Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom | |||||
Bi pa pripomnil nekaj cez tistih 42 dni,... Ne moerjo oni nekaj popravit, zamenajt na svoje stroske, ker morajo najprej dobit odobritev od zavarovalnice, katero si si ti sam izbral,... Eno je Apple Care,... Eno je pa Big Bang al pa Harvey Norman zascita,... Ko se zavarovalnice nahajajo nekje v tujini,... Govorim iz lastnih izkusenj,... Ko je trajalo 2 mesca, da so odobrili zamenjavo graficne,... V glavnem,... Tako ti kot jaz, sva izbrala slabo zavarovalnico,... Jst ne krivim serviserja,... |
|||||
Kakor sem že omenil v prvem postu, najbrž si zajadral k njim na sončen dan. Tudi sam sem se nekoč, daljnega leta z g. Karmen ob dveh priložnostih vse lepo zmenil. Poleg tega pa moraš razlikovati med nakupom in problemom, ki sta zelo različni situaciji, vsaj pri naših prodajalcih, vključno z EPL. Zavarovalnico si je izbral EPL, komunicira z njo EPL, torej je to njihov problem. Ob tej priliki sem jih prosil tudi za kontakt te zavarovalnice, da bi jaz poizkusil malo pospešiti zadeve, vendar sem v odgovor dobil, da je to poslovna skrivnost oz. nekaj podobnega. Torej, EPL v tem primeru ne prevzame nikakršnega rizika, medtem, ko jaz, ki delovne mašine uporabljam za svojo dejavnost lahko računam z izgubami pri čakanju, ki mi jih ne bo kril nihče. Kolegu so nekoč pri Mac & PC samoiniciativno dali nadomestno mašino za ta čas. Pri EPL jim je taka stvar smešna. Torej, kaj je bil tvoj point? |
|||||
Kako si lahko taksno oh in sploh vikano podjetje dovoli servis brez nadomestnega telefona? In ne pisat po forumih da telefone menjate v enem dnevu najkasneje v dveh ker to ni res. Za popravilo razumem da traja dlje kot en dan. Se vsako drugo skorpucalo od telefona ki sem ga nesel bodisi direkt na servis ali pa prek operateja poslal na servis sem dobil nadomestni telefon, kako se lahko zgodi pri EPL "PREMIUM"........ da nima nadomestnih telefonov? Verjetno res zato kot je bilo napisano par postov nazaj da so vase stranke pretezno japiji in penzionisti katerim je vseeno ali izdelek deluje kot mora ali ne ker tako ali tako imajo apple le zaradi statusnega simbola oziroma za darilo, definitivno pri ostalih uporabnikih kateri dejansko uporabljajo in rabijo Iphone, tablice, mac itd ne verjamem da imate dobre ocene oz pohvale. Preden sem odnesel telefon na servis sem preveril vse na temo garancije po forumu in vedno se tu hvali le EPL. Sedaj se mi zdi ocitno da je tu polovica registriranih uporabnikov foruma dobro povezana (delavci , lastniki , kolegi...) z EPL... in ja sem dobil vprasalnik in ne nisem pustil dobre ocene za taksen oh in sploh servis ter trgovino. Se boste morali potruditi precej bolj. Odkar ni vec Jobsa pada kvaliteta appla na vseh podrocjih res porazno. |
|||||
Sem v neki drugi temi že omenil: prinesem ipad na servis, ker se resetira sam od sebe, tako vsake tolko, brez pravila. Čez 3 dni me pokličejo, vaš ipad je popravljen. Prevzamem in na poti do parkinga pred maxijem vnesem icloud ...... parkrat kliknem in evo spet reset. Nesem nazaj in jim razložim, da ni nič popravljeno, da je serviser očitno naredil restore in ker se je po restoru ipad pač postavil, je tipček ugotovil, da dela. Torej serviser me je imel za butla, ki ne zna narediti restore in je bil tako len, da se mu ni ljubilo parkrat tapknit po ekranu, da bi doživel reset. Ampak zakaj bi bili prodajalci apple drugačni, če je sam apple navaden ignorant: https://discussions.apple.com/thread/5984942 |
|||||
Popravek, z Urško Repar, ne Karmen. |
|||||
Res je veliko v odnosu trgovcev in serviserjev. Ampak IOS je se deloval na Iphone 4. Ios 7 je blizu katastrofalnega. In tudi jaz bi rad ostal na ios sam je tko ce se stvari ne bodo popravile bom presel na kak drug sistem. Android pa meni tudi ni vsec se posebej samsungov. Potem pa ostane le se win kar pa vsi vemo kaj je |
|||||
Odločil sem se za nakup prenosnika Macbook Air. Pri vseh prodajalcih v LJ sem preveril cene, so dokaj podobne. Zadeva se zaplete pri garanciji. Pri EPL-u je možnost dodatno kupiti 3 ali 5 letno dodatno garancijo, vendar se ob morebitni poškodbi še dodatno plača 1/3 vrednosti popravila ali 1/3 vrednosti računalnika, v kolikor zamenjajo celoten računalnik. Zadeva je precej bolj vabljiva pri iStylu in iStore-u, kjer ob podobni ceni dodatne garancije zagotavljajo, da se ob morebitni poškodbi dodatno plača znesek v vrednosti cca. 70€ (v kolikor je vrednost računalnika s popustom manj kot 1000€). Očitna izbira je v tem primeru iStyle ali iStore. V tej točki me zanima, s katero izmed teh dveh trgovin imate boljše izkušnje, kjer me zanimajo predvsem izkušnje z uveljavljanjem garancije, oz. katero izmed zadnjih dveh trgovin bi mi predlagali. Hvala za odgovore, lp |
|||||
_________________ Trenutno v uporabi: MBP 13 i5(2016), Iphone X, Iphone 8+, Apple watch series 2, Iphone 6, Ipad mini 4, Ipod touch 6, Ipod touch 1, Shuffle, |
|||||
_________________ Apple Watch Ultra iPhone 15 Pro Max Macbook Air 13 M3 Apple Airpods Pro |
|||||
Drugače pa plačaš 1/3 samo če ga sam razbiješ poliješ itd.. Če se sam pokvari ne plačaš nič. |
|||||
_________________ Macbook Air 13" 2011 iPhone 5S 16GB Gold |
|||||
Ni možno ravno z eno besedo razložiti "koliko", našel sem tole na temo iP4S, seveda pa se VMI večkrat spremeni, dodela in je relativno obsežen 10-20 strani http://www.iclarified.com/27551/iphone-visualmechanical-inspection-guide-leaked-download |
|||||
Ampak a nimajo v enih trgovinah oz. so vsaj nekoč reklamirali, da lahko dobiš "nadomesten" Mac/PC za čas popravila? |
|||||
Aha, sprašujem zato, ker sem nesel na EPL mojega 5s, ki je dobil napako na displayu in so mi zavrnili popravilo preko garancije ker je ena majhna udrtinica na zgornjem desnem robu, a drugače ko nov... _________________ Macbook Air 13" 2011 iPhone 5S 16GB Gold |
|||||
Udrtinica ne gre skozi VMI, pa je to to |
|||||
Kar se tice problemov z iPhoni so bili vedno hitri in korektni. Zamenjano v dveh primerih. Ko pa pridemo na racunalnike se pa zadeva spremeni. Ce vzamem primer, ki slisi na ime MacBook Air in ob konstantni problematicni uporabi samega sistema OS X, mi pri njih prvotna diagnostik pokaze bp. Ker sem pa ze dolgoletni uporabnik jabuckov in kar nekako tehnicni tip, sem predno sem odnesel MBA na EPL, malo posrfal na netu in pregledal mojo tezavo. Zakljucek je bil, problematicen ssd. Kaj naredi EPL ... brez vprasnja po dodatni diagnostiki, nalozi samo ponovno sistem in me obvesti, da je MBA popravljen. Super si recem. Pridem v trgovino in mi serviser prinese pod pazduho moj MBA in seveda racun. Nalaganje sistema slabih 50 eur. Jaz sicer povprasam, kako je to mogoce, da je bil sistem "popolnoma podrt" in dobim v odgovor, da ga tako lahko unici samo in le sama stranka ??!. V soku, da so mi nekaj nozili brez vprasanja in seveda lepo zaracunali placam in grem. Da sploh ne omenim, da res ni noben problem sistem nalozit na novo in bi lahko to naredel tudi sam ... V izi se vsedem pri Zvezdi na kavico in si mislim. Teli so me pa brez vsake slabe vesti precudovito na...fopal ... V jezi do samega jabuka, moj MBA oblezi doma v torbi 2 dni. Po 2 dneh, sem ga pa ze nujno rabil in si recem. No pa ga nastavimo. Kaj se zgodi. Ze pri sami spremembi uporabniskega imena se pojavi vrtec pisan baloncek??! Samo zaprem pokrov in ga odnesem nazaj na servis. Isti serviser se pojavi na prevzemu in mu lepo razlozim, da to ni vse skupaj nic. Da so mi naredili nekaj in racunali to, kar sploh ni odpravilo težave. Zahtevam dobropis in ponovno omenim, da sumim pokvarjen disk. Tudi ponovno povem, da je ogromno enakih tezav na spletu in da je prav ssd problem. Kaj naredi EPL ... zamenja plato. SSD pa stari gor nazaj na njo???! Ok, res je potem MBA delal malenkost bolje, a dalec od tega kakor sem bil navajen, da dela OS X. Seveda zgodba se ni bila zakljucena. Na koncu, ker ni deloval tako, kot bi moral si recem. Ma prodam zadevo, ker mi ni ok. Niti, nimam dobrega obcutka. Rabim pa masino, ki mora biti stabilna. Najdem kupca. Ta si zeli clean instal in recem. Ni problema. Sam na novo nalozim OS X in ob instalciji odleti disk ???! Zopet pobrskam po netu in ugotovim. Da je pa Apple razpisal "factory replaceble" program za te SSDje ... Res ne vem kaj pocne EPL? Samo to je popolnoma nedopustno. Se pocutis resnicno, kot da te imajo za enega cepca. Ja, so zamenjali. Samo sem bil 6 tednov brez MBA in nobenega nadomestnega racunalnika. Izdubil nekaj posla in kupec, ki ga je zelel imet itaq ni cakal ... Itd itd. Ce bi ze v prvo prisluhnili njihovi dolgoletni stranki ali pa pravilno ocenili napako, bi bilo to veliko hitreje reseno ... tako pa :/ V glavnem. Vsaj edini niso ... |
|||||
_________________ Macbook Air 13" 2011 iPhone 5S 16GB Gold |
|||||
Temu serviserju mora biti pa kar nerodno, da ga takole stranka owna. To je ta premium izkušnja... |
|||||
|
|||||
_________________ Macbook Air 13" 2011 iPhone 5S 16GB Gold |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Strojna oprema - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 46, 47, 48 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |