EPL odnos | |||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Kulturo imas pa na nivoju ... |
|||||
Garancijsko popravilo je verjetno zavrnjeno zaradi tega indikatorja vlage... In Apple pac tega ne proizna... EPL tuakj nima pomoje nic... ce neupraviceno ustrezejo in menjajo, jim bo Apple pac zaracunal nov iPhone ... Pro Servis pa je v enakem polozaju... Ko bodo tam sprejeli aparat v servis, bodo pomoje videli, da je reklamacija ze zavrnjena... Edini, ki lahko odobri menjavo, je Apple... torej ce ze tezit, potem na stevilko Apple supporta (0800 80321)... ker ce oni pozegnajo, potem gres lahko na katerikoli pooblascen servis in uredijo ... |
|||||
Glede na to, da je telefon prisilno izven garancije, bo najceneje, če ga neseš na popravilo na neuraden servis. Popravilo gumba bo verjetno relativno poceni. |
|||||
no, zdej smo pršl tolk daleč, da bojo v ponedeljek odprl telefon pa pogledal na notranje indikatorje. sem pa klical na tisto številko od appla, pa mi je tipac reku da on nč ne more, tak da nevem ka nej. aja pa tist glede razbijanja je šala, ne vse za res vzet Nazadnje urejal/a Angus Sob 14. Jul 2012 14:36; skupaj popravljeno 1 krat |
|||||
great, to sem ti že na prejšnji strani napisal... če ne pa neuradni... |
|||||
Obujam temo iz 2011.. no pa vseeno. Sem imel izkušnjo z EPL da sem moral 4x pošiljati zadevo na garancijo v servis (in to taveliko škatlo allinonea od Appla, kar je ene 20 € poštnine), vsakič smo morali sami plačat poštnino in večkrat so nam kljub izrecnem dogovoru po telefonu zadevo poslali na napačen naslov in smo morali potem sami prevažati... Bil je okvarjen RAM, za Apple hardware test porabiš 4 sekunde, da ti pove da je failed, so se pa na servisu zgovarjali da je to pač težko diagnosticirati ker imamo "toliko RAM kartic", kar je pač .. buče prodajat, tudi če ne bi bil računalničar mi bi bilo jasno da če test porabi 4 sekunde ti število RAMov ne povzroči da zadevo popravljaš 3 mesece. Vmes pa so se zgovarjali da čakajo na zavarovalnico in vse ostalo -- na koncu, četrtič, ko je bila zadeva dejansko popravljena so šele odprli ticket pri Applu (ker sem dobil survey na mail). To mi tudi ni jasno če je očitno da je računalnik na podjetje, kje ti je logika da ti reinštalirajo sistem in kontaktno osebo, v tem primeru računalničarja, navedejo kot ime uporabnika? Sem naredil to napako da sem priložil tipkovnico in sedaj imam tipkovnico ki se imenuje po meni, miško po uporabnici, itd, mavrica. Uradne Apple podpore tudi ne bi posebej hvalil ker so mi res blazno pomagali ... ko sem prvič prijavil napako (sem šel na zelo uporabniški pristop, ne glede na to da sem računalničar, ker kot razumem je Apple pač naštelan na te fore -- delo z ljudmi -- in z podjetji ne znajo delati; sem pa podal čim bolj kompletne informacije), mi je takoj nekdo v indijski angleščini odvrnil da mi ne morejo pomagati če imam na računalniku nameščene programe. Da naj reinštaliram in uporabljam brez programov. Kaj naj bi pa počel z računalnikom brez programov? V glavnem naslednjo nabavo bom raje opravil kje drugje. Bolje slabše karkoli že kot da imam pa potem same probleme ko bo potrebno uveljavljati garancijo. Če bo pa še kaj treba za to kar že imamo pa zveza potrošnikov ali nekaj... |
|||||
Toliko _________________ http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek MacBook 12" (2017) iPhone X 256GB Black Apple Watch Series 3 |
|||||
Tko se je men zgodil že pred časom sicer ne pri EPL ampak (Isto niso hotl plačat poštnine ip.)in mi je ženska na centru dobr svetovala povedala zakone in, ko sem poklical nazaj na podjetje in razložu pravice in zakone je bla zgodba kar na enkrat drugačna...(postal prijazni in seveda nism rabu plačat poštnine! ) Sem pa mel tud slabo izkušnjo z EPL (neprijaznost). LP |
|||||
V kolikor sem kdajkoli imel tezave, vedno vse takoj resili, znali svetovati... Iphone zaradi home tipke menjali drugi dan, iMac matrico menjali drugi dan, ... To pa je tudi vse kar sem imel sedaj od 10ih mac-ov, ipadov, iphonov na servisu. Nekako je jasno, da ce ti zaradi dolocenih vzrokov na novo namestijo sistem (mozna tezava v sistemu), da pac morajo dolocenega uporabnika ustvariti, da lahko stestirajo. Sicer pa se vedno lahko ustvaris novega uporabnika in njihovega izbrises. Sicer pa mnogo stvari, ki sem jih v tej temi prebral kako so na EPL cudni, nesramni, ... potem ugotovim, da sploh ni bilo tako... Mnogi tukaj le spuscajo na forum svoje frustracije, ki jih imajo mnogokrat sami s seboj. |
|||||
|
|||||
Poklical sem na pro servis in se dogovoril za servis. Celo sami so mi predlagali da lahko iPad posljem h njim na njihove stroske. Tako da ne vem zakaj sploh komunicirate s temi lokalnimi dilerji, ki jim gre samo za dobiček. |
|||||
Dejstvo je, da je EPL najdlje na sceni, ima najvec znanja, informacij in vez v apple sceni (sefi za EU in podobnimi). |
|||||
DustWolf Ker si edini, ki je imel v zadnjem letu "napačno" poslan izdelek sem prepričan, da si pravi in se serijska številka tvojega računalnika konča xxxxxxKJ5RU na tem računalniku so bili opravljeni trije servisi: -17.02.2012 prevzet 21.02.2012 vrnjen, trajanje servisa 1 delovni dan, zamenjan okvarjeni spominski modul Dva meseca je računalnik deloval o.k! -26.04.2012 prevzet, diagnosticirana okvara matične plošče računalnik vrnjen 07.05.2012 trajanje servisa 3 delovne dni, čakanje potrditve zavarovalnice in potrditev prejeta 11.05.2012, menjava matične plošče 14.05.2012 -17.05.2012 prevzet z reklamacijo enake napake, 18.05.2012 zamenjan še drugi RAM modul, čas popravila 0 delovnih dni Glede poštnine si sam izbiraš DHL in kolikor pač ta stane (praviš 20€), Pošta slovenije je veliko cenejša 8,70€. Računalnik je letnik 2010 in v letu 2012 ne more biti v običajni garanciji ter iz tega naslova kriti stroški transporta v servis in iz njega. Apple ima pod to serijsko številko 3 servisne primere, 3 zamenjave kot so zgoraj opisane in VSAKIČ pozitivno opravljeno diagnostiko strojne opreme, kar je evidentno, da je računalnik vsakič zapustil EPL kot brezhiben-drugače ne gre, razen če se za popravilo ne odločiš. Glede "napačnega" pošiljanja pa se vsakič za vsak primer odpre delovni nalog z naslovom in krajem ter kontaktnimi podatki, stranka podpiše oddajo v servis in pravilnost podatkov. Če ima podjetje še en naslov se ta lahko doda za naslov za pošiljanje in v tvojem primeru je bil naslov za pošiljanje spremenjen 1.6.2012 na podlagi e-maila, zato je edini možni naslov za pošiljanje naslov, ki je na servisnem naročilu, zgoraj napisani trije datumi so pred 1.6.2012 zato je bilo poslano na edini znani se pravi tudi pavi naslov. Torej poglejmo kaj vse si narobe zapisal: -4x na servisu, dejansko je bilo 3x pa ne zaradi ene napake ampak so bile 3 različne napake -popravilo naj bi trajalo 3 mesece a je dejansko trajalo največ 3 delovne dni oz. če sešteješ vse tri okvare in čas servisa 4 dni je povpreček brilianten -napačni naslov je lahko napačni če si edini ki ve za to da si nekje drugje in želiš, da se pošlje na primorsko namesto v ljubljano kjer je formalni sedež podjetja, na servisnem naročilu je naveden ljubljanski naslov ipd.. -ni šlo "le" za okvarjen RAM, ampak za 3 okvare (ram, matična plošča in še naknadno en ram modul) -4 sekunde za test HW je zelo populistično saj je v zadnjem primeru pri tvojem računalniku HW test ozitivno opravljen 14.5.12 (3x), potem pa še ob reklamaciji 17.5.12 veeeelikokrat pozitivno in ko je prvič pokazalo napako je bil modul takoj zamenjan in računalnik vrnjen. Test je imel loop celo noč in dobrih 8 ur brez napak . . . Toliko o korektnih komentarjih in konstruktivni debati, nenazadnje še mali pravni nasvet, da v primeru odnosa med dvema pravnima osebama tega ne ureja Zakon o varstvu potrošnikov ampak za to skrbi Obligacijski zakonik, zato besedičenje kar povprek in ZPS nima teže oz. ji nasedejo le razni/mnogi nepoučeni laiki, seveda potem se najde še dodaten kupček nepoučenih in kar na lepem je to prebrala kopica "pametnih". Vsekakor ne pričakujem konstruktivne debate, ne pričakujem argumentiranega odgovora ipd... zagotovo smo v EPL pričakovanja izpolnili in naši nadzorniki so s tem zelo zadovoljni, prav tako so zelo zadovoljne realne stranke, ki pa se očitno najdejo tudi na temu forumu in na takšni temi. Dodatek-zadnje vračilo oz. popravilo RAM-a 17.5 je bilo kljub temu, da ni garancija in da je čudno da po enem dnevu ne dela ipd, je šel transport na stroške EPL-ja. Nazadnje urejal/a No. 1 Sre 12. Sep 2012 07:20; skupaj popravljeno 1 krat |
|||||
|
|||||
Zgolj zaradi enega razloga. Nikoli ni težav s kakšnim servisom, menjavami, rezervnimi delil in vračilom denarja. Večino sploh ne pošiljajo na servis ampak menjajo za novo ali vrnejo denar... Pa ko kupiš izdelek, če ti ni všeč imaš 1 mesec časa za menjavo... Pri nas pa groza. Sem pred časom kupil hišni tel in ni delal. Še isti dan sem ga nesel nazaj trgovec ga je hotel poslati na servis. Toliko da si nisem rabil postaviti šotor pred trgovino, ker sem vztrajal da mi ga menja za novega. kaj šele, da mi vrne denar, kar je vAvstiji praksa. |
|||||
|
|||||
|
|||||
« Poglej prejšnjo temo - iPod in iTunes - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |