Na Mac Pro 6.1 2013 imam AMD D500+D500 GPU | |||||
Ker sem nov v APPLE svetu se iščem sam ... Ali se da mogoče GPU delovanje nastaviti? |
|||||
https://www.nchsoftware.com/videopad/index.html#102 Pa ima t program sploh podporo za GPU-pospeševanje? https://www.nchsoftware.com/videopad/kb/1899.html Ker so zelo skopi s temi informacijami na njihovi strani. https://www.nchsoftware.com/videopad/faq.html |
|||||
Preberi: https://nch.invisionzone.com/topic/37548-does-videopad-use-gpu-for-export/ GPU podpora naj bi bila v testi fazi v verziji 10.xx, ampak te informacije so samo za Windows verzijo. Za Mac boš moral vprašati na njihovem forumu. Najboljše, da se tam registriraš in postaviš vprašanje. |
|||||
Bom preveril še na njihovem forumu. Hvala lepa za namig. |
|||||
|
|||||
Sam nisem nikoli zasledil, da bi druga grafa sploh kakorkoli "brcnila"... Sem se pa po par minutah nehal ubadat s tem, ker je znano, da so te grafe precej "lame" in rade crkavajo, zamenjava pa je absurdno draga... Torej - raje vidim, da mi mlinček melje počasi, kot da ga skurim. Ja, vem, paradoksalno - pro mašina, pa si je ne upaš tiščat do konca. |
|||||
Sploh ni tak hudo! Meni je deloval tak mlinček lepih 7 let, sedaj je v kotu kot backup mašina, če mi tanov mini crkne. Kar se tiče graf je pa tak, prvih 5 let je res bila notri za gretje sobe, potem pa so se počasi začele pojavljati aplikacije, ki so uporabljale tudi drugo grafo (affinity, če ne drugega). V windows bootcampu pa je od štarta delal crossfire, ki so ga potem v eni od verzij windows 10 dokončno upokojili in izklopili. Overall, imet 2 grafi je bedarija, to se strinjam 100%, ker software ne zna uporabljat več GPU-jev, pa čeprav so to probavali vsi, tako Nvidia, AMD in tudi Apple je nekaj kazal lansko leto ali 2 leti nazaj, kako so uporabljali multi GPU za Metal rendering. Zadeva se preprosto ne prime. Zdaj jaz sem nad mac gamingom totalno obupal, odkar so dali ARM ven, tak da mi sedaj dejansko zadostuje M1 grafa za to kar še delam na macu, edino 32GB RAM-a bi imel in normalno podporo za vsaj 3 4K monitorje na 60Hz, ostalo mi je čez glavo zadosti. Pomoje naslednji M2 bo spet mac za naslednjih 7 let _________________ Mac mini M1 16GB, 2TB "Genie" 11.4 iPhone Xs Max 256GB 14.6 iPad Pro gen3 256GB 14.6 |
|||||
|
|||||
Kaj? Saj ravno zaradi tega imamo cenovno in dobavno krizo pri grafičnih, ker so za rudarjenje kriptovalut pokupili vse kar se je dalo. Vir: https://medium.com/@dcbryan/crypto-currency-mining-gpu-rendering-building-a-two-bird-killing-machine-ff022437ad39 |
|||||
Žal trenutno ne najdem tiste povezave, sem pa našel enega, ki je delal test s podobnimi grafičnimi: https://www.creationmachines.org/dual-amd-vega-64-gpus-can-be-internally-installed-and-powered-in-a-classic-mac-pro/ Sicer je s tem povezanih tem cel kup na Macrumors, redditu in drugih forumih. |
|||||
Kriptorudarjenje je kurjenje elektrike ne pa normalna uporaba računalnika. Poleg tega, tam sploh ne sediš zraven ampak vžgeš, naštimaš in pustiš laufat. Tu je bolj debata o smotrnosti imeti več grafičnih v macu, za normalno uporabo. Večinoma jih ni, ker programi ne podpirajo, čeprav je Apple dal ven nekaj za multiGPU Metal rendering. _________________ Mac mini M1 16GB, 2TB "Genie" 11.4 iPhone Xs Max 256GB 14.6 iPad Pro gen3 256GB 14.6 |
|||||
Sicer nimam pojma o tem, ampak po domače gledano je kar jeba za avtorje appov skrbet še za podporo vseh teh množic grafičnih. Še posebej ob prehitrem produciranju novih verzij. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Metal oz. sam OS ima podporo uporabljati več GPU-jev. Naj bo to za rendering kot za computing, oboje deluje. Sami avtorji, morajo potem spisati kodo, ki potem zna razdeliti delo na več grafičnih. Največji problem je v tem, da mora biti app spisan v native jeziku, torej Swiftu, kar pomeni Apple only platform. Danes pa vemo, da malokateri dela tak appe, ampak naštancajo v nekem frameworku, ki se potem cross-platform skompajla in deploya. Izjema je recimo Affinity. Tam recimo na tem starem mac pro-ju zna uporabljat obe grafični in to preklemano dobro. Škoda samo, da so rabili toliko dolgo časa. _________________ Mac mini M1 16GB, 2TB "Genie" 11.4 iPhone Xs Max 256GB 14.6 iPad Pro gen3 256GB 14.6 |
|||||
Al bo na koncu tko, da bodo appi hitreje delal v cloudu kot na lokalni mašini. Če se ne motim Adobe pri mobile appih laufa razne filtre kar na cloudu. Recimo odpiranje word filov v Acrobatu sem zadnjič gledal, da jih pošlje na cloud in se tam prekonvertirajo v pdf. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Ni iniciative, razen to, kar Apple naredi oz. spodbudi. Je pa tak, da kolikor vem ni še čisto vse narejeno oz. so nazadnje rekli da se API še dela. Je pa sploh vprašanje, če bo ostalo to, ker ko bo šlo vse na M1, itak multi GPU sistemi odpadejo, razen če bodo sami kaj štrikali na tem. Adobe na ipadu dela kar solidno, ampak Affinity ga vseeno poseka po celi črti, če ne drugega tudi zato, ker vse dela lokalno. _________________ Mac mini M1 16GB, 2TB "Genie" 11.4 iPhone Xs Max 256GB 14.6 iPad Pro gen3 256GB 14.6 |
|||||
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |