Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 46, 47, 48  Naslednja
Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #761   Objavljeno 03.09.2014 14:23:22
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jst se nimam kaj pritozevat,... Vedno so mi lepo ustregli,... Hitro,... Prijazno,... Meni in kolegmo tudi,..

Bi pa pripomnil nekaj cez tistih 42 dni,... Ne moerjo oni nekaj popravit, zamenajt na svoje stroske, ker morajo najprej dobit odobritev od zavarovalnice, katero si si ti sam izbral,... Eno je Apple Care,... Eno je pa Big Bang al pa Harvey Norman zascita,... Ko se zavarovalnice nahajajo nekje v tujini,... Govorim iz lastnih izkusenj,... Ko je trajalo 2 mesca, da so odobrili zamenjavo graficne,...

V glavnem,... Tako ti kot jaz, sva izbrala slabo zavarovalnico,... Jst ne krivim serviserja,...
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 28.04.2010
Prispevkov: 32
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #762   Objavljeno 03.09.2014 14:55:25
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scoop je napisal/a:
Jst se nimam kaj pritozevat,... Vedno so mi lepo ustregli,... Hitro,... Prijazno,... Meni in kolegmo tudi,..

Bi pa pripomnil nekaj cez tistih 42 dni,... Ne moerjo oni nekaj popravit, zamenajt na svoje stroske, ker morajo najprej dobit odobritev od zavarovalnice, katero si si ti sam izbral,... Eno je Apple Care,... Eno je pa Big Bang al pa Harvey Norman zascita,... Ko se zavarovalnice nahajajo nekje v tujini,... Govorim iz lastnih izkusenj,... Ko je trajalo 2 mesca, da so odobrili zamenjavo graficne,...

V glavnem,... Tako ti kot jaz, sva izbrala slabo zavarovalnico,... Jst ne krivim serviserja,...


Kakor sem že omenil v prvem postu, najbrž si zajadral k njim na sončen dan. Tudi sam sem se nekoč, daljnega leta z g. Karmen ob dveh priložnostih vse lepo zmenil. Poleg tega pa moraš razlikovati med nakupom in problemom, ki sta zelo različni situaciji, vsaj pri naših prodajalcih, vključno z EPL.

Zavarovalnico si je izbral EPL, komunicira z njo EPL, torej je to njihov problem. Ob tej priliki sem jih prosil tudi za kontakt te zavarovalnice, da bi jaz poizkusil malo pospešiti zadeve, vendar sem v odgovor dobil, da je to poslovna skrivnost oz. nekaj podobnega. Torej, EPL v tem primeru ne prevzame nikakršnega rizika, medtem, ko jaz, ki delovne mašine uporabljam za svojo dejavnost lahko računam z izgubami pri čakanju, ki mi jih ne bo kril nihče. Kolegu so nekoč pri Mac & PC samoiniciativno dali nadomestno mašino za ta čas. Pri EPL jim je taka stvar smešna. Torej, kaj je bil tvoj point?
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2012
Prispevkov: 234
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #763   Objavljeno 03.09.2014 16:14:28
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
no sam tolk povem. EPL kot nek premium bla bla..... bi prej rekel da si je sam dodelil tan naziv kot pa kaj drugega.
Kako si lahko taksno oh in sploh vikano podjetje dovoli servis brez nadomestnega telefona? In ne pisat po forumih da telefone menjate v enem dnevu najkasneje v dveh ker to ni res. Za popravilo razumem da traja dlje kot en dan. Se vsako drugo skorpucalo od telefona ki sem ga nesel bodisi direkt na servis ali pa prek operateja poslal na servis sem dobil nadomestni telefon, kako se lahko zgodi pri EPL "PREMIUM"........ da nima nadomestnih telefonov? Verjetno res zato kot je bilo napisano par postov nazaj da so vase stranke pretezno japiji in penzionisti katerim je vseeno ali izdelek deluje kot mora ali ne ker tako ali tako imajo apple le zaradi statusnega simbola oziroma za darilo, definitivno pri ostalih uporabnikih kateri dejansko uporabljajo in rabijo Iphone, tablice, mac itd ne verjamem da imate dobre ocene oz pohvale.
Preden sem odnesel telefon na servis sem preveril vse na temo garancije po forumu in vedno se tu hvali le EPL. Sedaj se mi zdi ocitno da je tu polovica registriranih uporabnikov foruma dobro povezana (delavci , lastniki , kolegi...) z EPL...

in ja sem dobil vprasalnik in ne nisem pustil dobre ocene za taksen oh in sploh servis ter trgovino. Se boste morali potruditi precej bolj.

Odkar ni vec Jobsa pada kvaliteta appla na vseh podrocjih res porazno.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 15.05.2009
Prispevkov: 1618
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #764   Objavljeno 03.09.2014 16:44:33
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pada, ne pada ..... še vedno imam raje apple kot android, problem pa je v odnosu.

Sem v neki drugi temi že omenil: prinesem ipad na servis, ker se resetira sam od sebe, tako vsake tolko, brez pravila. Čez 3 dni me pokličejo, vaš ipad je popravljen. Prevzamem in na poti do parkinga pred maxijem vnesem icloud ...... parkrat kliknem in evo spet reset. Nesem nazaj in jim razložim, da ni nič popravljeno, da je serviser očitno naredil restore in ker se je po restoru ipad pač postavil, je tipček ugotovil, da dela. Torej serviser me je imel za butla, ki ne zna narediti restore in je bil tako len, da se mu ni ljubilo parkrat tapknit po ekranu, da bi doživel reset.

Ampak zakaj bi bili prodajalci apple drugačni, če je sam apple navaden ignorant:

https://discussions.apple.com/thread/5984942
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 28.04.2010
Prispevkov: 32
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #765   Objavljeno 03.09.2014 17:14:44
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
grapefruit je napisal/a:
Kakor sem že omenil v prvem postu, najbrž si zajadral k njim na sončen dan. Tudi sam sem se nekoč, daljnega leta z g. Karmen ob dveh priložnostih vse lepo zmenil.


Popravek, z Urško Repar, ne Karmen.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2012
Prispevkov: 234
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #766   Objavljeno 03.09.2014 17:22:22
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Goran je napisal/a:
Pada, ne pada ..... še vedno imam raje apple kot android, problem pa je v odnosu.


Res je veliko v odnosu trgovcev in serviserjev. Ampak IOS je se deloval na Iphone 4. Ios 7 je blizu katastrofalnega. In tudi jaz bi rad ostal na ios sam je tko ce se stvari ne bodo popravile bom presel na kak drug sistem. Android pa meni tudi ni vsec se posebej samsungov. Potem pa ostane le se win kar pa vsi vemo kaj je Sad
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 26.10.2009
Prispevkov: 13
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #767   Objavljeno 09.10.2014 20:10:59
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pozdravljeni!

Odločil sem se za nakup prenosnika Macbook Air. Pri vseh prodajalcih v LJ sem preveril cene, so dokaj podobne. Zadeva se zaplete pri garanciji. Pri EPL-u je možnost dodatno kupiti 3 ali 5 letno dodatno garancijo, vendar se ob morebitni poškodbi še dodatno plača 1/3 vrednosti popravila ali 1/3 vrednosti računalnika, v kolikor zamenjajo celoten računalnik. Zadeva je precej bolj vabljiva pri iStylu in iStore-u, kjer ob podobni ceni dodatne garancije zagotavljajo, da se ob morebitni poškodbi dodatno plača znesek v vrednosti cca. 70€ (v kolikor je vrednost računalnika s popustom manj kot 1000€). Očitna izbira je v tem primeru iStyle ali iStore.
V tej točki me zanima, s katero izmed teh dveh trgovin imate boljše izkušnje, kjer me zanimajo predvsem izkušnje z uveljavljanjem garancije, oz. katero izmed zadnjih dveh trgovin bi mi predlagali.

Hvala za odgovore,
lp
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 24.07.2011
Prispevkov: 106
Kraj: Maribor
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #768   Objavljeno 09.10.2014 21:54:08
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
EPL

_________________
Trenutno v uporabi:
MBP 13 i5(2016), Iphone X, Iphone 8+, Apple watch series 2, Iphone 6, Ipad mini 4, Ipod touch 6, Ipod touch 1, Shuffle,
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 20.01.2011
Prispevkov: 1465
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #769   Objavljeno 09.10.2014 21:58:40
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
epl Smile) Tudi nekaj časa nazaj sem bral o velikih problemih o garanciji in istore,en uporabnik je nekaj pisal glede maca,da mu niso zamenali itd..

_________________
Apple Watch Ultra
iPhone 15 Pro Max
Macbook Air 13 M3
Apple Airpods Pro
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14555
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #770   Objavljeno 10.10.2014 05:45:55
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Podaljšana garancija je itak krneki, ker gre preko zavarovalnice in si vsaj 1 mesec brez računalnika. Če že vzami apple care preko neta...

Drugače pa plačaš 1/3 samo če ga sam razbiješ poliješ itd.. Če se sam pokvari ne plačaš nič.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 27.10.2014
Prispevkov: 14
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #771   Objavljeno 27.10.2014 18:43:17
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Imam eno vprašanje. Zanima me, koliko mora biti iPhone poškodovan po robovih, da ti ga ne vzamejo pod garancijo, če se naprimer pojavi kakšna napaka.

_________________
Macbook Air 13" 2011
iPhone 5S 16GB Gold
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #772   Objavljeno 27.10.2014 19:02:18
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aljo558 je napisal/a:
Imam eno vprašanje. Zanima me, koliko mora biti iPhone poškodovan po robovih, da ti ga ne vzamejo pod garancijo, če se naprimer pojavi kakšna napaka.


Ni možno ravno z eno besedo razložiti "koliko", našel sem tole na temo iP4S, seveda pa se VMI večkrat spremeni, dodela in je relativno obsežen 10-20 strani

http://www.iclarified.com/27551/iphone-visualmechanical-inspection-guide-leaked-download
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 06.04.2014
Prispevkov: 1415
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #773   Objavljeno 27.10.2014 19:25:43
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
gpc17 je napisal/a:
Podaljšana garancija je itak krneki, ker gre preko zavarovalnice in si vsaj 1 mesec brez računalnika. Če že vzami apple care preko neta...

Drugače pa plačaš 1/3 samo če ga sam razbiješ poliješ itd.. Če se sam pokvari ne plačaš nič.


Ampak a nimajo v enih trgovinah oz. so vsaj nekoč reklamirali, da lahko dobiš "nadomesten" Mac/PC za čas popravila?
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 27.10.2014
Prispevkov: 14
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #774   Objavljeno 27.10.2014 19:52:17
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
Ni možno ravno z eno besedo razložiti "koliko", našel sem tole na temo iP4S, seveda pa se VMI večkrat spremeni, dodela in je relativno obsežen 10-20 strani

http://www.iclarified.com/27551/iphone-visualmechanical-inspection-guide-leaked-download


Aha, sprašujem zato, ker sem nesel na EPL mojega 5s, ki je dobil napako na displayu in so mi zavrnili popravilo preko garancije ker je ena majhna udrtinica na zgornjem desnem robu, a drugače ko nov...

_________________
Macbook Air 13" 2011
iPhone 5S 16GB Gold
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #775   Objavljeno 27.10.2014 20:35:49
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aljo558 je napisal/a:
Aha, sprašujem zato, ker sem nesel na EPL mojega 5s, ki je dobil napako na displayu in so mi zavrnili popravilo preko garancije ker je ena majhna udrtinica na zgornjem desnem robu, a drugače ko nov...


Udrtinica ne gre skozi VMI, pa je to to Sad
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 28.09.2009
Prispevkov: 7
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #776   Objavljeno 03.11.2014 02:19:50
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Moja izkusnja z EPL je pa sledeca ...
Kar se tice problemov z iPhoni so bili vedno hitri in korektni. Zamenjano v dveh primerih.
Ko pa pridemo na racunalnike se pa zadeva spremeni. Ce vzamem primer, ki slisi na ime MacBook Air in ob konstantni problematicni uporabi samega sistema OS X, mi pri njih prvotna diagnostik pokaze bp. Ker sem pa ze dolgoletni uporabnik jabuckov in kar nekako tehnicni tip, sem predno sem odnesel MBA na EPL, malo posrfal na netu in pregledal mojo tezavo. Zakljucek je bil, problematicen ssd. Kaj naredi EPL ... brez vprasnja po dodatni diagnostiki, nalozi samo ponovno sistem in me obvesti, da je MBA popravljen. Super si recem. Pridem v trgovino in mi serviser prinese pod pazduho moj MBA in seveda racun. Nalaganje sistema slabih 50 eur. Jaz sicer povprasam, kako je to mogoce, da je bil sistem "popolnoma podrt" in dobim v odgovor, da ga tako lahko unici samo in le sama stranka ??!. V soku, da so mi nekaj nozili brez vprasanja in seveda lepo zaracunali placam in grem. Da sploh ne omenim, da res ni noben problem sistem nalozit na novo in bi lahko to naredel tudi sam ... V izi se vsedem pri Zvezdi na kavico in si mislim. Teli so me pa brez vsake slabe vesti precudovito na...fopal ... V jezi do samega jabuka, moj MBA oblezi doma v torbi 2 dni. Po 2 dneh, sem ga pa ze nujno rabil in si recem. No pa ga nastavimo. Kaj se zgodi. Ze pri sami spremembi uporabniskega imena se pojavi vrtec pisan baloncek??! Samo zaprem pokrov in ga odnesem nazaj na servis. Isti serviser se pojavi na prevzemu in mu lepo razlozim, da to ni vse skupaj nic. Da so mi naredili nekaj in racunali to, kar sploh ni odpravilo težave. Zahtevam dobropis in ponovno omenim, da sumim pokvarjen disk. Tudi ponovno povem, da je ogromno enakih tezav na spletu in da je prav ssd problem. Kaj naredi EPL ... zamenja plato. SSD pa stari gor nazaj na njo???! Ok, res je potem MBA delal malenkost bolje, a dalec od tega kakor sem bil navajen, da dela OS X. Seveda zgodba se ni bila zakljucena. Na koncu, ker ni deloval tako, kot bi moral si recem. Ma prodam zadevo, ker mi ni ok. Niti, nimam dobrega obcutka. Rabim pa masino, ki mora biti stabilna. Najdem kupca. Ta si zeli clean instal in recem. Ni problema. Sam na novo nalozim OS X in ob instalciji odleti disk ???! Zopet pobrskam po netu in ugotovim. Da je pa Apple razpisal "factory replaceble" program za te SSDje ...

Res ne vem kaj pocne EPL? Samo to je popolnoma nedopustno. Se pocutis resnicno, kot da te imajo za enega cepca. Ja, so zamenjali. Samo sem bil 6 tednov brez MBA in nobenega nadomestnega racunalnika. Izdubil nekaj posla in kupec, ki ga je zelel imet itaq ni cakal ... Itd itd. Ce bi ze v prvo prisluhnili njihovi dolgoletni stranki ali pa pravilno ocenili napako, bi bilo to veliko hitreje reseno ... tako pa :/

V glavnem. Vsaj edini niso ...
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 27.10.2014
Prispevkov: 14
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #777   Objavljeno 03.11.2014 12:15:00
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz sem imel pa ravno obratno zadevo. iPhone mi niso hoteli popraviti na račun garancije in mi nabili 340eur predračuna, ki ga potem seveda nisem plačal, Macbook so pa porihtali v 2 dneh tako kot treba. Zanimivo...

_________________
Macbook Air 13" 2011
iPhone 5S 16GB Gold
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 12.06.2011
Prispevkov: 151
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #778   Objavljeno 03.11.2014 16:07:04
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
ruby skye je napisal/a:
Moja izkusnja z EPL je pa sledeca ...
Kar se tice problemov z iPhoni so bili vedno hitri in korektni. Zamenjano v dveh primerih.
Ko pa pridemo na racunalnike se pa zadeva spremeni. Ce vzamem primer, ki slisi na ime MacBook Air in ob konstantni problematicni uporabi samega sistema OS X, mi pri njih prvotna diagnostik pokaze bp. Ker sem pa ze dolgoletni uporabnik jabuckov in kar nekako tehnicni tip, sem predno sem odnesel MBA na EPL, malo posrfal na netu in pregledal mojo tezavo. Zakljucek je bil, problematicen ssd. Kaj naredi EPL ... brez vprasnja po dodatni diagnostiki, nalozi samo ponovno sistem in me obvesti, da je MBA popravljen. Super si recem. Pridem v trgovino in mi serviser prinese pod pazduho moj MBA in seveda racun. Nalaganje sistema slabih 50 eur. Jaz sicer povprasam, kako je to mogoce, da je bil sistem "popolnoma podrt" in dobim v odgovor, da ga tako lahko unici samo in le sama stranka ??!. V soku, da so mi nekaj nozili brez vprasanja in seveda lepo zaracunali placam in grem. Da sploh ne omenim, da res ni noben problem sistem nalozit na novo in bi lahko to naredel tudi sam ... V izi se vsedem pri Zvezdi na kavico in si mislim. Teli so me pa brez vsake slabe vesti precudovito na...fopal ... V jezi do samega jabuka, moj MBA oblezi doma v torbi 2 dni. Po 2 dneh, sem ga pa ze nujno rabil in si recem. No pa ga nastavimo. Kaj se zgodi. Ze pri sami spremembi uporabniskega imena se pojavi vrtec pisan baloncek??! Samo zaprem pokrov in ga odnesem nazaj na servis. Isti serviser se pojavi na prevzemu in mu lepo razlozim, da to ni vse skupaj nic. Da so mi naredili nekaj in racunali to, kar sploh ni odpravilo težave. Zahtevam dobropis in ponovno omenim, da sumim pokvarjen disk. Tudi ponovno povem, da je ogromno enakih tezav na spletu in da je prav ssd problem. Kaj naredi EPL ... zamenja plato. SSD pa stari gor nazaj na njo???! Ok, res je potem MBA delal malenkost bolje, a dalec od tega kakor sem bil navajen, da dela OS X. Seveda zgodba se ni bila zakljucena. Na koncu, ker ni deloval tako, kot bi moral si recem. Ma prodam zadevo, ker mi ni ok. Niti, nimam dobrega obcutka. Rabim pa masino, ki mora biti stabilna. Najdem kupca. Ta si zeli clean instal in recem. Ni problema. Sam na novo nalozim OS X in ob instalciji odleti disk ???! Zopet pobrskam po netu in ugotovim. Da je pa Apple razpisal "factory replaceble" program za te SSDje ...

Res ne vem kaj pocne EPL? Samo to je popolnoma nedopustno. Se pocutis resnicno, kot da te imajo za enega cepca. Ja, so zamenjali. Samo sem bil 6 tednov brez MBA in nobenega nadomestnega racunalnika. Izdubil nekaj posla in kupec, ki ga je zelel imet itaq ni cakal ... Itd itd. Ce bi ze v prvo prisluhnili njihovi dolgoletni stranki ali pa pravilno ocenili napako, bi bilo to veliko hitreje reseno ... tako pa :/

V glavnem. Vsaj edini niso ...


Temu serviserju mora biti pa kar nerodno, da ga takole stranka owna. To je ta premium izkušnja... Very Happy
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 16.03.2009
Prispevkov: 272
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #779   Objavljeno 03.11.2014 16:33:39
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Bi bilo treba te izkušnje malo posredovati Applu. Pri Applovih cenah se plača in pričakuje malo boljša podpora uporabniku in servis.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 27.10.2014
Prispevkov: 14
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #780   Objavljeno 03.11.2014 17:00:24
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ravnokar prišel z servisa PRO SERVIS. Zadovoljen v nulo, priporočam vsem. Prijaznost, hitro delo, nič nategovanja (kot pri EPL), obveščenost, skratka vse tako kot mora biti.

_________________
Macbook Air 13" 2011
iPhone 5S 16GB Gold
« Poglej prejšnjo temo - Strojna oprema - Poglej naslednjo temo » Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 46, 47, 48  Naslednja
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani