Mac Pro 2019 | |||||||
No, jaz sem za resno delo (tisto, kar mi prinaša $$$) že pred časom switchal na PCja z Windowsi. Apple je OK za stvari, ki niso bistvene. Za rezervnega laptopa in iPada. |
|||||||
Pa dej nehi že buče kotalit... resno. Eni pač ne gremo in ne moremo stran od Apple-a. Će delaš iOS app-e je mac nuja. Zarad mene se lahko tud zadovoljiš na svojem Ryzenu. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||
|
|||||||
Zanima me, koliko generacij mašin bo še, preden bodo presedlali na svoje CPUje. |
|||||||
|
|||||||
Prej je nekdo omenjal gejmerski mac. Kaj je pa z Applovim igralnim servisom. Verjamem, da trenutno še ni primerjave s stacionarnimi mašinami. Ampak, ko gledam, kako Microsoft dela servise za hololens v oblaku in kako Adobove mobilne aplikacije določene filtre naredijo na cloudu; ta smer razvoja je živa in aktualna. Pa augmented reality. Tko da Applov desktop procesor zna pomenit premik. Ni pa nujno, da na PRO področju. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||||
Ja hackintosha sem omenu, da ni sploh niti možna izbira, ker jim tiktata ura. AMD pa itak vemo kako pride do "rezultatov". Samo spomnimo se tiste varnostne luknje, zaradi katere je moral potem tudi Intel izklopiti speculative execute. No to je bilo AMD-jevo maslo. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||
Impossible, velika večina še nima niti spodobne povezave v internet, da bi streamali 1080p video, kaj šele da bi lahko remote delali. Poleg tega pa bo veliki večini problem latenca, pa četudi bo samo 25ms, bo opazno. Že sedaj je največji problem računalnikov ravno ta "zamik" med samim keystrokom in narejeno akcijo, da ne omenjam kako (ne)varno je vse imeti v cloudu, pa tudi če je Applov. Tist Apple arcade pa je tak flop kot ATV+, kjer imaš tko like 10 iger, 1 film in 5 serij gor? Preprost so dal ven service, nimajo pa contenta. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||
Za Arcade si pa ne upam trditi, da je fail, ker nisem direktna ciljna publika. Tukaj si pa tudi s številom iger zgrešil za faktor 10 (če ne več). |
|||||||
|
|||||||
Ampak za delat iOS app-e ni pogoj, da rabiš za delo Mac Pro. Ja fajn ga je sigurno imet, ker je to proper dekstop mašina ampak se da z iMacom tudi naredit iOS app enake kvalitete (pustimo to, da je problem iMaca all in one). No tudi base model Mac pro je več kot dovolj zmogljiv za izdelavo iOS app-ov. Konec koncev pa ni Apple edini, ki ima drage računalnike ker tudi ostali proizvajalci so šli kar gor s cenami (razen seveda kak custom build). _________________ MacBook Pro (Late 2016) 2.7 GHz, 16 GB, SSD 512 GB, Radeon 455 2 GB |
|||||||
Ne boš verjel, a tudi integrirana grafika je v večini primerov več kot dovolj. Seveda, če pa hočeš ...
• delat razne 3D stvari, vizualizacije, simulacije • igrat najnovejše igre na zelo visokih nastavitvah • poganjat VR • dodaj bolj zahtevno področje po želji ... rabiš ustrezno strojno opremo. Pri Appleu v tem primeru nastopita iMac Pro ter Mac Pro. |
|||||||
Drgač pa sem že nazaj napisal za kaj rabim mašino kakršno pač rabim. Rabim mašino z dobro grafiko, procesorjem da ne poklekne ko hočem kaj naredit in da je sposoben celoten računalnik poganjat programe brez zatikanja in daljšega čakanja. Hkrati pa se ne sme pregrevati in seveda zelo fino je če je upgrade-able in extendable. Tale trash can niti ni bil tako slab koncept, če bi se Apple držal načela in zadevo nadgrajeval vsaj na 2-3 leta. Še bolje je tanov desktop faktor, ki je zelo enostaven za popravila in nadgradnje. V tem smislu so šli v pravo smer, ampak Cenovno pa so naredili total fail. Config, za mene ki bi me trenutno prišel skoraj 17.000€ bi moral stati cca nekje 6000€ +/- 1000€. 500€ matična + ohišje, 2500€ procesor, 700€ RAM, 1400€ duo Radeon VII z interlinkom, disk 1000€. To bi bila fair cena, mogoče celo tja do 8000€ če smo zelo radodarni pri cenah CPU-jev. Tak so pa nabili marže 100% na vsako stvar. Saj štekam, da rabijo delat profit, ampak do sedaj niso imeli tako oderiških marž na macih. So maci dražji in preplačaš, ampak ne za faktor več kot 100%. Stari trash can je imel takrat nekje 10-20% marže oz. profita za Apple. Če se gre neka firma razvoj celotnega ekosistema in ima svoja developer okolja in jezik, potem je najbolj pomembno da poskrbijo za to, da imajo dovolj developerjev. Da imajo dovolj developerjev pa je pomembno da so orodja dobra, enostavna in da tudi hardware ni total crap in je cenovno dostopen. Sej se da vse naredit tud na abakusu če hočeš, ampak koliko časa boš delal na njemu neko stvar je pa drugo vprašanje. Prav tako se Apple zelo želi usmerjat v VR, pa gaming in oh in sploh neke hude zadeve, ampak velika večina bo imela doma mace, ki bodo komajda poganjali te stvari. Niso pa samo holivud studiji, ki delajo content, so tukaj tudi indie developerji, manjša podjetja in posamezniki. Delaš app za stranko, zadeva postane precej velika skozi čas, na 6 let stari mašini prideš na clean compile time nekje na 5min, increment je čisto odvisen kaj delaš, ampak vseeno nikoli manj kot nekje 30sekund. Torej če hočeš increment build držati nizko, potem moraš pogosto zadevo kompajlat, da so incrementi čim manjši. Ko sešteješ skupaj, gre kar precej časa v nič. Potem se greš ubadat s temi storyboardi, kjer ti že na 6 let starem macu z dedicated garfično vse šteka, si ne predstavljam to sploh delat na integrirani grafiki. Sam xcode postane precej neodziven, včasih čakaš tudi par sekund da se ti pojavi completion menu. Dogaja se ti, da xcode dejansko dela svoj internal compile v ozadju in dokler ne konča se ti sploh ne obarva ne koda (kar pomeni da nimaš nobenega feedbacka od xcode-a kaj se s kodo dogaja, je samo bel text), kar lahko traja kar nekaj časa. Še posebej je to opazno pri novem SwiftUI, kjer imaš preview in vsaka sprememba sproži nov internal compile. Procesor večino časa na full. Če se gredo nek tak koncept, potem navadna mašina s slabim hlajenjem ti poklekne zelo hitro (torej vsi mac miniji, imaci faktor in vsi prenosniki). Torej za resno delo rabiš desktop mašino z dobrim hlajenjem in to je trenutno samo ena. In na koncu moraš še pripravit še grafiko, animacije in ostale stvari. Na srečo je Affinity dovolj optimiziran in zmore veliko večino stvari kar ima Adobe, a vseeno smo še vedno delno odvisni od Adobe-a, če ne drugega zaradi After Effects-a. Tam šele vidiš kako crap mašino imaš. Pa tudi, ko kupujem mašino, hočem da je trenutno precej "preveč" zmogljiva, ker mi bo tako zdržala dlje, kot pa če trneutno kupim mašino ki komajda zmore stvari delati tekoče. Preprost sem letos zelo razočaran kaj Apple dela na področju hardware-ja in upam da kmalu porinejo svojo glavo ven iz peska, ker je čedalje več ljudi nezadovoljnih, nisem samo jaz. Nov Applov koncept Pro uporabnika pa je totalno skregan z logiko. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||
No tudi če pomnožimo Arcade igre z 10, je še vedno veliko premalo. Pa tudi če pogledamo tele igre na Arcade, je izmed njih dobrih nekje 3-5 naslovov, ostalo pa samo pogledaš screenshote pa misliš, da je bil avtor na nekih hudih gobicah. Mislm teli novi koncepti minimalističnih iger so večinoma zgrešeni. Mogoče to dela v enem od 100 primerov, ne more pa kar vsak delat nekih kvazi iger. Mislm še igre iz leta 2007 zgledajo lepše in boljše kot večina kar je trenutno na Arcade. Ali pa so preprosto Arcade igre zoptimizirane za večino navadnih macov, ki so lets face it vsaj kar se grafike tiče total crap. Torej imamo retina monitorje z super resolucijo, ampak ker pač hardware ne zmore se pač uporabi lowpoly modele brez textur da lahko ena mamca na svojem bogem iMacu z integrirano grafično špila novega 3D pokemona? Zato je zame številka 10 iger še kar precej radodarna, ker me do sedaj še niso prepričal da bi se naročil na apple arcade, pa imam 1 mesec zastonj in potem 5€/mesec kar je praktično drobiž. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||
O kateri varnostni luknji govoriš? Pomoje is nekaj zamešal. Kako AMD pride do rezultatov? Ne razumem kaj hočeš povedat. Trenutna generacija Ryzenov na praktično celi črti povozi Intel, edino v high end gamingu je rezultat podoben oz. ima Intel mogoče 5% edga.
Hmm, Netflix pravi, da je 25mbps dovolj za 4K streaming. Pa verjetno nihče, ki kakorkoli profesionalno dela z računalnikom nima tako počasne povezave? Tudi cloud gaming ni nov koncept. Lag je problem pri akcijskih igrah, pa še to ne vedno. Jaz sem casual gamer pa sem na na Shadowu čisto OK igral. Sicer pa težko opaziš kakšno razliko, ko poganjaš "productivity" appe. Cloud computing je definitivno prihodnost. |
|||||||
Nimam pojma koliko imajo naročnikov, ampak koncept se meni zdi super, za casual gamerje. Btw, iPad pro poganja Fortnite na 120FPS. Konzole trenutne generacije zmorejo max. 60. Tudi to je znak, da ima ARM svetlo prihodnost v osebnih računalnikih. Če čip iz iPada porineš v večje ohišje s proper hlajenjem je že danes lahko zadeva ZELO konkurenčna. |
|||||||
https://www.onshape.com/ 3D zadeva, ki laufa v oblaku. Rabiš web browser. Meni je delalo povsem tekoče in je bilo prav zabavno. Precej (mnogo) bolje kot stacionarni 3D programi. Recimo Adobovi 3D poskusi (Dimensions, Fuse, Photoshop, itd.) pa te bolj ko ne spravljajo ob živce. Da ne omenjam 3D filtra v AI. Govorim za: MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) 2,5 GHz Intel Core i7 16 GB 1600 MHz DDR3 AMD Radeon R9 M370X 2048 MB _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||||
https://www.youtube.com/watch?v=dh_nuc69Bh4 Imaš že nekaj ponudnikov teh cloud computing storitev. Zadeva v praksi izgleda tako, da imaš dejansko dostop do oddaljene virtualke, kjer poganjaš poljuben software. Ta Shadow je sicer primarno namenjen gamingu, ampak glede na to, da imaš dostop do polne windows virtualke lahko gor delaš vse kar lahko delaš na lokalni mašini. Baje je zadeva precej popularna za video produkcijo. |
|||||||
Je pa zelo obetavno, kar delajo. Tudi za developerje bi komot imeli cloud. Že omejitev z osnovno podprto mašino pri Applu je huda. In če res rabiš PRO za razvoj ene brezvezne aplikacije je res kriza. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||||
|
|||||||
« Poglej prejšnjo temo - Strojna oprema - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |