Kam peljat Maca (v garanciji) na servis?
|
Jablanator
Pridružen/a: 15.08.2008 |
Prispevkov: 137 |
|
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #21 Objavljeno 09.01.2009 20:42:17 |
|
V sredo sem svojega belega macbooka nesel na iStyle na servis po zagotovilu, da bosta topcase in tipkovnica prispela v enem dnevu, iSight pa naj bi še pregledali, v čem je problem (občasno se prižge z zagonom in potem ne dela). Vse naj bi trajalo cca. dan, dva... Danes, torej dva dneva kasneje sem klical, kako garancijski servis napreduje in izvedel, da morajo dele še naročiti in iSight pregledati in da bo v pon. oz. tor. popravljen predvidoma. Torej jim računalnik že dva dni stoji nedotaknjen, kar je vsekakor frustrirajoče. Za ta čas me rešuje le še touch.
iStyle kot garancijski servis torej ne priporočam.
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Jablanator
Pridružen/a: 07.09.2007 |
Prispevkov: 187 |
|
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #22 Objavljeno 11.01.2009 20:04:24 |
|
jApka je napisal/a: | jaz imam tisto serijo MBP ko imajo napako na grafični, moram ga zdaj enkrat nesti na serivs in sem 100% da ga bo nesel v graz v mstore, ker kolikor sem slišal imajo vsi dobre izkušnje pri kupovanju/servisu pri njih |
kako vedet (kje preverit), da ima moj mbp okvarjeno kartico, imam zadno posodobitev pred novimi mbp, in sicer mbp 17", nvidija 512mb rama....
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.03.2007 |
Prispevkov: 788 |
Kraj: Horjul |
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #23 Objavljeno 11.01.2009 20:23:41 |
|
Matraunk je napisal/a: | V sredo sem svojega belega macbooka nesel na iStyle na servis po zagotovilu, da bosta topcase in tipkovnica prispela v enem dnevu, iSight pa naj bi še pregledali, v čem je problem (občasno se prižge z zagonom in potem ne dela). Vse naj bi trajalo cca. dan, dva... Danes, torej dva dneva kasneje sem klical, kako garancijski servis napreduje in izvedel, da morajo dele še naročiti in iSight pregledati in da bo v pon. oz. tor. popravljen predvidoma. Torej jim računalnik že dva dni stoji nedotaknjen, kar je vsekakor frustrirajoče. Za ta čas me rešuje le še touch.
iStyle kot garancijski servis torej ne priporočam. |
Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 40 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo...
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Jablanator
Pridružen/a: 07.09.2007 |
Prispevkov: 187 |
|
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #24 Objavljeno 11.01.2009 20:28:24 |
|
še eno vprašanje... obstaja kakšno podaljšanje garancije, ki ni applecare in ga nudi neko podjetje, kot npr. E.P.L., pa nisi pri tem podjetju nabavil računalnika=?
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Jablanator
Pridružen/a: 15.08.2008 |
Prispevkov: 137 |
|
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #25 Objavljeno 11.01.2009 20:33:57 |
|
cbb je napisal/a: |
Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 40 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo... |
Razumem, da imajo delo, ampak potem naj vsaj v naprej povejo, da bo za čakati približno x dni in je to to, ne pa da te zvabijo h sebi s tistim magičnim vabilom: "1 dan ali 2." Kar je ene sorte nategovanje...
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 09.11.2007 |
Prispevkov: 372 |
Kraj: Domžale |
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #26 Objavljeno 11.01.2009 21:40:56 |
|
imamo je napisal/a: | Odstranitev stekla je sila preprosta zadeva sam naredil to pred nekaj dnevi...
|
Sem ravno probal, vendar ni nič pomagalo...
Verjetno bom nesel na servis ... se komu kej sanja kaj bi lahko bilo narobe? Kaj z grafično?
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 3123 |
Kraj: Lendava |
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #27 Objavljeno 12.01.2009 13:04:25 |
|
cbb je napisal/a: | Matraunk je napisal/a: | V sredo sem svojega belega macbooka nesel na iStyle na servis po zagotovilu, da bosta topcase in tipkovnica prispela v enem dnevu, iSight pa naj bi še pregledali, v čem je problem (občasno se prižge z zagonom in potem ne dela). Vse naj bi trajalo cca. dan, dva... Danes, torej dva dneva kasneje sem klical, kako garancijski servis napreduje in izvedel, da morajo dele še naročiti in iSight pregledati in da bo v pon. oz. tor. popravljen predvidoma. Torej jim računalnik že dva dni stoji nedotaknjen, kar je vsekakor frustrirajoče. Za ta čas me rešuje le še touch.
iStyle kot garancijski servis torej ne priporočam. |
Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 40 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo... |
Te popravim: 45 dni.
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 25.08.2007 |
Prispevkov: 810 |
|
|
![Ni navedeno Ni navedeno](templates/AquaSoft/images/gender_x.gif) |
|
Prispevek: #28 Objavljeno 13.01.2009 09:19:39 |
|
včeraj mi je mrknila grafika, Nvidia 8600 v Led MBP.
klical sem na EPL - dvakrat je odzvonilo v prazno, tretjič so me vezali na servis in je še tam odzvonilo...
danes sem klical na Pro servis (FMC): ko pregledajo, če je res kriva serijska napaka grafične, naročijo rezervni del in traja kak teden, da ga dobijo.
kako pa je z garancijskimi popravili za prenosnike (naj bi imeli worldwide garancijo) v avstrijskem M-Store? so pri njih rezervni deli (za priznane serijske napake) na zalogi?
ali bom moral res za en teden na "prisilno" smučarijo?
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Jabuček
Pridružen/a: 13.06.2007 |
Prispevkov: 50 |
|
|
![Ni navedeno Ni navedeno](templates/AquaSoft/images/gender_x.gif) |
|
Prispevek: #29 Objavljeno 13.01.2009 10:13:19 |
|
To se meni zdi zajebancija ... ko preverijo če je kriva serijska napaka grafične... Imel sem probleme z Dellom XPS in na servisu mi niso znali po telefonu povedati kaj je krivo. Po pogovoru smo se zmenili, da bodo zamenjali plato in so jo naročili še preden sem dejansko prišel na servis ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) . Temu se reče servis ![Cool](images/smiles/icon_cool.gif) .
Je pa res da nisem peljal na FMC ...
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Jabuček
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 21 |
|
|
![Ni navedeno Ni navedeno](templates/AquaSoft/images/gender_x.gif) |
|
Prispevek: #30 Objavljeno 13.01.2009 11:35:37 |
|
kenz76 je napisal/a: | včeraj mi je mrknila grafika, Nvidia 8600 v Led MBP.
klical sem na EPL - dvakrat je odzvonilo v prazno, tretjič so me vezali na servis in je še tam odzvonilo...
danes sem klical na Pro servis (FMC): ko pregledajo, če je res kriva serijska napaka grafične, naročijo rezervni del in traja kak teden, da ga dobijo.
kako pa je z garancijskimi popravili za prenosnike (naj bi imeli worldwide garancijo) v avstrijskem M-Store? so pri njih rezervni deli (za priznane serijske napake) na zalogi?
ali bom moral res za en teden na "prisilno" smučarijo? |
Ravno v soboto sem odnesel svojega belega MB v M-store Graz. Tezava z ohisjem, katero je napokalo. Komplikacij pri prevzemu na servis ni bilo, bodo odpravili v okviru garancije. Model v trgovini je tudi povedal, da je to serijska napaka na MBjih. Teh plastik pa niso imeli na zalogi, tako da so jih narocili, bomo videli kako dolgo bo trajalo, rekli so kak teden in da poklicejo. Tako da cakam...
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
![Ni navedeno Ni navedeno](templates/AquaSoft/images/gender_x.gif) |
|
Prispevek: #31 Objavljeno 13.01.2009 12:01:08 |
|
cbb je napisal/a: | Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 45 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo... |
To je rok, po katerem so hude sankcije. Sankcije z zamudami so pa že prej. Razumen rok je dosti manj kot 40 ali 45 dni. Če ni v razumnem oz. običajnem roku (pravna standarda), potem lahko zahtevaš odškodnino.
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.03.2007 |
Prispevkov: 788 |
Kraj: Horjul |
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #32 Objavljeno 13.01.2009 12:07:22 |
|
MitjaP je napisal/a: | cbb je napisal/a: | Res ne vekm kaj stokaš. A misliš,da je tvoj računalnik edini, serviserjev pa 15? Deli pa vsi na zalogi? Zakonski rok za popravilo je 45 dni. In taki sitneži kot si ti bi morali čakat tako dolgo... |
To je rok, po katerem so hude sankcije. Sankcije z zamudami so pa že prej. Razumen rok je dosti manj kot 40 ali 45 dni. Če ni v razumnem oz. običajnem roku (pravna standarda), potem lahko zahtevaš odškodnino. |
Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni.
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 3123 |
Kraj: Lendava |
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #33 Objavljeno 13.01.2009 13:20:53 |
|
cbb je napisal/a: | Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni. |
Tako je.
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 25.08.2007 |
Prispevkov: 810 |
|
|
![Ni navedeno Ni navedeno](templates/AquaSoft/images/gender_x.gif) |
|
Prispevek: #34 Objavljeno 16.01.2009 20:49:42 |
|
v torek (ob 15.56, hehe) sem peljal MBPja na EPL - naj bi bila serijska napaka grafične. so rekli, da naslednji dan preverijo in da traja par dni za popravilo.
danes pa že dobim SMS, da lahko pridem ponj!
to pa je hitrost. "Swiftly and with style."
Vse pohvale!
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Jablanator
Pridružen/a: 15.08.2008 |
Prispevkov: 137 |
|
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #35 Objavljeno 16.01.2009 20:58:18 |
|
Jaz sem mojega macbooka z novim topcaseom dobil po točno 8 dneh iz iStyle. Popravljen je sicer povsem ok, sem pa tudi tokrat v četrtek moral klicati, da so se zganili. Ko sem klical, namreč na servisu nihče ni nič vedel, čez eno uro sem pa prejel povratni klic, da so ravnokrat uredili. Kar kaže na to, da imajo veliko dela in jih moraš opominjati, da ne pozabijo nate... Konec dober, vse dobro.
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
![Ni navedeno Ni navedeno](templates/AquaSoft/images/gender_x.gif) |
|
Prispevek: #36 Objavljeno 17.01.2009 09:26:01 |
|
opeter je napisal/a: | cbb je napisal/a: | Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni. |
Tako je. |
To ni res. Lahko uspeš z odškodninsko tožbo. In to zoper servis. Cbb, ker ne znaš prava, bolje, da si tiho. Očitno ti to, kar sem napisal, nič ne pomeni. Pravnikom pa dosti.
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.03.2007 |
Prispevkov: 788 |
Kraj: Horjul |
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #37 Objavljeno 17.01.2009 11:39:26 |
|
MitjaP je napisal/a: | opeter je napisal/a: | cbb je napisal/a: | Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni. |
Tako je. |
To ni res. Lahko uspeš z odškodninsko tožbo. In to zoper servis. Cbb, ker ne znaš prava, bolje, da si tiho. Očitno ti to, kar sem napisal, nič ne pomeni. Pravnikom pa dosti. |
Bullshit. Prava ne poznam, zakonske roke pa dobro. In ne, ne moreš doseči NIČ. Poleg tega imamo v podjetju pravnike, ki se ukvarjajo s takimi zadevami in oni vejo kako se tej zadevi streže, verjetno bolj kot ti. S kolikikmi takimi primeri pa si že uspel, če ni skrivnost?
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
![Ni navedeno Ni navedeno](templates/AquaSoft/images/gender_x.gif) |
|
Prispevek: #38 Objavljeno 17.01.2009 11:49:34 |
|
cbb je napisal/a: | MitjaP je napisal/a: | opeter je napisal/a: | cbb je napisal/a: | Že mogoče, vendar zakonsko servisu nihče nič ne more, če je stvar popravljena v roku 45 dni. |
Tako je. |
To ni res. Lahko uspeš z odškodninsko tožbo. In to zoper servis. Cbb, ker ne znaš prava, bolje, da si tiho. Očitno ti to, kar sem napisal, nič ne pomeni. Pravnikom pa dosti. |
Bullshit. Prava ne poznam, zakonske roke pa dobro. In ne, ne moreš doseči NIČ. Poleg tega imamo v podjetju pravnike, ki se ukvarjajo s takimi zadevami in oni vejo kako se tej zadevi streže, verjetno bolj kot ti. S kolikikmi takimi primeri pa si že uspel, če ni skrivnost? |
LOL ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) cbb, ti nisi resen ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) Zato pa rabte v takih firmah odvetnike, da vam pol mi sestavljamo pravna mnenja, če lahk neki nardite al pa ne.... pravniki po firmah so res posebej sposobni
Da bi ti povedal, s kolkimi smo uspel, bi ti izdaju poslovne skrivnosti. Ti pa povem, da smo uspel.
Edini bullshit tukaj je tvoja pavijanščina.
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27231 |
Kraj: Medvode |
|
![Moški Moški](templates/AquaSoft/images/gender_m.gif) |
|
Prispevek: #39 Objavljeno 17.01.2009 13:00:40 |
|
Spet fught med cbb in Mitjem...
In spet se jaz postavimna cbbjevo stran... ker zakonski rok za garancijsko popravilo je res 45 dni... in v tem casu ne mores nic, ce ni popravljen...
Pravno je sicer lahko kaj drugace... vendar vsi vemo, da so zadeve v praski precekrat drugacne, kot si jih zamisljajo pravniki....
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
![](https://www.mobile.si/images/podpis-forum.png)
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
![Ni navedeno Ni navedeno](templates/AquaSoft/images/gender_x.gif) |
|
Prispevek: #40 Objavljeno 17.01.2009 13:24:34 |
|
Jest: oba skupaj nimata prav - v praksi nekaj deluje, to pa še ne pomeni, da je to prav - potem pridejo pa pravniki in dokažejo, da ni prav, pol se pa ljudje čudijo....
To je zato, ker so vsi kot fijakarki konji in noben ne zna razmišljat s svojo glavo in izven boxa, pol moramo pa to pravniki pokazat.
|
![](templates/AquaSoft/images/post_sep.gif) |