Pri istem ponudniku imam sklenjeno naročniško pogodbo (mobilne in fiksne storitve) brez telefona!!!, ki sem jo sklenil pred 12 meseci, preostane mi še 12 mesecev naročniškega razmerja. Imam vezavo za 24 mesecev, v prvi polovici 50% popusta, potem brez popusta,
v 9 členu naročniške pogodbe je razvidno da v primeru enostranske prekinitve pogodbe, sem dolžan poravanati vse popuste, ki sem jih prejel za čas veljave naročniškega razmerja.
9. člen (velja za točke: 1 iz Tabele 1)
V primeru:
• da bo naročnik enostransko prekinil naročniško razmerje za posamezno storitev pred iztekom obdobja vezave naročniškega razmerja, kot je
navedeno v Tabeli 1
Telekom Slovenije na zadnjem mesečnem računu za opravljene storitve ali na posebnem računu v enkratnem znesku zaračuna:
• v primeru nakupa storitve - prejete ugodnosti oz. popuste v sorazmernem deležu glede na čas trajanja naročniškega razmerja. Način
zaračunavanja sorazmernega deleža obveznosti je opredeljen v prodajni ponudbi za posamezno storitev;
V splošnih pogojih uporabe pa je navedeno (podajam samo izsek členov)
https://www.telekom.si/media/1ovdqeb2/splosni_pogoji_uporabe_elektronskih_komunikacijskih_storitev_druzbe_telekom_slovenije__d_d_.pdf
2.15. O vsaki spremembi pogojev, določenih v naročniški pogodbi,
morajo biti naročniki obveščeni najmanj trideset (30) dni pred
predlagano uveljavitvijo sprememb. Pri tem imajo pravico v roku
šestdeset (60) dni od prejema obvestila, brez odpovednega roka,
brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja (v
nadaljevanju NR) oziroma drugih administrativnih stroškov, brez
pogodbene kazni, zneskov prejetih ugodnosti ali drugih
dogovorjenih nadomestil, odstopiti od naročniške pogodbe, če se s
predlaganimi spremembami ne strinjajo. Posledice odstopa od
naročniške pogodbe so opredeljene v točkah 9.5. in 9.8. teh SPU.
Če naročnik ne odstopi od naročniške pogodbe v tem roku, se
šteje, da s spremenjenimi pogoji soglaša.
9.5. Naročnik se obvezuje, da bo v primeru prenehanja NR na zahtevo
Telekoma Slovenije vrnil terminalsko opremo, ki je last Telekoma
Slovenije (na primer: kartico SIM, modem, NEO Smartbox). Če
naročnik v roku petih (5) dni po prejemu zahteve ne vrne
terminalske opreme in druge opreme, se mu vsa oprema zaračuna
po Ceniku. Prav tako se naročniku ob vrnitvi opreme zaračuna vsa
manjkajoča in poškodovana oprema.
9.6. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da v primeru ne vračila
opreme s strani naročnika, demontažo opreme opravi sam in
stroške tega zaračuna po Ceniku. V tem primeru naročniku ne
zaračuna opreme v skladu s točko 9.5. teh SPU.
9.8. Če naročnik odstopiti od naročniške pogodbe, zaradi spremembe
pogodbenih pogojev, kot izhaja iz točk 2.15. in 2.18. teh SPU,
odstop ne vpliva in ne posega v zapadle in neplačane obveznosti
naročnika ter v obveznosti izpolnitve pogodbeno dogovorjenih
obveznosti naročnika. Naročnik, ki je ob sklenitvi NR prejel
terminalsko opremo po akcijski ceni, lahko v takem primeru pri
odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave
izbira, ali bo Telekomu Slovenije povrnil znesek, ki ustreza
sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme
in prejeto terminalsko opremo obdržal, ali pa bo vrnil terminalsko
opremo v stanju, v kakršnem mu je bila izročena, ob upoštevanju
njene normalne rabe in plačal uporabnino za čas uporabe
terminalske opreme, Telekom Slovenije pa mu bo vrnil kupnino.
Naročniku, ki želi izkoristiti odstopno upravičenje, lahko Telekom
Slovenije v zameno ponudi, da ohrani NR v veljavi pod pogoji,
določenimi v obstoječi pogodbi.
Če prav razumem jim napišem mail v katerem jim pojasnim svoje nestrinjanje s spremembo pogojev in cenikov in čimprejšnjo prekinitev pogodbe. Drži?