iStyle problemi | |||||
Jaz do zdaj nisem nikoli imel posla z njimi ali kupoval tam, ampak v moji prvi interakciji so se izkazali za prave barabe! Namreč, mesec dni nazaj (12. september 2025) sem v poslovalnico iStyle BTC, Kristalna palača, prinesel svoj iPhone na menjavo baterije. Hotel sem it na pooblaščen servis, ker sem vedel, da je menjava baterije na Apple iPhonih "komplicirana" in sem hotel original baterijo in nisem hotel izgubili nobenih funkcionalnosti kot so True tone, battery health, in ostale nevšečnosti. Takrat vem, da je na iStyle spletni strani pisalo, da zaradi "višje sile" njihovi servisi ne obratujejo, da pa lahko prinesemo naprave v katerokoli iStyle poslovalnico, in bodo servis opravili nemoteno. Na isti strani je tudi pisalo, da servis traja nekje 7 d0 10 dni. Menjava baterije je gotovo dovolj preprosta operacija, ki ne bi smela trajati dlje. Telefon sem torej prinesel v poslovalnico, kjer sem povedal da bi rad menjal baterijo, pa mi je tamkajšnji zaposleni rekel, da trenutno nimajo servisa in da pošiljajo telefone na Hrvaško, in zna trajat 10-12 dni, in dodal, da lahko pa grem v EPL. Wow. Po dosedanjih izkušnjah vem, da ko ti enkrat ena firma svetuje, da svoj posel neseš h konkurenci, je to vedno red flag, ampak sem vseeno rekel da bom pri njih oddal in pač počakal dva tedna na popravilo. Dobil sem amatersko skreiran prpirnat dokument "Registracija servisa" in odšel. Plačal naj bi, ko telefon pride popravljen k njim nazaj. Do 1. oktobra (18 dni po oddaji v servis) od njih nisem prejel nobenega klica ali e-maila. Med tem časom se je tudi zapis na njihovi strani spremenil in zdaj pravi, da v servis sploh ne sprejemajo več naprav. Poklical sem v poslovalnico in povprašal kaj se dogaja, pa mi je zaposleni po telefonu (po preverjanju) rekel, da je baterija zamenjana, in da telefon pride morda že do konca tedna, drugače pa naslednji teden. Rečem OK. Pol ure kasneje pa dobim po e-mailu račun za plačilo. Si mislim, super, res bo kmalu in plačam račun. Nato spet čakam. Do 10. oktobra še vedno nič, niti klica, niti e-maila. V tem trenutku sem brez telefona in brez denarja. Napišem e-mail, obrazložim dosedanji potek stvari in zahtevam pojasnilo kaj se dogaja. E-mail pošljem na servis@istyle.si in ljubljana@istyle.si. Odgovora nikoli ne dobim, e-mail očitno ignorirajo. Potem pa 13. oktobra spet pokličem, opišem situacijo, in zaposleni spet poizkuša z istim izgovorom: "Vaš telefon je popravljen in pride ta teden", ampak, da se zaradi "zabasanega pošiljanja lahko še to zavleče". Skratka, očitno zavlačevanje, kaj je narobe pa nočejo povedat. Ker je ta prvi omenil Hrvaško, sem probal napisat v browser istyle.hr in videl da dejansko iStyle obstaja tudi tam, tam pa piše, da je njihov servis v Zagrebu in Splitu zaprt. Kaj se jim dogaja, ne vem. Na Apple strani so sicer še vedno zapisani kot pooblaščeni servis. Danes pa piše na iStyle.si že, da niti spletna trgovina ne obratuje več v polnem obsegu. Ne vem ali propadajo ali kaj. Kar me pri celi stvari najbolj moti je to, da so ignorantski in izkazujejo popolnoma nespoštujoč odnos do svojih strank. Namesto, da bi me kot stranko po mesecu dni sami poklicali ali mi pisali, se opravičili za zamudo in me pomirili, me pustijo čakat v nedogled. Ne e-mail pa se ne odzovejo. To mi dejansko povzroča veliko nervozo in stres! V zadnjem klicu sem potem rekel, da nisem več pripravljen čakat, ker so svojo obljubo in zapisan rok popravila na spletni strani prekoračili že za več kot dvakrat, in zahteval fiksni datum, ko lahko pridem ali po popravljen telefon ali pa po vračilo plačanega servisa in odškodnino za telefon. V nasprotnem primeru dam prijavo na policijo oz. na tržno inšpekcijo. Potem je rekel, da bo fiksni datum 17. oktober, to je petek. Po mojem mnenju me seveda spet ne bo nihče klical ali me obvestil o ničemer, ampak bom lahko čakal še naprej v nedogled. V petek bom šel tja in videl kaj se bo dalo naredit. Če ne dobim enega ali drugega pa začnem s prijavami. Skratka, ne bi si mislil, podjetje se zdi veliko, zaupal sem jim, ampak nikoli več! Nazadnje urejal/a Perplexer Tor 14. Okt 2025 17:08; skupaj popravljeno 1 krat |
|||||
![]() |
|||||
_________________ Don't forget to takeout profits! |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Bodo pa težko konkurečni pri prodaji, ker imajo "čudne" (študentske) popuste. EPL ima npr. 6% ali 7% medtem, ko iStyle daje 100 € EDU popusta. Enkrat mi je v MB prodajalec sicer omenil, da dajo tisti popust, ki je boljši za kupca (torej 100 EUR ali teh 6/7%. Naslednjič, ko sem prišel čez kak teden in je bil drugi zaposleni je pa že govoril drugače. Zgleda je res težava v kadru, ki ga očitno primankuje. Je pa zanimivo, da propadajo, ker so se pred leti združili s FMC in njigovim PRO-SERVISOM. Pa center oz. skladišče je drugače na Madžarskem. _________________ MacBook Pro (Late 2016) 2.7 GHz, 16 GB, SSD 512 GB, Radeon 455 2 GB |
|||||
![]() |
|||||
Nekaj casa so tezavo resevali tako, da so aparate posiljali na Hrvasko v Istyle. Zgleda je tudi tam sel servis v … Tako da najbrz so v tezkih tezavah. Kdo bi vedel kje je sploh obtical tvoj telefon. Trenutno samo EPL za servis ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Koliko časa pa Apple tolerira take zadeve? |
|||||
![]() |
|||||
Ne dolg, sam iStyle kolikor vem ni direktno po Apple-om ampak samo "official" partner. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |