Jabuk
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.05.2009
Prispevkov: 660
Kraj: Vič
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 30.09.2024 17:31:06
Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Telekom me je obvestil da bo čez 30 dni spremenil splošne pogoje uporabe svojih storitev.

Pri istem ponudniku imam sklenjeno naročniško pogodbo (mobilne in fiksne storitve) brez telefona!!!, ki sem jo sklenil pred 12 meseci, preostane mi še 12 mesecev naročniškega razmerja. Imam vezavo za 24 mesecev, v prvi polovici 50% popusta, potem brez popusta,


v 9 členu naročniške pogodbe je razvidno da v primeru enostranske prekinitve pogodbe, sem dolžan poravanati vse popuste, ki sem jih prejel za čas veljave naročniškega razmerja.


9. člen (velja za točke: 1 iz Tabele 1)
V primeru:
• da bo naročnik enostransko prekinil naročniško razmerje za posamezno storitev pred iztekom obdobja vezave naročniškega razmerja, kot je
navedeno v Tabeli 1

Telekom Slovenije na zadnjem mesečnem računu za opravljene storitve ali na posebnem računu v enkratnem znesku zaračuna:

• v primeru nakupa storitve - prejete ugodnosti oz. popuste v sorazmernem deležu glede na čas trajanja naročniškega razmerja. Način
zaračunavanja sorazmernega deleža obveznosti je opredeljen v prodajni ponudbi za posamezno storitev;


V splošnih pogojih uporabe pa je navedeno (podajam samo izsek členov)

https://www.telekom.si/media/1ovdqeb2/splosni_pogoji_uporabe_elektronskih_komunikacijskih_storitev_druzbe_telekom_slovenije__d_d_.pdf

2.15. O vsaki spremembi pogojev, določenih v naročniški pogodbi,
morajo biti naročniki obveščeni najmanj trideset (30) dni pred
predlagano uveljavitvijo sprememb. Pri tem imajo pravico v roku
šestdeset (60) dni od prejema obvestila, brez odpovednega roka,
brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja (v
nadaljevanju NR) oziroma drugih administrativnih stroškov, brez
pogodbene kazni, zneskov prejetih ugodnosti ali drugih
dogovorjenih nadomestil, odstopiti od naročniške pogodbe, če se s
predlaganimi spremembami ne strinjajo. Posledice odstopa od
naročniške pogodbe so opredeljene v točkah 9.5. in 9.8. teh SPU.
Če naročnik ne odstopi od naročniške pogodbe v tem roku, se
šteje, da s spremenjenimi pogoji soglaša.

9.5. Naročnik se obvezuje, da bo v primeru prenehanja NR na zahtevo
Telekoma Slovenije vrnil terminalsko opremo, ki je last Telekoma
Slovenije (na primer: kartico SIM, modem, NEO Smartbox). Če
naročnik v roku petih (5) dni po prejemu zahteve ne vrne
terminalske opreme in druge opreme, se mu vsa oprema zaračuna
po Ceniku. Prav tako se naročniku ob vrnitvi opreme zaračuna vsa
manjkajoča in poškodovana oprema.
9.6. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da v primeru ne vračila
opreme s strani naročnika, demontažo opreme opravi sam in
stroške tega zaračuna po Ceniku. V tem primeru naročniku ne
zaračuna opreme v skladu s točko 9.5. teh SPU.

9.8. Če naročnik odstopiti od naročniške pogodbe, zaradi spremembe
pogodbenih pogojev, kot izhaja iz točk 2.15. in 2.18. teh SPU,
odstop ne vpliva in ne posega v zapadle in neplačane obveznosti
naročnika ter v obveznosti izpolnitve pogodbeno dogovorjenih
obveznosti naročnika. Naročnik, ki je ob sklenitvi NR prejel
terminalsko opremo po akcijski ceni, lahko v takem primeru pri
odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave
izbira, ali bo Telekomu Slovenije povrnil znesek, ki ustreza
sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme
in prejeto terminalsko opremo obdržal, ali pa bo vrnil terminalsko
opremo v stanju, v kakršnem mu je bila izročena, ob upoštevanju
njene normalne rabe in plačal uporabnino za čas uporabe
terminalske opreme, Telekom Slovenije pa mu bo vrnil kupnino.
Naročniku, ki želi izkoristiti odstopno upravičenje, lahko Telekom
Slovenije v zameno ponudi, da ohrani NR v veljavi pod pogoji,
določenimi v obstoječi pogodbi.



Če prav razumem jim napišem mail v katerem jim pojasnim svoje nestrinjanje s spremembo pogojev in cenikov in čimprejšnjo prekinitev pogodbe. Drži?
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 09.01.2011
Prispevkov: 148
Kraj: Žiri
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 30.09.2024 18:55:36
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Tako je. Tako sem jaz naredil na T2 za televizijo in šel na A1.

_________________
* iPhone 15 PRO MAX 256 gb
* Apple watch series 7 45 mm
* iPad Air 5th
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 14.11.2012
Prispevkov: 1014
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 30.09.2024 21:21:06
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Mogoče velja omeniti, da se zate akcijska cena ob vezavi ne bo spremenila do konca vezave. Seveda pa, če se močno ne strinjaš s spremembami, le hitro stran Very Happy
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.05.2009
Prispevkov: 660
Kraj: Vič
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 01.10.2024 16:15:51
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Hvala za odgovore.
Rad bi prebegnil drugam. Bom še ugotovil price/performance drugih operaterjev. Pa mi je to idealna prilika.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 05.02.2008
Prispevkov: 3718
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 01.10.2024 18:29:38
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Smile
Je pa fora, da bojo vsem začel zaračunavat maile (siol.net in siol.com). Tudi tiste ki jih je folk dobil ob razmerju kot brezplačne.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.11.2009
Prispevkov: 1723
Kraj: Kamnik
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 02.10.2024 07:10:02
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jabolcnik je napisal/a:
Hvala za odgovore.
Rad bi prebegnil drugam. Bom še ugotovil price/performance drugih operaterjev. Pa mi je to idealna prilika.


Če ti bo kej v pomoč. Včerajšnja ponudba za podaljšanje.




_________________
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 14.03.2008
Prispevkov: 1575
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 02.10.2024 12:57:40
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
agerg je napisal/a:
Smile
Je pa fora, da bojo vsem začel zaračunavat maile (siol.net in siol.com). Tudi tiste ki jih je folk dobil ob razmerju kot brezplačne.


Zaračunavali bodo nekaj kar so v bistvu sami kreirali in aktiviral ob naročilu paketa. Uporablja pa tako ali tako noben.

_________________
 MacBook Pro (Late 2016) 2.7 GHz, 16 GB, SSD 512 GB, Radeon 455 2 GB
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 12.03.2012
Prispevkov: 1471
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 02.10.2024 15:48:09
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Michael je napisal/a:
Če ti bo kej v pomoč. Včerajšnja ponudba za podaljšanje.




Jaz tudi dobim tako ponudbo vsako leto brez pogoja vezave Smile
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 13.11.2008
Prispevkov: 133
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 02.10.2024 19:06:50
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Kam to treba mail poslat da dobim takšno ponudbo?
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 12.03.2012
Prispevkov: 1471
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #10   Objavljeno 02.10.2024 19:23:32
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz posljem na: poslovni@telekom.si
iPhone Developer

iPhone Developer

Pridružen/a: 19.09.2008
Prispevkov: 10498
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #11   Objavljeno 02.10.2024 19:30:58
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Kar pomeni, da si poslovna stranka? Verjetno jim na mesec skupaj pustiš malo več kot par 10€?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.11.2009
Prispevkov: 1723
Kraj: Kamnik
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #12   Objavljeno 02.10.2024 19:58:03
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
haso22 je napisal/a:
Kam to treba mail poslat da dobim takšno ponudbo?


Pokliči na klicni center Telekoma in povej da hočeš drugam in se pogajaj...Res pa je odvisno to od stranke do stranke. Jaz pri Telekomu nisem imel nikoli pod 100 evrov naročnino. Nisem poslovna stranka

_________________
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 12.03.2012
Prispevkov: 1471
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #13   Objavljeno 02.10.2024 20:00:17
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Da, sem poslovni (d.o.o.) uporabnik. Pustim jim tocno 100€/mesec za NEO B + 3 mobilne stevilke.

Za to ceno in glede na kvaliteto storitev ne grem nikamor drugam, oz. sem sprobal pred leti iti k drugemu ponudniku pa sem po pol leta placal pogodbene penale in sel nazaj k Telekomu.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 31.08.2009
Prispevkov: 681
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #14   Objavljeno 03.10.2024 07:06:10
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Če si tiho in jamraš na foromu ni neke koristi.
Pokliči, piši. Ponavadi se da kakšno nižjo ceno dobit.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 09.10.2016
Prispevkov: 65
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #15   Objavljeno 04.10.2024 07:21:25
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
bunny22 je napisal/a:
Da, sem poslovni (d.o.o.) uporabnik. Pustim jim tocno 100€/mesec za NEO B + 3 mobilne stevilke.

Za to ceno in glede na kvaliteto storitev ne grem nikamor drugam, oz. sem sprobal pred leti iti k drugemu ponudniku pa sem po pol leta placal pogodbene penale in sel nazaj k Telekomu.


Se strinjam, isto je bilo v mojem primeru. Sem pred enim letom šel k balkancem od Telemacha. V treh mesecih isto plačal penale in se vrnil k Telekomu. Da te zvabijo k njim, ti ponudiji vse, potem pa njihova podporna služba osnovnih stvari več tednov ne zna zrihtat.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.11.2009
Prispevkov: 1723
Kraj: Kamnik
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #16   Objavljeno 04.10.2024 07:24:12
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
borgy001 je napisal/a:
Se strinjam, isto je bilo v mojem primeru. Sem pred enim letom šel k balkancem od Telemacha. V treh mesecih isto plačal penale in se vrnil k Telekomu. Da te zvabijo k njim, ti ponudiji vse, potem pa njihova podporna služba osnovnih stvari več tednov ne zna zrihtat.


Po mojih izkušnjah noben operater na trgu ne nudi tako dobre podpore kot Telekom. Probal sem a1 in Telemach in šel nazaj na Telekom.

_________________
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 15.05.2009
Prispevkov: 1660
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #17   Objavljeno 04.10.2024 08:24:43
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Bolj je važno kolkrat rabiš podporo.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.01.2018
Prispevkov: 28
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #18   Objavljeno 04.10.2024 08:29:19
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Michael je napisal/a:
Po mojih izkušnjah noben operater na trgu ne nudi tako dobre podpore kot Telekom. Probal sem a1 in Telemach in šel nazaj na Telekom.


????
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 12.03.2012
Prispevkov: 1471
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #19   Objavljeno 04.10.2024 08:45:30
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Goran je napisal/a:
Bolj je važno kolkrat rabiš podporo.


In ko/ce jo rabis je pomembno, da se hitro resi (kar se je v mojih primerih do sedaj pri telekomu vedno, medtem ko drugje zal ne)…
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.11.2009
Prispevkov: 1723
Kraj: Kamnik
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #20   Objavljeno 04.10.2024 08:49:25
Re: Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Goran je napisal/a:
Bolj je važno kolkrat rabiš podporo.


Ponavadi mal bolj zahtevni uporabniki jo rabijo. Sam sem imel kar precej težav z aplikacijo Telemach, potem na Dunajski vsak dan v službi ob določenem času internet ni delal. Omrežje me je hecalo v službi. V devetih mesecih niso uspeli nič uredit. Na a1, ko sem prešaltal fiksne in mobilne storitve in so priklopili 5 televizorjev na 5 boxov, kamere, 2 ruterja, 2 switcherja se je vse zmešal že prvi dan. Če je delal tv, ni delal internet, ob vsem tem pa kamere sploh niso delale. Ko sem klical na podporo ja ja ja. Pokliče tehnik, se oglasi tehnik itd. Men se ni dalo s tem jajcat pa zgubljat svoj čas. Sem nazaj šel na Telekom in je takoj vse delalo. Tud če kaj ne dela, ko pokličeš ponavadi isti dan uredijo. Če so zasedeni pokličejo nazaj itd. Moja tašča, ki ima le internet in tv doma in to uporablja le za silo ji je verjetno čisto vseeno pri katerem operaterju je, ker tud če 2 dni ne dela tv ne vem če bi opazila.

_________________
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani