Daj ga lepo na servis, če ti dajo nazaj poškodovanega zahtevaj novega.
Jaz sem imel pri njih na servisu 2X iPhone 2G.
Prvič so mi ga kao popravl, nakar mi je po nekaj časa totalno zmrznil in se ga ni dalo več prižgati. Dal sem ga na servis in čakal.
Minilo je 45 dni nakar sem jim poslal dopis da hočem novega ker mi ga niso popravili v roku. Pošiljali so mi še nekakšen predračun ker naj bi bil gumb za tihi način polomljen in naj bi ga plačal, pa sem jim odgovoril da je čas za popravilo mimo in da jih lahko prijavim tudi na varstvo potrošnikov in da sem se pozanimal kakšne so moje pravice.
Sledil je klic lastnika servisa ( ki je v Mariboru ), da ni problema in ali mi lahko pošljejo popolnoma nov telefon, ki je bil kot razstavni eksponat v trgovini ( normalno z novo 2 letno garancijo) ali pa počakam novo pošilko telefonov. Odločil sem se za razstavni eksponat in ga v dveh dneh prejel.
Naj ti samo podpišejo da je telefon popolnoma brez praske in praktično nov, da ti ne bojo pol kej bučke lušl da je to in ono že bilo.
Sorry ker sem bil malo dolg.
LP Tedy