Kam peljat Maca (v garanciji) na servis? | |||||||
|
|||||||
v 5 delovnih dni dobil računalnik po pošti. (popravilo napajalnika , garancija +3) zelo prijazni. - mojster Miha. |
|||||||
ubistvu koga naj poklicem ce hocem reklamirat mbp oz dobit zamenjavo ? |
|||||||
http://www.apple.com/si/support/
Toje je ful uporabna stran (kateri izdelki so v določenih programih za zamenjave delov ...): Brezplačno telefonska/pomoč, ko ste v dvomu/imate vprašanja -> 90 dni po nakupu: http://www.apple.com/si/support/complimentary/ |
|||||||
Heh, nisem vedel, da obstaja slovenska stran na apple.com. LP -J |
|||||||
Zaenkrat si lastim še belega macbooka feb08, ki ima menda (kolikor sem uspel prebrati) serijsko napako pokanja plastike. In res, poka mi plastika v ravni liniji na spoju med spodnjim delom in tistim pri tipkovnici. Sem napisal na EPL 1.5 meseca nazaj kako in kaj ali se to še da kaj urediti, pa ni bilo nič odziva. Morda kdo kaj več ve na to temo? A EPL ne ve, da se s prijaznim odzivom pridobiva stranke? Bah.. |
|||||||
PRO Servis d.o.o. Letališka 32, Ljubljana Tel: 059 209 440 info@pro-servis.si www.pro-servis.si Pokliči jih. |
|||||||
sm nov mac uporabnik in sem pred kakimi 3 tedni kupil iMac 27 i5 2,66ghz in problem je bil sledeč. takoj ko sem ga potegnil iz skatle in prizgal sm ugotovil da ko zmanjšam brightness zacne cudno brneti. sm ga lepo odnesel v fmc-jev pro servis in sem čakal da je računalnik sploh na vrsto prisu 1 teden. no potem so ga "mojstri" zrihtali v 2 dneh (se pravi dobil sem ga v 9 dneh nazaj) in seveda pridm ves vesel domov prižem in brnenje ni več, zdej je pa PISAKT začel:(( ko zmanjšam brightness. zamenjali so mi sicer napajalnik. tako da bo šel jutri verjetno kar nazaj na servis. a je mel še kdo podobne tezave zaenkrat s FMC sevisom nism najbolj zadovoljen. p.s. 15min kasneje ugotovim da se zmeraj brni!! |
|||||||
|
|||||||
Pa garancije zaradi tega ne kršiš. |
|||||||
evo kot sem predvideval se je menjal logic board. baterije niso hotli zamenjat, ces da Apple diagnostika ne pokaze nic konfliktnega, pa ceprav zdravje baterije niha med 59% in 75% konstantno, ter da me venomer obvesca "Service Battery" Na pro servisu so bili hitri in v enem tednu zamenjali plato, ampak helpdesk je uzas, skoda ker firma zgublja tocke na neki Jozi iz janezovega dola :-/ Danes klical se na Apple customer service v UK in so mi na kratko povedal ce se se 1x obesi MBP na racun HW da mi zamenjajo mekija, zelo prijazen service btw Nazadnje urejal/a token Pon 11. Okt 2010 12:59; skupaj popravljeno 2 krat |
|||||||
no da poročam...sem se na fmc-ju "zbunil" in so mi zamenal za novga iMac-a ta pa deluje. tako da sem s fmc-jem zadovolen s proservisom pa tko-tko. lp |
|||||||
PRO Servis = FMC ... oz. je del FMC Group FMC je trgovec, PRO Servis pa serviser... poleg tega so del FMC Group se Miska (izobirazevanje) in D1 (distirbucija) ... |
|||||||
to vem ampak so vseeno v Proservisu eni ljudlje na fmc štacuni pa drugi in z enimi sm zadovoljen z drugimi pač ne (tako z odnosom kot z uresničevanjem mojih želj) lp |
|||||||
|
|||||||
Lahko zahtevas nov izdelek ali pa vrnjeno kupnino ... |
|||||||
Ampak to je potem predvsem to, da si ti zadovoljen z ENIM clovekom v FMCju, nisi pa zadovoljen z ENIM clovekom v PRO servisu ... Oba pa sta sodelavca...mogoce celo sedita v isti pisarni eden zraven drugega ... Sam imam recimo generalno s FMC Group bolj kot ne slabe izkusnje... ... Pri dobavah v zadnjem letu je bilo precej problemov... Trenutno cakam se en PC (Dell), ki je bil narocen ze v zacetku avgusta ... in zadnja informacija je bila, da bo dobavljen 22.9 ... 21.9. je pa bila informacija, da naj bi 22.9. bil odpremljen iz skladisca... samo ne vem iz katerega, ker v petek robe se ni bilo ... Prav tako imam slabe izkusnje s PRO servisom... Jim povem, da je verjetno zanic RAM ali osnovna plosca... pa prvic niso naredili nic... vsaj na nalogu ni bilo nic napisano... samo testiranje... Cez par dni stranka spet jamra, da se ji se vedno pojavljajo bluescreeni...ceprav je bil sistem medtem ze dvakrat namescen iz nule (format) ... Drugic sem potem rekel,d a upam, da bodo sedaj zroihtali, drugace jim bom izstavil se racun za moje porabljene ure za instalacije, ki niso niti bile potrebne... Ob prevzemu sem videl, da je bilo zamenjano vse..tako RAMi kot osnovna plosca ... Vcasih (pred leti) je bilo precej lazje poslovati z njimi ... |
|||||||
ceprav je bil izdelek kupljen v US in se popravlja pri nasem apple servisu? |
|||||||
Poleg tega tudi s FMC nisem zadovoljen, saj te "nategnejo" glede roka dobave tudi za 14 dni ali več. Očitno je njihov način, da pritegnejo kupce tak, da pač enostavn o obljubijo, kar drugi ne. Zadeva z EPL je povsem drugačna. Zadevo uredijo v treh dneh, kar je povsem sprejemljivo. Poleg tega znajo res svetovati (pa nisem laik) in ne samo na področju Mac-ov, OS X,..... Jaz se po zadnji izkušnji s FMC group ne bom vračal k njim. |
|||||||
evo kot sem predvideval se je menjal logic board. baterije niso hotli zamenjat, ces da Apple diagnostika ne pokaze nic konfliktnega, pa ceprav zdravje baterije niha med 59% in 75% konstantno (223 ciklov trenutno), ter da me venomer obvesca "Service Battery" Na pro servisu so bili hitri in v enem tednu zamenjali plato, ampak helpdesk je uzas, skoda ker firma zgublja tocke na neki Jozi iz janezovega dola :-/ Danes klical se na Apple customer service v UK in so mi na kratko povedal ce se se 1x obesi MBP na racun HW da mi zamenjajo mekija, zelo prijazen service btw all in all: 3x display 1x logic board 1x DVD drive 1x left speaker 2x baterija |
|||||||
« Poglej prejšnjo temo - Strojna oprema - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |