Jenrej je napisal/a: |
Zakaj gonite baterije do 0%? |
ker mi je cisto vseen če crkne malo prej kot bi =) .. zamenam zaveda rešena =)
iPhone in baterija (%) | |||||
ker mi je cisto vseen če crkne malo prej kot bi =) .. zamenam zaveda rešena =) _________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||
Če rabi baterija od seb dat recimo 4A in ima kapaciteto 2.000mAh, to pomeni, da mora izpljunit 2C. Baterija s kapaciteto 4.000mAh za 4A dela na 1C. To pomeni, da se 2.000mAh baterija precej hitreje iztroši. Zraste ji notrenja upornost zato se pri uporabi vedno bolj segreva, kar še pospeši iztrošenost. Zato tist Applov software za telefone s staro baterijo. Druga stvar pa je nivo polnjenja in praznjenja. To proizvajalec omeji po lastni presoji. Ampak, če se baterija polni do 4,2V in prazni do 3V zdrži recimo 500 ciklov. Če se polni do 4,1V in prazni do 3,5V pa čez 1000 ciklov. Da ne omenjam, kaj pomeni za LiIon baterijo polnjenje do 4,25V in praznjenje do 2, 5V. Sicer iztisnejo tako iz baterije (recimo) 20% več mAh, samo baterija pa prej crkne. In to predvidevam da je Apple naredil pri 6S. Sem gledal na YT en video, kjer je nekdo naredil podaljšek in priklopil baterijo čez analizator polnjenja. Ne vem več točno, ampak telefon je gonil tisto bogo baterijo do onemoglosti za samo malo več kapacitete. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
iphone 6s, baterija kot nova naj bi imela 2250mah (fabrske majo 1700mah) , danes je šlo notr 1170mah ciklov: 549 , napetost prazne :3.5V napetost polne: 4.3V polnenje brez uporabe : 0.75A praznenje ob obremenitvi (youtube 1080p + 3d igra, zvok max, svetilnost max ) =1.9A tko da bi reku da telefon jo jemle kot 1C =) _________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Update: tistih 3.5V za min nism dobr zmeru ker se mi je dost prej ugasnu zarda obremenitve... tm do ene 3.25V manj pa ni šlo vsaj s to baterijo =) _________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||
iPhone je posodobljen na zadnjo verzijo iOS, prav tako sem ga tudi že resetiral, pa ni nič boljše. Se še komu to dogaja in kako bi lahko rešil zadevo? _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
Jaz bi rekel, da je v igri iztrošenost baterije. Polnjenje je sestavljeno iz dveh delov. CC (constant current) in CV (constant voltage). V prvem delu teče v telefon konstanten tok, dokler baterija ne doseže max napetosti 4,2V (oz. 4,3V). Takrat se vklopi CV polnjenje, kjer napetost ostaja konstantna, tok pa se zmanjšuje do recimo 20mA, ko se polnjenje prekine. S staranjem baterije se ji zveča notranja upornost in v CC delu hitreje doseže max napetost a spravil manj mAh v baterijo. Torej je še veliko prostora ostalo za polnjenje v CV modu. Tako v CV modu fila z manjšimi tokovi, kar pomeni več časa. Pač ohranja konstantno max napetost tako da spušča polnilni tok. In to pri iztrošeni bateriji podaljša čas polnjenja. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
_________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||
|
|||||
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
CC (constant current) od 0% do 88% baterije z 0.75A CV (constant voltage) baterija 88% filanje z 0.75A 5.11V ob 16.00 uri baterija 90% filanje z 0.51A 5.14V ob uri 16:09 (+144mAh v bateriji) baterija 91% filanje z 0.41A 5.15V ob uri 16:13 (+35mAh v bateriji) baterija 93% filanje z 0.30A 5.15V ob uri 16:20 (+44mAh v bateriji) baterija 95% filanje z 0.21A 5.17V ob uri 16:31 (+44mAh v bateriji) baterija 98% filanje z 0.11A 5.17V ob uri 16:58 (+82mAh v bateriji) baterija 99% filanje z 0.08A 5.17V ob uri 17:20 (+47mAh v bateriji) baterija 100% okol 16.35 (+27mAh v bateriji) ——— Celotni CV cikel je trajal okol 1h in 35 min , v tem cas je v baterijo dal 423mAh … baterija ima 550 ciklov,ni od Appla ker Applove so 1700mAh, ta je 2250mAh tko da večja kapaciteta in iztrošenost vplivata da CV cikel traja tok dolgo =) _________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||
Predvsem teh 5,17V. S čem si pa meril? Verjetno to ni merjeno direkt na bateriji. Najbrž je to napetost na USBju. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
USB vmesnik k ga daš med polnilec in usb kabl ki gre v telefon. Napetost je rastla .. tudi men je blo zanimivo =) _________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||
Zanimiv hobi! Eno vprašanje glede staranja baterij. Kolikor razumem gre za nek kemični proces na elektrodah, ki jih trajno poškoduje. Ali je to kakšna fizikalna/kemična omejitev ali misliš, da se bo dalo v prihodnosti narediti baterije, ki se ne bi starale, oziroma bi se starale drastično počasneje (recimo 10x ali 100x počasneje). Torej da bi kupil baterijo in jo nato prestavljal iz avta v avto 10 ali 20 let. |
|||||
Veliko tega že obstaja. Že v sami LiIon tehnologiji imaš velike razlike. Načeloma večja energetska gostota pomeni manjše dovoljene tokove. Potem imaš LFO (LiFePO4), ki zmore vsaj 2x toliko ciklov kot LiIon. Samo ima precej manjšo energetsko gostoto; to pomeni, da so večje. Recimo DeWalt ima take celice v baterijskem orodju. Zdržijo tudi do 8 let. Dočim ostalim celice crknejo po 3-4 letih. Imaš pa tudi LTO (Lithium Titanate Oxide) ki komot zdržijo 30.000 ciklov. Samo spet, problem je velikost. Na trgu so že tudi baterije s trdim elektrolitom (rubin), ki imajo oh in sploh karakteristike. Bajno hitro polnjenje, izjemni praznilni tokovi, se ne segrevajo, niso občutljive na temperaturo in so neeksplozivne. Potem so paše drugi viri energije. So bili poskusi z gorivnimi celicami. A si predstavljaš, da telefon nafilaš kar s plinom za fajrcajg. Po svoje dost uporabno. https://www.youtube.com/watch?v=5XE9kwfP7QM _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Hvala za ta zapis, zelo zanimivo pojasnjeno. Pa bi to lahko veljalo tudi v primeru mojega telefona, ki je star samo približno leto in pol, baterija pa je še na 91% svoje zmogljivosti. To mi še ne deluje kot iztrošena baterija. Bi lahko bilo še kaj drugega? Razmišljal sem o kablu ali vhodu, ampak z istim kablom na iPadu deluje normalno polnjenje. _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
Ampak a veš kaj bi rekel Sheldon Cooper: Obstaja možnost, da se motim, vendar dvomim. Iztrošena baterija še ne pomeni, da je zanič. Le večjo notranjo upornost ima, kar se odraža na počasnejšem polnjenju. Do tega, da bi se pri malo bolj intenzivni uporabi pregrevala, je lahko še daleč. Tudi na kapaciteti se verjetno prav zelo ne pozna. Tko da pri 300 ciklih še ni za odpis. Ni pa več nova. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
_________________ ????Apple iPhone 13, 128GB Midnight ⌚Apple watch 6 44mm Blue Aluminium Airpods Pro |
|||||
|
|||||
_________________ ????Apple iPhone 13, 128GB Midnight ⌚Apple watch 6 44mm Blue Aluminium Airpods Pro |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 64, 65, 66 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |