlo "le" za okvarjen RAM, ampak za 3 okvare (ram, matična plošča in še naknadno en ram modul)
-4 sekunde za test HW je zelo populistično saj je v zadnjem primeru pri tvojem računalniku HW test ozitivno opravljen 14.5.12 (3x), potem pa še ob reklamaciji 17.5.12 veeeelikokrat pozitivno in ko je prvič pokazalo napako je bil modul takoj zamenjan in računalnik vrnjen. Test je imel loop celo noč in dobrih 8 ur brez napak
.
.
.

Toliko o korektnih komentarjih in konstruktivni debati, nenazadnje še mali pravni nasvet, da v primeru odnosa med dvema pravnima osebama tega ne ureja Zakon o varstvu potrošnikov ampak za to skrbi Obligacijski zakonik, zato besedičenje kar povprek in ZPS nima teže oz. ji nasedejo le razni/mnogi nepoučeni laiki, seveda potem se najde še dodaten kupček nepoučenih in kar na lepem je to prebrala kopica "pametnih".

Vsekakor ne pričakujem konstruktivne debate, ne pričakujem argumentiranega odgovora ipd... zagotovo smo v EPL pričakovanja izpolnili in naši nadzorniki so s tem zelo zadovoljni, prav tako so zelo zadovoljne realne stranke, ki pa se očitno najdejo tudi na temu forumu in na takšni temi.

Dodatek-zadnje vračilo oz. popravilo RAM-a 17.5 je bilo kljub temu, da ni garancija in da je čudno da po enem dnevu ne dela ipd, je šel transport na stroške EPL-ja.


Nazadnje urejal/a No. 1 Sre 12. Sep 2012 07:20; skupaj popravljeno 1 krat
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #177   Objavljeno 11.09.2012 15:22:55
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Hahaha, lep odgovor in spis Smile Very Happy Me zanima ce bo kaj z argumenti na to odgovorov Smile
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 20.04.2011
Prispevkov: 266
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #178   Objavljeno 11.09.2012 15:34:41
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz že par let vso robo kupujem v Avstriji in Nemčiji.
Zgolj zaradi enega razloga.
Nikoli ni težav s kakšnim servisom, menjavami, rezervnimi delil in vračilom denarja.
Večino sploh ne pošiljajo na servis ampak menjajo za novo ali vrnejo denar...

Pa ko kupiš izdelek, če ti ni všeč imaš 1 mesec časa za menjavo...

Pri nas pa groza. Sem pred časom kupil hišni tel in ni delal. Še isti dan sem ga nesel nazaj trgovec ga je hotel poslati na servis.

Toliko da si nisem rabil postaviti šotor pred trgovino, ker sem vztrajal da mi ga menja za novega.
kaj šele, da mi vrne denar, kar je vAvstiji praksa.

_________________
www.malix.si
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3755
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #179   Objavljeno 11.09.2012 17:25:34
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Slovenija kot LOPOVI KUJ TI VSE JASN DRŽAVA TONE KRADEJO VSI PO VRSTI z EPL sem mel enkrat opravka in še to je blo pozitivno Very Happy

_________________
Lp,Dejc

Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.01.2009
Prispevkov: 307
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #180   Objavljeno 08.10.2012 17:24:46
Re: EPL odnos
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Od sedaj naprej ne bom več kupoval v iSpotu, ker očitno moreš prit šele popoldan ko bodo robo odpakirali (čeprov je že tam), saj je očitno težko odpakirat. No samo vseeno sem kupil Apple izdelek raje v BigBangu, kjer so morda bol zavzeti za stranke, ki pridejo v trgovino z denarjem. Wink
« Poglej prejšnjo temo - iPod in iTunes - Poglej naslednjo temo » Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani