Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Kam peljat Maca (v garanciji) na servis?
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 15.08.2008
Prispevkov: 137
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #21   Objavljeno 09.01.2009 20:42:17
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
V sredo sem svojega belega macbooka nesel na iStyle na servis po zagotovilu, da bosta topcase in tipkovnica prispela v enem dnevu, iSight pa naj bi še pregledali, v čem je problem (občasno se prižge z zagonom in potem ne dela). Vse naj bi trajalo cca. dan, dva... Danes, torej dva dneva kasneje sem klical, kako garancijski servis napreduje in izvedel, da morajo dele še naročiti in iSight pregledati in da bo v pon. oz. tor. popravljen predvidoma. Torej jim računalnik že dva dni stoji nedotaknjen, kar je vsekakor frustrirajoče. Za ta čas me rešuje le še touch. Confused
iStyle kot garancijski servis torej ne priporočam.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 07.09.2007
Prispevkov: 187
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #22   Objavljeno 11.01.2009 20:04:24
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
jApka je napisal/a:
jaz imam tisto serijo MBP ko imajo napako na grafični, moram ga zdaj enkrat nesti na serivs in sem 100% da ga bo nesel v graz v mstore, ker kolikor sem slišal imajo vsi dobre izkušnje pri kupovanju/servisu pri njih


kako vedet (kje preverit), da ima moj mbp okvarjeno kartico, imam zadno posodobitev pred novimi mbp, in sicer mbp 17", nvidija 512mb rama....
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 01.03.2007
Prispevkov: 788
Kraj: Horjul
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #23   Objavljeno 11.01.2009 20:23:41
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Matraunk je napisal/a:
V sredo sem svojega belega macbooka nesel na iStyle na servis po zagotovilu, da bosta topcase in tipkovnica prispela v enem dnevu, iSight pa naj bi še pregledali, v čem je problem (občasno se prižge z zagonom in potem ne dela). Vse naj bi trajalo cca. dan, dva... Danes, torej dva dneva kasneje sem klical, kako garancijski servis napreduje in izvedel, da morajo dele še naročiti in iSight pregledati in da bo v pon. oz. tor. popravljen predvidoma. Torej jim računalnik že dva dni stoji nedotaknjen, kar je vsekakor frustrirajoče. Za ta čas me rešuje le še touch. Confused
iStyle kot garancijski servis torej ne priporočam.

Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 40 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo...
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 07.09.2007
Prispevkov: 187
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #24   Objavljeno 11.01.2009 20:28:24
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
še eno vprašanje... obstaja kakšno podaljšanje garancije, ki ni applecare in ga nudi neko podjetje, kot npr. E.P.L., pa nisi pri tem podjetju nabavil računalnika=?
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 15.08.2008
Prispevkov: 137
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #25   Objavljeno 11.01.2009 20:33:57
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
cbb je napisal/a:

Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 40 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo...

Razumem, da imajo delo, ampak potem naj vsaj v naprej povejo, da bo za čakati približno x dni in je to to, ne pa da te zvabijo h sebi s tistim magičnim vabilom: "1 dan ali 2." Kar je ene sorte nategovanje...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 09.11.2007
Prispevkov: 372
Kraj: Domžale
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #26   Objavljeno 11.01.2009 21:40:56
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
imamo je napisal/a:
Odstranitev stekla je sila preprosta zadeva Wink sam naredil to pred nekaj dnevi...


Sem ravno probal, vendar ni nič pomagalo...

Verjetno bom nesel na servis ... se komu kej sanja kaj bi lahko bilo narobe? Kaj z grafično?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 3123
Kraj: Lendava
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #27   Objavljeno 12.01.2009 13:04:25
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
cbb je napisal/a:
Matraunk je napisal/a:
V sredo sem svojega belega macbooka nesel na iStyle na servis po zagotovilu, da bosta topcase in tipkovnica prispela v enem dnevu, iSight pa naj bi še pregledali, v čem je problem (občasno se prižge z zagonom in potem ne dela). Vse naj bi trajalo cca. dan, dva... Danes, torej dva dneva kasneje sem klical, kako garancijski servis napreduje in izvedel, da morajo dele še naročiti in iSight pregledati in da bo v pon. oz. tor. popravljen predvidoma. Torej jim računalnik že dva dni stoji nedotaknjen, kar je vsekakor frustrirajoče. Za ta čas me rešuje le še touch. Confused
iStyle kot garancijski servis torej ne priporočam.

Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 40 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo...


Te popravim: 45 dni.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 25.08.2007
Prispevkov: 810
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #28   Objavljeno 13.01.2009 09:19:39
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
včeraj mi je mrknila grafika, Nvidia 8600 v Led MBP.

klical sem na EPL - dvakrat je odzvonilo v prazno, tretjič so me vezali na servis in je še tam odzvonilo...

danes sem klical na Pro servis (FMC): ko pregledajo, če je res kriva serijska napaka grafične, naročijo rezervni del in traja kak teden, da ga dobijo.

kako pa je z garancijskimi popravili za prenosnike (naj bi imeli worldwide garancijo) v avstrijskem M-Store? so pri njih rezervni deli (za priznane serijske napake) na zalogi?


ali bom moral res za en teden na "prisilno" smučarijo?
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 13.06.2007
Prispevkov: 50
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #29   Objavljeno 13.01.2009 10:13:19
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
To se meni zdi zajebancija ... ko preverijo če je kriva serijska napaka grafične... Imel sem probleme z Dellom XPS in na servisu mi niso znali po telefonu povedati kaj je krivo. Po pogovoru smo se zmenili, da bodo zamenjali plato in so jo naročili še preden sem dejansko prišel na servis Very Happy . Temu se reče servis Cool .

Je pa res da nisem peljal na FMC ...
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 21
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #30   Objavljeno 13.01.2009 11:35:37
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
kenz76 je napisal/a:
včeraj mi je mrknila grafika, Nvidia 8600 v Led MBP.

klical sem na EPL - dvakrat je odzvonilo v prazno, tretjič so me vezali na servis in je še tam odzvonilo...

danes sem klical na Pro servis (FMC): ko pregledajo, če je res kriva serijska napaka grafične, naročijo rezervni del in traja kak teden, da ga dobijo.

kako pa je z garancijskimi popravili za prenosnike (naj bi imeli worldwide garancijo) v avstrijskem M-Store? so pri njih rezervni deli (za priznane serijske napake) na zalogi?


ali bom moral res za en teden na "prisilno" smučarijo?



Ravno v soboto sem odnesel svojega belega MB v M-store Graz. Tezava z ohisjem, katero je napokalo. Komplikacij pri prevzemu na servis ni bilo, bodo odpravili v okviru garancije. Model v trgovini je tudi povedal, da je to serijska napaka na MBjih. Teh plastik pa niso imeli na zalogi, tako da so jih narocili, bomo videli kako dolgo bo trajalo, rekli so kak teden in da poklicejo. Tako da cakam...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #31   Objavljeno 13.01.2009 12:01:08
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
cbb je napisal/a:
Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 45 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo...


To je rok, po katerem so hude sankcije. Sankcije z zamudami so pa že prej. Razumen rok je dosti manj kot 40 ali 45 dni. Če ni v razumnem oz. običajnem roku (pravna standarda), potem lahko zahtevaš odškodnino.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 01.03.2007
Prispevkov: 788
Kraj: Horjul
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #32   Objavljeno 13.01.2009 12:07:22
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
MitjaP je napisal/a:
cbb je napisal/a:
Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 45 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo...


To je rok, po katerem so hude sankcije. Sankcije z zamudami so pa že prej. Razumen rok je dosti manj kot 40 ali 45 dni. Če ni v razumnem oz. običajnem roku (pravna standarda), potem lahko zahtevaš odškodnino.


Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 3123
Kraj: Lendava
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #33   Objavljeno 13.01.2009 13:20:53
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
cbb je napisal/a:
Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni.


Tako je.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 25.08.2007
Prispevkov: 810
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #34   Objavljeno 16.01.2009 20:49:42
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
v torek (ob 15.56, hehe) sem peljal MBPja na EPL - naj bi bila serijska napaka grafične. so rekli, da naslednji dan preverijo in da traja par dni za popravilo.

danes pa že dobim SMS, da lahko pridem ponj! Surprised Very Happy
to pa je hitrost. "Swiftly and with style."

Vse pohvale!
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 15.08.2008
Prispevkov: 137
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #35   Objavljeno 16.01.2009 20:58:18
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz sem mojega macbooka z novim topcaseom dobil po točno 8 dneh iz iStyle. Popravljen je sicer povsem ok, sem pa tudi tokrat v četrtek moral klicati, da so se zganili. Ko sem klical, namreč na servisu nihče ni nič vedel, čez eno uro sem pa prejel povratni klic, da so ravnokrat uredili. Kar kaže na to, da imajo veliko dela in jih moraš opominjati, da ne pozabijo nate... Konec dober, vse dobro.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #36   Objavljeno 17.01.2009 09:26:01
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
opeter je napisal/a:
cbb je napisal/a:
Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni.


Tako je.


To ni res. Lahko uspeš z odškodninsko tožbo. In to zoper servis. Cbb, ker ne znaš prava, bolje, da si tiho. Očitno ti to, kar sem napisal, nič ne pomeni. Pravnikom pa dosti.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 01.03.2007
Prispevkov: 788
Kraj: Horjul
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #37   Objavljeno 17.01.2009 11:39:26
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
MitjaP je napisal/a:
opeter je napisal/a:
cbb je napisal/a:
Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni.


Tako je.


To ni res. Lahko uspeš z odškodninsko tožbo. In to zoper servis. Cbb, ker ne znaš prava, bolje, da si tiho. Očitno ti to, kar sem napisal, nič ne pomeni. Pravnikom pa dosti.


Bullshit. Prava ne poznam, zakonske roke pa dobro. In ne, ne moreš doseči NIČ. Poleg tega imamo v podjetju pravnike, ki se ukvarjajo s takimi zadevami in oni vejo kako se tej zadevi streže, verjetno bolj kot ti. S kolikikmi takimi primeri pa si že uspel, če ni skrivnost?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #38   Objavljeno 17.01.2009 11:49:34
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
cbb je napisal/a:
MitjaP je napisal/a:
opeter je napisal/a:
cbb je napisal/a:
Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni.


Tako je.


To ni res. Lahko uspeš z odškodninsko tožbo. In to zoper servis. Cbb, ker ne znaš prava, bolje, da si tiho. Očitno ti to, kar sem napisal, nič ne pomeni. Pravnikom pa dosti.


Bullshit. Prava ne poznam, zakonske roke pa dobro. In ne, ne moreš doseči NIČ. Poleg tega imamo v podjetju pravnike, ki se ukvarjajo s takimi zadevami in oni vejo kako se tej zadevi streže, verjetno bolj kot ti. S kolikikmi takimi primeri pa si že uspel, če ni skrivnost?


LOL Smile cbb, ti nisi resen Smile Zato pa rabte v takih firmah odvetnike, da vam pol mi sestavljamo pravna mnenja, če lahk neki nardite al pa ne.... pravniki po firmah so res posebej sposobni Smile

Da bi ti povedal, s kolkimi smo uspel, bi ti izdaju poslovne skrivnosti. Ti pa povem, da smo uspel.

Edini bullshit tukaj je tvoja pavijanščina.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27231
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #39   Objavljeno 17.01.2009 13:00:40
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Spet fught med cbb in Mitjem...

In spet se jaz postavimna cbbjevo stran... ker zakonski rok za garancijsko popravilo je res 45 dni... in v tem casu ne mores nic, ce ni popravljen...

Pravno je sicer lahko kaj drugace... vendar vsi vemo, da so zadeve v praski precekrat drugacne, kot si jih zamisljajo pravniki....

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #40   Objavljeno 17.01.2009 13:24:34
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest: oba skupaj nimata prav - v praksi nekaj deluje, to pa še ne pomeni, da je to prav - potem pridejo pa pravniki in dokažejo, da ni prav, pol se pa ljudje čudijo....

To je zato, ker so vsi kot fijakarki konji in noben ne zna razmišljat s svojo glavo in izven boxa, pol moramo pa to pravniki pokazat.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani