Sprememba splošnih pogojev - Telekom slovenije. | |||||
Pri istem ponudniku imam sklenjeno naročniško pogodbo (mobilne in fiksne storitve) brez telefona!!!, ki sem jo sklenil pred 12 meseci, preostane mi še 12 mesecev naročniškega razmerja. Imam vezavo za 24 mesecev, v prvi polovici 50% popusta, potem brez popusta, v 9 členu naročniške pogodbe je razvidno da v primeru enostranske prekinitve pogodbe, sem dolžan poravanati vse popuste, ki sem jih prejel za čas veljave naročniškega razmerja. 9. člen (velja za točke: 1 iz Tabele 1) V primeru: • da bo naročnik enostransko prekinil naročniško razmerje za posamezno storitev pred iztekom obdobja vezave naročniškega razmerja, kot je navedeno v Tabeli 1 Telekom Slovenije na zadnjem mesečnem računu za opravljene storitve ali na posebnem računu v enkratnem znesku zaračuna: • v primeru nakupa storitve - prejete ugodnosti oz. popuste v sorazmernem deležu glede na čas trajanja naročniškega razmerja. Način zaračunavanja sorazmernega deleža obveznosti je opredeljen v prodajni ponudbi za posamezno storitev; V splošnih pogojih uporabe pa je navedeno (podajam samo izsek členov) https://www.telekom.si/media/1ovdqeb2/splosni_pogoji_uporabe_elektronskih_komunikacijskih_storitev_druzbe_telekom_slovenije__d_d_.pdf 2.15. O vsaki spremembi pogojev, določenih v naročniški pogodbi, morajo biti naročniki obveščeni najmanj trideset (30) dni pred predlagano uveljavitvijo sprememb. Pri tem imajo pravico v roku šestdeset (60) dni od prejema obvestila, brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja (v nadaljevanju NR) oziroma drugih administrativnih stroškov, brez pogodbene kazni, zneskov prejetih ugodnosti ali drugih dogovorjenih nadomestil, odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Posledice odstopa od naročniške pogodbe so opredeljene v točkah 9.5. in 9.8. teh SPU. Če naročnik ne odstopi od naročniške pogodbe v tem roku, se šteje, da s spremenjenimi pogoji soglaša. 9.5. Naročnik se obvezuje, da bo v primeru prenehanja NR na zahtevo Telekoma Slovenije vrnil terminalsko opremo, ki je last Telekoma Slovenije (na primer: kartico SIM, modem, NEO Smartbox). Če naročnik v roku petih (5) dni po prejemu zahteve ne vrne terminalske opreme in druge opreme, se mu vsa oprema zaračuna po Ceniku. Prav tako se naročniku ob vrnitvi opreme zaračuna vsa manjkajoča in poškodovana oprema. 9.6. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da v primeru ne vračila opreme s strani naročnika, demontažo opreme opravi sam in stroške tega zaračuna po Ceniku. V tem primeru naročniku ne zaračuna opreme v skladu s točko 9.5. teh SPU. 9.8. Če naročnik odstopiti od naročniške pogodbe, zaradi spremembe pogodbenih pogojev, kot izhaja iz točk 2.15. in 2.18. teh SPU, odstop ne vpliva in ne posega v zapadle in neplačane obveznosti naročnika ter v obveznosti izpolnitve pogodbeno dogovorjenih obveznosti naročnika. Naročnik, ki je ob sklenitvi NR prejel terminalsko opremo po akcijski ceni, lahko v takem primeru pri odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave izbira, ali bo Telekomu Slovenije povrnil znesek, ki ustreza sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme in prejeto terminalsko opremo obdržal, ali pa bo vrnil terminalsko opremo v stanju, v kakršnem mu je bila izročena, ob upoštevanju njene normalne rabe in plačal uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, Telekom Slovenije pa mu bo vrnil kupnino. Naročniku, ki želi izkoristiti odstopno upravičenje, lahko Telekom Slovenije v zameno ponudi, da ohrani NR v veljavi pod pogoji, določenimi v obstoječi pogodbi. Če prav razumem jim napišem mail v katerem jim pojasnim svoje nestrinjanje s spremembo pogojev in cenikov in čimprejšnjo prekinitev pogodbe. Drži? |
|||||
_________________ * iPhone 15 PRO MAX 256 gb * Apple watch series 7 45 mm * iPad Air 5th |
|||||
|
|||||
Rad bi prebegnil drugam. Bom še ugotovil price/performance drugih operaterjev. Pa mi je to idealna prilika. |
|||||
Je pa fora, da bojo vsem začel zaračunavat maile (siol.net in siol.com). Tudi tiste ki jih je folk dobil ob razmerju kot brezplačne. |
|||||
Če ti bo kej v pomoč. Včerajšnja ponudba za podaljšanje. _________________ |
|||||
Zaračunavali bodo nekaj kar so v bistvu sami kreirali in aktiviral ob naročilu paketa. Uporablja pa tako ali tako noben. _________________ MacBook Pro (Late 2016) 2.7 GHz, 16 GB, SSD 512 GB, Radeon 455 2 GB |
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Pokliči na klicni center Telekoma in povej da hočeš drugam in se pogajaj...Res pa je odvisno to od stranke do stranke. Jaz pri Telekomu nisem imel nikoli pod 100 evrov naročnino. Nisem poslovna stranka _________________ |
|||||
Za to ceno in glede na kvaliteto storitev ne grem nikamor drugam, oz. sem sprobal pred leti iti k drugemu ponudniku pa sem po pol leta placal pogodbene penale in sel nazaj k Telekomu. |
|||||
Pokliči, piši. Ponavadi se da kakšno nižjo ceno dobit. |
|||||
Se strinjam, isto je bilo v mojem primeru. Sem pred enim letom šel k balkancem od Telemacha. V treh mesecih isto plačal penale in se vrnil k Telekomu. Da te zvabijo k njim, ti ponudiji vse, potem pa njihova podporna služba osnovnih stvari več tednov ne zna zrihtat. |
|||||
Po mojih izkušnjah noben operater na trgu ne nudi tako dobre podpore kot Telekom. Probal sem a1 in Telemach in šel nazaj na Telekom. _________________ |
|||||
|
|||||
???? |
|||||
In ko/ce jo rabis je pomembno, da se hitro resi (kar se je v mojih primerih do sedaj pri telekomu vedno, medtem ko drugje zal ne)… |
|||||
Ponavadi mal bolj zahtevni uporabniki jo rabijo. Sam sem imel kar precej težav z aplikacijo Telemach, potem na Dunajski vsak dan v službi ob določenem času internet ni delal. Omrežje me je hecalo v službi. V devetih mesecih niso uspeli nič uredit. Na a1, ko sem prešaltal fiksne in mobilne storitve in so priklopili 5 televizorjev na 5 boxov, kamere, 2 ruterja, 2 switcherja se je vse zmešal že prvi dan. Če je delal tv, ni delal internet, ob vsem tem pa kamere sploh niso delale. Ko sem klical na podporo ja ja ja. Pokliče tehnik, se oglasi tehnik itd. Men se ni dalo s tem jajcat pa zgubljat svoj čas. Sem nazaj šel na Telekom in je takoj vse delalo. Tud če kaj ne dela, ko pokličeš ponavadi isti dan uredijo. Če so zasedeni pokličejo nazaj itd. Moja tašča, ki ima le internet in tv doma in to uporablja le za silo ji je verjetno čisto vseeno pri katerem operaterju je, ker tud če 2 dni ne dela tv ne vem če bi opazila. _________________ |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Ostalo - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |