IGNORANCA Apple Lightning cable 1m REKLAMACIJA | ||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
pišem tukaj ker sem besen glede na to, da mi kljub več kot očitni napaki v izdelavi kabla lightning to USB 1m niso priznali reklamacije in mi svetovali, naj kupim novega in, da naj ga obvijem z dak tejpom... V trgovini IStore City Park sem kupil 2 kabla USB to Lightning cable 1m. No prej kot v 1 letu sta se oba olupila, oz zacvetela (eden je bil ves čas na pisalni mizi, drugi pa v avtu... Mislim, da problem poznate več ali manj vsi. Sem pa tudi opazil, kateri kabli se olupijo kateri ne, namreč imam še 3 kable doma in ti se niso olupili. Samo nasvet, če kupite kabel ki ima na samem začetku nabrano gumo se bo sigurno olupil prej ali slej, saj je sama guma predolga glede na kabel... In ga zamenjajte takoj! Glej sliko! Da skrajšam vse skupaj. Po posvetu z tržnim inšpektoratom, zavodom za varstvo potrošnikov, odvetnikom in tudi zapriseženim sodnim izvedencem sem izvedel kar nekaj zanimivih dejstev. Med drugimi sem dobil neformalno mnenje izvedenca, da je to očitna skrita napaka in da jo nažalost v RS lahko dokazujem le s samo tožbo. Povedali so mi tudi, da kljub temu, če Apple v USA ne prizna reklamaciji v EU velja drugačna zakonodaja in podjetja v EU jo bodo mogli, če se dokaže skrita napaka. Ker me je sama ignoranca in prelaganje odgovornosti osebja v Istylu tako "pogrela" sem se odločil, da grem v samo tožbo. Zato pozivam vse, ki imate podobne težave s kablom, da pošljete sliko le tega kabla, da priložim čim več podobnih napak. Naprošam tudi vse, ki niso uspeli z reklamacijo kabla, naj ne zavržejo olupljenega kabla saj bodo morali prodajalci v primeru pozitivne sodbe zamenjati vse kable, ki so jim zavrnili reklamacijo. Tožba se pripravlja pri znani Ljubljanski odvetniški pisarni in bo predvidoma pripravljena sredi decembra. Odločil sem se, da grem sam v tožbo, saj je pri nas slaba praksa s kupinskimi tožbami... Ko dobim podrobne informacije vam jih delim tukaj, vas pa naprošam, da napišete vaša mnenja ali opišete vaše izkušnje, ki bi lahko pomagale pri sami tožbi. Res imam dovolj izkoriščanja nas potrošnikov, da nas strižejo kot ovce na dnevni bazi. Sam sem mnenja, da je potrebnoi nekje začeti, pa tudi če bodo sami stroški tožbe znašali za 100 samih kablov sem mnenja, da se bo le na takih primerih začelo kaj spreminjati... No po navadi sem veliko govoril, sedaj sem se pa odločil, da grem k dejanjem. Lepo vas pozdravljam vse in vam želim vse dobro Jure Nazadnje urejal/a yeswecan Pet 12. Okt 2018 19:46; skupaj popravljeno 1 krat |
||||||||||||||||||||||||
Sem pa kaki 2 leti nazaj bral, da je Tim Cook na konferenci za investitorje razlagal, da bodo povečevali dohodek od prodaje kablov z zaščito, ki bo preprečevala ponarejanje. V prodaji kablov je videl resno možnosr povečanja dobička. Bo pa original kablov mnogo več na trgu, saj jig bodo prilagali tastaturam, miškam, peresu, itd. Posledično ne bodo več tolk obremenjeni. Pa še moja izkušnja; sem eno leto uporabljal kabel na 5s in ni blo znakov uporabe, potem je telefon dobila hčera in je v dveh mesecih kabel zacvetel. Potem je v enem letu zličkala še dva kabla. Tko da je tud mal povezano z načinom uporabe. Tolk iz moje strani. Bom spremljal, kako boš tole peljal. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
||||||||||||||||||||||||
samo nažalost pa nimam več nobenga uničenega, ker sem nateg s kabli prepoznal že pred leti s prvim iphone 2g in ga vzel v svoje roke tako, da apple od mene ne dobi nič $$$ iz naslova kablov, nažalost so tako vsi moji apple kabli po "daktejpani". |
||||||||||||||||||||||||
Ker ne želim, da nas vsakodnevno strižejo kot ovce na večih področjih, saj veste kako je (če to začnem pisat ne bo konca...) sem se pač odločil, da bom tukaj nekaj naredil. Nekje je treba začeti @macata hvala za feedback. Krit bo, če bo stranka, ki je uveljavljala reklamacijo in dobila negativen odziv kasneje to predložila. Ja sem videl ja, ko na 9.1 delajo samo še originalni oz. certificirani (hvala @jest). Proti čemur nimam nič proti. Pa tudi kot sem napisal imam še tri kable, s katerimi ni nobenih težav. In seveda se strinjam, da je odvisno, kako z njim ravnaš, tako, da čisto razumem tvoj primer. Drugo pa je, če je tovarniška napaka in se kabel ob normalni uporabi takole olupi in kjub garanciji, ki je seveda všteta v samo ceno potem le tega ne priznajo in ti kabel zamenjajo. Bom obveščal, seveda... Nazadnje urejal/a yeswecan Tor 24. Nov 2015 17:53; skupaj popravljeno 2 krat |
||||||||||||||||||||||||
No... to ni res, da delajo samo se originalni... Naj bi delali vsi, ki so MFi (Made for iPhone/iPod/iPad) certificirani... Poceni kitajski ponaredki zagotovo to niso ... https://en.wikipedia.org/wiki/MFi_Program https://mfi.apple.com/faqs ... |
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
niti ni mali znesek za en hudičev kabel.. po kolk sploh so? po 15 - 20 eu? pa teh malih zneskov je tolk, da po?izdiš.. lihkar sem naredu konec poceni 5eur bumperjem na iphonu, ker za tega, ki sem dal 20eu, vem, da se bom šu vsaj v reku 1 leta od nakupa bunit nazaj, navsezadnje pa tudi pričakujem da je kvaliteten, kar pa apple kablovje vsekakor ni, za tako ceno.. pa še par takih stvari je, ki so očitne, da apple vgrajuje najcenejše možne variante.. kar sem jaz ugotovil je dvdrom, sd card reader pa audio port.. vse to troje je totalen skret, kar sem tudi napisu applu. |
||||||||||||||||||||||||
Moja boljša polovica, pa jih uničuje kot za stavo, trenutno že dva, v dobrih 10tih mesecih od kar ima i6. tako da mislim, da so tukaj kar krivi sami uporabniki |
||||||||||||||||||||||||
Tako, da glede na to da se z drugimi kabli to ne dogaja je očitno kabl narejen tako slabo, pa saj to je že od začetka tako. Imam še en tisti stari 30 pinski kabel od iPod Touch 3G pa je že brez te plastike okoli ker je cela razpadla. |
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
Pa še to: Meni niso hoteli novih applovh slušalk ki sem jih dobil poleg iPhona menjat (čisto nove), ker somi rekli da so potrošni material , sem nesel drugam pa sem dobil, kljub temu da nisem tam kupil, nove ( tovarniško zapakirane, torej brez kartonaste škatlice) _________________ MacBook Air 13" (2015) iPhone 5s iPad mini iPod touch 4g. |
||||||||||||||||||||||||
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
||||||||||||||||||||||||
Je pa dejstvo da se vsi kabli vedno iztaknejo da primeš za konektor nikoli za kabel _________________ Lp Andrej ______________ Iphone 15 Pro Max Ipad 9 wifi 256gb |
||||||||||||||||||||||||
_________________ MacbookPro (early 2011): dual-core i5 2.3gzh, 8GB ram, 320GB HDD iPhone 6s+, 64 GB, iOS 10 Own (history): iPhone 4s, 32 GB, iOS 6.1.1 |
||||||||||||||||||||||||
tudi sam sem dovolj razpizden (ob količini šrot robo ki se prodaja), da hranim vse račune od karkoli teničnega pa četudi je 5€, in da znesem vse nazaj kar ne dela tako kot bi moralo pa uveljavljam kar stvarno napako (uveljavlja se pri trgovcu), velja 2 leti od nakupa za vse izdelke, garancije (uveljavljaš pri pooblaščenem servisu) ni za vse izdelke in običajno 1 leto P.S. če vam crkne iPhone po poteku 1 leta garnacije, imate čas 2 leti od nakupa da uveljavljate stvarno napako, eveljaviti jo je treba v roku dveh mesecev ko se pojavi okvara, lahko jo pa uveljavljaš tudi v času veljavnosti garancije... |
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
||||||||||||||||||||||||
_________________ Lp Andrej ______________ Iphone 15 Pro Max Ipad 9 wifi 256gb |
||||||||||||||||||||||||
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
||||||||||||||||||||||||
Sprašujem, glede na to, da je izvirni pisec rekel, da bo obveščal o poteku, potem pa vse tiho .. |
||||||||||||||||||||||||
« Poglej prejšnjo temo - Dodatki za iNaprave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |