Kam peljat Maca (v garanciji) na servis?
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
|
|
Prispevek: #61 Objavljeno 22.06.2009 06:28:48 |
|
Shine je napisal/a: | MitjaP je napisal/a: | Jest: oba skupaj nimata prav - v praksi nekaj deluje, to pa še ne pomeni, da je to prav - potem pridejo pa pravniki in dokažejo, da ni prav, pol se pa ljudje čudijo....
To je zato, ker so vsi kot fijakarki konji in noben ne zna razmišljat s svojo glavo in izven boxa, pol moramo pa to pravniki pokazat. |
Mitja, v bistvu bi vsem pomagal, če bi opisal en svoj primer. Lahko s konkretnimi podatki lahko pa tudi z izmišljenimi. Če te prav razumem, si šel v civilno odškodninsko tožbo, kjer je treba toženemu dokazati, da je malomarno opravljal delo (servis) in s tem povzročil nerazumno dolg rok popravila? |
Kdo je pa rekel, da je sploh bilo treba iti tako daleč - do tožbe. Mora pa vsak vedeti, da ima to pravico, da se zna pogojati, pa tudi drugi strani mora biti jasno, kaj ga čaka.
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 21.11.2007 |
Prispevkov: 118 |
|
|
|
|
Prispevek: #62 Objavljeno 04.07.2009 16:23:48 |
|
scotapipa je napisal/a: | makonja je napisal/a: | jaz sem poslal mail na mac&pc in jih vprašal če lahko prinesem macbook na popravilo, ker imam verjetno pokvarjen ventilator. nazaj mi napisejo da lahko vendar moram kljub garanciji plačati 20+ddv za ne vem kake stroške ?!
a je to ustaljena praksa?
|
Da. Pač manipulativni stroški, ČE nisi kupil računalnika pri njih.
|
Meni tega še nikoli niso zaračunali, pa je bil računalnik že vsaj šestkrat na servisu. Še takrat, ko so pognali diagnostiko (in ničesar našli), so to naredili zastonj.
dAhlila je napisal/a: | zanima me, kako je z servisom v garancijskem roku, ce kupis Maca v tujini (recimo v UK na laptops direct)?
Ga lahko neseš na servis v Slo in ti se vedno upostevajo garancijo? |
Seveda. Samo priporočam, da kupiš triletno garancijo. (Googlaj malo "mac defects".) Draga je z razlogom. Meni se še nobena investicija ni povrnila tako obilno kot dokup garancije.
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
|
|
Prispevek: #63 Objavljeno 04.07.2009 16:28:19 |
|
mojca je napisal/a: | scotapipa je napisal/a: | makonja je napisal/a: | jaz sem poslal mail na mac&pc in jih vprašal če lahko prinesem macbook na popravilo, ker imam verjetno pokvarjen ventilator. nazaj mi napisejo da lahko vendar moram kljub garanciji plačati 20+ddv za ne vem kake stroške ?!
a je to ustaljena praksa?
|
Da. Pač manipulativni stroški, ČE nisi kupil računalnika pri njih.
|
Meni tega še nikoli niso zaračunali, pa je bil računalnik že vsaj šestkrat na servisu. Še takrat, ko so pognali diagnostiko (in ničesar našli), so to naredili zastonj.
|
Ne flancaj. Če niso našli, lahko zaračunajo. Če recimo samo uporabnik komplicira. Če je pa okvara in jim apple plača diagnostiko, pa ne.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 21.03.2008 |
Prispevkov: 614 |
Kraj: Trebnje |
|
|
|
Prispevek: #64 Objavljeno 17.07.2009 17:27:46 |
|
Imam pohvalo in jo moram zapisati.
Na iMac-u se mi je že pred časom (3 mesece po nakupu) pojavila lisa. Takoj ko sem opazil sem poklical na EPL servis in jim razložil situacijo in ni bilo panike se šteje v garanciji... problem je bil edino v tem ker je to služben računalnik in ga nisem mogel pogrešiti niti pol dneva kaj šele nekaj dni za popravilo pa ga je potrebno pustiti na servisu zato sem odlašal do dopusta. Tako da sem ga v sredo popoldne dostavil na EPL servis danes ob 13 uri pa že dobil sporočilo da je popravljen torej zamenjan zaslon kar se mi zdi ekstremo hitro napram izkušenj proti PC servisom (s katerimi imajo izkušnje moje stranke) ki na popravilo banalnih napak (npr. zamenjati napajalnik ipd... tudi po 14 dni in več. To je že druga dobra izkušnja s EPL servisom....
lp
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
|
|
Prispevek: #65 Objavljeno 17.07.2009 21:27:00 |
|
V tvojem primeru so seveda del naročili že vnaprej. Zato je šlo hitro.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 21.03.2008 |
Prispevkov: 614 |
Kraj: Trebnje |
|
|
|
Prispevek: #66 Objavljeno 17.07.2009 23:38:05 |
|
Bolj težko ker niso vedeli kdaj ga bom pripeljal.... klical za info sem jih že kar nekaj mesecev prej in se nisem nič z njimi dogovarjal za termin popravila.... ekran pa so dobili danes po hitri pošti, ker ko sem jih klical ob 11 uri da jih povprašam kako kaj kaže ali ga bom lahko prevzel mi je bilo rečeno da so ga ravno dobili po hitri pošti... tako da... no kot rečeno ob cca 13 uri pa sem dobil obvestilo da je popravljen in da ga lahko pridem prevzet...
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 29.01.2009 |
Prispevkov: 194 |
|
|
|
|
Prispevek: #67 Objavljeno 29.07.2009 09:02:39 |
|
jst mam pa MBP 2008 in imam eno udrtino na zadnjem delu ekrana in me zanima kam in kako bi lahko peljal da mi to zamenjajo. oziroma če veste kolk so kej cene?
lp
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 21.11.2007 |
Prispevkov: 118 |
|
|
|
|
Prispevek: #68 Objavljeno 03.08.2009 17:29:30 |
|
p4nther je napisal/a: | jst mam pa MBP 2008 in imam eno udrtino na zadnjem delu ekrana in me zanima kam in kako bi lahko peljal da mi to zamenjajo. oziroma če veste kolk so kej cene? |
Cena (samo orientacijsko; pri nas v servisu so gotovo drugačne):
- http://www.myservice.com/cases.html
- http://mac.macrecycling.com/display-rear-housing-macbook-pro-15-p-101341.html
(Cene na drugi strani so sumljivo nizke.)
Servisi so (vsaj) trije (dva uradna, eden pogodbeno; ne vem pa, kje BigBang in podobni servisirajo). Po svojih izkušnjah priporočam EPL.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 06.09.2008 |
Prispevkov: 296 |
Kraj: Ruše |
|
|
|
Prispevek: #69 Objavljeno 03.08.2009 17:38:11 |
|
da nebom nove teme začel:
mam tisto serija macbook projov ki ima pokvarljivo grafično.
enkrat je že bil na servisu in je pisalo da so zamenjali ekran.
zdaj pa me zanima ker računalik ni več v garanciji če mi crkne grafična (upam da ne) mi bojo zamenjali grafično in to upoštevali kot serisko napako al bom mogo plačat
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 02.08.2009 |
Prispevkov: 74 |
|
|
|
|
Prispevek: #70 Objavljeno 23.08.2009 22:46:36 |
|
Pa še moj extremen primer
Že kaka dva meseca nazaj sem ugotovil da moja aluminium tipkovnica trese "pomeni da je pod električno napetostjo" in to ne statika ampak močan izmeničen tok. Na začetku sem se močno prestrašil nato pa hitro okrivil en res cenen USB hub, za katerega sem mislil da prebija in nekako nisem več posvečal pozornosti temu če tudi se je še velikokrat ponovilo. Ta vikend sem MBP kupljen v Ameriki kot darilo zame odnesel domov in ugotovil da tudi sam računalnik, priključen samo na napajanje močno strese. V nekem trenutku je punco tako močno streslo, da je z roko zbila prenosni disk tako močno, da je ta padel na tla. Ko sem pomislil, da bi to lahko bila mlajša sestrica katera bi to še bolj občutila me je kar zmrazilo. Danes pridem v ljubljano in hitro začnem listat garancijske pogoje in ugotovim da se je garancija iztekla nekaj dni naza, pa še računa nimam pri sebi ampak je kdo ve kje.
Sam se že 8 let šolam v elektro stroki in vem da ohišje računalnika, četudi je adapter pokvarjen nebi smelo tresti, ampak bi moralo biti izolirano od vseh električnih komponent saj je drugače smrtno nevarno.
Zdaj me zanima, ker vidim, da imate nekateri zakone v malem mezincu kako naj postopam. A lahko naredi serviser izjemo, saj računalnik ne da ni operativen ampak je nevaren?
Lahko odreagiram kako drugače kot da grem na servis in zahtevam nov računalnik, vem da bodo zelo težko odkrili kje napetost prebija, po drugi strani sem pa tudi sam ostal brez garancije???
Za vse nasvete najlepša hvala!!!
Lp Miha
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 09.09.2007 |
Prispevkov: 1175 |
Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
|
|
Prispevek: #71 Objavljeno 24.08.2009 09:48:37 |
|
Če se ne motim je to zaradi alu ohišja. Tudi meni včasih malo trese, odvisno kaj je priklopljeno (npr. tiskalnik). Baje se tok inducira v ohišje al nekaj takega (če si na elektro študiral, boš bol od mene vedel). Ampak je to navadno šibko tresenje, bolj kot vibracije. Če te res fajn strese, lahko da gre za stvarno napako, za kar ti po zakonu velja 2 letna garancija, če se ne motim.
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 02.08.2009 |
Prispevkov: 74 |
|
|
|
|
Prispevek: #72 Objavljeno 24.08.2009 16:53:10 |
|
Jst sem tut druge naprave krivil za napako, ravno zaradi tega se mi je garancija iztekla. Računalnik trese tudi ko je priklopljen samo na napajanje, in to ni statika, ampak včasih traja celo dopoldne drugič pet minut...
Izgleda, da poleg tega da napajalnik ne dela pravilno, včasih nastane tudi stik z ohišjem, kar pa ni v redu. Mislim, da do tega nikakor nebi smelo priti.
A mi lahko kdo bolje razloži to stvarno napako, kaj to pomeni, kako lahko serviserja opozorim na to, ker skoraj vem, da me sam ne bo in da se bo tega otepal z vsemi štirimi.
Lp Miha
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 132 |
|
|
|
|
Prispevek: #73 Objavljeno 27.08.2009 19:51:57 |
|
Mene je malo treslo (kot neke vibracije, če sem šel s prsti po površini), ko sem ga imel priključenega na štekar brez ozemljitve (ta ozkega). Odkar sem ga zamenjal za ozemljenega, me ne trese več.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 06.07.2008 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
|
|
Prispevek: #74 Objavljeno 30.08.2009 06:38:04 |
|
Če ni priklopljen na ozemljitev, logično da trese. Za to pa imajo VSI računalniki priključek z ozemljitvijo (razen Maca seveda, ki ima tudi ozki priključek).
|
|
Jabček
Pridružen/a: 19.07.2009 |
Prispevkov: 8 |
|
|
|
|
Prispevek: #75 Objavljeno 09.10.2009 06:58:48 |
|
MacBook je bil kulpjen v TUSu. Morda veste kam ga lahko nesem na servis v garanciji?
Je vseeno ali je doloceno?
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27231 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #76 Objavljeno 09.10.2009 07:02:32 |
|
TOMAZEK je napisal/a: | MacBook je bil kulpjen v TUSu. Morda veste kam ga lahko nesem na servis v garanciji?
Je vseeno ali je doloceno? |
Verejtno si dobil zraven garancijski list... na njem pa mora pisati, kdo je pooblasceni servis...
Pri Tus-u se ne bi nic cudil, ce je tam navedena kaksna cunga lunga garazna firma ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 10.11.2008 |
Prispevkov: 9147 |
Kraj: LJ |
|
|
|
Prispevek: #77 Objavljeno 09.10.2009 08:05:47 |
|
Zelo verjetno je problem v slabi električni napeljavi. To lahko povem iz svojih izkušenj. S tem sem se zafrkaval kar nekaj let.
Na koncu sem prišel do enih profijev (se ne spomnim več imena firme), ki so premerili električno napeljavo, mrežne kable, itd. Ugotovili so, da imamo premalo močno ozemljitev. Potegnili so en kabel ven iz hiše in ga priklopili na valjanec zakopan v zemljo.
Od takrat je mir, čeprav sem glede tega precej paranoičen (sem pač imel slabe izkušnje).
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 07.09.2007 |
Prispevkov: 187 |
|
|
|
|
Prispevek: #78 Objavljeno 18.01.2010 11:32:22 |
|
pozdrav,
pred pol leta sem v newyorku kupil apple in-erar slusalke, tiste z remote kontrolerjem za novi iphone in ipod shufle.
kontroler je crknil, oz., + in - tipka ne deluje več, pa me zanima, če ima kdo kakšne izkušnje s našimi serviserji, v primeru, da zadevo kupiš v tujini? radi komplicirajo?
imam originalni račun.
lp
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 25.02.2010 |
Prispevkov: 201 |
Kraj: Koper |
|
|
|
Prispevek: #79 Objavljeno 31.03.2010 21:54:09 |
|
BorutS je napisal/a: | Jaz čakam (od ponedeljka) na klic iz Pro servisa, tja sem namreč peljal računalnik in ga tam pustil zaradi ropotanja ventilatorja... koliko časa bo trajala ne vem, so pa zelo prijazni
Kakorkoli pa že glede MAC&PC... ko sem jih poklical so mi rekli, na pošljem kar mail, da ne bodo po telefonu o tem... sem poslal mail in so tudi hitro odgovorili, da naj kar prinesem računalnik, vendar sem ga medtem že dal v roke Pro servisu na Letališki.
Evo, pa da se dokončno izkašljam nad Apple servisom... pri nas je zelo k****** to, da se toliko časa mora čakat na dele, kako pa stvar popravijo bom pa še videl. Meni je logično, da bi vsi deli morali biti na zalogi, al se motim? Torej, če imaš blizu m-store, kar poskusi tja peljat in poročaj kako se bo odvijalo naprej. |
Jaz sem ga kupil v Celovcu ,ko sem nad nedoslednostvo,pozabljivostvo in neprijaznostjo v EPL-u obupal!Super prijazni in dober servis!
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 17.08.2008 |
Prispevkov: 1447 |
|
|
|
|
Prispevek: #80 Objavljeno 28.05.2010 16:10:33 |
|
malo vprasanjce
pravkar sem nesel laptop na servis ker je sel display ze tretjic. med drugim so se ze servisirale/menjale tudi druge stvari na laptopu (levi ventilator, dvd enota, baterija).
sem brskal po netu in je bilo veliko govora o tem da naj bi lahko zahteval zamenjavo laptopa ce pride do okvare 3x na istem mestu. bojda applova politika
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=538224
" If you feel you should be getting a replacement at this point, call up apple care and ask to talk to a customer service rep and calmly explain your position."
apple care - customer service. kdo bi to lahko bil pri nas v sloveniji ? glavni distributer za tale del evrope mogoce ?
|
|