EPL odnos | |||||
malce bi rad komentiral odnos EPL-ja. Danes se je sodelavka s sinom oglasila pri njih, da bi nekaj kupila - očitno nekaj obnavljajo, a vseeno na vratih je bil napis, da robo izdajajo od 19-6-2006. V lokalu jo je sprejel možakar (s sesalcem v roki), ki jo je dobesedno postavil pred vrata, češ da ne delajo in da lahko na vrata napiše karkoli. Na vprašanje, ali si lahko tako dela s strankami, je odgovoril, da lahko, ker je firma njegova. Celoten nastop je bil skrajno nekorekten in postavljaški pred sodelavci. Komentar: tudi jaz sem lastnik in direktor firme. Nikoli si ne morem privoščiti kaj takega. Prvič v življenju me ima, da: 1.Napišem pismo direktno na Apple in povlečem vse zveze, ki sem jih dobil v tujini. 2.Preverim, ali je trg za Apple res tako majhen, da še kdo ne doseže praga, nad katerim se Apple dogovarja s zastopniki. 3.Malce pobrskam, zakaj drugi, ki tudi prodajajo Apple sploh niso presenečeni nad zgodbo. 4.Poskusim ugotoviti, ali je bilo z mojim otroštvom kaj narobe, ker sem se na EPL že nekajkrat nasmodil, pa še vedno rinem tja (da se razumemo, problem niso cene ali zaloga, ampak vedno in samo ODNOS). V vmesnem času pa možakarju (ki naj bi bil lastnik firme) priporočam, da ostane pri sesalcu - tako ne bo delal škode ugledni znamki. |
|||||
Napis na vratih pa je malo drugačen kot si si ga ti zamislil saj te pozivajo, da opraviš vse pred 15/6 ali po 19/6. Jaz mislim, da bodo genijalno hitro uredili situacijo in jaz bom le še bolj srečen z nakupi! |
|||||
da nisi slučajno zaposlen tam :shock: ? A zakaj? hecno, da si danes prvič prijavljen, kar mi smrdi po čudni identiteti! Genijalno, da bodo uredili? Ne potrebujemo genijalnosti, ker za dobre poslovne običaje ni potrebna, samo normalen odnos. Bi bil še pripravljen verjeti, če bi se to prvič zgodilo. Ne glede na to, ali je bil napis tak ali drugačen, tako se s stranko, ki bi rada samo normalen odgovor, npr.:"Gospa, danes imamo še odprto, tu je vizitka, prosim pokličite jutri....", ne dela. Ali pa je mogoče potrebno pokazati in dati zgled svojim zaposlenim, kdo je prvi petelin v kurniku in "baba trapasta pa že ne bo meni karkoli govorila". Verjamem, da si videl tak napis, vendar zjutraj ni bil tak! Še nekaj, da se razumeva - to mi je prva pritožba v življenju sploh in kjerkoli, a vedno me razkurijo kakršnikoli monopolisti. Že tako je Apple manj zastopan, kot bi bil lahko, s takim odnosom uvoznika pa bo še manj. Opravičujem se ostalim, ker sem zadevo postavil v napačen oddelek. Nazadnje urejal/a jl Pon 19. Jun 2006 16:47; skupaj popravljeno 1 krat |
|||||
Tam sem bil samo 2x (MB ja malo daleč, pa še dijak sem) in obojič, moram reči, nisem zasledil kakšnega neprijtnega odnosa do mene kot potrošnika. Obojič je pa prišlo do mojih bedastih napak (ali očetovih). 1. Zanimal sem se za nakup eMaca. Pridem v trgovino, vse štima ok, zraven je bil oče in sva se sevada pozanimala o stvareh. Jaz sem si že do takrat prebral na natu vse stavari kako in kaj je z maci, saj bi naj bil to moj priv mac sploh. In nato ata, ki je zaprisežen Windows user, sprašuje o najbolj banalnih stvareh (aka Word združljivost, ...). Men kr postane malo nerodno. Prosiva za predračun in katalog in odideva domov. eMaca takrat nisem kupil. 2. Pred kratkim sem si omislil iPoda. Vprašam vse na EPL če je na zalogi in če lahko dobim predračun. Seveda mail pride v roku dveh dneh (moja napaka, zakaj vedno to delam med vikendi). Nato najdem prosti dan v šoli, in spet z očetom greva v Ljubljano. Prideva lepo tja, nekaj so trenutno pakirali, mislim, da so dobili novo robo. Vprašava, če imajo iPod. Tega le dobiva v roke in ko hočeva plačati le tega na obroke, ko je že skoraj bil plačan, pa bi oče moral imeti s sabo zadnje tri bančne odrezke. Seveda jih je pozabil dooma. Fajn. In sva spet odšla v Maribor. Medtem časom sem si pri njih kupil Mac minija, kar sem pa vse uredil preko elektronske pošte. V tem primeru stika z njimi sploh nisem imel. |
|||||
Drgač pa si jim že sploh pisal ali pa naredil svojo točko 1? Bom jutri poklepetal z mojimi novimi sosedi, ki so videti čisto zlo fajn fantje in danes se je iz 0 pojavilo vse krasno narejeno, ravnokar so odpeljali še zadnji mojstri... |
|||||
Mene bi tam postavili ven v vsakem vremenu/situaciji, neglede na to, ali imajo dan odprtih vrat ali ne - no vsaj tak občutek imam mogoče bi me postavili vn tudi, če bi me kdo zunaj čakal s strelnim ali hladnim orožjem... smrk |
|||||
Kak lol si ti Mitja Kaj maš take probleme? |
|||||
Js nimam nobenih. Sam eni majo hecn odnos, oz. vsaj meni dajejo utemeljen občutek. Sicer dost pove to, da sm js menda edini banani user na epl forumu ni mi znano, če bi bil še kdo (ki ne bi bil kak tuji oglaševalec) |
|||||
Le kaj si jim nardil. Jaz še nisem imel slabih izkušenj z njimi (teh izkušen ni bilo dosti). |
|||||
http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?p=6126 Nazadnje urejal/a MitjaP Tor 20. Jun 2006 21:03; skupaj popravljeno 1 krat |
|||||
Naročil sem JBL Creature 2 zvočnilke,še dobro da mi jih niso poslali ker je cena lepo zasoljena,cca.24k.Čudno mi je samo da jih niso poslali ker so bli na lagerju in to celo 2 barvi. Čez cajt sem si jih spet zaželel ,mejl sem dobil takoj ,no po drugem še ceno. Vzel sem si 3 minute cajta in malo posurfal da bi primerjal cene.Taiste JBL sem našel v Bofu in to za 16 k. Še bolj je čudna ta primerjava cen Harman Kardon 2 Razlika je cca.12 k |
|||||
sem pa bil zadnjič s kolegom pri epl-u, ko je kupoval second skin za PB G4, pa se je dekle na kasi malo zaštrikala v ceni v lastno korist, nakar je prišel, predvidevam, šef ter pojasnil, da je štacuna še vedno v prenovi, zato napaka in pazi, k plačanemu second skinu podaril še dodatnega, druge barve. lepa gesta. sicer ima zagotovo vsak svojo izkušnjo, na katero vpliva kr kaj obojestranskih okoliščin, na katere bi moral profi odnos biti imun ... |
|||||
EPL - zgled neprofesionalne podpore Objavljeno: 03.08.2006 22:47:36 Namen mojega pisanja je izključno opozorilo vsem, ki imate v mislih kupovati Apple pri podjetju EPL. Če se boste za nakup Appla odločili, boste vsekakor storili odlično potezo, saj sem kot dokaj nov uporabnik MacBooka Pro nad računalnikom naravnost navdušen Ampak tu se zgodba tudi konča oziroma šele začne. Tako kot Windowsi, tudi Apple programi ne delujejo čisto 100% brezhibno. In kot (nov) uporabnik se človek znajde pred problemom za katerega predvidevaš, da se lahko obrneš tja, kjer si računalnik kupil. V mojem primeru - podjetje EPL. Torej...pred nekaj tedni se mi je pričel pojavljati problem, da se iCal takoj, ko ga odprem, avtomatsko sam zapre. Zakaj? Nimam pojma...a slutim, da se mi to dogaja samo takrat, ko imam pod opomnik nastavljen alarm (vidim, da se mi odpre okno iAlarm, takoj nato pa se iCal avtomatsko zapre). OK...kličem gospode na EPL, pošljem tudi mail, če mi lahko pomagajo. Odgovor...ne vemo, predlagamo, da problem napišite na forum. RES HVALA! Naslednji dogodek - danes (glavni povod pisanja)! Zjutraj prižgem računalnik, ki ga uporabljam v večini za službene namene, odprem Apple Mail in po nekaj mailih program zablokira (in ne naloži vseh mailov dneva). Zaprem, odprem...nič. Ponovim vajo, spet naloži (podvoji) iste maile, blokira. Obupano, ker mi brez maila živeti ni (verjetno nisem edini), kličem za pomoč podjetje EPL. Prvi klic - neuspešen....oseba, ki naj bi mi pomagala ima telefon, pokličite čez 10 minut. Drugi klic - neuspešen....oseba ima trenutno sestanek. Tretji klic - uspešen...osebo dobim na telefon, dobim informacijo, da so dobili že nekaj enakih problemov uporabnikov in da mi pošlje mail. Dobim forwardiran mail z informacijami za "znanstvenike" z nič določenega, skratka probaj to probaj ono. Mail niti ni bil naslovljen name s kakšno prijazno besedo "Spoštovani,....", kot bi se danes v poslovnem svetu spodobilo. Skratka z maila se ne znajdem. Četrti klic - uspešen...na telefon dobim drugo osebo, ki mi na hitro pove, da naj probam kreirat novega userja. Se mu pa noro mudi v porodnišnico ker žena rodi. Seveda razumem...(ob tej priložnosti čestitam za hčerko ali sina ) Kreiram novega userja, spet nič. Peti klic - neuspešen...oseba na sestanku. Šešti, sedmi - enako. Osmi oziroma ne vem kateri že - prijazna gospa mi sporoči, da bo najbolje, da se kar oglasim pri njih in bomo skupaj pogledali kaj je na stvari. SUPER! KONČNO! Ob 15.10 (delajo do 16.00) se oglasim v podjetju EPL, prijazna gospa me prosi, da malo počakam. Po 15 minutah mojega čakanja gre v zadnji prostor in me najavi osebi, ki naj bi mi pomagala in slišim, kako le ta sporoči, da nima časa. Lahko pa pustim računalnik in bodo pogledali. Ker računalnika ne morem pustiti, saj moram na njem še delati, je edino kar mi prostane, da se besen odpravim nazaj v službo. Konec zgodbe....naredil sem najmanj 10 klicev, šel prej iz službe, izgubil uro in pol in nič rešil. To je rezultat poslovanja s podjetjem EPL. ZA KONEC... 1. najprej se vsem, ki ste brali opravičujem za obširno pisanje, ampak resnično, kar je preveč je preveč. 2. Tisti, ki delajo v podjetju EPL bi se morali zavedati, da zastopajo in prodajajo blago APPLE, ki je v svetu med računalniki ugledna in priznana blagovna znamka, ki ima tudi svojo ceno. Kupci zato od prodajalca Applov pričakujemo tudi temu primerno profesionalnost, odnos, podporo, servis,..., in ne samo odnos "pridi, plačaj, odnesi". Novo opremljen prostor vam ne bo pomagal. Lepo pohištvo lahko kupiš, zadovoljnega kupca ne moreš! 3. Če mogoče kdo od vas ve rešitev za opisane težave z iCal in Mailom bom zelo vesel. Nenazadnje je forum očitno res edina rešitev za pomoč uporabnikom Applov v Sloveniji. Pa brez zamere. človek ne more verjet eni se ne bodo nikoli naučili... žalostno |
|||||
Če bi vsi windows userji klical v štacuno kjer so kupl računalnike, da se jim notepad obeša, bi lahko mel 300 telefonistov nonstop. Ob takih vprašanjih se je res bolj smotrno obrniti na forum. Jaz recimo uporabljam adobe forum za indesign in photoshop in dobivam odgovore (profi) v roku 1 urce. Pač ne od Miloša , ki mi je Adobe prodal. Drugače pa so do mene v EPLu vedno prijazni, uredijo kar se pač le da. Cene majo pa svoje. Greš pa do Bofa pa je. |
|||||
verjetno kličejo na microsoft slovenija, v slo pa vemo kdo se ma za Apple največjega, mislim, da je prav če se kupec zanima tam kjer je nabavil robo še posebej če mu je OS X nekaj novega.. problem je v odnosu |
|||||
Želel sem kupiti iHome ip41. Ker so ga imeli na zalogi le v EPL d.o.o. sem se pač usedel v avto in se odpeljal iz Celja v Ljubljano. Že dan prej so mi po telefonu ob mojem vprašanju, če je nov in ni bil razstavni eksponat oz. kar koli drugega, zagotovili, da je nov in originalno zapakiran. Ob nakupu sem še enkrat prosil prodajalko če ga lahko preizkusimo a mi je po posvetovanju s šefom trgovine odgovorila, da to ne gre saj je izdelek originalno zapakiran in tega ne morejo narediti. Verjel in zaupal sem jim (izkazalo se je da sem naredil veliko napako, ker nisem vztrajal pri preizkusu). Ob prihodu domov sem doživel rahlo neprijetno presenečenje. Že ob odpiranju pokrova škatle sem opazil da je bila zelo lepo "zaplombirana" z navadnim lepilnim trakom. Občutek je bil takoj malenkost slab, ki pa se je še poslabšal ko sem na iHome opazil vrsto prstnih odtisov, kar je kazalo na to da je bila škatla najmanj odprta, če ne že prinesena od prejšnjega lastnika. Kaplja čez rob pa je bila, ko sem ob vsakem prižigu na ekranu za uro opazil belo liso, ki se je pojavila ob vžigu in nato postopoma izginila (se napolnila s tekočimi kristali). Seveda sem stvar nemudoma zapakiral nazaj ("originalno", natanko tako kot je bila prej) in nesel nazaj. V EPL d.o.o. so seveda odreagirali obrambno in trdili, da je bil izdelek zapakiran originalno (čudno da originalno pakirajo z navadnim lepilnim trakom ter da je le ta v notranjosti že odtrgan od notranje embalaže), da so bili prstni odtisi na iHome moji (spraševal sem se ali je ob vsej tehnologiji celo že možno, da so se moji prstni odtisi prenesli na izdelek ko sem v rokah držal škatlo izdelka saj drugače je nemogoče, da bi prišli odtisi na izdelek brez da bi se ga dotaknil na tistem mestu). Kot zakleto pa se ravno ko smo iHome prižgali v trgovini ni popolnoma prikazala bela lisa ampak le mala bela pika, ki pa je prav tako po nekaj trenutkih izginila, a takšne lise naj bi bile, po prepričevanju šefa trgovine in njegovega sodelavca povsem običajna stvar... ja najbrž normalna stvar za izdelek z napako. Za vračilo kupnine sem na koncu moral celo prositi saj šef trgovine, po videnem, zelo uživa ko je v položaju moči in je najprej zahteval, da naj stvar pač uredim sodno, ker da je izdelek bil originalno zapakiran in je brezhiben. Po mučnem čakanju in prepričevanju sem kupnino le dobil nazaj. Prepričan sem, da so me v trgovini EPL d.o.o. zavestno zavajali in skušali na zelo umazan in zahrbten način prodati rabljen izdelek z napako kot nov. Ko bi izdelek vsaj očistili preden so ga porinili v škatlo in prodali oz. mi že po telefonu povedali resnico in mogoče ponudili kakšen popust. A tega ni pričakovati saj je njihovo odnos in način poslovanja je zelo plitek in neprofesionalen. Skratka to je bil moj prvi in zadnji nakup v trgovini EPL d.o.o.. Zanimivo je tudi, da mi je, ko sem s kolegi kasneje sedel na kavi in povedal mojo zgodbo, eden od njih povedal še za en podoben primer, ki ga pozna sam in to z istim podjetjem EPL d.o.o.. Lep pozdrav Blaž |
|||||
Jaz tja v zivljenju ne grem vec raj na windowse nazaj saltam!!! Lp Miha |
|||||
|
|||||
_________________ we are of borg |
|||||
+1 Super izkušnja in tudi sicer pošiljam VSE, ki potrebujejo uradni APPLE SERVIS, kar k njim ker so zelo korektni (lastna izkušnja) _________________ ...::: Puck0 :::... |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - iPod in iTunes - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |